Přejít na obsah

Pousti olej!


DeMarco

Doporučené příspěvky

Tak preslo 14 dni, co mi menily tesneni pod hlavou a kdyz uz sem si myslel, ze ted bude delsi dobu vsechno v poradku, sem vcera po delsi ceste po dalnici (cca 900 km) nasel olejove fleky na zadnim narazniku a kufru. Nevenoval sem tomu pozornost a dneska, kdyz vyjizdim s autem ven, tak vidim cerny flek o prumeru asi 5 cm, na miste kde sem pres noc stal, podivam se bliz a k....a to je olej, mrknu hned pod auto a cela strana pod motorem od stredu smerem ke strane spolujezdce od oleje. Otevru kapotu, divam se na merku oleje a zjistuju, ze je na minimu a to sem pred jizdou dolival, takze sem dolil zase asi 0,5 l a ted premyslim, co muze byt za problem. Nemel nekdo podobny problem, nebo nevite, co by to mohlo byt? :help: Jedna se o 1,9 tdi 6/2005 nyni najeto neco pres 60 tisic km. Jinak auto slape normalne a ani na displayi neukazuje zadnou chybu. Ze by turbo? (ale nepysti a zabira normalne) Kazdopadne at uz to je cokoliv, tohle je posledni kapka, auto necham opravit a pujde co nejdriv do sveta. Konecna :aggressive:

Editováno: , autor: DeMarco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo já mám podobný stroj, ale mám tam trochu jiný motor a každý ráno mám pocit, že jsem místo kultivovaného 2.0 Fsičkového motoru probududil ukašlaného veterána z války. No na to už nelze říct nic...je to jen další řázný příklad kvality práce ve firmě Škoda. No a hlavně si myslím, že do Čech pouští mnohem víc zmetků než do Německa a na export. Mě by zajímalo, jak by si vedla Oktávie v poruchovosti v Čechách. No, ale teď jsem četl počet svolávacích akcí u BMW od roku 2003 - to zamrazí. Pokud máš auto v záruce opravit....pokud je po záruce už mělo mít dávno nového majitele. Jsou to sráče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK...to beru. A dělal bych srazi a tam by nás vždycky dotáhla odtahovka...to by byl mazec a pořádná reklama na Škodu. Pozval bych tam Novu a dělali by s námi reportáže...no úplně to vidím. Otázka: Proč Vás sem odtáhli? Odpověď: Jediná metoda jak s vozem O2 spolehlivě dojed. Ty co tady nejsou to zkusili po vlastní ose a teď čekaj na odtahovku. Skoro se tomu nemám chuť ani smát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to ja se hlasim do klubu, jako predseda dozorci rady, budu dozorovat nad tim, jak dlouho nase auta dokazi jezdit bez poruchy. Ale kdyz se tak nad tim zamyslim, je to spis hodne smutne nez vesele. Este, ze sem to auto tenkrat nebral na leasing, takze ho muzu kdykoliv prodat. to je snad jedine, co me trochu utesuje, protoze si nedokazu predstavit, ze bych s tim autem musel jezdit dalsi 2 nebo 3 roky. Jinak sem se dneska znovu koukal pod auto a opet sem nasel na zemi olejovy flek, sice tomu prd rozumim, ale myslim si, ze asi praskla nejaka hadice. No zitra budu vedet vic. Jen mam docela strach co si kluci v nemeckem VW servisu reknou za opravu, zpatky domu totiz pojedu az za mesic a tu cestu bych asi nervove nezvladl, kdybych se na to ted vykasla a auto nechal tak jak je. Jinak po zaruce uz mam necely pulrok, jen tak pro info. Nicmene musim konstatovat ze skodovka dokazala naucit me mnoha vecem co se auta tyce, kdysi sem vodu v chladici nevidel co byl rok dlouhy, taky si myslel, ze olej zerou jenom stara auta a problemy s autem, jake mam ted ja, maji jen lidi, co totalne kaslou na nejakou udrzbu auta. timto se jim vsem musim verejne omluvit a doplnit, ze sem se velice mylil! Uz ste premysleli nad vymenou znacky?

Editováno: , autor: DeMarco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přemýšlím o něčem jiném: Peugeot 4007. Tak uvidím. Spíš si myslím, že než záruka je důležitý, aby to auto jezdilo. Třeba ať má jen rok záruky, ale ať funguje.

