Jump to content

Jak memu kolegovi z prace skvele "vymenili" olej


PetrSig
 Share

Recommended Posts

Vim, ze jsem nekde v tomto foru cetl jak automechanici pri garanckach nemni olej nebo jen vymeni polovinu.

Spousta lidi tam psalo, ze to neni mozne.

Zrovna muj kolega z prace ktery ma Fabii sestym rokem a chodil pravidelne na garancky do AD Ostrava u Frydlantskych mostu s vymenou oleje zacal mit problemy s klepanim motoru.

Dal to do servisu kde mu rekli ze to jsou poskozene hydraulicke zvedatka diky karbonovych usazenin z oleje. Mechanik rikal, ze tak dodelany motor dlouho nevidel, pry cela vana je plna usazeni a cely motor je zanesen srajdama, pry to je zpusobene bud spatnym olejem nebo ze jej vubec nevymenili.

Kolega je z toho na prasky, nechce to jit ani reklamovat, ze stejne se z toho vykecaji..

no pak ver autorizovanym servisum:(

Link to comment
Share on other sites

ve finale tam pujde, ale tusim trosku dopredu jak to dopadne.. chudak, je to mlady poctivy kluk, splaci hypoteku a ted zrovna kdyz je sforc tak musi zaplatit osmicku za opravu motoru pritom motor uz je podle mechanika nakrupnuty.. a to jen kvuli nejakeho opicaka(tady na ostravsku znam lepsi nahrazku toho slovicka:) v servise ktery si usetril litrik oleje. Jsem opravdu zvedav jak to dopadne, takovy automechanik by mel byt vyhozne.

Link to comment
Share on other sites

a čeho se bojí? tak at si nechá udělat nejakej znaleckej posudek, že to je opravdu způsobený špatnýma výměnama oleje, pak má jistě za celých těch 6let razítka v servisce, talk hurá na ně. dokud jim lidi nezačnou šlapat do xichtů, bude se to dít dál

S tím souhlasím jen tvrdě do nich,ať si to pěkně odskáčou šmejdi. kol114

Link to comment
Share on other sites

ve finale tam pujde, ale tusim trosku dopredu jak to dopadne.. chudak, je to mlady poctivy kluk, splaci hypoteku a ted zrovna kdyz je sforc tak musi zaplatit osmicku za opravu motoru pritom motor uz je podle mechanika nakrupnuty.. a to jen kvuli nejakeho opicaka(tady na ostravsku znam lepsi nahrazku toho slovicka:) v servise ktery si usetril litrik oleje. Jsem opravdu zvedav jak to dopadne, takovy automechanik by mel byt vyhozne.

tohle nebude otázka jednoho litru oleje za výměnu, tam ho podle me neměnili vůbec

Link to comment
Share on other sites

To je síla!!! To samé se stalo i mému tátovi s Octavii 2 Tdi.Olej po výměně uplně černej a zitra je tam jde pěkně vypucovat.Doufám že z toho ty hajzlové budou mit pěknej průser-to se snad nemuže stát v autorizovaném servisu!!!

Edited by Cjoctavian
Citacia predchadzajuceho prispevku
Link to comment
Share on other sites

Jediná cesta je zaplatit si rozbor oleje v Ústavu paliv a maziv (http://www.upmas.cz)

Při sdělení konkrétního problému provádí cílené testování:

degradace oleje nebo posouzení provedené výměny oleje – viskozita, číslo kyselosti, obsah nečistot,

infračervená spektrometrie, karbonizační zbytek

Doporučuji obrátit se sem, olej nechat zkontrolovat a s výsledky vyrazit do "autorizovaného servisu".

Výsledky jednání nabídnout médiím (zejména TV NOVA, pak Škoda-Auto.a.s., ČOI, atp.)

2-3 servisy měsíčně "na odstřel" způsobí, že tohle se prostě nemá.

Když důvěřuji autoriz. servisům, neexistuje, aby mě tam ještě navíc okradli.

Edited by Cjoctavian
Citacia predchadzajuceho prispevku!
Link to comment
Share on other sites

Ahoj s praxe vím že u práce také nemám rád lidi kolem ale trochu to chápu......:-))))když je na autě práce na dva dny tak to přeci nejde :-))))

to že to servis i autorizovanej ojebe je jasné je to na jedincích co tam pracují.........

je to fakt síla když si tam někdo dá auto a oni mu to zničí fakt na zastřelení......!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Taky se stalo, že nasadili nové xenony po krádeži a nedali tam ty plastové matky (vůbec jsem si toho nevšimnul v tom zmatku a jak jsem byl naštanej). Pak měli seřídit světla a uložit hodnotu a až další den večer jsem s autem jel, tak ¨jesm zjistil, že je to nízko. Skočil jsem u nás do servisu na seřízení a oni v Praze to možná blbě nastavili (nízko) a vůbec nevymazali hlášky, že světla byla pryč. Proto do Prahy teď nepojedu, ale kdyby, tak ji to řeknu.

Nepochopil jsem dotaz ohledně ložiska - "naposledy mi chtel nalisovat lozisko predniho kola uplne jine nez tam melo byt(jiny pocet zubu melo)". V uložení ložiska jsou nějaké zuby?

