Přejít na obsah

Řebíček chce prosadit povinné zimní pneumatiky


Luk

Doporučené příspěvky

s povinnými zimními pneu nesouhlasím. Sám přezouvám a jezdím na zimních, i když přezouvat 3 auta je pakárna, ale nemyslím, že je dobře to nařizovat. Někdo třeba jezdí jednou za měsíc a aby kvůli tomu přezouval mi příjde fakt buzerace, obzvlášť když zrovna na tu jízdu sníh či led být nemusí. Kdysi jsem jezdil furt na letních a taky to šlo, když jsem věděl na čem jedu, tak jsem dával bacha. A že to opravdu je velkej rozdíl jezdit na letních a na zimních, o tom žádná. Dneska přezouvám, i kdybych nepočítal, že to auto v zimě vyjede, prostě pro jistotu. Ale je to kravina to nařizovat. Stejně to nic nevyřeší, protože zimáky nejsou garance nenabouratelnosti. Dale důležitější je článek mezi sedadlem a volantem. Nicméně pokud nabouráš na letních, tak bych to patřičně osolil postihem. Nejsme přeci děti ve školce, kterým se musí všecko předžvejkat. A totéž bych viděl s určitou tolerancí alkoholu. Standartem je v Evropě 0,5 promile, tak bych to u nás zavedl taky. V případě zavinění havárie by to pak samozřejmě mělo svou váhu, že bylo něco vypito.

Zkoušel jsi někdy zabrzdit na sněhu na zimních a letních gumách? Myslím že by jsi mluvil jinak kdyby tě v zimě naboural borec na letních gumách a pak ti řekl že kvůli tomu že jede jednou za zimu tak nebude kupovat zimáky. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s povinnými zimními pneu nesouhlasím. Sám přezouvám a jezdím na zimních, i když přezouvat 3 auta je pakárna, ale nemyslím, že je dobře to nařizovat. Někdo třeba jezdí jednou za měsíc a aby kvůli tomu přezouval mi příjde fakt buzerace, obzvlášť když zrovna na tu jízdu sníh či led být nemusí. Kdysi jsem jezdil furt na letních a taky to šlo, když jsem věděl na čem jedu, tak jsem dával bacha. A že to opravdu je velkej rozdíl jezdit na letních a na zimních, o tom žádná. Dneska přezouvám, i kdybych nepočítal, že to auto v zimě vyjede, prostě pro jistotu. Ale je to kravina to nařizovat. Stejně to nic nevyřeší, protože zimáky nejsou garance nenabouratelnosti. Dale důležitější je článek mezi sedadlem a volantem. Nicméně pokud nabouráš na letních, tak bych to patřičně osolil postihem. Nejsme přeci děti ve školce, kterým se musí všecko předžvejkat. A totéž bych viděl s určitou tolerancí alkoholu. Standartem je v Evropě 0,5 promile, tak bych to u nás zavedl taky. V případě zavinění havárie by to pak samozřejmě mělo svou váhu, že bylo něco vypito.

Zkoušel jsi někdy zabrzdit na sněhu na zimních a letních gumách? Myslím že by jsi mluvil jinak kdyby tě v zimě naboural borec na letních gumách a pak ti řekl že kvůli tomu že jede jednou za zimu tak nebude kupovat zimáky. ;)

tak to nechapu mě zrušil zadní narázník borec na zimákách....... :feve: .....to mam ale peška.... :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s povinnými zimními pneu nesouhlasím. Sám přezouvám a jezdím na zimních, i když přezouvat 3 auta je pakárna, ale nemyslím, že je dobře to nařizovat. Někdo třeba jezdí jednou za měsíc a aby kvůli tomu přezouval mi příjde fakt buzerace, obzvlášť když zrovna na tu jízdu sníh či led být nemusí. Kdysi jsem jezdil furt na letních a taky to šlo, když jsem věděl na čem jedu, tak jsem dával bacha. A že to opravdu je velkej rozdíl jezdit na letních a na zimních, o tom žádná. Dneska přezouvám, i kdybych nepočítal, že to auto v zimě vyjede, prostě pro jistotu. Ale je to kravina to nařizovat. Stejně to nic nevyřeší, protože zimáky nejsou garance nenabouratelnosti. Dale důležitější je článek mezi sedadlem a volantem. Nicméně pokud nabouráš na letních, tak bych to patřičně osolil postihem. Nejsme přeci děti ve školce, kterým se musí všecko předžvejkat. A totéž bych viděl s určitou tolerancí alkoholu. Standartem je v Evropě 0,5 promile, tak bych to u nás zavedl taky. V případě zavinění havárie by to pak samozřejmě mělo svou váhu, že bylo něco vypito.