Můj dobrý kamarád byl na Peugeoty,měl je odjakživa (309,405,405combi,605,a 2x 406),vždy byl s nima max.spokojen až do doby než vyměnil tu první 406 kterou měl ještě s klasickým 2.1TD 80kw za druhou 406 s HDI....ten byl z ní doslova na kaši....každej měsíc na tom řešil nějakou jóbovku na motoru a za první rok po záruce když počítal náklady za servis za uplynulý rok tak se vyšplhal nad 100.000kč,vždy když jsme se viděli tak jen mluvil o tom jak počítá hodiny do konce leasingu aby to mohl poslat okamžitě do světa.

Jeho nějakej velmi dobrej známej dělá ve Strašnicích v Peugeotu a ten mu prý říkal že s těma HDI motorama co se spolehlivosti týče to je pěkně na draka.

Dokonce ten můj známej dospěl tenkrát s tou 406 tak daleko že na dovolenou do Chorvatska si půjčil od tchána OI 1.6 55kw bez climačky,řikal že se radši bude potit,ale měl prý větší jistotu že tam dojede bez problému.

Ten pak přesedlal s tí 406 do OII TDI a jediné co řikal že o proti tí 406 je OII celkově tvrdší,jak podvozek tak i sedadla a překvapil mě se dvěmi věcmi,za prvé když mi řekl že motor v OII je méně hlučný než u té 406HDI,prý OII TDI má akorát ostřejší zvuk při rozjezdu,ale pak naopak úplně stichne,což prý HDI pořád trochu zvoní a za druhý když řekl že když přesednul ze 406 do OII tak co se jízd.vlastností týče tak si připadal jak o třídu výše.

Já si myslim že to u Škodovky není s tou spolehlivostí tak špatné..za ty motory celkem ani nemůže,dit to dodává VW a hlavně u každého auta se sem tam něco vyskytne........Za OII už mluví jen to že v Británii byla vyhlášena za nejspolehlivější evropské auto a nechala za sebou takové značky jako BMW,Jaguár,Mercedes atd.

Já mám naopak spousty známých a kolegů kteří přesedali z jiných značek do OII a jsou spokojeni.

Mě kdyby se ted nenaskytla tak výborná koupě té A6 tak v životě od škodovky neupustim..myslim pro vlastní pracovní účely,jinak mám ještě jednu OIIcombi doma,ale s tou moc toho nenajezdim to je auto ženy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo já taky myslel, že O2 bude super auto, a proto jsem si ho koupil, ale bohužel neznám nikoho kdo by neměl na tom autě nějaký problém. Tak to je ta druhá strana. Začínám i věřit na to, že se vyplatí koupit auto z Německa jen kvůli tomu, že je kvalitnější. Prostě němci si doma snaží nechat to nejlepší co jde a zbytek lifrujou na východ. Třeba auto z Bratislavy u VW v Německu nenajdeš...nesvědčí to o něčem i ty motory a převodovky je komplet německá výroba co tam vidíš. No příště to chce auto z Němec nebo mít doma dvě rovnocenný auta a pak mi to bude jedno, protože ty herky co mi půjčujou mě pěkně štvou. Vidím toho P4007 jako další auto nebo to bude Citroen Ccross....no a místo O2 bude nový SuperB nebo Volvo S60 nebo A6 nebo BMW 530i.....No to se ještě uvidí, ale jako dneska, že má manželka auto do města(Sparka s klimou v plné palbě), které je pro mě malé, to už nechci, a proto bych teď chtěl koupit další auto jen nevím co na to sousedi až uvidí další auto před domem. No a do garáže se mě vedle O2 ani jedno z nich nevejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo já taky myslel, že O2 bude super auto, a proto jsem si ho koupil, ale bohužel neznám nikoho kdo by neměl na tom autě nějaký problém. Tak to je ta druhá strana. Začínám i věřit na to, že se vyplatí koupit auto z Německa jen kvůli tomu, že je kvalitnější. Prostě němci si doma snaží nechat to nejlepší co jde a zbytek lifrujou na východ. Třeba auto z Bratislavy u VW v Německu nenajdeš...nesvědčí to o něčem i ty motory a převodovky je komplet německá výroba co tam vidíš. No příště to chce auto z Němec nebo mít doma dvě rovnocenný auta a pak mi to bude jedno, protože ty herky co mi půjčujou mě pěkně štvou. Vidím toho P4007 jako další auto nebo to bude Citroen Ccross....no a místo O2 bude nový SuperB nebo Volvo S60 nebo A6 nebo BMW 530i.....No to se ještě uvidí, ale jako dneska, že má manželka auto do města(Sparka s klimou v plné palbě), které je pro mě malé, to už nechci, a proto bych teď chtěl koupit další auto jen nevím co na to sousedi až uvidí další auto před domem. No a do garáže se mě vedle O2 ani jedno z nich nevejde.

