Přejít na obsah

Klepání (brumlání) motoru Octavia 1,6 55kW r.v.98 115000km


murder

Doporučené příspěvky

Poraďte Octa stála dva dny, dnes jsem do ní vlezl normálně nastartoval a po 2km když jsem stál na světlech začal motor klepat, vibruje celým autem něco jakoby to jelo na tři, ale jede na čtyři, zátah i zrychlení je OK jen při roztáčení je takovej rozklepanej. Oleje je tam dost 2000 od výměny. Olej na měrce i na víčku je normální bez pěny. Voda ok netlačí to do ní ani není mastná. Jen silné vibrace a takové divné "pufkání" výfuku viz video Startuje to (zatím teplý motor uvidím ráno) a když jsem přijel domů tak i manželka se ptala co je s autem.

DÍKY ZA KAŽDÝ NÁPAD

Kurňa když poslouchám to video tak ten motor zní jako diesel a výfuk jako nějaká pořádně nabušená americká strojovna, ale já chci klidnou neklepající se 1,6.

Ještě jedno

ale tam je slyšet jen prasklá litina, ale jsou tam vidět vibrace. Podle zvuku výfuku nemohl se rozpadnout kat a přicpat potrubí? Editováno: , autor: murder
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nikoho nic nenapadá? Ráno, když jsem nastartoval, tak měl motor nahoře výkyv v součtu cca. 10cm jak se klepal. Ale jede, jen se hůř zvedá do nějakejch 2500 otáček, pak už přestává třást celým autem. Dnes jsem musel najet nějakejch 130km a je to pořád stejný. No zejtra ještě 18km do servisu tak doufám, že mě neoškubou ještě nevím jestli to hodit v Pardubicích do Autocentra nebo k Loudovi (k Loudovi jezdím s Audi, ale šade tady nedělaj tak nevím...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v jednom servisu mi udělali diagnostiku a výsledek - sporadické závady lambda zkrat na kostru a nějakej elektromagnetickej ventil. Smazal to a chvilku běžel motor OK. Víc nevěděli, že tam musím auto nechat, ale volno mají až v pátek tak si mám přijet.

Potom co se to opět zhoršilo jsem jel do druhého servisu tam se ukázala lambda - nízký výkon motoru víc opět nevěděli ani nechtěl technik odhadnout co by to mohlo být. Byl ale ochotný otevřít kapotu a podívat se na motor, je tam hodně slyšet ta prasklá litina, ale tvářil se vcelku normálně do chvíle než jsem mu otevřel víčko na dolévání oleje, to prohodil, že ten motor rozhodně není zdravej, ale klika to není a šel se podívat kolik to má najeto 115000km nevěřil a říkal, že servisky se dají sehnat a nedá se jim věřit (což je známá věc) Každopádně teď na to nemají taky čas, snad čtvrtek, moc mě nepotěšil jeho úlek z kvality motoru. Auto nechávám na dvorku a holt musím jezdit na skůtru, ještě že je léto :angry: Nějak do toho auta cpu čím dál víc a už mě to přestává bavit. Takhle ho, ale neprodám to by byla zoufalost a když do něj teď opět nacpu tak mu už moc nevěřím a zase za prodej nedostanu co jsem do něj nacpal :076 Do pytle co jsem to zas koupil....... Levně to už nevidím :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v jednom servisu mi udělali diagnostiku a výsledek - sporadické závady lambda zkrat na kostru a nějakej elektromagnetickej ventil. Smazal to a chvilku běžel motor OK. Víc nevěděli, že tam musím auto nechat, ale volno mají až v pátek tak si mám přijet.

Potom co se to opět zhoršilo jsem jel do druhého servisu tam se ukázala lambda - nízký výkon motoru víc opět nevěděli ani nechtěl technik odhadnout co by to mohlo být. Byl ale ochotný otevřít kapotu a podívat se na motor, je tam hodně slyšet ta prasklá litina, ale tvářil se vcelku normálně do chvíle než jsem mu otevřel víčko na dolévání oleje, to prohodil, že ten motor rozhodně není zdravej, ale klika to není a šel se podívat kolik to má najeto 115000km nevěřil a říkal, že servisky se dají sehnat a nedá se jim věřit (což je známá věc) Každopádně teď na to nemají taky čas, snad čtvrtek, moc mě nepotěšil jeho úlek z kvality motoru. Auto nechávám na dvorku a holt musím jezdit na skůtru, ještě že je léto :angry: Nějak do toho auta cpu čím dál víc a už mě to přestává bavit. Takhle ho, ale neprodám to by byla zoufalost a když do něj teď opět nacpu tak mu už moc nevěřím a zase za prodej nedostanu co jsem do něj nacpal :076 Do pytle co jsem to zas koupil....... Levně to už nevidím :feve:

