Jump to content

Vym.motoru


Volvak
 Share

Recommended Posts

tak su to oba 1,4 16V 55kW aua je starsi. ja mam aua a pokial viem tak rozdiely su tam ze aua ma zapalovacie trafo kdezto bby ma uz cievky a potom je tam ina riadiaca jednotka. nic podstatne sa tam nezmenilo.

pava ten ma bby tak by ti mohol napisat co je este odlisne ale uz nepredpokladam ze by bolo.

Link to comment
Share on other sites

no neviem pokial nemas riaidacu jednotku tak neviem ci to pojde, alebo skusit s bby riadiacej jednotky prehrat soft do aua. to ti neviem povedat cim su rozdielne jednotky ale mapa pre motor by mala byt rovnaka lebo parametre su nezmenene. toto nech ti zodpovie niekto kto ma s tym skusenost

Link to comment
Share on other sites

ŘJ jednotka je u obou motoru jiná, SW nejde přehrát z jednoho typu motoru na ten druhý, to vím jistě. Musíš mít ŘJ na daný typ motoru, co se týče kabeláže, nevím jestli to je stejné. Jiná ŘJ je i na motor 59kW, byť jde jen o SW záležitost, ale je tam přehozeno několik pinů, aby to nepasovalo.

Link to comment
Share on other sites

Plechová vana se dodává k motorům AUA, BBY. Hliníková vana se dodává k motorům BBY, BBZ. Co jsem vyčetl z chytré knížky je to kvůli zvýšení pevnosti celého agregátu. Dle mého názoru jsou obě vany vzájemně zaměnitelné to znamená, že hliníková se může použít i na motor AUA a BBY (bude pasovat). Snad se vyjádří i někdo další.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...