Já mám malou firmu a spolupracuju s firmami v německu kde už mám za ty léta několik dobrých známých a zrovna jeden ze šéfu z jedné s těch firem si ted kupoval Q7 a řikal že to je paradox že na německý domácí auto čekal 6 měsíců než mu ho vyroběj v Bratislavě,takže i tam dodávaj určité modely z východ.fabrik.

Já zrovna tam přes jednoho s těch známých kupoval tu A6,přímo v Ingolstadtu v Audi-Zentrum,byla to fungl skladovka a vyrobena přímo v AG Ingolstadt,soused od vedle má taky A6 Avanta o měsíc starší než mám já a ten má výrobu Maďarsko.

V Německu mě hlavně překvapily ty ceny,hlavně nových aut.....tam tě přijde nová OII totožná co bys koupil u nás,jenže tam dáš za ní oficiálně bez nějakých slev prodejců o cca 2500eu méně.

Já tam koupil tu A6 za cenu za kterou bych tu měl Superba v Eleganci a to v tí A6 mám plnou palbu a ještě hromadu nadstandart.prvků...ted jsem zrovna koukal na stránky AutoJarov a tam dávaj akci na skladové A6 -400.000kč a myslej si bůh ví co nedávaj.....to v Německu to koupíš ještě lépe a ani nemusíš tam mít známý.

To kde se to auto vyrábí jsem poznal hlavně u otcové Hondy Civic 4D.....otec jí má vyrobenou v Turecku a jezdí s tim víkendově a sere se mu to neuvěřitelně,jeho sousedi s chalupy maj taky Hondu Civic ale 5D,ty maj výrobu Belgie a jsou s ní max.spokojeni,takže asi vliv to bude mít.

Škodovku bych ale nějak určitě nezatracoval,podle mého dělaj velmi nadprůměrný auta,už jsem s nimi najezdil určitě přes 1,6mil.km a nedám na ně dopustit a když poslouchám kamarády,známe a nebo kolegy co maj někteří ještě nějaké cizí značky co je s tim všechno potkalo tak jen zírám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo já taky myslel, že O2 bude super auto, a proto jsem si ho koupil, ale bohužel neznám nikoho kdo by neměl na tom autě nějaký problém. Tak to je ta druhá strana. Začínám i věřit na to, že se vyplatí koupit auto z Německa jen kvůli tomu, že je kvalitnější. Prostě němci si doma snaží nechat to nejlepší co jde a zbytek lifrujou na východ. Třeba auto z Bratislavy u VW v Německu nenajdeš...nesvědčí to o něčem i ty motory a převodovky je komplet německá výroba co tam vidíš. No příště to chce auto z Němec nebo mít doma dvě rovnocenný auta a pak mi to bude jedno, protože ty herky co mi půjčujou mě pěkně štvou. Vidím toho P4007 jako další auto nebo to bude Citroen Ccross....no a místo O2 bude nový SuperB nebo Volvo S60 nebo A6 nebo BMW 530i.....No to se ještě uvidí, ale jako dneska, že má manželka auto do města(Sparka s klimou v plné palbě), které je pro mě malé, to už nechci, a proto bych teď chtěl koupit další auto jen nevím co na to sousedi až uvidí další auto před domem. No a do garáže se mě vedle O2 ani jedno z nich nevejde.

Já mám malou firmu a spolupracuju s firmami v německu kde už mám za ty léta několik dobrých známých a zrovna jeden ze šéfu z jedné s těch firem si ted kupoval Q7 a řikal že to je paradox že na německý domácí auto čekal 6 měsíců než mu ho vyroběj v Bratislavě,takže i tam dodávaj určité modely z východ.fabrik.

Já zrovna tam přes jednoho s těch známých kupoval tu A6,přímo v Ingolstadtu v Audi-Zentrum,byla to fungl skladovka a vyrobena přímo v AG Ingolstadt,soused od vedle má taky A6 Avanta o měsíc starší než mám já a ten má výrobu Maďarsko.

V Německu mě hlavně překvapily ty ceny,hlavně nových aut.....tam tě přijde nová OII totožná co bys koupil u nás,jenže tam dáš za ní oficiálně bez nějakých slev prodejců o cca 2500eu méně.

