Jump to content

Cukání - co vyměnit ?


Shaarky
 Share

Cukání motoru  

16 members have voted

  1. 1. Co vym?nit ?

    • Vym?nit kabely - nem?n?ny od výroby
      6
    • Vym?nit sví?ky - 10000km do vým?ny
      1
    • Obojí - i sví?ky, i kabely
      9

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Pánové, řeším tu někde problém s cukáním motoru ( http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29777&hl= ) , chci začít s výměnou kabelů a svíček. Kabely jsou od výroby, svíčky mají ještě 10-tisíc do výměny ze 60000km intervalu. Co navrhujete ? Nemají ty svíčky ještě čas ? Každá koruna dobrá... díky. :)

pozn. lambda již měněna, na VAGu žádná chyba, filtry (vzduch i olej) nové...

Edited by Shaarky
Link to comment
Share on other sites

Když už se bavíme o těch zapalovacích kabelech, jaké doporučujete ? Našel jsem od TESLY zde - http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/kab...620253b40456a12 , kupoval jste někdo ? Podle ETOSu originály stojí přes 2 tisíce... :kuk:

Co výměna, lze to udělat doma na koleně bez speciálního nařadí ? Jednou jsem se díval na svíčky a stačilo mi ... ;-(

Link to comment
Share on other sites

Když už se bavíme o těch zapalovacích kabelech, jaké doporučujete ? Našel jsem od TESLY zde - http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/kab...620253b40456a12 , kupoval jste někdo ? Podle ETOSu originály stojí přes 2 tisíce... :kuk:

Co výměna, lze to udělat doma na koleně bez speciálního nařadí ? Jednou jsem se díval na svíčky a stačilo mi ... ;-(

Link to comment
Share on other sites

Tvuj postoj chápu KKD (každá koruna dobrá), taky jsem začal výměnou svíček, tím to nebylo, ale co, mám tam přeci nový nee? :palec2: Pokud KKD, dojeď si na VAG co Ti řeknou a třeba budeš chytřejší ... Já už toho vyměnil, dobrej pocit co je všechno nový a tudíž v pořádku, ale těch peněz :feve: a furt to není ono ... okolo cukání je toho hodně a nikdy nevíš co to je ... lol

omluva: nějak jsem si nevšiml odkazu ... :kol-132:

Edited by peteres
Link to comment
Share on other sites

No me se stalo na favu ze jedna svicka byla v keramice napraskla - asi klicem se to stalo ci ja uz nepamatuji a taky cukalo - hazelo to jiskru na motor. No jen pro zkoušku jine a parada - pak mrkni zda ve fajvce neni spatny ci cerny kontakt.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Tohle chlapi řeším už nějakej ten měsíc. Bez diagnostiky to nejde. Chce se na to podívat VAGem aby alespoň přibližně nasměroval. Pak vzít osciloskop a měřit. Mohou to být kabely ke svíčkám, mouhou to být kabely k motorovým čidlům, ale i k vstřikům. Na výměnu kabelů ke svíčkám nepoužívám žádnej přípravek. Jen šikovnost. Na výměnu svíček je třeba klíč s kloubem a opatrnost aby se svíčka nervala přes závit. Může to být i tlak čerpadla. Prostě u těhle mrch všechno možné. Nesmí se zapomenout na zoxidované konektory a špatné uzemění motorové kabeláže. Nebo zanešenej palivovej filtr.

Cuká mi to při dešti:

a) může být problém v kabeláži nebo konektorech

B) jelikož dochází při dešti ke snížení parciálního tlaku kyslíku v nasávaných plynech, může být problém ve špatné funkci váhy vzduchu

c) navlhlý a špinavý vzduchový filtr.

d) netěsnost v sání

e) netěsnost ve výfuku

f) obecně i problém s opálenými kontakty relé čerpadla

Nemáš-li VAG kup si aspoň ohmetr a dle servisní příručky změř všechna potřebná napětí na motorových čidlech (vyhřívání lambd) a odpory čidel. Změř i úbytek napětí na čerpadle vůči kostře a baterce. Na každé větvi k čerpadlu max 1V úbytku.

Nebo měň vše a uvidíš co to nakonec bylo..... :)

Link to comment
Share on other sites

Tohle chlapi řeším už nějakej ten měsíc. Bez diagnostiky to nejde. Chce se na to podívat VAGem aby alespoň přibližně nasměroval.