Já ti teda nevim, ale vyřeš nejdřív tu díru v tý litině, je klidně možný že ti ten vzduch co to přisává/vyfukuje tak blbne lambdu že to dává úplně špatnou směs a potom to takhle "klepe", opravdu začni tím co je jasný že je špatně a to je ta díra!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to jsem jim říkal, že nejdřív se udělá litina něž mi budou cpát lambdu (do tý se mi nechce tu to vyhazuje při spoustě dalších věcí a mění se často zbytečně) Ale ani v jednom servisu se nechytli tý litiny, to mi je jasný, že dělá brajgl, ale je na ní jen vlásečnicová prasklina asi 7cm a opravdu je slyšet pazvuky z motoru. No uvidím... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to jsem jim říkal, že nejdřív se udělá litina něž mi budou cpát lambdu (do tý se mi nechce tu to vyhazuje při spoustě dalších věcí a mění se často zbytečně) Ale ani v jednom servisu se nechytli tý litiny, to mi je jasný, že dělá brajgl, ale je na ní jen vlásečnicová prasklina asi 7cm a opravdu je slyšet pazvuky z motoru. No uvidím... :feve:

Ani si neumíš představit co taková prasklina dokáže udělat s managementem motoru, ty pazvuky i to jakoby klepání od motoru může dělat špatná směs, četl jsem o něčem takovým článek a to člověk potom kouká jak tele, takže fakt nech zavařit nejdřív to potrubí a potom řeš něco dalšího... Tenhle motor má právě jen tu lambdu k tomu aby tvořil směs a jak ji rozhodíš tak se nemá kde chytnout a dělá to brajgl...

Takže jeď do servisu s tím že potřebuješ zavařit potrubí a víc nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to jsem jim říkal, že nejdřív se udělá litina něž mi budou cpát lambdu (do tý se mi nechce tu to vyhazuje při spoustě dalších věcí a mění se často zbytečně) Ale ani v jednom servisu se nechytli tý litiny, to mi je jasný, že dělá brajgl, ale je na ní jen vlásečnicová prasklina asi 7cm a opravdu je slyšet pazvuky z motoru. No uvidím... :feve:

Ani si neumíš představit co taková prasklina dokáže udělat s managementem motoru, ty pazvuky i to jakoby klepání od motoru může dělat špatná směs, četl jsem o něčem takovým článek a to člověk potom kouká jak tele, takže fakt nech zavařit nejdřív to potrubí a potom řeš něco dalšího... Tenhle motor má právě jen tu lambdu k tomu aby tvořil směs a jak ji rozhodíš tak se nemá kde chytnout a dělá to brajgl...

Takže jeď do servisu s tím že potřebuješ zavařit potrubí a víc nic.

Tak mi to nedalo, litinu jsem viděl před 14 dny to tam byla ta vlásečnice. Teď jsem ji odkryl a je tam už skoro milimetrový kaňon a skoro kolem dokola kolem jednoho vývodu z válce, tak mě to trošku uklidnilo. Jelikož, mám jinou litinu, tak jsem vzal pastu na výfuky a komlet jsem to opatlal, vím že to nevydrží, ale uvidím ráno jak poběží motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to jsem jim říkal, že nejdřív se udělá litina něž mi budou cpát lambdu (do tý se mi nechce tu to vyhazuje při spoustě dalších věcí a mění se často zbytečně) Ale ani v jednom servisu se nechytli tý litiny, to mi je jasný, že dělá brajgl, ale je na ní jen vlásečnicová prasklina asi 7cm a opravdu je slyšet pazvuky z motoru. No uvidím... :feve:

Ani si neumíš představit co taková prasklina dokáže udělat s managementem motoru, ty pazvuky i to jakoby klepání od motoru může dělat špatná směs, četl jsem o něčem takovým článek a to člověk potom kouká jak tele, takže fakt nech zavařit nejdřív to potrubí a potom řeš něco dalšího... Tenhle motor má právě jen tu lambdu k tomu aby tvořil směs a jak ji rozhodíš tak se nemá kde chytnout a dělá to brajgl...

