Přejít na obsah

Bouchání při přejezdu nerovností


Fido

Doporučené příspěvky

Vím, že je tady toho na toto téma hodně, ale já jsem v těch příspěvcích svůj problém nenašel.

Takže nejdřív co mám už vyměněný - tlumiče (všechny čtyři), uložení stabilizátoru a kosti stabilizátoru.

Myslel jsem, že se to tím vyřeší, ale bouchá to pořád. Stačí drobná nerovnost na silnici. Jak se pozná špatné horní uložení předního tlumiče? Když jsem ho měnil, tak jsem to něměnil, protože se mi zdálo v pohodě, i ložisko. Když zvednu auto na heveru, tak je vůle na tlumiči při tlaku směrem dolů na kolo, tak jestli je to normál, nebo né? Jinak čepy řízení i ramen vypadají v pohodě..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím, že je tady toho na toto téma hodně, ale já jsem v těch příspěvcích svůj problém nenašel.

Takže nejdřív co mám už vyměněný - tlumiče (všechny čtyři), uložení stabilizátoru a kosti stabilizátoru.

Myslel jsem, že se to tím vyřeší, ale bouchá to pořád. Stačí drobná nerovnost na silnici. Jak se pozná špatné horní uložení předního tlumiče? Když jsem ho měnil, tak jsem to něměnil, protože se mi zdálo v pohodě, i ložisko. Když zvednu auto na heveru, tak je vůle na tlumiči při tlaku směrem dolů na kolo, tak jestli je to normál, nebo né? Jinak čepy řízení i ramen vypadají v pohodě..

Pozici 3 dle ETKY máš vyměněnou?

post-1028-1188406076_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo ten silent blok stabilizátoru jsem taky měnil,

ale všiml jsem si, že šroub, který drží kost stabilizátoru tu kost zcela nedotáhne k ramenu a je tam vůle cca 4 mm - může to být tím, nebo je to normál?

To asi bude normál uvnitř kosti silentbloku je taková trubička a na tu to zřejmě stažené bude. Vem klíč a zkus. Jsem přesvědčený, že je dotažená. Ale vůle 4 mm není asi normální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doporučuji vyměnit na horním uložení tlumiče poz č. 18 - uložení tlumičové jednotky, je to takový silenblok hliník obalený gumou a uvnitř je klasický silenblok guma-kov. Tam se to vymačká a vznikne vůle.

Právě nedávno jsme to měnili jednomu členovi tady z fóra, taky si stěžoval na bouchání a tlumiče byly zatím vcelku ok.

A pomohlo to.

Editováno: , autor: sebo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

muze to byt i tyc rizeni,ale uz dvakrat jsem resil v praci bouchani pantu predni kapoty,strasne se to prenasi,az pojedes pres diry.tak otevri packou kapotu a jestli to prestane,tak pak napisi co dal.Take jsme uz nevedeli v praci co dal,vse vymenene a pak me napadla ta kapota a BINGO

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Taky se priklanim k ulozeni tlumice - pri nerovnosti ci staci vlny na silnici - horni ulozeni se uvolni a defakto pri prujezdu vznikne vule - tlumic se uvolni od vahy vozu a horni miska se opre o kasli. Samo ze muzete odzkouset pri zvednuti vozu. Pri tomto stouchanci pokud je uz ta guma zmackla a tvrda a placata je opravdu vetsi tato mezera a bouchnuti je tvrdsi a citi vice jak v kasli tak zvukem a toto se furt casem zvetsuje. Nemyslim tim doraz ale ulozeni horniho tlumice

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak už je to spravené. díval jsem se ještě jednou na ten stabilizátor a ty silentbloky byly už dost vychozené ´(byly měněné v květnu, tak fakt nevím co tam dali za šmejdy). koupil jsem origo ve Škodovce /420kč/ a vyměnil to sám. Zkrátka co si neuděláš sám, to nemáš. Už to zase jede jak po másle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak už je to spravené. díval jsem se ještě jednou na ten stabilizátor a ty silentbloky byly už dost vychozené ´(byly měněné v květnu, tak fakt nevím co tam dali za šmejdy). koupil jsem origo ve Škodovce /420kč/ a vyměnil to sám. Zkrátka co si neuděláš sám, to nemáš. Už to zase jede jak po másle.

Ono stačí aby dotáhly držák toho stabilizátoru na vyheverovaným autě a pak když ho spustěj na kola, tak jak se tyč při dosedání auta pootáčí, tak vznikne v gumě napětí způsobující pak rychlou smrt. To byl muj případ. Takže ten držák gumy dotáhnout na fest až když auto stojí na kolech. Není to sice tak pohodlné, ale při vytočení kola se k němu dá docela dobře dostat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...