Přejít na obsah

zadni naprava


Kutil_Tim

Doporučené příspěvky

Ahoj, něco podobného mám asi i já (takové kovové bouchání, jakoby náprava), je možné aby to dělalo na autě s 22 000km??? :help: A nevíte jak ten plastový kryt podběhu drží, abych se podíval na to uložení... Jinak bych řek, že u mě to jde spíše od pravý strany...

noo pokud si projdes forum dela to lidem i driv zase tam nemaji neco vychytane noo:( tosame jak mi bylo receno jak mi zacalo hucet predni kolo, no jo no nedivte se na tu napravu je to tezky motor lol blbecci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 roky později...

Zdravím pánové, potřebuji radu. Po 2 dnech stání v mrazech jsem dneska vyrazil autem a při přejetí příčných nerovností nebo přes nějakej prohup na silnici, se ozývají od zadních tlumičů tupý rany přímo do kastle jakoby to ani netlumilo. Tlumiče mám rok starý (cca 15000km) Bilstein B4. Při výměně jsem nechal původní uložení, jinak všechno včetně dorazů jsem dával nový. Kde může být problém? Že by tlumiče v teplotách pod -10 tolik ztuhly? Díky za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám B4 první zimu a při teplotách už pod 8-10 stupňů (nad nulou) mi zadní náprava také na nerovnostech klepe. Měnil jsem komplet tlumiče i s uložením. S nižší teplotou B4 teda znatelně tuhnou, takže to klepání může jít odkudkoliv (třeba i od výfuku). Až se trošku oteplí, tak zkontroluju uložení zadní nápravy, ale na to ještě asi nemám kilometry (116 tkm).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mi něco vzadu klepe, hlavně při přejezdu nerovností příčných... začalo to v zimě teď co jsou ty pořádné mrazy , před zimou jeden tlumič tekl...říkal jsem si, že to zmáknu na jaře, na stk ok ....divné... :kol-25:

Editováno: , autor: Kmotak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem vyměnil uložení a uvidím jestli to pomůže. Toto není, že by byli tvrdý tlumiče a klepalo něco jinýho. To jde přímo tvrdá rana od jednoho i druhýho kola do kastle. Jsou to fakt velký rany. Když to slyším, trpím víc než to auto. :D Mám B4 i na předku a tam jsou v pohodě. Uvidím co udělá uložení a když nepomůže, budu hledat dál. Možná nakonec skončím u originálů.

Editováno: , autor: z-e-v-l
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Dneska jsem vyměnil uložení a uvidím jestli to pomůže. Toto není, že by byli tvrdý tlumiče a klepalo něco jinýho. To jde přímo tvrdá rana od jednoho i druhýho kola do kastle. Jsou to fakt velký rany. Když to slyším, trpím víc než to auto. :D Mám B4 i na předku a tam jsou v pohodě. Uvidím co udělá uložení a když nepomůže, budu hledat dál. Možná nakonec skončím u originálů.