Takže jeď do servisu s tím že potřebuješ zavařit potrubí a víc nic.

Tak mi to nedalo, litinu jsem viděl před 14 dny to tam byla ta vlásečnice. Teď jsem ji odkryl a je tam už skoro milimetrový kaňon a skoro kolem dokola kolem jednoho vývodu z válce, tak mě to trošku uklidnilo. Jelikož, mám jinou litinu, tak jsem vzal pastu na výfuky a komlet jsem to opatlal, vím že to nevydrží, ale uvidím ráno jak poběží motor.

Vidiš to, v tom je celej problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tak přesně takhle mi klepala ta moje a bylo to prasklou litinou, už jsme tehdá myslel, že budu měnit samoštely. Stačily 3 elektrody na litinu nikelitky á 35,- + 350,- těsnění výfuku a je božskej klid. :palec2:

Já uvidím zítra, ráno jde do servisu. zalepení pastou pomohlo asi na 10 minut. Jinak včera jsem dal nové svíčky (měl jsem tam bez kontaktové Brisk pro sportovní účely) dal jsem tam tří kontaktové Bosch a chod motoru se výrazně zlepšil, tak začínám věřit tý litině. Na prvním válci je už utržená kolem dokola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tak přesně takhle mi klepala ta moje a bylo to prasklou litinou, už jsme tehdá myslel, že budu měnit samoštely. Stačily 3 elektrody na litinu nikelitky á 35,- + 350,- těsnění výfuku a je božskej klid. :palec2:

Já uvidím zítra, ráno jde do servisu. zalepení pastou pomohlo asi na 10 minut. Jinak včera jsem dal nové svíčky (měl jsem tam bez kontaktové Brisk pro sportovní účely) dal jsem tam tří kontaktové Bosch a chod motoru se výrazně zlepšil, tak začínám věřit tý litině. Na prvním válci je už utržená kolem dokola.

Jj, mezi 1. a 2. válcem to na týhle motorizaci prostě praská, ještě zajdi na diagnostiku, pokud jsi s tím jezdil delší dobu, tak možná bude KO lambda, jelikož ta se celoudobu hodně okysličovala.

Já to mám zavařené takto:

post-6604-1189712636_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, mezi 1. a 2. válcem to na týhle motorizaci prostě praská, ještě zajdi na diagnostiku, pokud jsi s tím jezdil delší dobu, tak možná bude KO lambda, jelikož ta se celoudobu hodně okysličovala.

Já to mám zavařené takto:

To je v pytli, přesně tam se to urvalo, to by měli i po letech měnit na kulanci. Já jsem sehnal novou za 3500,- kolega koupil na blbou motorizaci. Kdybych měl platit plnou cenu tak jdu taky do vaření. Doufám že lambda přežila na kolik přibližně přijde?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, mezi 1. a 2. válcem to na týhle motorizaci prostě praská, ještě zajdi na diagnostiku, pokud jsi s tím jezdil delší dobu, tak možná bude KO lambda, jelikož ta se celoudobu hodně okysličovala.

Já to mám zavařené takto:

To je v pytli, přesně tam se to urvalo, to by měli i po letech měnit na kulanci. Já jsem sehnal novou za 3500,- kolega koupil na blbou motorizaci. Kdybych měl platit plnou cenu tak jdu taky do vaření. Doufám že lambda přežila na kolik přibližně přijde?

Asi tě moc nepotěšim, ale tím, že tam dáš jinou - starší litinu se problému nemusíš zbavit, pokud je to jedna z těch prvních litin - 97 a 98, tak prdne za čas znova na tom stejnym místě. Měl jsem v ruce litinu z 00 - jedna z posledních 55kW, co vyjela a ta má v tom praskacim místě více litiny - alespoň mi to tak příjde. Já jsem rovnou zvolil to zavaření, protože do starý jsem investovat nechtěl a táta se na litinu těšil jako malej kluk na lízátko, akorát se to trošku zvlnilo, tak se to muselo lehoučce srovnat na rovný ploše přes hrubej šmirgl. Hlavní je, že mám už půl roku klid.