Zkoušel jsi někdy zabrzdit na sněhu na zimních a letních gumách? Myslím že by jsi mluvil jinak kdyby tě v zimě naboural borec na letních gumách a pak ti řekl že kvůli tomu že jede jednou za zimu tak nebude kupovat zimáky. ;)

tak nevím, jestli neumíš číst, nechápeš nebo já neumím psát, ale jaký je to rozdíl vím. Dyť jsem to tam psal. A když jsem mohl leta jezdit bez zimáků, a i když to pěkně klouzalo, tak jsem nikdy nic nevyvedl. Ono to není jen v gumách. Nemyslím si, že by povinné zimáky nějak znatelně snížily nehodovost. Důvod těch havárek je jinde, v lidech. Nejsem proti tomu, když na letních někoho nabourá, tak ať třeba cáluje jak vzteklej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

P2M:V Německu po dobu zimního času platí, že máš auto obout tak, aby jsi byl schopnej bezp. jízdy. Jednoduchý jak facka. ;)

Souhlas jenom mám strach ,že naši zákonodárci z toho udělaj pěknej paskvil.

Zimní používám,ale dávám je až jsou potřeba a teploty jdou pod 7 stupňů a ne abych je nasadil za slunečného řijna,sundal posledního března a v dubnu si rozbil hubu na sněhu. ;)

Editováno: , autor: Vlasta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s povinnými zimními pneu nesouhlasím. Sám přezouvám a jezdím na zimních, i když přezouvat 3 auta je pakárna, ale nemyslím, že je dobře to nařizovat. Někdo třeba jezdí jednou za měsíc a aby kvůli tomu přezouval mi příjde fakt buzerace, obzvlášť když zrovna na tu jízdu sníh či led být nemusí. Kdysi jsem jezdil furt na letních a taky to šlo, když jsem věděl na čem jedu, tak jsem dával bacha. A že to opravdu je velkej rozdíl jezdit na letních a na zimních, o tom žádná. Dneska přezouvám, i kdybych nepočítal, že to auto v zimě vyjede, prostě pro jistotu. Ale je to kravina to nařizovat. Stejně to nic nevyřeší, protože zimáky nejsou garance nenabouratelnosti. Dale důležitější je článek mezi sedadlem a volantem. Nicméně pokud nabouráš na letních, tak bych to patřičně osolil postihem. Nejsme přeci děti ve školce, kterým se musí všecko předžvejkat. A totéž bych viděl s určitou tolerancí alkoholu. Standartem je v Evropě 0,5 promile, tak bych to u nás zavedl taky. V případě zavinění havárie by to pak samozřejmě mělo svou váhu, že bylo něco vypito.

Zkoušel jsi někdy zabrzdit na sněhu na zimních a letních gumách? Myslím že by jsi mluvil jinak kdyby tě v zimě naboural borec na letních gumách a pak ti řekl že kvůli tomu že jede jednou za zimu tak nebude kupovat zimáky. ;)

tak nevím, jestli neumíš číst, nechápeš nebo já neumím psát, ale jaký je to rozdíl vím. Dyť jsem to tam psal. A když jsem mohl leta jezdit bez zimáků, a i když to pěkně klouzalo, tak jsem nikdy nic nevyvedl. Ono to není jen v gumách. Nemyslím si, že by povinné zimáky nějak znatelně snížily nehodovost. Důvod těch havárek je jinde, v lidech. Nejsem proti tomu, když na letních někoho nabourá, tak ať třeba cáluje jak vzteklej.

:palec2::wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, co si budeme povídat.

Já když vidím, že nějaký "měšťák" přijede v zimě k nám na Vysočinu na letních pneu, tak se musím mlátit do hlavy, jakej je to trouba.Při takových horších podmínkách tady u nás to jde jen tak ustát na nových zimních pneu natož na letních?To je konec.

