Jump to content

1.8T AGU+Maxidot+spotřeba


petan
 Share

Recommended Posts

Je to stará věc,spotřeba na Maxidotu u AGU prostě nejde,jde tam po Canbus a na to je ta motor. jednotka prostě blbá. Vyčerpal jsem všechny možnosti a vyřešil jsem to takto,není to tak hezké,nejde dojezd ale okamžitá,průměrná i dlouhodobá frčí. Vrchním tlačítkem na páčce ovládám funkce maxidotu a spodním palubní poč. v otáčkoměru.Byla to příšerná práce ale jako náhradní řešení myslim dobrý.

Link to comment
Share on other sites

Vašo,to vypadá vymakaně ale jen vypadá.Není v tom žádná genialita viz. JDOT. V budíkách je display ze starýho palubáku a pod palubkou schovanej ořezanej a vykostěnej tišťák ze starejch budíků do kterýho jsou přivedený jen ty důležitý dráty pro palubní počítač a z něj svazek 16ti kablíků na dislay v otáčkoměru maxíka.Pochybuju že by Tě někdo zlomil,aby si šel do takový zběsilosti ale kdyby náhodou,tak Ti podrobnosti pošlu.

Link to comment
Share on other sites

Zajímavé! Taky mne to trápí.

A co takhle předělat na AGU jinou ŘJ s Canovou komunikací z novějšího 1.8T? Tohle téma jde totálně mimo mne tak asi plácám hovadiny, ale je tahle varianta možná a co by to tak mohlo stát a co by bylo vše potřeba?

Edited by VitaP
Link to comment
Share on other sites

prave vcera jsm to zacal prochazet, zda by tam nesla jednotka z AUM a co vsechno by to obnaselo, jak to bude dam vedet...

Zajímavé! Taky mne to trápí.

A co takhle předělat na AGU jinou ŘJ s Canovou komunikací z novějšího 1.8T? Tohle téma jde totálně mimo mne tak asi plácám hovadiny, ale je tahle varianta možná a co by to tak mohlo stát a co by bylo vše potřeba?

Link to comment
Share on other sites

jsou jiný konektory na čidlech a ř.j. motoru

takže by to chtělo motorovej svazek z faceliftu a přepinovat konektory čidel

a pak je tam čidlo nadmořské výšky a to je úplně jiný

tohle jsem kdysi na toto téma zjistil ze schémat (možná že jsem hledal špatně a je i jednoduší řešení)

Link to comment
Share on other sites

tak, tak taky se k tomu dobiram, ale neni to uple neresitelne....

jsou jiný konektory na čidlech a ř.j. motoru

takže by to chtělo motorovej svazek z faceliftu a přepinovat konektory čidel

a pak je tam čidlo nadmořské výšky a to je úplně jiný

tohle jsem kdysi na toto téma zjistil ze schémat (možná že jsem hledal špatně a je i jednoduší řešení)

Link to comment
Share on other sites

prave vcera jsm to zacal prochazet, zda by tam nesla jednotka z AUM a co vsechno by to obnaselo, jak to bude dam vedet...
Zajímavé! Taky mne to trápí.

A co takhle předělat na AGU jinou ŘJ s Canovou komunikací z novějšího 1.8T? Tohle téma jde totálně mimo mne tak asi plácám hovadiny, ale je tahle varianta možná a co by to tak mohlo stát a co by bylo vše potřeba?

No a ještě by nám tam plandal svazek od plynovéno pedálu.

Link to comment
Share on other sites

jina klapka....

prave vcera jsm to zacal prochazet, zda by tam nesla jednotka z AUM a co vsechno by to obnaselo, jak to bude dam vedet...
Zajímavé! Taky mne to trápí.

A co takhle předělat na AGU jinou ŘJ s Canovou komunikací z novějšího 1.8T? Tohle téma jde totálně mimo mne tak asi plácám hovadiny, ale je tahle varianta možná a co by to tak mohlo stát a co by bylo vše potřeba?

No a ještě by nám tam plandal svazek od plynovéno pedálu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...