Link to comment
Share on other sites

s tím olejem jsme to včera diskutovali už v jiným tématu. Pokud bych chtěl dělat nějaký závěry, tak si nejdřív nechám udělat jednoduchej test viskozity a pak teprve to budu někam posílat. Udělat ze sebe v servisu blbce je velice jednoduchý. Lepší je, mít to něčím podložený.

Link to comment
Share on other sites

Co se týče toho testu oleje, možná bych zajel na Shlellku kde dělají orientační kontroly, je mi jasné, že to nebude mít pádný argument, ale alespoň něco. myslím, si, že nový a starý olej by měl mít hodnoty hodně rozdílné.

Ono orientační zkouška stačí k tomu, aby si člověk nechal udělat pořádný rozbor, který už by sloužil jednak k oprávněné reklamaci, ale určitě i ke ztrátě licence pro daný servis..na to by škodovka určitě slyšela

Link to comment
Share on other sites

Když vyměníte olej v TDi,tak je ihned po nastartování černý.Jediná rychlá zkouška je ,kápnout starý a nový olej na filtrační papír a porovnat rozdíl.Veškeré ostatní diskuze jsou naprosto zbytečné.Stoprocentní je pouze rozbor oleje.Dělám v servisu a nikdo si nedovolí nedát nový olej,nový fitr.Okamžitě by byl bez práce.

Je spousta lidí,kteří vedou hospodské řeči,kdo co kde neudělal,jenom chtějí být zajimaví.....Napište tu jmenovitě ,který servis a jak jste uspěli s reklamací,že Vám nevyměnili olej....Moc toho asi nebude...lidi jsou různí....

Link to comment
Share on other sites

Spousta řečí co a kdo. Dal někdo už ten "starý, nevyměněný" olej na rozbor v Ústavu paliv a maziv? Když už se tu o tom vedou časté diskuze, bylo by možná dobré to tam jednou dát, a pak naskenovat výsledek. Ne že bych se zastával servisů, ale když se tak o tom vedou řeči, bylo by dobré je podložit fakty. Když mi měnili olej v servise, tak byl fungl nový (stál jsem u toho) a po příjezdu byl už černý jak uhlík. Takže tudy cesta nevede. Holt diesel je diesel, spíš bych se divil, kdyby byl po příjezdu domů pořad jako nový, tedy nezčernal. Takže jsem zvědavý jestli někdo najde cestu do Ústavu paliv a maziv a pak by se tato diskuze mohla ubírat jiným směrem. Jinak pokud se nepletu, je spousta servisů dneska vybavena kamerami, kdy tyto jsou taktéž i v dílnách. Takže bych se divil, kdo by chtěl hazardovat s finančním postihem od zaměstnavatele. Já bych se rozhodně neodvážil něco zanedbat, protože znalecký posudek by poté mohl znamenat jistou finanční ztrátu. Je pravdou, že co se týče servisů, tak jsem nikdy neměl problémy, ať to bylo v Rožnově pod Radhoštěm, nebo v Ostravě, nebo ve Valašském Meziříčí, popř. v Praze

Edited by blizard
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pravidla pro reklamaci oleje jsou jasné - zajet si do servisu . oni ho před tebou vypustí část se odpustí do 2 skleniček které se zablombují - ty si to dej kam chceš na expertizu. Servis to pošle do ústavu paliv a maziv a pokuď to z tama není jasné posílá se to ještě na odbornou expertízu do Německa. pokud se prokáže že byl olej vyměněn tak všechno zacaluješ - všechny starosti a expertízy servisu. Pokud si olej vypustíš sám a nebude u toho zástupce servisu ve kterém si olej měnil tak nevyreklamuješ stejně nic. Protože právní postupy jsou dané a právnici servisu tě roznesou na kopytech. Pokud dnes servis nevymění olej tak to znamená pro ten servis existenční katastrofu. A jak říká diagnostik hodně kecáte a málo víte. - Přiznávám může se stát vše ale u autorizov. servisu to je pouze omyl mechanika a určitě né záměr. Zatím nikdo z Vás nedoložil že se toto stalo tak BLBĚ NEKECEJTE A RADĚJI JEDNEJTE - a nakonec to stejně prohrajete - ono totiž stačí i malý průnik chladící kapaliny do oleje a olej ztrácí své mazací schopnosti

Link to comment
Share on other sites

s odvedenim roboty a neodvedenim je to vsade tak isto je to o nahode na akeho cloveka narazis znamy mal trhlinu na disku dal si ho opravit a ked sa mu vratil po oprave vsimol si ze disk asi v poriadku nebude. V robote som ho hodil (disk) pod rontgen a trhlina tam bola stale. Na zaklade rtg snimku dostal naspet peniaze ale clovek ktory mal na starosti tu opravu v tej firme pracuje stale takze niekedy nie len clovek pochybi ale cela firma ktora stym nic neurobi stoji za hov.o.