Tak jsu tady s dalšíma poznatkama. Uložení jsem vyměnil, ale to nepomohlo, pořád zadky tloukly. Všechno se zpravilo, až se teploty v poslední době vrátily k 0. Všechny rány přestaly a je to zase jak dřív. Nemáte někdo podobný zkušenosti s Bilsteinama? Jsou rok starý. Říkal jsem si, že bych je reklamoval, ale ony fungují, jen při těch mrazech ne. A to si myslím, že by zřejmě neuznali. Každopádně, jestli se to objeví příští rok znovu, půjdou origo tlumiče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, tak jsem zjistil, ze mi odesly oba zadni tlumice. Mel jsem pod autem na pravo louzicku. Myslel jsem ze to je nejdriv nafta ale kdyz jsem na to kouk ze spodu, tak tlumic byl celej zadelanej od oleje a druhej zacinal taky. Auto jsem koupil loni v kvetnu od duchodce a k dnesku mam nalitano 109tis. Do vcerejsi vymeny jsem nic nepozoroval. Vse da se rici OK. Proste v zadu ticho, klid. Koupil jsem tedy Bilsteiny (B4 plyn), nove dorazy a vymenil to. Od te doby, kdyz prejedu nejakou nerovnost na silnici, tak mi to vzadu mlati. Takovej kovovej zvuk nebo co. Dotazeny mam vse, takze v tom bych to nevidel. Ty dorazy co jsem koupil byly tvrdsi od tech, co jsem tam mel puvodne. Ty mi prisly vic gumovy. Ty novy jsou tvrdsi. Muze to byt i tim anebo tim ze tlumic je novy a potrebuje zajet? Vim zni to asi blbe ale vic me nenapada. S tou teplotou jak tu pisete nevim jak u vas ale vcera jsem mel cca 4-5 °C. Mate nejaky rady co s tim? Diky za nazory :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Takové praskání a mlácení mám též, jen při přejezdu nějaké díry nebo nerovností. Podle mne to nebude uložení nápravy, to by ťukalo jednou a ne několikrát za sebou. Nebo se pletu? Je to zvuk jako když mlátí tlumič. Ale když auto stojí a trochu kopnu do kola, tak má kolo vůli. ale jen dopředu jakoby k řidiči. Dozadu právě ne. Kdyby to mělo vůli na obě strany tak by to byl ten silentblok v uložení ne? Nebo se pletu? Nechci měnit uložení a pak zjistit že tzo tím není.... Nějaký tip ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim foraci dnes jsem prehodil s letnich na zimní.to bych ani tak neresil,dost mne zarazilo kdyz jsem prejel pres spomalovaci retarder tak mi neco bouchlo od zadni napravy tak jsem zastavil a zahybal jsem jak pravym tak levym kolem a neco mi tam boucha jako kdyby pružina preskakovala ale to je jen muj nazor jeste jsem  vyzkousel zahoupat s autem a zvuk byl neco jako kdyby bylo volne kolo takovy zvuk to vydava nedokazal by ste mi nekdo poradit nebo nesetkal jset se tim nekdo.díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj trochu bych oživil tohle téma mám podobný problém jako pár lidí předemnou na svém autě mám komplet Bilstein B4 + Eibach Pro kit 30mm. Tlumiče sou půl roku staré a teď v zimě mi předky neskutečně bouchaj při přejezdu nerovnosti nebo hrbolů či díry. Byl sem na testu a prej jsou OK předky 84% a zadky 71%. ád bych věděl jak nakonec dopadli ostatní ohledně bouchání u těch Bilsteinu ? děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo je to kitt -30mm když sem kupoval ty tlumiče ještě před koupí pružin sem se jich ptal zda to tam můžu dát aniž by to zničilo tlumiče a prej bezproblému. Tak sem vše u té firmy nakoupil. Vyjádření firmy na bouchání :

 

Dobrý den,

 

S reklamací uložení není problém. Co se týče tlumiče, tak pokud by v mínusových teplotách, čím menších tím více to bouchalo, je možné, že se do tlumiče dostala voda a ta pak zamrzne a poté tlumič neplní svou funkci. Je potřeba si ale uvědomit, že při mrznutí je i olej v tlumičích hustší, čili i poté je podvozek tužší. Pokud je voda v tlumiči, tak i tak tlumič neplní svou funkci na 100% čili při měření tlumičů by se to projevilo. Zkuste zajet na test tlumičů, poté bychom řešili reklamaci.

 

S pozdravem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kamarádova originální rs na fabii je taky snížen 1.5cm a nic. Plus známej má golfa a má tam tu stejnou sestavu a taky nic díky němu sem to dal na auto taky. V létě naprostá spokojenost zlatej střed a teď mi příjde auto nestabilní a bouchá na záplatávh a všemožných nerovnostech jak kdyby netlumilo jinak na rovný silnici je ticho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RS má jiný pružiny i tlumiče podle ETKY, golf má úplně jiný povozek než FI.

 

Na rovný silnici tlumič nic netlumí přeci, není v akci. Tlumí přejezd přes nerovnosti.

 

Napiš uživateli Lukason ten to má taky snížený a asi i o víc než ty.  Bude s tím mít zkušenosti.

Editováno: , autor: Combi2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...