TiGeRZ Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 chlapy toci sa spojkove lozisko pri pusteni spojky(normalne pocas jazdy) ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiGeRZ Posted September 12, 2007 Author Share Posted September 12, 2007 to nikdo nevi ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas.cz Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 Netočí, aspoň by nemělo. ale setkal jsem se s tím že drhlo a unášlo se pořád Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaJe Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 Když jsem měl na 120 špatné ložisko na spojce a pískalo, tak řvalo jen při sešlápnuté spojce, takže z toho usuzuji, že se točí jen když je spojka sešláplá. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubo44 Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 to nikdo nevi ? stale sa toči. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiGeRZ Posted September 13, 2007 Author Share Posted September 13, 2007 to nikdo nevi ? stale sa toči. ale potom na co sluzi to vodiace puzdro loziska ? ktore je okolo hnaneho hriadela v prevodovke....a to je pripevnene 2 srobmi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiGeRZ Posted January 6, 2008 Author Share Posted January 6, 2008 Cim je mazane spojkove lozisko?.....Nikto nevie ci sa toci stale? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa007 Posted January 6, 2008 Share Posted January 6, 2008 Cim je mazane spojkove lozisko?.....Nikto nevie ci sa toci stale? Točí se stále. Náplň maziva je trvalá. Nijak se nemaže. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiGeRZ Posted January 7, 2008 Author Share Posted January 7, 2008 Točí se stále. Náplň maziva je trvalá. Nijak se nemaže. dikes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiGeRZ Posted January 13, 2008 Author Share Posted January 13, 2008 Točí se stále. Náplň maziva je trvalá. Nijak se nemaže. No ale ako pozeram na to lozisko tak sa asi netoci neni tam ziadna drazka. Toci sa iba pri stlaceni spojky. Alebo sa mylim? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jargoon Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 Pružina by ložisko měla vrátit tak, aby se netočilo. A pokud se točí, tak jenom škrtá bez záteže a drážku neudělá. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emanuel Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 chlapy toci sa spojkove lozisko pri pusteni spojky(normalne pocas jazdy) ? Toci sa len pri vysliapnutej spojke to by to lozisko dlho nevydrzalo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indi Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Pokud je spojka ovládaná hydraulicky, nebo má samonastavovací mechanizmus, točí se stále vyjímkou je Š100 a podobně, tam tahají celou pracku s ložiskem pružiny zpět. Rýhy v prackách přítlačné pružiny udělá právě to ložisko, které drhne nebo se roztáčí z nuly na požadované otáčky, při vyšlápnutí spojky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiVr Posted February 22, 2008 Share Posted February 22, 2008 (edited) spojkové ložísko se točí pořád, ale není v záběru. Do toho se dostane pouze při sešlápnutí spojkového pedálu = vyšlápnutí spojky, kdy plní ložisko svoji hlavní funkci Edited February 25, 2008 by BiVr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indi Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 spojkové ložísko se točí pořád, ale není v záběru. Do toho se dostane pouze při sešlápnutí spojkového pedálu = vyšlápnutí spojky, kdy plní ložisko svoji hlavní funkci, t.j. oddělit rotující části ( klikovku a hlavní hřídel převodovky ) od statické části ( spojky ), proto je tam ložisko, jeden krožek je unášen klikovkou, druhý je se opře o talířovou pružinu spojky, která se netočí a dojde k rozpojení motoru a převodovky a díky tomu, že převodovka není pod zátěží motoru můžeme zařadit jinej kvalt...Proto u 120 při sešlápnití spoj.pedálu kvílelo ložisko = bylo pod zátěží. Nezlob se na mě, ale přečti si co jsi tu napsal, protože laik tomu lechce uvěří a ten co ví jak to doopravdy je si musí myslet, že jsi to nikdy neviděl v reálu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiVr Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Nezlob se na mě, ale přečti si co jsi tu napsal, protože laik tomu lechce uvěří a ten co ví jak to doopravdy je si musí myslet, že jsi to nikdy neviděl v reálu. Indi - Máš pravdu, přečetl jsem si pořádně co jsem napsal a nestačím se divit co ze mě vypadlo za "parádu", nějak jsem to při tom psaní celý domotal.... Laici, nevěřte tomu co jsem napsal, Ti co víte jak to opravdu je, mě omluvte.... samozřejmě, že spojka není statická část, ale rotující, spojkové ložisko nemá s klikovkou co dělat.... Dík za upozornění.... Co chtěl "básník" říci je, jak už jsi to napsal ty, že ložisko se točí pořad, ale teprve po sešlápnutí pedálu spojky plní svoji funkci.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.