Z hlediska bezpečnosti jsem také pro přezutí na zimu a všech 4 kol na autě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidskou blbost žádný zákon nepořeší, prostě kdo nezažil, neuvěří. Bydlím v oblasti, kde už teď ráno mrzne a sníh tu je normální od listopadu do dubna. Na druhou stranu chápu, že jsou místa, kde sníh nevidí víc jak 2x za rok (a to se pak u "katastrofických" zpráv z Prahy, kde napadne 5 čísel a kolabuje doprava, kurňa pěkně bavíme). Co mě ale štve je skutečnost, že pak přijede nějaký trouba z "nížin", který přece zimáky nepotřebuje, a když už, tak si dává pozor (viz. pár příspěvků výše) a já pak jedu trasu do práce, kde se na zimních dá jet i na sněhu v poho 80, kvůli němu na kuckající dvojku a 3x dýl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidskou blbost žádný zákon nepořeší, prostě kdo nezažil, neuvěří. Bydlím v oblasti, kde už teď ráno mrzne a sníh tu je normální od listopadu do dubna. Na druhou stranu chápu, že jsou místa, kde sníh nevidí víc jak 2x za rok (a to se pak u "katastrofických" zpráv z Prahy, kde napadne 5 čísel a kolabuje doprava, kurňa pěkně bavíme). Co mě ale štve je skutečnost, že pak přijede nějaký trouba z "nížin", který přece zimáky nepotřebuje, a když už, tak si dává pozor (viz. pár příspěvků výše) a já pak jedu trasu do práce, kde se na zimních dá jet i na sněhu v poho 80, kvůli němu na kuckající dvojku a 3x dýl.

:palec2: :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč "Eurozima" zase vymýšlet co je dávno vymyšleno. V Německu je zákázáno vjíždět na sníh, led.... bez zimních pneu. Nemusíš kupovat zimáky, ale když napadne nech auto doma. Jednoduché a účinné.

Souhlas !!!

Souhlas, nač vymýšlet nějaký patlanice, když už to vedle vymysleli :palec2:

Sakra, proč když se o nás říká, že jsme národ zlodějů, tak nemůžeme ukrádst většinu třeba německých zákonů?? :Dlol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdy kdo jezdi,v lete na podzim či v zime,by si mel sam rict ,ze na zimnich je to proste v zime bezpecnejsi a necekat na nejakou novelu zakona.... Clovek nikdy nevi,ikdyz neni snih a sviti slunec kde se objevi nejaka podelana situace spojena napr s namrazou apod....

jsem kazdopadne pro povinne nazuti winter pneu ,alespon jak bylo receno, v danem obdobi .. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidskou blbost žádný zákon nepořeší, prostě kdo nezažil, neuvěří. Bydlím v oblasti, kde už teď ráno mrzne a sníh tu je normální od listopadu do dubna. Na druhou stranu chápu, že jsou místa, kde sníh nevidí víc jak 2x za rok (a to se pak u "katastrofických" zpráv z Prahy, kde napadne 5 čísel a kolabuje doprava, kurňa pěkně bavíme). Co mě ale štve je skutečnost, že pak přijede nějaký trouba z "nížin", který přece zimáky nepotřebuje, a když už, tak si dává pozor (viz. pár příspěvků výše) a já pak jedu trasu do práce, kde se na zimních dá jet i na sněhu v poho 80, kvůli němu na kuckající dvojku a 3x dýl.

S tímhle názorem naprosto souhlasím, přesto jsem pro povinné zimní pneu na sněhu. A protože jsme Češi najde se dost lidí, kteří přezouvat stejně nebudou, ať už ze sportu nebo, že jim to zdvojnásobí hodnotu auta... Že by policie kontrolovala, kdo má jaké pneu, tomu neveřím, když není schopna ani kontrolovat třeba jakými světly si kdo svítí v noci (tenhle víkend mě na brněnsku oslňovalo pět aut z deseti za jasné noci mlhovkama, fakt chuťovka... :aggressive: )

Jinak si myslím, že je lepší jezdit v létě na zimákách než v zimě na letňákách. To hlavně platí pro ty jezdce, co toho za ten rok moc nenajezdí (poznámka pro šťourali - vyzkoušel jsem obojí a pravidelně přezouvám...)