Já tam koupil tu A6 za cenu za kterou bych tu měl Superba v Eleganci a to v tí A6 mám plnou palbu a ještě hromadu nadstandart.prvků...ted jsem zrovna koukal na stránky AutoJarov a tam dávaj akci na skladové A6 -400.000kč a myslej si bůh ví co nedávaj.....to v Německu to koupíš ještě lépe a ani nemusíš tam mít známý.

To kde se to auto vyrábí jsem poznal hlavně u otcové Hondy Civic 4D.....otec jí má vyrobenou v Turecku a jezdí s tim víkendově a sere se mu to neuvěřitelně,jeho sousedi s chalupy maj taky Hondu Civic ale 5D,ty maj výrobu Belgie a jsou s ní max.spokojeni,takže asi vliv to bude mít.

Škodovku bych ale nějak určitě nezatracoval,podle mého dělaj velmi nadprůměrný auta,už jsem s nimi najezdil určitě přes 1,6mil.km a nedám na ně dopustit a když poslouchám kamarády,známe a nebo kolegy co maj někteří ještě nějaké cizí značky co je s tim všechno potkalo tak jen zírám.

No a nemohl by si mi dat nejaky kontakt (tel., adresu, nebo int. adresu)na ta auta primo z Ingolstadtu od Audi AG? To by me moc zajimalo. No a jak to je z dovozem. Auto platis i s DPH v Nemecku a privezes si ho do CR na nemeckych prevoznich znackach?Nebo jak to funguje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze dnes bylo auto opraveno VW servisem v Nemecku. Olej unikal pres tesneni ve spoji privodove tlakove hadice k turbomychadlu. Mozna se ted par z vas pobavi na muj ucet, ale co na to, dam to do eteru. Pri zaplaceni a vysvetleni faktury sem prisel nato, ze samotne tesneni (Dichtring) stalo 0,19 €, tzn. ctete to dobre 19 centu. A ted se urcite ptate kolik stala cela faktura. Vymena + prace kolem (na aute bylo pracovano cca 2 a pul hodiny, vycisteni podvozku a motoru ze spodu, plus DPH a tresnicka v podobe tesneni, suma sumarum 190,50 € I ten technik co mi to predaval se citil trapne, ale co mi to pomuze. Asi sem blbec, ale mel sem proste strach jezdit dal s autem, ktere pousti olej a netusil sem, ze to bude takova hloupost a domu do CR, kde by me to vyslo asi o dost levneji se dostanu az nekdy v rijnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo já taky myslel, že O2 bude super auto, a proto jsem si ho koupil, ale bohužel neznám nikoho kdo by neměl na tom autě nějaký problém. Tak to je ta druhá strana. Začínám i věřit na to, že se vyplatí koupit auto z Německa jen kvůli tomu, že je kvalitnější. Prostě němci si doma snaží nechat to nejlepší co jde a zbytek lifrujou na východ. Třeba auto z Bratislavy u VW v Německu nenajdeš...nesvědčí to o něčem i ty motory a převodovky je komplet německá výroba co tam vidíš. No příště to chce auto z Němec nebo mít doma dvě rovnocenný auta a pak mi to bude jedno, protože ty herky co mi půjčujou mě pěkně štvou. Vidím toho P4007 jako další auto nebo to bude Citroen Ccross....no a místo O2 bude nový SuperB nebo Volvo S60 nebo A6 nebo BMW 530i.....No to se ještě uvidí, ale jako dneska, že má manželka auto do města(Sparka s klimou v plné palbě), které je pro mě malé, to už nechci, a proto bych teď chtěl koupit další auto jen nevím co na to sousedi až uvidí další auto před domem. No a do garáže se mě vedle O2 ani jedno z nich nevejde.

Já mám malou firmu a spolupracuju s firmami v německu kde už mám za ty léta několik dobrých známých a zrovna jeden ze šéfu z jedné s těch firem si ted kupoval Q7 a řikal že to je paradox že na německý domácí auto čekal 6 měsíců než mu ho vyroběj v Bratislavě,takže i tam dodávaj určité modely z východ.fabrik.

Já zrovna tam přes jednoho s těch známých kupoval tu A6,přímo v Ingolstadtu v Audi-Zentrum,byla to fungl skladovka a vyrobena přímo v AG Ingolstadt,soused od vedle má taky A6 Avanta o měsíc starší než mám já a ten má výrobu Maďarsko.

