Přejít na obsah

Špatný chod motoru 1,6 55 Kw


kutil1

Doporučené příspěvky

Může mi někdo poradit, jak odstranit kolísání volnoběžných otáček nezahřátého motoru na volnoběh?

nejdřív bych zkontroloval lambdu, ta u téhle motorizace byla chybně umístěná a často odcházela, pokud by byla OK, tak vyčistit a nastavit klapku.

Hoď to někde na diagnostiku a uvidíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc bych nelaboroval a podíval bych se na svíčky a pokud to má něco okolo 80 000km,tak bych vyměnil zapalovací kabely.Pokud to kolísá i za tepla ,tak to bude potom v něčem jiném....

Mel jsem ten samy problem na stejne motorizaci. Kabely to moc neresi. Tam je primo videt, jak pracuje skrtici klapka ( pri tom kolisani otacek ).

Pokud se v te chvili motor pribrzdi na spojce, volnobeh je normalni a plynuly.

Jak rikal Rolbar - poradne vycistit a hlavne pomoci VAGu nastavit polohu skrtici klapky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může mi někdo poradit, jak odstranit kolísání volnoběžných otáček nezahřátého motoru na volnoběh?

nejdřív bych zkontroloval lambdu, ta u téhle motorizace byla chybně umístěná a často odcházela, pokud by byla OK, tak vyčistit a nastavit klapku.

Hoď to někde na diagnostiku a uvidíš.

Děkuji za pomoc. Je myšlena klapka u sacího potrubí. Jak se čistí, je na to potřeba nějaké spec. nářadí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc bych nelaboroval a podíval bych se na svíčky a pokud to má něco okolo 80 000km,tak bych vyměnil zapalovací kabely.Pokud to kolísá i za tepla ,tak to bude potom v něčem jiném....

Mel jsem ten samy problem na stejne motorizaci. Kabely to moc neresi. Tam je primo videt, jak pracuje skrtici klapka ( pri tom kolisani otacek ).

Pokud se v te chvili motor pribrzdi na spojce, volnobeh je normalni a plynuly.

Jak rikal Rolbar - poradne vycistit a hlavne pomoci VAGu nastavit polohu skrtici klapky.

Dík za radu. VAG mám, ale nemím s ním dělat. V jakém návodu nastuduji nastavení škrtící klapky? Jak se demontuje a čistí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V mem pripade to bylo cidlo teploty motoru - do rj. sly bludy a ja pak mel volnobeh 2500 ot. a podobny hodnoty. V pripade techto zavad navic tezko najdes chybu v pameti zavad RJ.

Dík za pomoc. Jak jde zkontrolovat funkci čidla teploty motoru? Jak se mění, co stojí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V mem pripade to bylo cidlo teploty motoru - do rj. sly bludy a ja pak mel volnobeh 2500 ot. a podobny hodnoty. V pripade techto zavad navic tezko najdes chybu v pameti zavad RJ.

Dík za pomoc. Jak jde zkontrolovat funkci čidla teploty motoru? Jak se mění, co stojí?

Nejlip ve VAG-comu pripojit za studena diagnostiku na rj. motoru, a nechat si do grafu vykreslovat hodnoty teploty chladici kapaliny prubezne behem zkusebni jizdy. Pokud se zobrazujou blbosti ohledne teploty napr. 0 st. C pri 20 venku, nebo hodnoty skokem skacou sem tam o vic nez 2 st - je jedno pri studenym nebo ohratym motoru - u studenyho se to projevi na chodu podstatne vyrazneji.

Pokud teplota nepreleze 80st. muze to byt jak snimac, tak termostat.

Cidlo muzes orientacne vyzkouset tak, ze ho potopis do vrouci vody a zmeris odpor, pokud je cca. 300 ohmu je cidlo OK.

Pri pokojovce ma byt odpor tusim kolem 2-3k. Pokud navic to cidlo meni odpor v zavislosti na poloze plastovy casti na ty plechovy, koupit novy.

Kdyz chces byt precizni a mas dost casu na hrani, odmeris si na varici charakteristiku dle dilensky prirucky. :)

Novy cidlo v prijatelny kvalite (ne polak/cina quality) 600-800.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Moc bych nelaboroval a podíval bych se na svíčky a pokud to má něco okolo 80 000km,tak bych vyměnil zapalovací kabely.Pokud to kolísá i za tepla ,tak to bude potom v něčem jiném....

Mel jsem ten samy problem na stejne motorizaci. Kabely to moc neresi. Tam je primo videt, jak pracuje skrtici klapka ( pri tom kolisani otacek ).

Pokud se v te chvili motor pribrzdi na spojce, volnobeh je normalni a plynuly.

Jak rikal Rolbar - poradne vycistit a hlavne pomoci VAGu nastavit polohu skrtici klapky.

Díky, stepo, za radu. Zřejmě to bylo tím byčištěním škrtící klapky.

Motor jsem nastartoval a při cukání motoru bylo vidět, jak se klapka pohybuje.

Po vyčištění klapky je to OK. Ta klapka před tím sice v zavřené poloze těsnila, ale nebyla kvůli nečistotám úplně v nulové poloze.

Dík za reakci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc bych nelaboroval a podíval bych se na svíčky a pokud to má něco okolo 80 000km,tak bych vyměnil zapalovací kabely.Pokud to kolísá i za tepla ,tak to bude potom v něčem jiném....

Mel jsem ten samy problem na stejne motorizaci. Kabely to moc neresi. Tam je primo videt, jak pracuje skrtici klapka ( pri tom kolisani otacek ).

Pokud se v te chvili motor pribrzdi na spojce, volnobeh je normalni a plynuly.

Jak rikal Rolbar - poradne vycistit a hlavne pomoci VAGu nastavit polohu skrtici klapky.

Dík, klapku jsem po vyčištění kontroloval na VAGu, když je noha z plynu, ukazuje to 4,7 stupňů.

Ve VISu 1.5 není návod, jak se nastavuje. Je tam jen popis kontroly funkce. Může mi někdo poradit, jak se nastavuje.

Má u vypnutého motoru a zapnutého zapalování ukazovat 0 ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...