Ještě k té garanci, tohle škodovka měnila jen v rámci záruky, jinak ne. Naši, když to auto v 98 koupili, tak po cca 4-5tis km to udělalo vlásečnici (nikdo o tom nevěděl) auto se začalo chovat divně v servisu nám vyměnili postupně během 2 měsíců půlku elektroniky motoru (RJ, kabeláž, 4x lambdu, čidla atd atd.) nakonec se na ně naši vykašlali, al etaky hlavně padla po roce záruka, s autem se moc nejezdilo, tak s ena to kašlalo, až před rokem a něco jsem an to přišel, že to pod kapotou čadí a letos na jaře se to konečně zavařilo.

Nová lambda výjde na cca 2000,- originál, do jiné bych nešel

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, mezi 1. a 2. válcem to na týhle motorizaci prostě praská, ještě zajdi na diagnostiku, pokud jsi s tím jezdil delší dobu, tak možná bude KO lambda, jelikož ta se celoudobu hodně okysličovala.

Já to mám zavařené takto:

To je v pytli, přesně tam se to urvalo, to by měli i po letech měnit na kulanci. Já jsem sehnal novou za 3500,- kolega koupil na blbou motorizaci. Kdybych měl platit plnou cenu tak jdu taky do vaření. Doufám že lambda přežila na kolik přibližně přijde?

Asi tě moc nepotěšim, ale tím, že tam dáš jinou - starší litinu se problému nemusíš zbavit, pokud je to jedna z těch prvních litin - 97 a 98, tak prdne za čas znova na tom stejnym místě. Měl jsem v ruce litinu z 00 - jedna z posledních 55kW, co vyjela a ta má v tom praskacim místě více litiny - alespoň mi to tak příjde. Já jsem rovnou zvolil to zavaření, protože do starý jsem investovat nechtěl a táta se na litinu těšil jako malej kluk na lízátko, akorát se to trošku zvlnilo, tak se to muselo lehoučce srovnat na rovný ploše přes hrubej šmirgl. Hlavní je, že mám už půl roku klid.

Ještě k té garanci, tohle škodovka měnila jen v rámci záruky, jinak ne. Naši, když to auto v 98 koupili, tak po cca 4-5tis km to udělalo vlásečnici (nikdo o tom nevěděl) auto se začalo chovat divně v servisu nám vyměnili postupně během 2 měsíců půlku elektroniky motoru (RJ, kabeláž, 4x lambdu, čidla atd atd.) nakonec se na ně naši vykašlali, al etaky hlavně padla po roce záruka, s autem se moc nejezdilo, tak s ena to kašlalo, až před rokem a něco jsem an to přišel, že to pod kapotou čadí a letos na jaře se to konečně zavařilo.

Nová lambda výjde na cca 2000,- originál, do jiné bych nešel

Ne to je nová litina koupil ji ve škodovce asi před dvěma měsíci. Rozflákal auto na předek a mimo jiné mu rupla i litina, myslím, že má 1,8 a objednal si to podle čísla z etky, ale blb (pro mě štěstí) měl otevřenou 1,6 55 kw. Z vrakáče bych nebral to je už opravdu jistější to zavařit. Tak ta lambda jde ušetřil jsem na litině tak ji můžu případně vzít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, mezi 1. a 2. válcem to na týhle motorizaci prostě praská, ještě zajdi na diagnostiku, pokud jsi s tím jezdil delší dobu, tak možná bude KO lambda, jelikož ta se celoudobu hodně okysličovala.

Já to mám zavařené takto:

To je v pytli, přesně tam se to urvalo, to by měli i po letech měnit na kulanci. Já jsem sehnal novou za 3500,- kolega koupil na blbou motorizaci. Kdybych měl platit plnou cenu tak jdu taky do vaření. Doufám že lambda přežila na kolik přibližně přijde?

Asi tě moc nepotěšim, ale tím, že tam dáš jinou - starší litinu se problému nemusíš zbavit, pokud je to jedna z těch prvních litin - 97 a 98, tak prdne za čas znova na tom stejnym místě. Měl jsem v ruce litinu z 00 - jedna z posledních 55kW, co vyjela a ta má v tom praskacim místě více litiny - alespoň mi to tak příjde. Já jsem rovnou zvolil to zavaření, protože do starý jsem investovat nechtěl a táta se na litinu těšil jako malej kluk na lízátko, akorát se to trošku zvlnilo, tak se to muselo lehoučce srovnat na rovný ploše přes hrubej šmirgl. Hlavní je, že mám už půl roku klid.

