Přejít na obsah

Servomotorek topení.


mesr

Doporučené příspěvky

Auto mám už 2 roky a doteď ohledně topení žádný problém, takže že poloha klapky by měla být mimo podezření. To vynechání - žádný podivný zvuk není slyšet, prostě to bzučí, pak párkrát vynechá a dost, jako by "došla baterka".

zkus udělat přes VAG základní nastavení, servo by si při tom mělo "osahat" krajní polohy, pokud jich nebude schopné dosáhnout, tak to podle mě musí hodit chybu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus udělat přes VAG základní nastavení, servo by si při tom mělo "osahat" krajní polohy, pokud jich nebude schopné dosáhnout, tak to podle mě musí hodit chybu.

to nastavenie cez vag je samozrejme vždy prvá volba, zbytočné je hneď rozoberať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj všichni, děkuji za rady, nakonec ale dopadlo všechno jinak. Jeli jsme o víkendu delší trasu než do práce a z práce a fabka začala hřát, nejdřív jsem myslel, že klekl termostat, ale jízdu jsme zakončili červenou kontrolkou. Auto šlo do servisu a vada byla kleklá vodní pumpa - urvaná plastová vrtulka. Takže nejdřív to netopí, a pak je toho horka až moc :)

Hodně km bez závad. R.

to nastavenie cez vag je samozrejme vždy prvá volba, zbytočné je hneď rozoberať.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Tak a je to tady. Rok se s rokem se sešel teda dva :smich: a je na čase si zase pohrát s motorkem. Jelikož motorek stále funguje, ale ne na 100% jenom na 90% :smich: tak přišel čas na výměnu. Díky skvělým cenám na CC- Autodíly, si může pániček dovolit výměnu :palec2: ....http://www.cc-autodily.cz/servomotor-nastavovaci-1_1.html. Tentokrát se pokusím vyndat motorek bez sundávaní horní části palubky. No uvidím. :wallbash: Tak práci zdar.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

tak mam dnes divny problem, kedze dieta chodi z domu naobliekane tak v aute nekurime, sedi v sedacke na kratke trasy po meste naobliekane a teplotu mam na upne chladno a vetrak na nule.

ked som vsak chcel prikurit, lebo sme isli dlhsiu trasu tak nekurilo. zima. vypol som a zapol motor a stale sme nekurili. tak som myslel ze klakol ten zmiesavaci motorcek.

ale ked som zaparkoval a po cca 20tich minutach sme sli prec, tak auto kuri normalne, ked som dal ovladac na chlad isiel studeny, postupne pridaval az po uplne teply.

moze motorcek odchadzat tak ze nejde sem-tam?

vnutornu cirkulaciu budem menit tiez, lebo nejde zapnut a sama sa zapne ked dam spiatocku...

potreboval by som poradit ako na VAG-u urobim zakladne nastavenie tychto klapiek a kde si odcitam ake hodnoty podla ktorych bezpecne identifikujem ze motorcek je ko/ok a rovnako klapka vnutornej cirrkulacie ko/ok?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

tak mam dva motorceky a vyzera to ze mam ten novsi. :(

ako zistim ci ma v aute starsi alebo novsi?

mohlo sa to lamat s plecmi dveri /sroby, nity/ a s konektorom na ovladaci svetiel?

a ak mam v aute strsi tym tak nepmoze ani vymena konektoru úprepinovanie/ a nepomoze ani vymena kolecka na tej ovladacej klapke tak aby pasovala ku koleckzu motorceka?

len zhanat starsi typ motorceka?

a nema niekto foto aj klapky vnutrnej cirkulacie ci sa nemenila?

Editováno: , autor: cartmanko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

no ci su rozdielne iba konektory alebo cely motorcek s uchytenim.

teda ci si mam k motorceku, ktory mam zohnat konektory a prepinovat kable z konektoru ktory mam v aute do noveho konektoru, ktory bude pasovat do motorceka ktory mam, alebo ten motorcek co mam neuchytim vobec na miesto toho povodneho bez ohladu na konektor.

a ci to plati pre oba alebo iba pre jeden.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ci su rozdielne iba konektory alebo cely motorcek s uchytenim.

teda ci si mam k motorceku, ktory mam zohnat konektory a prepinovat kable z konektoru ktory mam v aute do noveho konektoru, ktory bude pasovat do motorceka ktory mam, alebo ten motorcek co mam neuchytim vobec na miesto toho povodneho bez ohladu na konektor.

a ci to plati pre oba alebo iba pre jeden.

Musíš tam dát ten samí díl co máš. Ze staršího modelu ti to pasovat nebude. U staršího modelu, např. co mám já, je nejen jiný konektor, ale aji jiné ozubené kolečko jak na motorku, tak na samotném topení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasne, ja sa uberam opacnou cestou, ked mam k dispozicii cele kureniu, tak ci by neslo vymenit ozubene kolecko na kureni tak aby pasovalo na servo ktore mam.

len pre upresnenie, ja mam starsi typ v aute a novsi typ k dispozicii.

Takze by som ten novsi typ serva a klapky potreboval napasovat do strasieho typu kurenia.

Takze ma caka porovnanie a meranie kablov, potom pinovanie konektora a potom vymena serva jedneho a druheho a asi aj ako hovoris vymena samotnej klapky tak aby mi pasovalo ozubenie na starom kureni na nove servo.

Este mam otazku, je tento problem rozdielneho serva iba na zmiesavacej klapke tepleho a studeneho vzduchu alebo aj na plapke pre vnutorny a vonkajsi okruh?

A este sa chcem opytat ci vies ake hodnoty a kde mam na vagu premerat a nastavit po montazi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasne, ja sa uberam opacnou cestou, ked mam k dispozicii cele kureniu, tak ci by neslo vymenit ozubene kolecko na kureni tak aby pasovalo na servo ktore mam.

len pre upresnenie, ja mam starsi typ v aute a novsi typ k dispozicii.

Takze by som ten novsi typ serva a klapky potreboval napasovat do strasieho typu kurenia.

Takze ma caka porovnanie a meranie kablov, potom pinovanie konektora a potom vymena serva jedneho a druheho a asi aj ako hovoris vymena samotnej klapky tak aby mi pasovalo ozubenie na starom kureni na nove servo.

Este mam otazku, je tento problem rozdielneho serva iba na zmiesavacej klapke tepleho a studeneho vzduchu alebo aj na plapke pre vnutorny a vonkajsi okruh?

A este sa chcem opytat ci vies ake hodnoty a kde mam na vagu premerat a nastavit po montazi.

Rozdílný motorek je i na vnitřní cirkulaci. Hodnoty na vag nevím, to mi dělal mechoš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mne blol motorcek na vnutorny okruk ten som vybral vycistil a uz slape ako hodinky, len k tomu motorceku na zmiesavanie tepleho a studeneho vzduchu sa neako nemozem dostat zhodil som plast pod volantom a aj stredovy plast a uz ho aj vydim je za takym plechom ale nejde mi vycvaknut ako to tu nijekto spominal lebo aj ten motorcek na vnutornu cirkulaciu bol na dvoch sroboch ale tu nieviem kde je uchyteny. A este sa chcem spytat vyskusal som dat dole motorcek vnutorneho okruhu dole a napojil som ho na ten konektor ktory som vytiahol z motorceka zmiesavania kurenia a ked som potacal kolieskom na regulaciu teleho a studeneho vzduchu tak sa motorcek nepohol. Tak neviem ci je chyba v tom motorceku. Alebo tieto motorceky su ine, nemozem ich zamenit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...