Link to comment
Share on other sites

Pravidla pro reklamaci oleje jsou jasné - zajet si do servisu . oni ho před tebou vypustí část se odpustí do 2 skleniček které se zablombují - ty si to dej kam chceš na expertizu. Servis to pošle do ústavu paliv a maziv a pokuď to z tama není jasné posílá se to ještě na odbornou expertízu do Německa. pokud se prokáže že byl olej vyměněn tak všechno zacaluješ - všechny starosti a expertízy servisu. Pokud si olej vypustíš sám a nebude u toho zástupce servisu ve kterém si olej měnil tak nevyreklamuješ stejně nic. Protože právní postupy jsou dané a právnici servisu tě roznesou na kopytech. Pokud dnes servis nevymění olej tak to znamená pro ten servis existenční katastrofu. A jak říká diagnostik hodně kecáte a málo víte. - Přiznávám může se stát vše ale u autorizov. servisu to je pouze omyl mechanika a určitě né záměr. Zatím nikdo z Vás nedoložil že se toto stalo tak BLBĚ NEKECEJTE A RADĚJI JEDNEJTE - a nakonec to stejně prohrajete - ono totiž stačí i malý průnik chladící kapaliny do oleje a olej ztrácí své mazací schopnosti

Já tomu docela věřim protože nějaké pako dokáže během chvilky zkazit jméno celé firmě a pořád plati,že to je jen a jen o lidech a jejich přistupu k práci.Věřim tomu že se to muže stát v autorizovaném servisu i když potom se to asi hooodně těžko dokazuje a je to zase o penězich.

Link to comment
Share on other sites

ve finale tam pujde, ale tusim trosku dopredu jak to dopadne.. chudak, je to mlady poctivy kluk, splaci hypoteku a ted zrovna kdyz je sforc tak musi zaplatit osmicku za opravu motoru pritom motor uz je podle mechanika nakrupnuty.. a to jen kvuli nejakeho opicaka(tady na ostravsku znam lepsi nahrazku toho slovicka:) v servise ktery si usetril litrik oleje. Jsem opravdu zvedav jak to dopadne, takovy automechanik by mel byt vyhozne.

tohle nebude otázka jednoho litru oleje za výměnu, tam ho podle me neměnili vůbec

To je síla!!! To samé se stalo i mému tátovi s Octavii 2 Tdi.Olej po výměně uplně černej a zitra je tam jde pěkně vypucovat.Doufám že z toho ty hajzlové budou mit pěknej průser-to se snad nemuže stát v autorizovaném servisu!!!

na to pozor , u dislu je to vcelku normalni, ze olej uz po ujeti nekolika km zcerna, tak at je nepucuje zbytecne:)

Jediná cesta je zaplatit si rozbor oleje v Ústavu paliv a maziv (http://www.upmas.cz)

Při sdělení konkrétního problému provádí cílené testování:

degradace oleje nebo posouzení provedené výměny oleje – viskozita, číslo kyselosti, obsah nečistot,

infračervená spektrometrie, karbonizační zbytek

Doporučuji obrátit se sem, olej nechat zkontrolovat a s výsledky vyrazit do "autorizovaného servisu".

Výsledky jednání nabídnout médiím (zejména TV NOVA, pak Škoda-Auto.a.s., ČOI, atp.)

2-3 servisy měsíčně "na odstřel" způsobí, že tohle se prostě nemá.

Když důvěřuji autoriz. servisům, neexistuje, aby mě tam ještě navíc okradli.

jj,to je naprosto rozumny napad,sedrit z tech svini kuzi,kurvy berou na hodku 300 nebo vic a k tomu delaji takove sracky! fuck

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Vim, ze jsem nekde v tomto foru cetl jak automechanici pri garanckach nemni olej nebo jen vymeni polovinu.

Spousta lidi tam psalo, ze to neni mozne.

Zrovna muj kolega z prace ktery ma Fabii sestym rokem a chodil pravidelne na garancky do AD Ostrava u Frydlantskych mostu s vymenou oleje zacal mit problemy s klepanim motoru.

Dal to do servisu kde mu rekli ze to jsou poskozene hydraulicke zvedatka diky karbonovych usazenin z oleje. Mechanik rikal, ze tak dodelany motor dlouho nevidel, pry cela vana je plna usazeni a cely motor je zanesen srajdama, pry to je zpusobene bud spatnym olejem nebo ze jej vubec nevymenili.

Kolega je z toho na prasky, nechce to jit ani reklamovat, ze stejne se z toho vykecaji..

no pak ver autorizovanym servisum:(

U nás vservise(Vranov n/T) to tak robili tiež.Až po viacerých reklamáciach teraz musia olej nechať vytiecť spodom a nie vrchom pomocou čerpadla.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Já to řeším u OI 1,8 T od první garančky vždycky sám a nemám jediný problém s olejem. Nyní mám Sorento a tam je 8,5 l oleje. Takže jsem ho poprvé vyměnil sám při 7,5 tkm a potom servis v 15 na gerančce. Pro diesel je nejlepší měnit olej radši dřív. Zato mám stále olej velice čistý, ale to bude taky tím že ho je tam tolik a není tak namáhaný jako v malých motorech.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...