Ještě k té garanci, tohle škodovka měnila jen v rámci záruky, jinak ne. Naši, když to auto v 98 koupili, tak po cca 4-5tis km to udělalo vlásečnici (nikdo o tom nevěděl) auto se začalo chovat divně v servisu nám vyměnili postupně během 2 měsíců půlku elektroniky motoru (RJ, kabeláž, 4x lambdu, čidla atd atd.) nakonec se na ně naši vykašlali, al etaky hlavně padla po roce záruka, s autem se moc nejezdilo, tak s ena to kašlalo, až před rokem a něco jsem an to přišel, že to pod kapotou čadí a letos na jaře se to konečně zavařilo.

Nová lambda výjde na cca 2000,- originál, do jiné bych nešel

Ne to je nová litina koupil ji ve škodovce asi před dvěma měsíci. Rozflákal auto na předek a mimo jiné mu rupla i litina, myslím, že má 1,8 a objednal si to podle čísla z etky, ale blb (pro mě štěstí) měl otevřenou 1,6 55 kw. Z vrakáče bych nebral to je už opravdu jistější to zavařit. Tak ta lambda jde ušetřil jsem na litině tak ji můžu případně vzít.

Lamdbu pochopitelně ověřit přes diagnostiku! Jj, nový svody jsou nový svody :palec2: a kamarádovi líbej ruce, nohy, nová litina stojí okolo 6000,- :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:help::help::help: Prosím o pomoc. Mám problém s Octavií 1,6/55kW, GLX.

Ráno jsem nastartoval, ale po 15 sekundách motor sám zhasl. Znovu jsem nastartovat, ale téměř hned zhasl. Pak už mi to vůbec nechytlo. Navíc se motor později dále při startování výrazně klepal. Ale vypadá to jako bez jiskry.

Může to být Naturálem, ale nemyslím si to. Bral jsem před týdnem, ale najel jsem na ni už cca 70km, absolutně bez náznaku špatné kvality.

Dále palivové čerpadlo - zřejmě funguje, je slyšet jak natlakuje.

Auto jsem nechal 2 dny ležet a pak zkusil znovu startovat. Klepání zmizelo, ale nastartovat to nechce.

Dále jsem zkusil jiný klič, abych vyloučil poruchu imobilizéru - bez výsledku.

Diagnostiku jsem zatím neprováděl. Auto je nepojízdné.

Jsem 1.majitel, rok výroby 1997. Auto má najeto 88000km, pravidelný servis jak má být. Pouze nyní asi cca rok stálo, měsíc jsem teď jezdil.

Auto je garážované a pečlivě udržované.

Z toho co jsem tady četl to vypadá na vadnou Lambda sondu.

Prasklé potrubí si nemyslím, motor šel vždy moc dobře.

Tohle mi napsal kamarád:

" :p A jéje...no nechci strašit, ale vypadá to na přeskočený rozvodový řemen, nebo strhaný. Kamarádovi se stalo něco podobného.Motor se klepal a ani po dvou protočeních startérem(uf chudák motor) si nedal říct.Oprava ho prý stála 5000Kč-nová hlava.A jezdí zase dál.A mohl si za to sám-vykašlal se(asi spíš zapoměl) na výměnu rozvodů při 90tis. no a při 140tis už se to motoru nelíbilo... "

Ale to si taky nemyslím vzhlédem k údržbě. To by fakt musel být pech.

Sázel bych to na tu Lambdu. Jakmile bude čas, dotáhnu to do servisu nebo naložím někoho s Vagem.

Chtěl bych znát Váš názor, neboť si myslím, že máte přehled. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:help::help::help: Prosím o pomoc. Mám problém s Octavií 1,6/55kW, GLX.

Ráno jsem nastartoval, ale po 15 sekundách motor sám zhasl. Znovu jsem nastartovat, ale téměř hned zhasl. Pak už mi to vůbec nechytlo. Navíc se motor později dále při startování výrazně klepal. Ale vypadá to jako bez jiskry.

Může to být Naturálem, ale nemyslím si to. Bral jsem před týdnem, ale najel jsem na ni už cca 70km, absolutně bez náznaku špatné kvality.