.....

Nemáš-li VAG kup si aspoň ohmetr a dle servisní příručky změř všechna potřebná napětí na motorových čidlech (vyhřívání lambd) a odpory čidel. Změř i úbytek napětí na čerpadle vůči kostře a baterce. Na každé větvi k čerpadlu max 1V úbytku.

Nebo měň vše a uvidíš co to nakonec bylo..... :)

VAG mam, ale na jake skupiny se zamerit ? Zatim jsem dostal doporuceni na 003-010-011.

O vikendu menim svicky a kabely k nim, tak uvidim. Snad mi ten klic bude stacit a kdyz ne, sundam sani a aspon zkontruluju pripadne netesnosti.

Nicmene i tak by me moc zajimalo, jak muzu overit funkci vahy a cerpadla ve VAGu...lambda reguluje, je jiz jednou menena. :feve:

Link to comment
Share on other sites

Pánové, řeším tu někde problém s cukáním motoru ( http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29777&hl= ) , chci začít s výměnou kabelů a svíček. Kabely jsou od výroby, svíčky mají ještě 10-tisíc do výměny ze 60000km intervalu. Co navrhujete ? Nemají ty svíčky ještě čas ? Každá koruna dobrá... díky. :)

pozn. lambda již měněna, na VAGu žádná chyba, filtry (vzduch i olej) nové...

skus vymenit snimac otacek G28

Link to comment
Share on other sites

Pánové, řeším tu někde problém s cukáním motoru ( http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29777&hl= ) , chci začít s výměnou kabelů a svíček. Kabely jsou od výroby, svíčky mají ještě 10-tisíc do výměny ze 60000km intervalu. Co navrhujete ? Nemají ty svíčky ještě čas ? Každá koruna dobrá... díky. :)

pozn. lambda již měněna, na VAGu žádná chyba, filtry (vzduch i olej) nové...

skus vymenit snimac otacek G28

Ten by prece poznala diagnostika....da se nejak promerit ?

Link to comment
Share on other sites

Pánové, řeším tu někde problém s cukáním motoru ( http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29777&hl= ) , chci začít s výměnou kabelů a svíček. Kabely jsou od výroby, svíčky mají ještě 10-tisíc do výměny ze 60000km intervalu. Co navrhujete ? Nemají ty svíčky ještě čas ? Každá koruna dobrá... díky. :)

pozn. lambda již měněna, na VAGu žádná chyba, filtry (vzduch i olej) nové...

skus vymenit snimac otacek G28

Ten by prece poznala diagnostika....da se nejak promerit ?

Takze svicky i kabely vymeneny - nakonec jsem na to pouzil obycejny klic na svicky a slo to - sice mi to dalo tri hodiny... :) Motor ted slape jako hodinky, otacky drzi mnohem lepe, bez kolisani. Jedna ze starych svicek mela jiz vyhlodanou elektrodu, druha zase byla jiz dost rezava, dalsi dve OK. Na to ze to byly NGK 10tisic pred koncem zivotnosti, bych cekal neco lepsiho. Ted jsem tam dal BRISKY DX15LTC-1. Co se kabelu tyce, tak stare byly jiz pomerne tuhe oproti novym z TESLY ze siliconu. Tak ted pockat na dest a uvidime :) Diky vsem !

Link to comment
Share on other sites

Jo jo kabely- to jsou pěkné potvůrky! O víkendu nám dovezl děda svojého starého ale"šperkovitého"Žigula -patnáctistovku, že mu prostě nejede a špatně startuje. Takže sprej-pročištění klapek v karbecu a zkušební jízda.Efekt nula. A cukala a cukala, že z toho mám ještě teď parádně namasírovanou krční páteř ;) .Navíc netáhla+obrovské a nenadálé propady výkonu, takže kopec na II.-u Š 105 celkem pochopitelné ale 1450ccm OHC s 55,2Kw=trochu podezřelé.Potmě za městem otevřena kapota a...jéje tam to jiskřílo kde mohlo :p .Takže sada kabelů Tesla přímo na VAZy za 212Kč :palec2: a jezdí jak ďábel.A to nejlepší na závěr-ty původní kabely tam byly originální od roku výroby-1974.Takže 33 let-to už na to měli právo :smich: . Tož jen tak k těm kabelům lol

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...