Přejít na obsah

Prevodovka 1.6


cicik2

Doporučené příspěvky

Zdravím pánové,

Prokousal jsem se až sem, zajímavá debata o převodovkách, tak bych chtěl jen dodat, převodovky DUU se stále montují od Octavia I.

Ale předpokládám, že po tolika letech už to maj vychytaný, jedná se o Octavia Tour 1.6 MPi 75KW, která se stále vyrábí(a dlouho už nebude), a této motorizace se vyrobí převážně většina, dost také 1.9 TDI 74KW a občas 1.4 16V 55KW.

Takže,

Octavia Tour 1.6 MPI 75KW rok 2009 - převodovka DUU

Octavia Tour 1.9 TDI PD 74 KW rok 2009 - převodovka JDH

OCtavia Tour 1.4 16 55KW rok 2009 - zjistím typ převodovky.

-----------------------------

Octavia II - zjistím typ převodovky u všech motorizaci, jen tak pro zajímavost :)

Editováno: , autor: Mara.nello
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono 1,6/75kW je vlastně stejnej motor jako 74kW, takže tam je záměna možná s tím že se musí přeházet řazení a možná něco dalšího.

Mas istotu,ze 75kw ma lanove radenie? Podla DP je tam stale ta ista prevodovka typ 02K s kodom DUU. Netvrdim,ze sa mylis,ale nechapem to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doplňuji info:

koukal jsem dnes na ten blok diferáku u 1.6 MPI a 1.9 TDI a je to takhle:

Vše funglovky 2009.

Octavia Tour 1.6 MPi 75KW (2009) - na bloku diferáku je MHH + zpřevodování DUU

Octavia Tour 1.9 TDI PD 74KW (2009) - na bloku diferárku je 02J a o kus dál SN1,ale asi platí to 02J + zpřevodování JDH

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
pro mou velkou zvědavost jaký máš rok výroby auta a co si dělal, že se ti střihly nýty ???? a jak se ti to projevovalo na jízdních vlastnostech ????

Jestli se do toho můžu vložit, tak jsou to jedny z těch prvních, ale ještě jsem nedokázal zjistit do kdy, byla to prostě konstrukční vada, slabý nýty, který se při prudkým prohrábnutí jednoho kola stříhly a vybouralo to skříň. Na jízdních vlastnostech se to projeví tak že prostě nejedeš. A bylo to snad jen u 1,6/74kW u jinejch motorizací jsem se s tím nesetkal.

stalo se mi to stejný. jsem tak trochu od fochu,takže poté co jsem tu převodovku rozdělal jsem se nestačil divit. uložení kola zpátečky je jak pro kočárek a co se týče toho diferáku...žádnej přidřenej čep.ten věnec s ozubením je na tom koši uloženej s takovou vůlí,že jediný co to drží pohromadě jsou právě ty nýty. utrhly se tři hlavy na jedné straně a jedna na druhé. myslím,že tam dochází k takovýmu pnutí,že to ty hlavy prostě nemají šanci udržet. dal jsem tam tu opravnou sadu a při každém rozjezdu,řazení se mi promítne jak to nějaká chytrá hlava z VW báječně vymyslela lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,

chci se zeptat, co je toto za zátku na převodovce, už jsem jí dvakrát vracel zpátky, nerad bych aby mi něco tudy padalo do převodovky.

Taky bych se rád zeptal, mám 1,6 tourku 75kW, teď na dovolené v Chorvatsku se mi dvakrát stalo, že mi nešla dát dvojka, při podřazování, křižovatka, parkoviště. jinak vše oki, má najeto cca 25 000km.

Obrázek přikládám.

post-6939-1246308929_thumb.jpg

post-6939-1246308951_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
Ahoj,

minulý týden na Chodově se mi opět nedařilo dát po jedničce dvojku, ostatní rychlosti oki, nemáte někdo podobný problém?

Najeto 25.000km.

Díky za typy.

já mám najeto 3.200 km /O1 Tour 1,6/ a občas tam nedám ani tu jednčku o dvojce ani nemluvě, v Brně jsem málem odstavil celou křižovatku a stál jsem tam jak školák - aktivně řídím 23 let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

už jsem si připadal jak cvok, řídím už od 18 a todle se mi ještě nestalo, tak jak koukám nejsem sám. Manželce to neudělalo ani jednou, asi s tou řadičkou hraje nějak líp :)).

Škoda Pce na Dukle mi napsala toto:

Dobrý den pane Pepa72:)),

před určením závady potřebujeme váš vůz nejprve projet u potom určíme druh závady. Napiště nám termín, kdy budete mít čas na zkušební jízdu.

Může se jednat pouze o neseřízené táhlo řazení, nebo vadnou brzdičku II. rychlostního stupně.

Pokud jim to bude vyhovovat pojedu tam v úterý, pak dám vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim ...

rad by som sa spytal na nasledovnu vec:

v octavke 1.6 74kw, benzin, r.v 2000 (construct), sa prestava vracat riadiaca paka do neutralu.

Zacne to ale az po nejakej dobe - cca 20-30minut po nastartovani relativne chladneho motora napr. pokial auto stoji aspon pol hodinu. Po nastartovani "studeneho" auta to je ok, vsetko ide v pohode, nie je citit ziadne drhnutie paky. postupne zacne drhnut stupen 1-2 a po 10 minutach sa prida aj 4-5.

neviete co by to mohlo sposobovat ? predpokladam ze sa nieco zahreje - roztiahne a nieco sa zablokuje. ale co ?

vdaka za akykolvek tip.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...