Dále palivové čerpadlo - zřejmě funguje, je slyšet jak natlakuje.

Auto jsem nechal 2 dny ležet a pak zkusil znovu startovat. Klepání zmizelo, ale nastartovat to nechce.

Dále jsem zkusil jiný klič, abych vyloučil poruchu imobilizéru - bez výsledku.

Diagnostiku jsem zatím neprováděl. Auto je nepojízdné.

Jsem 1.majitel, rok výroby 1997. Auto má najeto 88000km, pravidelný servis jak má být. Pouze nyní asi cca rok stálo, měsíc jsem teď jezdil.

Auto je garážované a pečlivě udržované.

Z toho co jsem tady četl to vypadá na vadnou Lambda sondu.

Prasklé potrubí si nemyslím, motor šel vždy moc dobře.

Tohle mi napsal kamarád:

" :p A jéje...no nechci strašit, ale vypadá to na přeskočený rozvodový řemen, nebo strhaný. Kamarádovi se stalo něco podobného.Motor se klepal a ani po dvou protočeních startérem(uf chudák motor) si nedal říct.Oprava ho prý stála 5000Kč-nová hlava.A jezdí zase dál.A mohl si za to sám-vykašlal se(asi spíš zapoměl) na výměnu rozvodů při 90tis. no a při 140tis už se to motoru nelíbilo... "

Ale to si taky nemyslím vzhlédem k údržbě. To by fakt musel být pech.

Sázel bych to na tu Lambdu. Jakmile bude čas, dotáhnu to do servisu nebo naložím někoho s Vagem.

Chtěl bych znát Váš názor, neboť si myslím, že máte přehled. ;)

Pokud by byla Lambda KO, tak by auto normálně jelo, jen by mělo větší spotřebu a trošku jinak by se chovalo.

Teoreticky je možný, že jak to dlouho stálo, tak něco zatuhlo a při strartování by skočil řemen o zub.

Zkus to hodit na diag. a uvidíš, co to napíše

předpokládám, že svíčky a kabely jsou už po výměně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vyřešeno.

Litina vyměněna. Když jsem pro to byl v servisu tak říkali, že se jim to stejně ještě nelíbí, což o to hádalo se to pořád tak jsem byl taky dost zklamanej. Říkali, že to vypadá ještě na kabely, že lambda i klapka jsou OK. Kabely neměli tak jsem se cestou stavil v Auto Kelly a za 800,- koupil sadu kabelů. Jízda nic moc bylo to pořád rozhádaný a výfuk ustřeloval. Hned jak jsem dojel domů vyměnil jsem kabely a AUTO JEDE SUPER HURÁ. Tak se mi toho sešlo víc. Prasklá litina, svíčky blbý (asi následek kabelů), a kabely. To pak fakt ten motor neskousne ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vyřešeno.

Litina vyměněna. Když jsem pro to byl v servisu tak říkali, že se jim to stejně ještě nelíbí, což o to hádalo se to pořád tak jsem byl taky dost zklamanej. Říkali, že to vypadá ještě na kabely, že lambda i klapka jsou OK. Kabely neměli tak jsem se cestou stavil v Auto Kelly a za 800,- koupil sadu kabelů. Jízda nic moc bylo to pořád rozhádaný a výfuk ustřeloval. Hned jak jsem dojel domů vyměnil jsem kabely a AUTO JEDE SUPER HURÁ. Tak se mi toho sešlo víc. Prasklá litina, svíčky blbý (asi následek kabelů), a kabely. To pak fakt ten motor neskousne ....

No tak hurá. Aspoň vidíš co dokáže blbá prasklina ve vejfuku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vyřešeno.

Litina vyměněna. Když jsem pro to byl v servisu tak říkali, že se jim to stejně ještě nelíbí, což o to hádalo se to pořád tak jsem byl taky dost zklamanej. Říkali, že to vypadá ještě na kabely, že lambda i klapka jsou OK. Kabely neměli tak jsem se cestou stavil v Auto Kelly a za 800,- koupil sadu kabelů. Jízda nic moc bylo to pořád rozhádaný a výfuk ustřeloval. Hned jak jsem dojel domů vyměnil jsem kabely a AUTO JEDE SUPER HURÁ. Tak se mi toho sešlo víc. Prasklá litina, svíčky blbý (asi následek kabelů), a kabely. To pak fakt ten motor neskousne ....

