radkin Posted September 2, 2007 Share Posted September 2, 2007 Ahoj mám motor TDI ALH 66kW a chci se zeptat zda někdo nevíte jestli ventil N75 má vliv na pokles výkonu a pokles kroutáku. Jde mi o to jestli třeba může fungovat jen na 50% nebo jestli jsou jen dvě možnosti funguje-nefunguje. Do nouzáku mi to nepadá. Děkuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDIfun Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 Ahoj mám motor TDI ALH 66kW a chci se zeptat zda někdo nevíte jestli ventil N75 má vliv na pokles výkonu a pokles kroutáku. Jde mi o to jestli třeba může fungovat jen na 50% nebo jestli jsou jen dvě možnosti funguje-nefunguje. Do nouzáku mi to nepadá. Děkuji Funguje nefunguje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radkin Posted September 3, 2007 Author Share Posted September 3, 2007 Ahoj mám motor TDI ALH 66kW a chci se zeptat zda někdo nevíte jestli ventil N75 má vliv na pokles výkonu a pokles kroutáku. Jde mi o to jestli třeba může fungovat jen na 50% nebo jestli jsou jen dvě možnosti funguje-nefunguje. Do nouzáku mi to nepadá. Děkuji Funguje nefunguje Aha tak tedy díky a jak je to s váhou? Ta muže fungovat třeba na 70% a ovlivňovat výkon a toč.moment? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hlavacek Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Váha vzduchu i N75 ovlivňují chod i výkon motoru. Vše záleží na jejich stavu. Musíš to hodit na diagnostiku aspoň. Pak povědět více. Záleží kolik máš najeto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDIfun Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Vaha ano ta snizi vykon velice znatelne.Jedde to pak treba jak rikas na 70% vse napovi diagnostika a zkusebni jizda.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radkin Posted September 6, 2007 Author Share Posted September 6, 2007 diagnostika ok a najeto cca 200.000km ale opotřebený ventil N75 se prý na diagnostice nepozná pokud funguje a nepadá to nouzáku. Diagnostika při zkušebce ukázala na grafu jen pomalejší nárůst kroutáku (výkonu) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDIfun Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 diagnostika ok a najeto cca 200.000km ale opotřebený ventil N75 se prý na diagnostice nepozná pokud funguje a nepadá to nouzáku. Diagnostika při zkušebce ukázala na grafu jen pomalejší nárůst kroutáku (výkonu) To nechapu jak narust kroutaku cim to merite???Tohle zjistis jen na vykonove brzde a ne diagnostikou.Tady max muzes zjistit pomalejsi nastup turba treba ale ne kroutak.Ukazes mi taky ten graf??docela by me to zajimalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radkin Posted September 7, 2007 Author Share Posted September 7, 2007 diagnostika ok a najeto cca 200.000km ale opotřebený ventil N75 se prý na diagnostice nepozná pokud funguje a nepadá to nouzáku. Diagnostika při zkušebce ukázala na grafu jen pomalejší nárůst kroutáku (výkonu) To nechapu jak narust kroutaku cim to merite???Tohle zjistis jen na vykonove brzde a ne diagnostikou.Tady max muzes zjistit pomalejsi nastup turba treba ale ne kroutak.Ukazes mi taky ten graf??docela by me to zajimalo. No jasný blbě jsem se vyjádřil pomalejší nástup turba ANO - tak čím to může tedy být? Omlouvám se za mystifikaci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safrian Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 75Prosím prosím, kde najdu ten po*sraný ventil N75....než začnu rozebírat turbo, tak ještě zkontroluju toto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octavie81 Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 kdyz se podivas na motor od chladice,tak je to ten v pravo u steracove steny,jsou tam dva jeden je egr,druhy n75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silwus Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 To nechapu jak narust kroutaku cim to merite???Tohle zjistis jen na vykonove brzde a ne diagnostikou.Tady max muzes zjistit pomalejsi nastup turba treba ale ne kroutak.Ukazes mi taky ten graf??docela by me to zajimalo.No jasný blbě jsem se vyjádřil pomalejší nástup turba ANO - tak čím to může tedy být? Omlouvám se za mystifikaci radkin, podarilo sa ti vyriesit problem?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
benchi Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 Caues, po zapnuti klicku mi neustale cvaka ventil N75 i pri chodu motoru, nekdo pomuze??? Na diagnostice zadny problem s ventilem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivanek007 Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 Tak ho nech cvakat.... jesi ti vadi ze cvaka tak ho odpoj ale nepojede ti to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KarlosTDi Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 Caues, po zapnuti klicku mi neustale cvaka ventil N75 i pri chodu motoru, nekdo pomuze??? Na diagnostice zadny problem s ventilem... - to je divné, mě myslím cvakal jen při chodu motoru. nevím proč by měl cvakat po zapnutí zapalování - nejjednodušší je půjčit si od nějakého kamáráda jiný (nový stojí cca 1200,-) a zjistíš jak na tom je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haromax Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 Včera mě poplašil na moji octě r.v. 2001 TDi 66kw - chip 81kw ventil regulace turba N75 - začal neskutečně štěkat / nejprve jsem si myslel že mi něco odchází v motoru byl večer a tma jak v pytli / pak jsem zjistil že ten kravál dělá ventil . Než jsem dojel domů asi 20km přestal štěkat . Dnes jak jsem jel je potichu . Mám dotaz to štěkání - je to průvodní jev že ventil odchází do kytek ? nebo to zatím neřešit ? na výkonu auta není nic znát že by to padalo do nouzáku . Díky za rady Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
notobi Posted January 15, 2010 Share Posted January 15, 2010 koukni na elektriku k němu občas je prošoupaná o tu izolaci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
haromax Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 jo mrknu se na to ,včera mi to zase jednou udělalo pak ztichlo ,když se to bude zase opakovat tak ho vyměním Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tripx Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 (edited) Kluci jsou ty ventily dobre ? maji stejne cislo respektive bílý 1j0 906 627A - to je ventil N75 ? cerny 1j0 906 627 - je to EGR ? protoze co jsem hledal tak je jste jedna moznost n75 a to je takova kostka oplechovana oct 1.9 tdi 66kw ALH r.v. 2000 model rok 2001 Trapim se protoze mi to pripda ze jsou hadice asi spatne zapojene. A nejsem si jisty jestli tyhle ventily jsou spravne Mohl by mi prosim nekdo nafotit jak maji byt zapojene original hadice ? Edited April 14, 2017 by tripx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor X Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 (edited) Nafocené to nemám, ale nahlédni sem. Skoda Octavia 2000, zarizeni podtlakove zpetne vedeni zplodin 1,9 litru diesel.motor AHF,ASV Edited April 15, 2017 by Viktor X odkaz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.