FiKuZZ Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 Zdravim mám Fabii 1.4 16V (55kW) najeto 100500 km. Nedávno mo začal škubat motor zhruba při 2000 ot/min.Při vyšších otáčkách to nedělá.Klapka byla čištěna a lambda je prý v pořádku. Takže mám podezření na svíčky,myslíte že by to mohly způsobovat moc se v tom nevyznám takže nevím.Jo a svítí oranžová kontrolka motoru.Předem děkuji za radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikosar Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 hlasi VAG? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 napis co hlasi vag. moze byt viacero variant, moze to robit erg ventil, sviecky............ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Zdravim mám Fabii 1.4 16V (55kW) najeto 100500 km. Nedávno mo začal škubat motor zhruba při 2000 ot/min.Při vyšších otáčkách to nedělá.Klapka byla čištěna a lambda je prý v pořádku. Takže mám podezření na svíčky,myslíte že by to mohly způsobovat moc se v tom nevyznám takže nevím.Jo a svítí oranžová kontrolka motoru.Předem děkuji za radu. tipuji EGR ventil. Měl jsem ty samé příznaky, tzn.při minimu sešláplém plynu cukání až přecházení do brutálního cukání. viz můj příspěvek http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry506331 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiKuZZ Posted September 21, 2007 Author Share Posted September 21, 2007 No zas brutálně to necuká,ale je to cítit.Dnes jsem byl na VAGU čislo závady sem bohužel zapomněl ale psalo to něco řada válců či válce 1 příliš chudá směs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 zeby bol vadny vstrekovac ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiKuZZ Posted September 21, 2007 Author Share Posted September 21, 2007 NO DOUFAM ZE NE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 presne ti nepoviem co stoji vstrekovac ale urcite lacnejsi ako ARG ventil to mi ver menil som ho. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xman Posted September 22, 2007 Share Posted September 22, 2007 (edited) mne to obcas v poslednej dobe kasle po studenom starte. zatial neriesim, po pridanim plynu a miernom zahriati prestane. EDIT: >50tkm Edited September 22, 2007 by xman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiKuZZ Posted September 22, 2007 Author Share Posted September 22, 2007 No vymenim svicky a palivovy filtr a uvidime mam podezreni ze to tam vubec nebylo menene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 presne ti nepoviem co stoji vstrekovac ale urcite lacnejsi ako ARG ventil to mi ver menil som ho. no to je ... cca o 2000 Kč levnější než EGR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
per Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 Někdy je cukání způsobeno i příliš dotaženým čidlem klepání. Ale tvůj problém spíše ukazuje na lambdu či palivový systém. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 No zas brutálně to necuká,ale je to cítit.Dnes jsem byl na VAGU čislo závady sem bohužel zapomněl ale psalo to něco řada válců či válce 1 příliš chudá směs ze začátku to bylo také jen takové drobné škubání, ale časem se zhoršovalo a vzhledem ke každodenímu ježdění to byla otázka cca 14 dní, než to začalo dělat v té brutální podobě, tím ale nechci strašit, samo ti přeji aby to byly třba ty svíce, také jsem tehdy v to doufal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiKuZZ Posted September 25, 2007 Author Share Posted September 25, 2007 No zas brutálně to necuká,ale je to cítit.Dnes jsem byl na VAGU čislo závady sem bohužel zapomněl ale psalo to něco řada válců či válce 1 příliš chudá směs ze začátku to bylo také jen takové drobné škubání, ale časem se zhoršovalo a vzhledem ke každodenímu ježdění to byla otázka cca 14 dní, než to začalo dělat v té brutální podobě, tím ale nechci strašit, samo ti přeji aby to byly třba ty svíce, také jsem tehdy v to doufal tak dnes jsem dal nove svice a skubani je pryc v patek prijde na radu palivovy filtr ktery tam bude urcite 100000km sice auto 90000 najelo v nemecku ale clovek nikdy nevi co tam muze byt za bordel kazdpadne sem rad ze to neni erg ventil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 tak dnes jsem dal nove svice a skubani je pryc v patek prijde na radu palivovy filtr ktery tam bude urcite 100000km sice auto 90000 najelo v nemecku ale clovek nikdy nevi co tam muze byt za bordel kazdpadne sem rad ze to neni erg ventil tak buď rád, vždy potěší když je to ta nejlacinější varianta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiKuZZ Posted September 25, 2007 Author Share Posted September 25, 2007 tak dnes jsem dal nove svice a skubani je pryc v patek prijde na radu palivovy filtr ktery tam bude urcite 100000km sice auto 90000 najelo v nemecku ale clovek nikdy nevi co tam muze byt za bordel kazdpadne sem rad ze to neni erg ventil tak buď rád, vždy potěší když je to ta nejlacinější varianta to je jasny, ze jsem rad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
combi01 Posted September 26, 2007 Share Posted September 26, 2007 Mám stejný problém. Původní Championky, které však měly nalítáno sotva 5000km, jsem vyměnil za Brisky. Škubání téměř vymizelo, ale občas ho cítím jako určitý pokles výkonu kolem 2 tisíc otáček. Podle vagu není nikde žádný problém. Ani servis na nic nepřišel, jenom vyměnili palivový filtr. Auto se jinak chová normálně, spotřeba normální. Podobné škubání jsem zažil, když se mi u 120 hlásil o výměnu kondenzátor, takže tady by to možná mohla být zapalovací lišta. Bohužel její cena, oproti kondenzátoru , mi nedovoluje dál experimentovat, takže doufám, že to ještě něco vydrží. 1,4 50 kW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
per Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 To by chtělo už osciloskop. Přes VAG nedokážeš již tyto důležité detaily přesně měřit. Tím pádem ani žádná závada i když se může vyskytovat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiKuZZ Posted October 3, 2007 Author Share Posted October 3, 2007 Tak opet se mi rozsvitila kontrolka motoru a stale stejna chyba rda valcu1 chuda smes auto je po vymene svicek a pal filtru a uz vubec neskube a jede to pekne takze nevim uz jsem z toho jelen napada me tedy jedine vadny vstrikovac ale to by se urcite nejak projevovalo na chodu motoru ne fakt uz nevim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
per Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Nezapomeň taky čeknout lambdu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiKuZZ Posted October 3, 2007 Author Share Posted October 3, 2007 lambda je ok je tam novy teplotni cidlo tak uz fakt nevim asi se na to vykaslu at si to sviti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiKuZZ Posted October 3, 2007 Author Share Posted October 3, 2007 Kdybyste mel jeste nekdo nejaky napad tak prosim sem s nim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
colins Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 To by chtělo už osciloskop. Přes VAG nedokážeš již tyto důležité detaily přesně měřit. Tím pádem ani žádná závada i když se může vyskytovat. spravne, potrebujes poriadnu diagnostiku, nie menit jeden diel za druhym, ci sa to nezmeni. podobne "zahady" kedysi riesil p. Hetcl. skus ho kontaktovat, alebo sa opytaj na diskusnom fore : http://www.automotodiagnostika.cz/index.ph...d&Itemid=26 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 A čo tesnenie na sacom potrubí? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiKuZZ Posted October 7, 2007 Author Share Posted October 7, 2007 Tak dnes jsem jel trasu cca 190 km pri navratu domu mi opet zacalo skubat auto takže to asi vypada na vstrikovac nebo ten egr ventil .Kotrolka stale sviti a je to stale ta sama chyba rada valcu1 chuda smes.Myslíte že by to mohl delat i zapraseny vzduchovy filtr nedavno sem na nej koukal a je dost od oleje? Nechapu teda jak je to mozny aby se tam vubec dostal olej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.