Přejít na obsah

Výstražné světla při sepnutí ABS


Petrando

Doporučené příspěvky

Tak jsem to dneska znovu zkoušel , a nefunguje . Brzdil jsem jednou ze 100 km/h a podruhé ze 60 km/h a nic . Nevíte někdo jak se to dá naprogramovat ?

A brzdil jsi opravdu razatně, např. tak že se spolujezdec už musí opřít o palubku? Zkus někde na nějaké málo frekventované ulici, to třeba v 50 zastavit na místě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mechanika ze servisu to OII mají až od MR 2007. Světla se nespínají podle intenzity sešlápnutí pedálu, ani aktivace ABS, ale podle rychlosti zpomalení. Je na to prý zvlášť ŘJ. Zkoušel jsem to na své a při brzdění z rychlosti pod cca 50km/h se neděje nic, ale z vyšší už to bliká. A vypnou se až ručně trojúhelníkem, nebo sešlápnutím plynu. Brzdění to ale musí být fakt razantní...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mechanika ze servisu to OII mají až od MR 2007. Světla se nespínají podle intenzity sešlápnutí pedálu, ani aktivace ABS, ale podle rychlosti zpomalení. Je na to prý zvlášť ŘJ. Zkoušel jsem to na své a při brzdění z rychlosti pod cca 50km/h se neděje nic, ale z vyšší už to bliká. A vypnou se až ručně trojúhelníkem, nebo sešlápnutím plynu. Brzdění to ale musí být fakt razantní...

Takhle nejak by to melo byt... :palec2: Presne jak pises, vypne se to pri seslapnuti plyn. pedalu!! :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určite na to nie je zvlášť RJ. Musí to riadiť RJ ABS/ESP. Predpokladám, že s aktiváciou EBA sa proste zapnú aj varovné blikače. A EBA sa aktivuje pri razantnom bupnutí na brzdu, nejde však o silu, ale o rýchlosť zošlapnutia brzdového pedálu a EBA vtedy ten pedál dorazí naplno za vodiča, lebo podľa nejakých výskumov sa zistilo, že mnoho ľudí brzdí včas, ale nedotlačí pedál dostatočne, čo brzdnú dráhu zbytočne predlžuje. Takže ak to chcete skúšať, tak treba dupať na pedál hlavne rýchlo (ale ako nás na okruhu učili bývalí rally jazdci, tak brzdí sa aj silou, pripadalo mi to, ako keby sa za každú cenu snažili pedálom brzdy preraziť podlahu - doslova).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky by to mohla řídit RJ bagů, ta v sobě má čidlo zrychlení/zpomalení, tak by mohla dávat signál centrální RJ, která pak sepne blinkry, já mám totiž pocit, že když vám bouchnou bagy, tak ty varovky se taky aktivují.

Jj, při aktivaci bagů se sepnou varovné blinkry, dál rozsvítí vnitřní osvětlení a odemknou zámky dveří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky by to mohla řídit RJ bagů, ta v sobě má čidlo zrychlení/zpomalení, tak by mohla dávat signál centrální RJ, která pak sepne blinkry, já mám totiž pocit, že když vám bouchnou bagy, tak ty varovky se taky aktivují.

Jj, při aktivaci bagů se sepnou varovné blinkry, dál rozsvítí vnitřní osvětlení a odemknou zámky dveří.

...a většinou i dorazí záchranka a hasiči, takže bych to radši nezkoušel :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky by to mohla řídit RJ bagů, ta v sobě má čidlo zrychlení/zpomalení, tak by mohla dávat signál centrální RJ, která pak sepne blinkry, já mám totiž pocit, že když vám bouchnou bagy, tak ty varovky se taky aktivují.

Jj, při aktivaci bagů se sepnou varovné blinkry, dál rozsvítí vnitřní osvětlení a odemknou zámky dveří.

...a většinou i dorazí záchranka a hasiči, takže bych to radši nezkoušel :)

...a většinou těma svýma nůžkama poškrábou lak :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje řeč..taky tipuju intenzitu zabrždění hlídanou někde v okruhu nebo na pedálu..co třeba nárůst tlaku v okruhu nebo tak něco? Určitě to bude spolupracovat s Brake asistentem, který bude fungovat na nějakém obdobném principu, kdy podle sešlápnutí pedálu se vyhodnotí panické brždění..potom se v okruhu nezávisle na síle působící na pedál vyvine maximální tlak. Nebude to tedy tak, že dejme tomu od MR 2007 se vedle aktivace toho asistenta ještě sepnou varovné blikače?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem se dočetl tohle:

Výstražná světla se aktivují, když je zpomalení větší než 6 m/s-2 (což jsou asi 2/3 intenzivního brždění) a musí být aktivní urychlovač brzdového účinku.

Vyjímkou je kluzká silnice, kdy je iniciátorem signál z ABS nebo ESP.

A blikání při tomto panickém brždění má větší intenzitu než běžné blikání všema čytřma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem se dočetl tohle:

Výstražná světla se aktivují, když je zpomalení větší než 6 m/s-2 (což jsou asi 2/3 intenzivního brždění) a musí být aktivní urychlovač brzdového účinku.

Vyjímkou je kluzká silnice, kdy je iniciátorem signál z ABS nebo ESP.

A blikání při tomto panickém brždění má větší intenzitu než běžné blikání všema čytřma.

A je to tedy jen pro novější MR? :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem se dočetl tohle:

Výstražná světla se aktivují, když je zpomalení větší než 6 m/s-2 (což jsou asi 2/3 intenzivního brždění) a musí být aktivní urychlovač brzdového účinku.

Vyjímkou je kluzká silnice, kdy je iniciátorem signál z ABS nebo ESP.

A blikání při tomto panickém brždění má větší intenzitu než běžné blikání všema čytřma.

A je to tedy jen pro novější MR? :feve:

To už nevím :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem se dočetl tohle:

Výstražná světla se aktivují, když je zpomalení větší než 6 m/s-2 (což jsou asi 2/3 intenzivního brždění) a musí být aktivní urychlovač brzdového účinku.

Vyjímkou je kluzká silnice, kdy je iniciátorem signál z ABS nebo ESP.

A blikání při tomto panickém brždění má větší intenzitu než běžné blikání všema čytřma.

A je to tedy jen pro novější MR? :feve:

To už nevím :(

Tak to koukej zjistit... :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem se dočetl tohle:

Výstražná světla se aktivují, když je zpomalení větší než 6 m/s-2 (což jsou asi 2/3 intenzivního brždění) a musí být aktivní urychlovač brzdového účinku.

Vyjímkou je kluzká silnice, kdy je iniciátorem signál z ABS nebo ESP.

A blikání při tomto panickém brždění má větší intenzitu než běžné blikání všema čytřma.

A je to tedy jen pro novější MR? :feve:

To už nevím :(

Tak to koukej zjistit... :p

Zjistím, v pátek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem se dočetl tohle:

Výstražná světla se aktivují, když je zpomalení větší než 6 m/s-2 (což jsou asi 2/3 intenzivního brždění) a musí být aktivní urychlovač brzdového účinku.

Vyjímkou je kluzká silnice, kdy je iniciátorem signál z ABS nebo ESP.

A blikání při tomto panickém brždění má větší intenzitu než běžné blikání všema čytřma.

A je to tedy jen pro novější MR? :feve:

To už nevím :(

Tak to koukej zjistit... :p

Zjistím, v pátek.

Chlapi, a neřešilo se to už tady někde, že se to jen musí doprogramovat přes vas ? někde jsem už o tom četl, ale zaboha to nemůžu najít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...