kutil1 Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 Může mi někdo poradit, jak odstranit kolísání volnoběžných otáček nezahřátého motoru na volnoběh? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolbař Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Může mi někdo poradit, jak odstranit kolísání volnoběžných otáček nezahřátého motoru na volnoběh? nejdřív bych zkontroloval lambdu, ta u téhle motorizace byla chybně umístěná a často odcházela, pokud by byla OK, tak vyčistit a nastavit klapku. Hoď to někde na diagnostiku a uvidíš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIAGNOSTIK Posted September 13, 2007 Share Posted September 13, 2007 Moc bych nelaboroval a podíval bych se na svíčky a pokud to má něco okolo 80 000km,tak bych vyměnil zapalovací kabely.Pokud to kolísá i za tepla ,tak to bude potom v něčem jiném.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stepo Posted September 16, 2007 Share Posted September 16, 2007 Moc bych nelaboroval a podíval bych se na svíčky a pokud to má něco okolo 80 000km,tak bych vyměnil zapalovací kabely.Pokud to kolísá i za tepla ,tak to bude potom v něčem jiném.... Mel jsem ten samy problem na stejne motorizaci. Kabely to moc neresi. Tam je primo videt, jak pracuje skrtici klapka ( pri tom kolisani otacek ). Pokud se v te chvili motor pribrzdi na spojce, volnobeh je normalni a plynuly. Jak rikal Rolbar - poradne vycistit a hlavne pomoci VAGu nastavit polohu skrtici klapky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jero Posted September 16, 2007 Share Posted September 16, 2007 Taktak,budu jen opakovat co rekli ostatni,delalo mi to to same,kontrola v servisku svicky OK,lambda byla chybna ,takze vymena a problem vyresen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
masoprst Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 V mem pripade to bylo cidlo teploty motoru - do rj. sly bludy a ja pak mel volnobeh 2500 ot. a podobny hodnoty. V pripade techto zavad navic tezko najdes chybu v pameti zavad RJ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutil1 Posted September 19, 2007 Author Share Posted September 19, 2007 Může mi někdo poradit, jak odstranit kolísání volnoběžných otáček nezahřátého motoru na volnoběh? nejdřív bych zkontroloval lambdu, ta u téhle motorizace byla chybně umístěná a často odcházela, pokud by byla OK, tak vyčistit a nastavit klapku. Hoď to někde na diagnostiku a uvidíš. Děkuji za pomoc. Je myšlena klapka u sacího potrubí. Jak se čistí, je na to potřeba nějaké spec. nářadí? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutil1 Posted September 19, 2007 Author Share Posted September 19, 2007 Moc bych nelaboroval a podíval bych se na svíčky a pokud to má něco okolo 80 000km,tak bych vyměnil zapalovací kabely.Pokud to kolísá i za tepla ,tak to bude potom v něčem jiném.... Mel jsem ten samy problem na stejne motorizaci. Kabely to moc neresi. Tam je primo videt, jak pracuje skrtici klapka ( pri tom kolisani otacek ). Pokud se v te chvili motor pribrzdi na spojce, volnobeh je normalni a plynuly. Jak rikal Rolbar - poradne vycistit a hlavne pomoci VAGu nastavit polohu skrtici klapky. Dík za radu. VAG mám, ale nemím s ním dělat. V jakém návodu nastuduji nastavení škrtící klapky? Jak se demontuje a čistí? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutil1 Posted September 19, 2007 Author Share Posted September 19, 2007 V mem pripade to bylo cidlo teploty motoru - do rj. sly bludy a ja pak mel volnobeh 2500 ot. a podobny hodnoty. V pripade techto zavad navic tezko najdes chybu v pameti zavad RJ. Dík za pomoc. Jak jde zkontrolovat funkci čidla teploty motoru? Jak se mění, co stojí? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
masoprst Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 V mem pripade to bylo cidlo teploty motoru - do rj. sly bludy a ja pak mel volnobeh 2500 ot. a podobny hodnoty. V pripade techto zavad navic tezko najdes chybu v pameti zavad RJ. Dík za pomoc. Jak jde zkontrolovat funkci čidla teploty motoru? Jak se mění, co stojí? Nejlip ve VAG-comu pripojit za studena diagnostiku na rj. motoru, a nechat si do grafu vykreslovat hodnoty teploty chladici kapaliny prubezne behem zkusebni jizdy. Pokud se zobrazujou blbosti ohledne teploty napr. 0 st. C pri 20 venku, nebo hodnoty skokem skacou sem tam o vic nez 2 st - je jedno pri studenym nebo ohratym motoru - u studenyho se to projevi na chodu podstatne vyrazneji. Pokud teplota nepreleze 80st. muze to byt jak snimac, tak termostat. Cidlo muzes orientacne vyzkouset tak, ze ho potopis do vrouci vody a zmeris odpor, pokud je cca. 300 ohmu je cidlo OK. Pri pokojovce ma byt odpor tusim kolem 2-3k. Pokud navic to cidlo meni odpor v zavislosti na poloze plastovy casti na ty plechovy, koupit novy. Kdyz chces byt precizni a mas dost casu na hrani, odmeris si na varici charakteristiku dle dilensky prirucky. Novy cidlo v prijatelny kvalite (ne polak/cina quality) 600-800. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutil1 Posted October 22, 2007 Author Share Posted October 22, 2007 Moc bych nelaboroval a podíval bych se na svíčky a pokud to má něco okolo 80 000km,tak bych vyměnil zapalovací kabely.Pokud to kolísá i za tepla ,tak to bude potom v něčem jiném.... Mel jsem ten samy problem na stejne motorizaci. Kabely to moc neresi. Tam je primo videt, jak pracuje skrtici klapka ( pri tom kolisani otacek ). Pokud se v te chvili motor pribrzdi na spojce, volnobeh je normalni a plynuly. Jak rikal Rolbar - poradne vycistit a hlavne pomoci VAGu nastavit polohu skrtici klapky. Díky, stepo, za radu. Zřejmě to bylo tím byčištěním škrtící klapky. Motor jsem nastartoval a při cukání motoru bylo vidět, jak se klapka pohybuje. Po vyčištění klapky je to OK. Ta klapka před tím sice v zavřené poloze těsnila, ale nebyla kvůli nečistotám úplně v nulové poloze. Dík za reakci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutil1 Posted October 24, 2007 Author Share Posted October 24, 2007 Moc bych nelaboroval a podíval bych se na svíčky a pokud to má něco okolo 80 000km,tak bych vyměnil zapalovací kabely.Pokud to kolísá i za tepla ,tak to bude potom v něčem jiném.... Mel jsem ten samy problem na stejne motorizaci. Kabely to moc neresi. Tam je primo videt, jak pracuje skrtici klapka ( pri tom kolisani otacek ). Pokud se v te chvili motor pribrzdi na spojce, volnobeh je normalni a plynuly. Jak rikal Rolbar - poradne vycistit a hlavne pomoci VAGu nastavit polohu skrtici klapky. Dík, klapku jsem po vyčištění kontroloval na VAGu, když je noha z plynu, ukazuje to 4,7 stupňů. Ve VISu 1.5 není návod, jak se nastavuje. Je tam jen popis kontroly funkce. Může mi někdo poradit, jak se nastavuje. Má u vypnutého motoru a zapnutého zapalování ukazovat 0 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.