No tak hurá. Aspoň vidíš co dokáže blbá prasklina ve vejfuku...

Super, že to máš vyřešený.

PS: nejlepší zvuk to mělo bez svodů, to byl bordel lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:help::help::help: Prosím o pomoc. Mám problém s Octavií 1,6/55kW, GLX.

Ráno jsem nastartoval, ale po 15 sekundách motor sám zhasl. Znovu jsem nastartovat, ale téměř hned zhasl. Pak už mi to vůbec nechytlo. Navíc se motor později dále při startování výrazně klepal. Ale vypadá to jako bez jiskry.

Může to být Naturálem, ale nemyslím si to. Bral jsem před týdnem, ale najel jsem na ni už cca 70km, absolutně bez náznaku špatné kvality.

Dále palivové čerpadlo - zřejmě funguje, je slyšet jak natlakuje.

Auto jsem nechal 2 dny ležet a pak zkusil znovu startovat. Klepání zmizelo, ale nastartovat to nechce.

Dále jsem zkusil jiný klič, abych vyloučil poruchu imobilizéru - bez výsledku.

Diagnostiku jsem zatím neprováděl. Auto je nepojízdné.

Jsem 1.majitel, rok výroby 1997. Auto má najeto 88000km, pravidelný servis jak má být. Pouze nyní asi cca rok stálo, měsíc jsem teď jezdil.

Auto je garážované a pečlivě udržované.

Z toho co jsem tady četl to vypadá na vadnou Lambda sondu.

Prasklé potrubí si nemyslím, motor šel vždy moc dobře.

Tohle mi napsal kamarád:

" :p A jéje...no nechci strašit, ale vypadá to na přeskočený rozvodový řemen, nebo strhaný. Kamarádovi se stalo něco podobného.Motor se klepal a ani po dvou protočeních startérem(uf chudák motor) si nedal říct.Oprava ho prý stála 5000Kč-nová hlava.A jezdí zase dál.A mohl si za to sám-vykašlal se(asi spíš zapoměl) na výměnu rozvodů při 90tis. no a při 140tis už se to motoru nelíbilo... "

Ale to si taky nemyslím vzhlédem k údržbě. To by fakt musel být pech.

Sázel bych to na tu Lambdu. Jakmile bude čas, dotáhnu to do servisu nebo naložím někoho s Vagem.

Chtěl bych znát Váš názor, neboť si myslím, že máte přehled. ;)

Pokud by byla Lambda KO, tak by auto normálně jelo, jen by mělo větší spotřebu a trošku jinak by se chovalo.

Teoreticky je možný, že jak to dlouho stálo, tak něco zatuhlo a při strartování by skočil řemen o zub.

Zkus to hodit na diag. a uvidíš, co to napíše

předpokládám, že svíčky a kabely jsou už po výměně.

kol5 Tak Octavka už zase jezdí jako nová.

V pátek jsme konečně provedli diagnostiku, samozřejmě nic neukázala, pouze sporadická zavada Lambda sondy, což je standart. Dale prohlídka rozv. řemene, sání, klapky, kontrola tlaku pal. čerpadla atd. Následně testy zapalování - zjištěno, že je to bez jiskry. Takže kontrola kabelů, palce atd., vše ok. Zjištěn problém v napájení zapalování. Ale pojistky OK (To jsme věděli od začátku). Nakonec po vyloučení všeho zjištěny vypadlé dva piny z konektoru zezadu na pojistkové skříni! lol:p:prc: Takové věci by se stávat neměly, piny mají dobrou aretaci proti vyskočení. Takže jsem to raději celé zkontroloval. Samozřejmě jsem rád, že s motorem nic nebylo, ale zároveň jsem na*sraný, že taková banální závada odstavila celé auto.

Měl jste někdo podobnou závadu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to tak čtu, připadá mi , že každá závada na 1.6 55Kw je vlastně prkotina, která se dá odstranit zadarmo, nebo za pár korun lol Ještě mě napadá k těm svodům-u Feliny 1.6 taky praskají???? :help: Já o tom zatím neslyšel :kuk: .Nedaly by se použít z Felicie?

to je právě to, felda je má trošku jiný - přírubu u vlnovce.

To víš, zlatá 55, na tý si kutil zmlsne lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...