V Německu mě hlavně překvapily ty ceny,hlavně nových aut.....tam tě přijde nová OII totožná co bys koupil u nás,jenže tam dáš za ní oficiálně bez nějakých slev prodejců o cca 2500eu méně.

Já tam koupil tu A6 za cenu za kterou bych tu měl Superba v Eleganci a to v tí A6 mám plnou palbu a ještě hromadu nadstandart.prvků...ted jsem zrovna koukal na stránky AutoJarov a tam dávaj akci na skladové A6 -400.000kč a myslej si bůh ví co nedávaj.....to v Německu to koupíš ještě lépe a ani nemusíš tam mít známý.

To kde se to auto vyrábí jsem poznal hlavně u otcové Hondy Civic 4D.....otec jí má vyrobenou v Turecku a jezdí s tim víkendově a sere se mu to neuvěřitelně,jeho sousedi s chalupy maj taky Hondu Civic ale 5D,ty maj výrobu Belgie a jsou s ní max.spokojeni,takže asi vliv to bude mít.

Škodovku bych ale nějak určitě nezatracoval,podle mého dělaj velmi nadprůměrný auta,už jsem s nimi najezdil určitě přes 1,6mil.km a nedám na ně dopustit a když poslouchám kamarády,známe a nebo kolegy co maj někteří ještě nějaké cizí značky co je s tim všechno potkalo tak jen zírám.

No a nemohl by si mi dat nejaky kontakt (tel., adresu, nebo int. adresu)na ta auta primo z Ingolstadtu od Audi AG? To by me moc zajimalo. No a jak to je z dovozem. Auto platis i s DPH v Nemecku a privezes si ho do CR na nemeckych prevoznich znackach?Nebo jak to funguje?

V Inglostadtu jsou asi tři firemní prodejny..já to kupoval v

AUDI ZENTRUM INGOLSTADT-Karl Brod GmbH

Neuburger StraSe 75,85057-Inglostadt

tel.:0841/491410

email: info@audi-zentrum-ingolstadt.de

Jméno toho prodejce: Claus Resch

Jelikož jsem o dovozu auta věděl úplný kulový a každý mi hlavně řikal něco jiného,tak jsem to nechal komplet zařídit včetně dovozu do ČR,papírování,přihlášení a značek od jedné firmy,jen jsem jim podepsal plnou moc a pak už jen vše zaplatil.Když jsem viděl tu tunu papírů tak jsem byl rád že jsem to tak udělal a těch 30.000kč za to stálo.

Ted jsem se dozvěděl od známého že toto dělá i známá firma SPservis za menší peníze...ono těch firem je u nás celkem dost na výběr tak to chce jen zapátrat.Mě to dělala firma která zajištovala naše firemní auta v mé dřívější práci tak jsem se po dalších nepídil,u mě to bylo hlavně vše hrozně na rychlo tak nebyl čas pátrat.

Jinak ta Audi (viz.můj podpis) mě tam přišla na 38.900euro,tj.na naše +- 1.074.807,-,za to bych tu měl u nás tak žebrotu s 2.0TDI,v konfigurátoru pro ČR jsem zadal vše co mám v té mojí a skončil jsem přes 1,6mil.a to ještě pro naší republiku tam toho spoustu ani nejde,např.já mám S-line paket a pro ČR to je třeba pouze jen s vnitř.dekorem hliníků,u nich lze i ve čtyřech variantách dřeva,pak u nás je jen S-line paket i se snížen.podvozkem,což u nich ne,což jsem chtěl,nechtěl jsem tomu ubírat na pohodlí a udělal jsem dobře protože i tak to je celkem tvrdé auto,takže mám vlastně jen vnější S paket.

Měli tam i spousty A6 s 2.0TDI a to bylo v přepočtu kolem 750.000kč dle výbavy.

Pochopitelně to tam vše jsou funglovky,žádný předváděčky..ty tam maj pochopitelně taky,ale neni moc na výběr.

