pentadius Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Kluci i cholky, prosím poraďte mi jakej filtr vzduchu do mého žluťáska, jsem spíše příznivcem stylingu než tuningu, ale pokud mu přidá i třeba jen 2 šel bych do toho. Zajímá mě taky jestli to motoru prospívá či nikoliv atd. Děkuji za rady všech milovníků velkých "krouťáků" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anry Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 dej tam originál. Se sportovním ti akorát odejde váha a výsledek žádný, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepek Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Na brzdě se zatím nikdy nenaměřilo, že by tam nějaký výkon přibyl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pentadius Posted September 11, 2007 Author Share Posted September 11, 2007 dej tam originál. Se sportovním ti akorát odejde váha a výsledek žádný, Díky, to jsem potřeboval vědět Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pentadius Posted September 11, 2007 Author Share Posted September 11, 2007 Na brzdě se zatím nikdy nenaměřilo, že by tam nějaký výkon přibyl. Tak proč si to tam lidíčky dáváte?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grygy Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 dej tam originál. Se sportovním ti akorát odejde váha a výsledek žádný, :palec2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grygy Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Na brzdě se zatím nikdy nenaměřilo, že by tam nějaký výkon přibyl. Tak proč si to tam lidíčky dáváte?? To se dava jen do HTP=)))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pentadius Posted September 11, 2007 Author Share Posted September 11, 2007 (edited) To se dava jen do HTP=)))) No to je jasný, tam je hned každej znát Ty Grygy, nevíš dělal se někdy nějakej sraz majitelů FRS? Edited September 11, 2007 by pentadius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kodemi.:R Posted December 23, 2008 Share Posted December 23, 2008 Sraz se dělal koukni k nám. Jinak vložka ti tak rychle vaha neodejde, jinak vaha vzduchu jde přimo odstranit řešenim v SW. Je to dá se říc k "ničemu" jen to má o něco lepší zvuk. Ale když pokračuješ dál tak to cenu má. Také ma cenu koupit třeba vložku K&N a pak si ji jen vždy parkrat vyčistit. A nemusíš kupovat nový :-) Toť můj názor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPEEDY_TDI Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Za to, co stojí vložka K&N, si v práci koupím min. 3ks klasických, vzduchových filtrů Bosch. Poté se naskýtá otázka.. má smysl kupovat předražený filtr + čistící sadu k němu a čistit jej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kodemi.:R Posted December 25, 2008 Share Posted December 25, 2008 Pro tebe nemá,když máš takovou možnost. Ja mam zas opačnou možnost takže je to 1:1 Změní ti to jen trošku zvuk,nic víc. Koně filtrem nenaženeš :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kibi Posted December 26, 2008 Share Posted December 26, 2008 Do ropáka sport. filtr nemá význam...jak je již psáno, akorát to odnese váha vzduchu. Osobně jsem to měl v benzínu, navíc japonci, kde se to projevilo v otáčkách krásným zvukem, ale u našich "traktorů" pochybuju že bude chrochtání sportovnější Jinač zlatej origo filtr - cena je jinde a po roce se skrátka vyhodí a dá novej, člověk nemusí přemejšlet kdy naposled filtr vypíral. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pentadius Posted December 27, 2008 Author Share Posted December 27, 2008 Díky za názory kluci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPEEDY_TDI Posted December 27, 2008 Share Posted December 27, 2008 Jak jsem psal, za nějaký cca 3 stovky koupíš Bosch a je klid A když poprosíš, tak bude i se slevou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indi Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 Nechci se nikoho dotknout, ale to s tou váhou je hovadina. Jezdím na Greenu už 9 let a pohoda, vložka v origo boxu. Když se o ten filtr člověk stará jak má, tak se nic neničí, tím myslím, že se hlavně olejuje tím čím má. Olej používám origo green a čistím dle potřeby. Auto lépe dýcha, je rychlejší nástup a ve vysokých neztrácí dech. Hlavní výhodu, ale spatřuji v tom, že ho mohu čistit dle potřeby, protože jednou se zasviní po 5tkm a někdy po 12tkm, dle prostředí. Myslím, že by se tu měly psát vlastní zkušenosti a ne to co jedna bába povídala. PS.:Jediny nedostatek, pro některé, větší hlučnost sání. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kibi Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 (edited) Jak jsi sám napsal tak auto lépe dýchá, ale to je zapřičiněno tím že ten sportovní filtr je lépe průchozí = více vzduchu do motoru, ale na úkor nižší filtrace. Neříkám že ta váha trpí "jak to prase", ale každopádně skrz ní prochází více znečištěných částic a to prostě není to pravý ořechový pro životnost váhy vzduchu. Více si přečti na: http://cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze, myslím, že ty už nějaké zkušenosti mají a není to jen "bába povídala" Jinač já měl v autě taktéž Green a to kónus s komplet předělaným sacím potrubím, kdy filtr měl přívod vzduchu optimálně zaveden skrz průduch na haupně - tudíš píšu z vlastních zkušeností a jak jsem napsal, benzín OK- zvuk supr a lepší nástup v otáčkách taky lehce znatelnej....ale v ropákovy tam prostě v těch otáčkách už nic moc nevykouzlíš, 4200ot. a nazdar bazar - pak už jen řev, spotřeba a krouťák i výkon v tahu. Nehledě na tom, že přez zimu je ten sportovní filtr za trest, na náhradě origo vložky to asi nebude tolik znát, ale já musel zakrýt nasávání a vždy nechat pořádně prohřát motor - slrátka ta lepší propůstnost se moc dobře nesnáší s chladným vzduchem. PS: nedostatek větší hlučnost sání? U nafty tím koně nenahoníš, tak proč ho tam vlastně dávat...u benzínu je to snad největší důvod proč ho tam lidi strkaj. EDIT:NECITUJ předešlý příspěvky Edited December 29, 2008 by Standis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indi Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Odborník na diesel. Zaspal jsi dobu, 4200 a nazdar bazar, divné. Asi slabší úprava. No nic, hádat se nebudu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDIfun Posted December 29, 2008 Share Posted December 29, 2008 Jak jsi sám napsal tak auto lépe dýchá, ale to je zapřičiněno tím že ten sportovní filtr je lépe průchozí = více vzduchu do motoru, ale na úkor nižší filtrace. Neříkám že ta váha trpí "jak to prase", ale každopádně skrz ní prochází více znečištěných částic a to prostě není to pravý ořechový pro životnost váhy vzduchu. Více si přečti na: http://cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze, myslím, že ty už nějaké zkušenosti mají a není to jen "bába povídala" Jinač já měl v autě taktéž Green a to kónus s komplet předělaným sacím potrubím, kdy filtr měl přívod vzduchu optimálně zaveden skrz průduch na haupně - tudíš píšu z vlastních zkušeností a jak jsem napsal, benzín OK- zvuk supr a lepší nástup v otáčkách taky lehce znatelnej....ale v ropákovy tam prostě v těch otáčkách už nic moc nevykouzlíš, 4200ot. a nazdar bazar - pak už jen řev, spotřeba a krouťák i výkon v tahu. Nehledě na tom, že přez zimu je ten sportovní filtr za trest, na náhradě origo vložky to asi nebude tolik znát, ale já musel zakrýt nasávání a vždy nechat pořádně prohřát motor - slrátka ta lepší propůstnost se moc dobře nesnáší s chladným vzduchem. PS: nedostatek větší hlučnost sání? U nafty tím koně nenahoníš, tak proč ho tam vlastně dávat...u benzínu je to snad největší důvod proč ho tam lidi strkaj. EDIT:NECITUJ předešlý příspěvky Jee a ja mam jeste v 5000ot na TDI 160 koni??? Zmereno na brzde kterou bohuzel nedisponuje ani Cimbu[MAHA LPS3000].... Softwer si delam sam. Samozrejme ze motor netocim do 5000ot ale na brzde se to proste podrzelo a kone tam jeste jsou tak jen reaguji na 4200 a nazdar.Takze nazdar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kibi Posted December 30, 2008 Share Posted December 30, 2008 pro Indiho a TdiFun, nehádá se tu nikdo ...dobu jsem nezaspal 4200 ot a to jsem si ještě přidal (popravdě je nej výkon ve 3900 ot - u mne, série, kterou tu má asi většina uživatelů má nej výkon dokonce pouze ve 3500 ot) - odborník opravdu nejsem, ale vycházím z reality ) Nejsem žádnej honič koní, tak mi mých 140ps bohatě stačí - 130km/h na dálnici to zvládá a když potřebuju tak taky předjedu, točit motor do 5000 tisíc, tak si asi zbalý svých pár švestek a vyskočí mi z auta..ono i těch 3900 řve jak stádo traktorů Jínač 160ps je vážně pěkných - nechci zas rejpat, ale jak je to s namáháním motoru?...nemyslíš že se ti skrátí životnost? Kámoš je tunner a z jeho Ochcávky ropák 81kw - chce "prej" vyčarovat nějakých 250 ps (samo že né pouze chipem ) ale taky mi řekl, že počítá s výměnou motoru po ňákym tom tisícu. Nechtěl jsem urazit ega tunnerů, pro Vás co máte 160ps ve fábulích a točíte motor do 5000 opradu vřele doporučuji sportovní filtr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.