octaviaman Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 zdar, mám poslední dobou problém s pal.napětím,tedy:mám měřič napětí na auto zapalovač, tak během jízdy mi dobíjí podle toho měřiče mezi 13,8 až 14,2 V . Před startem(mám denní světla)mám zapnutý klíček,jinak je vše vypnuté a jak kdy to ukazuje mezi 10 až 11 V někdy i 12.3V,po startu je to hned 13,8 až 14,2 V,během jízdy vše O.K. jen se někdy stane že při bliknutí dálkovými mi vypne radio a bliknou světla,pak zkouším ve stoje jen se spuštěným motorem zapnout vše co jde a nic se neděje,normální napětí,pak to zase zablbne a zase nic.po vypnutí motoru mi světlo v kabině zeslabí úplně že svítí téměř oranžově,po zapnutí klíčku se rozsvítí jasně,vypnu a po chvilce znovu ztmavne.dnes mi k tomu poprvé během jízdy mžourala kontrolka ABS a po chvilce zhasla,při vypnutí motoru mi zakmitaly ručičky na budících jakoby zrychleně a asi v rozmezí 5 mm po dobu asi 3 sekund.kde může být problém?????? VAG nic nepíše! děkuju! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaJe Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Podíval bych se napřed na všechny pojistky a hlavně na ty na akumulátoru. Vyndat, vyčistit, promazat. To samé udělat s kabelama na akumulátoru a věřím, že to zabere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liboro Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Tak tak. Taky mi to ukazuje na velký přechodový odpor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaša Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 a já bych řekl vypálenej S kontakt ve spínačce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octaviaman Posted September 27, 2007 Author Share Posted September 27, 2007 ahoj, delší dobu jsem tu na foru nebyl,tak děkuji všem za odpovědi,mrknu ted o víkendu na ty pojistky i když už jsem je jednou čistil kvůli kontrolce ABS která se mi občas během jízdy rozsvítila a zapískalo to,popřípadě mrknu na tu spínačku ale to je pak při výměně nutno vyměnit i klíček že? jinak jsem s tím problém poslední dobou neměl je mi to divné! když tak sem písnu kdyby se něco dělo,děkuju moc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ace ventura Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 Hodně často taky zoxidují očka na kabelu mezi alternátorem a baterií (pojistkou). Stačí rozdělat, oškrábat a po zamontování přestříknout ochranným sprejem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Franta 1 Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Tak takhle širokospekrálně blbě se projvuje jen jedna věc a to je špatná kostra. To znamená zle ukostřený mínus kontakt.Těžko odhadnout kde.....možná mínus z baterky na kostru, možná mezi altíkem a kostrou, možná mezi stabilizátorem a kostrou, možná přímo uvolněný či zarezlý mínus kontakt na baterce.... třeba hledat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
octaviaman Posted October 2, 2007 Author Share Posted October 2, 2007 tak jsem vyčistil ty pojistky a kokl na spínačku a nic se zatím neděje,jen se mi od vyjmutí pojistek asi po 40 km trvale rozsvítila kontrolka ABS,VAG není v dosahu,jsem zvědav co to bude,doufám že ne nějaké čidlo,ikdyž ABS funguje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.