holy Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 Tak jsem si pěkně naplánoval dnešní pondělní dopoledne....Pak jsem zastavil na červenou, zezadu se přiřítil jeden, co si myslel že pro něj neplatí fyzikální zákony....zbytek na fotkách.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2P4 Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 No ty kráso, tak to je k nas.rání To bych vylez a vytáhnul bych ho z toho medvěda a to by se asi divil. Jinak pěknej ford, takovýdle auta se mi začínají líbit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holy Posted September 3, 2007 Author Share Posted September 3, 2007 No ty kráso, tak to je k nas.rání To bych vylez a vytáhnul bych ho z toho medvěda a to by se asi divil. Jinak pěknej ford, takovýdle auta se mi začínají líbit... Ten Ford mi fakt vyhovuje, na český silnice auto akorát...a motor se panu Fordovi fakt poved...Bohužel to vypadá, že se bude muset vyměnit celej zadní díl...komplet korba.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hany Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 Fakt to musi cele pryc? Podle fotek to nevypada zle? H. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2P4 Posted September 3, 2007 Share Posted September 3, 2007 Fakt to musi cele pryc? Podle fotek to nevypada zle? H. Přesně tak, podle fotek to nevypadá zle. A co je to za motor, r.v., a tak? Hoď o něm nějaký info... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 (edited) Si Ti nechtělo makat co tak jsi blbnul na křižovatce ....ne vážně, když jsem si včera o tom s Holym psal, tak říkal, že to byla taková mrda, že ho ten Mergl odsunul o víc jak metr a to prej váží přes 2t.... Holy: Ještě že jsi měl tohle auto.....alespoň měl ten Merg kam napasovat předek...myslím pod zadní korbu.....jet Filckou......a čím budeš jezdit teď.....Micinou? Hlavně se nic nikomu nestalo ......ale kolik ho asi bude stát ta oprava? Edited September 4, 2007 by Marek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holy Posted September 4, 2007 Author Share Posted September 4, 2007 (edited) Si Ti nechtělo makat co tak jsi blbnul na křižovatce ....ne vážně, když jsem si včera o tom s Holym psal, tak říkal, že to byla taková mrda, že ho ten Mergl odsunul o víc jak metr a to prej váží přes 2t....Holy: Ještě že jsi měl tohle auto.....alespoň měl ten Merg kam napasovat předek...myslím pod zadní korbu.....jet Filckou......a čím budeš jezdit teď.....Micinou? Hlavně se nic nikomu nestalo ......ale kolik ho asi bude stát ta oprava? No, tím že je ten Mergl nízkej, tak se napasoval pod korbu a tím že jí vzal našikmo, jak se cpal do pruhu, tak jí zkroutil. A protože je ta korba dvojstěnná tak jí prostě nesrovnáš. Co na to koukali machři, tak budou kontrolovat, jestli nejni hejbnutej rám a jestli jo, tak je to auto na odpis, protože rámy se rovnat nesmí kvůli bezpečnosti. Takže asi budou muset sundat tu horní nástavbu a vyměnit celou korbu...počítám tak 200.000Kč - pokud nebude nic s rámem. Na tom Merglu bych viděl škodu taky kolem 200 - 250 táců. Má v háji kapotu, nárazník, masku, utržený obě světla a prohnutej rám pod kapotou. Naštěstí pro něj mu nevyběhly pytle, jinak by to měl dražší... Ten ford je úplně novej, má najeto 13.000km mám ho 5 měsíců. Motor je 2,5 TDCi - přímej vstřik, ca 143 koní, silnej, tichej, po dálnici letí až 170, ale optimální rychlost tak 140-150, spotřeba kolem 8 - 10 L/100, podle terénu. Info: http://www.ford.cz/ns7/ranger/rgr_broch/rg...ochure/-/-/-/-# Edited September 4, 2007 by holy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jar_da Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 ááá známá karlovarská křižovatka, tam je to každou chvíli, tyhle auta (tereňáky) jsou hodně tuhý a vyztužený, takže po ráně není nic moc vidět, ale díky robustnosti se to pak hne celý a je problém s opravou, nevypadá to, ale následky velký, tyhle