Přejít na obsah

Škubání motoru


FiKuZZ

Doporučené příspěvky

Zdravim mám Fabii 1.4 16V (55kW) najeto 100500 km. Nedávno mo začal škubat motor zhruba při 2000 ot/min.Při vyšších otáčkách to nedělá.Klapka byla čištěna a lambda je prý v pořádku. Takže mám podezření na svíčky,myslíte že by to mohly způsobovat moc se v tom nevyznám takže nevím.Jo a svítí oranžová kontrolka motoru.Předem děkuji za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim mám Fabii 1.4 16V (55kW) najeto 100500 km. Nedávno mo začal škubat motor zhruba při 2000 ot/min.Při vyšších otáčkách to nedělá.Klapka byla čištěna a lambda je prý v pořádku. Takže mám podezření na svíčky,myslíte že by to mohly způsobovat moc se v tom nevyznám takže nevím.Jo a svítí oranžová kontrolka motoru.Předem děkuji za radu.

tipuji EGR ventil. Měl jsem ty samé příznaky, tzn.při minimu sešláplém plynu cukání až přecházení do brutálního cukání. viz můj příspěvek

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...mp;#entry506331

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zas brutálně to necuká,ale je to cítit.Dnes jsem byl na VAGU čislo závady sem bohužel zapomněl ale psalo to něco řada válců či válce 1 příliš chudá směs

ze začátku to bylo také jen takové drobné škubání, ale časem se zhoršovalo a vzhledem ke každodenímu ježdění to byla otázka cca 14 dní, než to začalo dělat v té brutální podobě, tím ale nechci strašit, samo ti přeji aby to byly třba ty svíce, také jsem tehdy v to doufal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zas brutálně to necuká,ale je to cítit.Dnes jsem byl na VAGU čislo závady sem bohužel zapomněl ale psalo to něco řada válců či válce 1 příliš chudá směs

ze začátku to bylo také jen takové drobné škubání, ale časem se zhoršovalo a vzhledem ke každodenímu ježdění to byla otázka cca 14 dní, než to začalo dělat v té brutální podobě, tím ale nechci strašit, samo ti přeji aby to byly třba ty svíce, také jsem tehdy v to doufal

tak dnes jsem dal nove svice a skubani je pryc v patek prijde na radu palivovy filtr ktery tam bude urcite 100000km sice auto 90000 najelo v nemecku ale clovek nikdy nevi co tam muze byt za bordel kazdpadne sem rad ze to neni erg ventil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes jsem dal nove svice a skubani je pryc v patek prijde na radu palivovy filtr ktery tam bude urcite 100000km sice auto 90000 najelo v nemecku ale clovek nikdy nevi co tam muze byt za bordel kazdpadne sem rad ze to neni erg ventil

tak buď rád, vždy potěší když je to ta nejlacinější varianta :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes jsem dal nove svice a skubani je pryc v patek prijde na radu palivovy filtr ktery tam bude urcite 100000km sice auto 90000 najelo v nemecku ale clovek nikdy nevi co tam muze byt za bordel kazdpadne sem rad ze to neni erg ventil

tak buď rád, vždy potěší když je to ta nejlacinější varianta :palec2:

to je jasny, ze jsem rad lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejný problém. Původní Championky, které však měly nalítáno sotva 5000km, jsem vyměnil za Brisky. Škubání téměř vymizelo, ale občas ho cítím jako určitý pokles výkonu kolem 2 tisíc otáček. Podle vagu není nikde žádný problém. Ani servis na nic nepřišel, jenom vyměnili palivový filtr.

Auto se jinak chová normálně, spotřeba normální. Podobné škubání jsem zažil, když se mi u 120 hlásil o výměnu kondenzátor, takže tady by to možná mohla být zapalovací lišta. Bohužel její cena, oproti kondenzátoru :) , mi nedovoluje dál experimentovat, takže doufám, že to ještě něco vydrží.

1,4 50 kW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak opet se mi rozsvitila kontrolka motoru a stale stejna chyba rda valcu1 chuda smes auto je po vymene svicek a pal filtru a uz vubec neskube a jede to pekne takze nevim uz jsem z toho jelen :doh napada me tedy jedine vadny vstrikovac ale to by se urcite nejak projevovalo na chodu motoru ne fakt uz nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by chtělo už osciloskop. Přes VAG nedokážeš již tyto důležité detaily přesně měřit. Tím pádem ani žádná závada i když se může vyskytovat.

spravne, potrebujes poriadnu diagnostiku, nie menit jeden diel za druhym, ci sa to nezmeni.

podobne "zahady" kedysi riesil p. Hetcl.

skus ho kontaktovat, alebo sa opytaj na diskusnom fore :

http://www.automotodiagnostika.cz/index.ph...d&Itemid=26

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem jel trasu cca 190 km pri navratu domu mi opet zacalo skubat auto takže to asi vypada na vstrikovac nebo ten egr ventil .Kotrolka stale sviti a je to stale ta sama chyba rada valcu1 chuda smes.Myslíte že by to mohl delat i zapraseny vzduchovy filtr nedavno sem na nej koukal a je dost od oleje? Nechapu teda jak je to mozny aby se tam vubec dostal olej. :wallbash:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...