Fakt tam ty ceny jsou špičkový,to jsem jen valil oči.....když vemu že ted jeden z chlapíků co pro mě pracuje si koupil OII Combi RS 2.0TDI 125kw a s příplatkama ho vyšla na melouna a porovnám to s tou mojí A6 3.0TDI Quattro tiptronik 171kw/233k v plný výbavě a spousty nadstandart.prvkama která vyšla o 75.000kč dráž tak je to fakt nepoměr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S-line paket bez tvrdšího podvozku nějak nechápu, tatík ho má, tvrdý to sice je, ale je to pecka, jestli se v ČR do S paketu nedává dřevo nevim, ale moc by mě to nepřekvapilo, S-line je sportovnějc střižená limuzína, tak si nejsem jistej, jestli tam dřevo patří...

jinak teda tata s touhle A6 spokojenej neni, předtim měl starší generaci a s tou byl daleko spokojenější. tahle má minimum použitelných odkládacích prostor, pokud s sebou potřebuješ vozit víc než jenom kreditku, je to problém, polovinu přihrádky u řidiče zabírá uplně nesmyslně CD changer, ten si ted nechal tatik vymontovat a přepojit do kufru, jenže stejně v tý přihrádce zůstala přepážka. stropní pouzdro na brejle je asi na nějaký dětský, ted se vysypal Bluetooth, navíc to vypadá, že odešlo ložisko v kole. navi za vcelku těžký prachy je v ČR skoro nepoužitelná...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S-line paket bez tvrdšího podvozku nějak nechápu, tatík ho má, tvrdý to sice je, ale je to pecka, jestli se v ČR do S paketu nedává dřevo nevim, ale moc by mě to nepřekvapilo, S-line je sportovnějc střižená limuzína, tak si nejsem jistej, jestli tam dřevo patří...

jinak teda tata s touhle A6 spokojenej neni, předtim měl starší generaci a s tou byl daleko spokojenější. tahle má minimum použitelných odkládacích prostor, pokud s sebou potřebuješ vozit víc než jenom kreditku, je to problém, polovinu přihrádky u řidiče zabírá uplně nesmyslně CD changer, ten si ted nechal tatik vymontovat a přepojit do kufru, jenže stejně v tý přihrádce zůstala přepážka. stropní pouzdro na brejle je asi na nějaký dětský, ted se vysypal Bluetooth, navíc to vypadá, že odešlo ložisko v kole. navi za vcelku těžký prachy je v ČR skoro nepoužitelná...

Ono co jsem pochopil od toho prodejce,tak je S-line jako stupeň výbavy a to má komplet.změny včetně podvozku atd.za cenu u nás převyšující 100.000kč a pak jen pouhý S paket co mám já (u nás za cenu 49.000kč) který je pouze optický,sport.sedadla a vnější vzhled jako nárazníky,maska atd.Abych pravdu řekl tak auto jsem si neobjednával na zakázku,už bylo hotové (skladovka) a v konfigurátoru u nás se to naprosto lišilo od katalogu z německa,narovinu řeknu že jsem s toho byl úplně mimo a objednávat si to u dealera,tak tam sedim a vše mi musej vysvětlit protože v tom aby se vůl vyznal co jde a co ne.

S tím dřevem to jde v případě že požadujete celodřevěnný tříram.sport.multi-volant,tak s tím vám tam daj i dřevo jako dekor....aspoň jestli jsem to tak pochopil dobře.Fakt ještě že jsem to tak už koupil,objednávat si jí na zakázku,tak nad těma katalogama ležim měsíc.

Jinak s tím odklád.prostorem souhlasim....já mám ještě v příplatku navíc paket odklád.prostoru a i tak je to mizerný.

S tou navi už by to ted mělo snad fungovat.....byl jsem se ted v Auto I.S.R.,musel jsem tam zajet kvůli zeregistrování u prodejce a razítko předprodej.servisu v ČR a jsem tam objednán na pátek,budou mi do MMi nahrávat češtinu která je prý už k dispozici tak uvídíme.....nevím ale jestli tím myslel i navi..to uvidim v pátek.

Jinak jí mám 4 týden,najeto přes 7.000km a už mám takové tři malý závady:1.přestalo svítit diod.osvětlení pod lištou na čalounění dveří řidiče,2.Když vysunu el.záclonku zad.okna tak na kostách tak drnčí že jí musim zatáhnout jinak bych jí vzteky vyrval (už je objednána nová,tak v pátek jí vyměněj) a za 3.něco rezonuje při akceleraci pod autem,tak na to taky mrknou,snad to bude jen stačit dopasovat nějakej plastík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha, tak že je S a S-line jsem nevěděl, je fakt, že v příplatkový výbavě aby se prase vyznalo...

zajímá mě ta čeština, až ji budeš mít, hod report, protože u nás o tom pořád nic neví. jinak DVD navi 08 je pořád beze změn, ČR je tam naprosto marná...

odkládací paket má tatík taky, ale to je výsměch :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...