auta mají taky méně deformovatelné deformační zóny a vnímání nárazu je o dost větší než u aut u kterých se hrnou plechy, tady jsou pořádný řeleza, snad to nebude tak horký, ale trochu vím co to může být a pokud je rám v tahu, pak je to na nový auto, ikdyž jsem svého času s kolegou rovnal forda mavericka právě hnutého na rámu a byl to brutální porod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolbař Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 ááá známá karlovarská křižovatka, tam je to každou chvíli, tyhle auta (tereňáky) jsou hodně tuhý a vyztužený, takže po ráně není nic moc vidět, ale díky robustnosti se to pak hne celý a je problém s opravou, nevypadá to, ale následky velký,tyhle auta mají taky méně deformovatelné deformační zóny a vnímání nárazu je o dost větší než u aut u kterých se hrnou plechy, tady jsou pořádný řeleza, snad to nebude tak horký, ale trochu vím co to může být a pokud je rám v tahu, pak je to na nový auto, ikdyž jsem svého času s kolegou rovnal forda mavericka právě hnutého na rámu a byl to brutální porod. My měli svého času Nissana TerranoII, což je vlastně i Meverick a můžu říct, že ty starý tereňáky byly víc drsný, když jdem měl ještě čerstvej řidičák, tak jsme dostal na ledě smyk (svině silničářský osolili vesnici, ale hned za značkou byl let), projel jsem příkop a sejmul malou břízku, autu se absolutně nic nestalo - ještě to mělo přední rám. Po nějaký době to do nás řachla Fábie a jak to nemělo pod nárazníkem na rámu příčku, ta byla až o cca 20cm dál, tak si o ten rám + závěs seškrábnul celej předek v úrovni světel, včetně víka ventilů a my měli jen náraznís se světlama KO a kouli závěsu. Ale je pravda, že každá z těch dvou ran byla pěkná pecka, právě díky tomu, že se nikde nic nedeformovalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holy Posted September 4, 2007 Author Share Posted September 4, 2007 ááá známá karlovarská křižovatka, tam je to každou chvíli, tyhle auta (tereňáky) jsou hodně tuhý a vyztužený, takže po ráně není nic moc vidět, ale díky robustnosti se to pak hne celý a je problém s opravou, nevypadá to, ale následky velký,tyhle auta mají taky méně deformovatelné deformační zóny a vnímání nárazu je o dost větší než u aut u kterých se hrnou plechy, tady jsou pořádný řeleza, snad to nebude tak horký, ale trochu vím co to může být a pokud je rám v tahu, pak je to na nový auto, ikdyž jsem svého času s kolegou rovnal forda mavericka právě hnutého na rámu a byl to brutální porod. My měli svého času Nissana TerranoII, což je vlastně i Meverick a můžu říct, že ty starý tereňáky byly víc drsný, když jdem měl ještě čerstvej řidičák, tak jsme dostal na ledě smyk (svině silničářský osolili vesnici, ale hned za značkou byl let), projel jsem příkop a sejmul malou břízku, autu se absolutně nic nestalo - ještě to mělo přední rám. Po nějaký době to do nás řachla Fábie a jak to nemělo pod nárazníkem na rámu příčku, ta byla až o cca 20cm dál, tak si o ten rám + závěs seškrábnul celej předek v úrovni světel, včetně víka ventilů a my měli jen náraznís se světlama KO a kouli závěsu. Ale je pravda, že každá z těch dvou ran byla pěkná pecka, právě díky tomu, že se nikde nic nedeformovalo. To znám...já měl předtím Mitsubishi Pajero L200 - to byl tank....onehdá jsem "couvnul" a za mnou stála Tigra....Mě vypadla RZ z rámečku a spadnul plastovej kalíšek z koule....Tgra měla v háji kapotu, nárazník, obě světla, chladič a ventilátor.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jar_da Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 To znám...já měl předtím Mitsubishi Pajero L200 - to byl tank....onehdá jsem "couvnul" a za mnou stála Tigra....Mě vypadla RZ z rámečku a spadnul plastovej kalíšek z koule....Tgra měla v háji kapotu, nárazník, obě světla, chladič a ventilátor.... hezky jsi zastřelil tigra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.