Přejít na obsah

odvzdusnovaci ventil palivovej sustavy


electron

Doporučené příspěvky

zdravim,

mam Fabiu 1,2 12V 47KW ,na pristrojovke sa mi objavil oranzovy znak motora.Zavadu som si precital /cez WAG,kable mam/, zavada 16825.Zavada sa opakuje nepravidelne,vybral som ventil na -"stole" chodil normalne.

Otazka: ako pracuje tento ventil,pretoze,aj ked bol uzatvoreny,prefukol som ho.Mate s tym skusenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Ahoj, trochu oživím toto téma. Už od doby co jsem koupil auto, řeším chybu 16825, vím že to znamená chybu v odvětrávání nádrže. Původní majitel přiznal, že přentankoval, ale udajně spravil. Občas hlavně do kopce je cítit menší výkon a po otevření nádrže je slyšet podtlak, proto jezdím s otevřenou nádrží a výkon je v pohodě. Dneska jsme měl venkutakovej ten černej čudlík, když otevřete víčko nádrže. Ventil byl čistý, čím se ale spouští, je tam někde ještě elektromagnetický ventil, kterej tento čudlík přitahuje? Nenašel jsem ho tam. Jak zkontrolovat nádobku aktivního uhlí? Jedna z hadiček vede do motorového prostoru, kde je opět nějaký ventil, který otevíra cestu do motoru. Který je teda ventil N80? Přes vag N80 cvaká.

Jinak teorii jak to odvětrávání funguje vím. Děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sám to ted řeším u svýho ventil je u 40kw na boku u nadržky na vodu,přes wag cvakat musí protože při nastartovanym motoru cvaká taky.

na Ecatu ho mají za 1000kč http://www.e-cat.cz/p-3757616/skoda/fabia-kombi-6y5-11-00/1-4-mpi-1397ccm-50kw-68hp-11-00/motor-a-prevodovka/priprava-smesi/palivove-nadrze/ventil-odvzdusneni-palivove-nadrze-bosch.html?cPath=1314088_1960773_1960777_1974938_1974955_1974959 jsou tam i kody označení,pro htp je stejnej u obou verzí,mně třeba nepíše žadnou chybu,ale auto poškubává občas,čím je venku tepleji tak škube častěji,ventil udržuje stalej tlak ve vedení a tím jak cvaká tak pouští přetlak zpět do sání(teda pokud jsem vyklad pochopil správně)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, mám ho tam také. Jak ale zjistit jeho správnou funkci? Ventil cvaká, ale k podtlaku stejně občas dochází, VAG hlásí chybu 16825 což muže být i nádobka s aktivním uhlí nebo přicpané vedení. Jak teda zjistit co je v háji? Jak teda funguje ten černej čudl u hrdla nádrže?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže ten co je v motorvým prostoru je N80 a zároveň ten čudlík v hrdle je taktéž na odvzdušnění. Ten čudlík jsem měl venku a je čistej, má na sobě kovový plíšek, takže tam musí být v hrdle i nějaký elektromagnet, kterej s tím čudlíkem hýbe. Jak poznat co je špatný? N80 cvaká a vše vypadá čisté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čudlík je podle mne jenom mechanickej a zamáčkne se po dotaženíí víčka nádrže,ten v motoru je N80 a mě taky normálně cvaká,ale už se to tu řešilo,že sice cvaká,ale už nedokáže udržet ten správný tlak,mě to přes wag taky cvakalo,ale při spuštěnym motoru musí běžet několinasobně rychlejc a to pak už nemusí stíhat.Já už to řeším přes pul roku a furt se mi nevěděl co by to mohlo dělat a když to mechoš přes wag rozcvakal tak pak jsem měl skoro měsíc klid,takže koupím novej jenom se k tomu furt nemužu dokopat.

Nicméně ještě nejdřív skusím vyměnit pal.filtr,protože jsem ho už měnil a možná jsem dal blbej,kupoval jsem ho na netu,ale je víc druhu liší se právě hodnotou tlaku,tak teď ho vezmu ve škodovce pře vin.

Editováno: , autor: Vlasta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
  • o 6 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...