Visse Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 HOj všem, mám bíg problém, nemůžu nastartovat auto a bez auta nemůžu žít - jezdím do práce, Ještě v době, když fungoval dálkač jsem zamknul dálkou, ale potom jsem odemknul klíčem a už to začalo pěkně řvát, takže jsem pěkně v prdeli, odpojíl jsem syrénu aby to neřvalo a baterku. Nejradši bych to vyhodil a koupil nový alarm, jenže jsem odpojil jednotku alarmu a ono to pořád nejde nastartovat, tak jsem ji zapojil zpátky. Omylem jsem si zničil Do , měl jsem jen jeden kus. V autě je alarm od Meta systemu - je pořád funkční, a bez DO ho nemůžu deaktivovat jde to nějak jinak? - třeba řidící jednotku od alarmu - něco vypnout - nebo přepnout. _Je tam nějaká funkce na elektroniku motoru - protože když dám klíč tak všechny kontrolky zhasnou, ale motor jen točí a nenastartuje. Fakt potřebuju pomoc, jsem z toho v prdeli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 HOj všem, mám bíg problém, nemůžu nastartovat auto a bez auta nemůžu žít - jezdím do práce,Ještě v době, když fungoval dálkač jsem zamknul dálkou, ale potom jsem odemknul klíčem a už to začalo pěkně řvát, takže jsem pěkně v prdeli, odpojíl jsem syrénu aby to neřvalo a baterku. Nejradši bych to vyhodil a koupil nový alarm, jenže jsem odpojil jednotku alarmu a ono to pořád nejde nastartovat, tak jsem ji zapojil zpátky. Omylem jsem si zničil Do , měl jsem jen jeden kus. V autě je alarm od Meta systemu - je pořád funkční, a bez DO ho nemůžu deaktivovat jde to nějak jinak? - třeba řidící jednotku od alarmu - něco vypnout - nebo přepnout. _Je tam nějaká funkce na elektroniku motoru - protože když dám klíč tak všechny kontrolky zhasnou, ale motor jen točí a nenastartuje. Fakt potřebuju pomoc, jsem z toho v prdeli. Co já vím tak by na jednotce alarmu měl bejt malej zámeček a takovým klíčkem by se měl odblokovat alarm, ale nejsem si jistej, vím jen že co měl tatík na autě META alarm tak tam tohle bylo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 pokud nicnepomůže najít imobilizační smyčku a spojit, podle mě by to neměl být problém najít Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Visse Posted September 9, 2007 Author Share Posted September 9, 2007 pokud nicnepomůže najít imobilizační smyčku a spojit, podle mě by to neměl být problém najít A jak najdu tu imobilizační smyčku, je tam svazek drátu , které vychází s řídící jednotky alarmu. Myslíš, že mám jako drát po drátě jako nějak mezi sebou propojit - jakoby simulovat el. impuls a tím bych to odpojil? Ještě jsem se díval na tu černou krabičku - řídící jednotku al. - tak jsou tam takové malé šoupatka, jako kdysi na kompech když se taktovalo- je jich tam asi 5, prví je on a ostatní jsou off, to jsem taky zkoušel nějak přesouvat - neboli přesouvat z pozic do on z off, ale nějak nic se nedělo. zítra se v tom zas budu hrabat, jestli to nerozchodím tak nevím. Poslední šance je poslat jednotku do prahy Metas. tam by mi to přeprogramovali a poslali i nové DO, jenže to vidím jako možnost až auto zprovozní a zhruba 2 tisíce oprava- již ověřeno meilem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 drát po drátu asi nebude to pravý ořechový pokud tomu nerozumíž nech to někomu jinýmu. jestli je to CANová META tak kladny napětí na CAN může zničit CANovej převodník a budeš kupovat nový budíky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Visse Posted September 9, 2007 Author Share Posted September 9, 2007 ok, tak tohle vynechám, spíš bych to viděl na nějaký spínač - pokud něco najdu. A co přez Vag? to nepude nějak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 a ty propoje jsou většinou naprodloužení signálu na centrál změnu reakce na poplach vstup Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted September 9, 2007 Share Posted September 9, 2007 vag se nechytne - není to od koncernu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Visse Posted September 9, 2007 Author Share Posted September 9, 2007 hmm, tak to bude těžký oříšek, kvalitní alarm, ale jen když vše funguje jak má, jedna věc se poser. a už je problém, to snad není možný. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Visse Posted September 10, 2007 Author Share Posted September 10, 2007 Tak mám nový poznatek - už jezdím - hurá - našel jsem před spolujezdcem v šuplíku takový zámek - dává se tam special klíč - kulatý s klínkem - kterým se otáčí - jenže ten klíč nemám tak jsem propojil všechny dráty do sebe a ono to cvaklo v alarmu i někde v autě - zkusil jsem nastartovat a ono to chytlo - musí to být pořád spojené , jinak to nestartuje- nejde ani řídící jednotku alarmu odpojit a poslat na přeprogramování - jinak to taky nepojede- takže sice jezdím ale alarm tam pořád mám, je to zapeklitá situace - ale není neřešitelná. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Tak mám nový poznatek - už jezdím - hurá - našel jsem před spolujezdcem v šuplíku takový zámek - dává se tam special klíč - kulatý s klínkem - kterým se otáčí - jenže ten klíč nemám tak jsem propojil všechny dráty do sebe a ono to cvaklo v alarmu i někde v autě - zkusil jsem nastartovat a ono to chytlo - musí to být pořád spojené , jinak to nestartuje- nejde ani řídící jednotku alarmu odpojit a poslat na přeprogramování - jinak to taky nepojede- takže sice jezdím ale alarm tam pořád mám, je to zapeklitá situace - ale není neřešitelná. Tak aspoň že tak, teď už jenom najít někoho kdo to vyštípe z auta a nebo zprovozní... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.