Editováno: , autor: inya
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidskou blbost žádný zákon nepořeší, prostě kdo nezažil, neuvěří. Bydlím v oblasti, kde už teď ráno mrzne a sníh tu je normální od listopadu do dubna. Na druhou stranu chápu, že jsou místa, kde sníh nevidí víc jak 2x za rok (a to se pak u "katastrofických" zpráv z Prahy, kde napadne 5 čísel a kolabuje doprava, kurňa pěkně bavíme). Co mě ale štve je skutečnost, že pak přijede nějaký trouba z "nížin", který přece zimáky nepotřebuje, a když už, tak si dává pozor (viz. pár příspěvků výše) a já pak jedu trasu do práce, kde se na zimních dá jet i na sněhu v poho 80, kvůli němu na kuckající dvojku a 3x dýl.

S tímhle názorem naprosto souhlasím, přesto jsem pro povinné zimní pneu na sněhu. A protože jsme Češi najde se dost lidí, kteří přezouvat stejně nebudou, ať už ze sportu nebo, že jim to zdvojnásobí hodnotu auta... Že by policie kontrolovala, kdo má jaké pneu, tomu neveřím, když není schopna ani kontrolovat třeba jakými světly si kdo svítí v noci (tenhle víkend mě na brněnsku oslňovalo pět aut z deseti za jasné noci mlhovkama, fakt chuťovka... :aggressive: )

Jinak si myslím, že je lepší jezdit v létě na zimákách než v zimě na letňákách. To hlavně platí pro ty jezdce, co toho za ten rok moc nenajezdí (poznámka pro šťourali - vyzkoušel jsem obojí a pravidelně přezouvám...)

Já jezdim celoročně na zimákách, jelikož od září u nás mrzne a do května je tu sníh, takže většinu času jezdim na ledu.

Najezdim cca 10 - 15tis ročně a většinu v noci, kdy právě ve zmíněných měsících už mrzne, tudíž i kdybych měl letní, tak v září přezouvám na zimáky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem proti povinnemu prezouvani. Uvedu priklad me situace: Mam dve auta, na Fabii prezouvam automaticky (na to nepotrebuju zakony), ponevadz s ni jezdim asi 95% ku 5% jizd meho druheho auta S120. Se S120 obcas jedu z obce meho bydliste (v horach) do asi 6 km vzdalene obce nebo do dalsi vzdalene 15 km, za zimu vyjedu tak 10 a pokud to situace vyzaduje, tak vzdy nasazuji snehove retezy. Pouzivam gumy letni Barum OR34. Svou popularitu mezi volici si muze Rebicek prosazovat jinak a bez ODS experimentu. Germance nemusim, ale se znenim jejich zakona souhlasim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem pro přezouvání, pokud to zachrání jeden život, jednu nehodu nebo jednu kalamitku v kopci, tak jsem pro !!

Pokud může člověk něco udělat pro bezpečnější jízdu, ať to udělá ... Pokud je řidič minda, nepomůžou mu ani kola s hřeby lol

Ovšem zdrženlivější jsem u NA a autobusů, kde tomu brání neexistence zimných pneu, resp. pneu jsou, ale určené

pro provoz 80% na sněhu, 20% na silnici. V tomto směru by měli být uvědomělí samostní dopravci a nepouštět auta

z nižším vzorkem než cca 6 mm.

Prosím nekamenovat, sděluji pouze svůj názor :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ovšem zdrženlivější jsem u NA a autobusů, kde tomu brání neexistence zimných pneu, resp. pneu jsou, ale určené

pro provoz 80% na sněhu, 20% na silnici. V tomto směru by měli být uvědomělí samostní dopravci a nepouštět auta

z nižším vzorkem než cca 6 mm.

Prosím nekamenovat, sděluji pouze svůj názor :feve:

tady je to složitější, i z důvodu velkých vzdáleností, kterou tyhle auta jezdí, sám jsem kdysi taky jezdil, v pondělí jste v jižní Itálii nebo Španělsku a v pátek třeba v Polsku nebo Rusku, těžko se dá přezouvat za jízdy :) , spíš je to o řetězech na sníh a pak si taky vzít příklad z dospělého světa, kde se mi často stalo, že najednou polizei, halt a pokračovat budete až po chemickém ošetření komunikace, jenže, kde v takových případech odstavovat auta, bohužel dnešní řidiči kamionu se pouští do zimních kopců hlava nehlava, vůbec neřeší jak se dostanou taky z kopce (pokud se na něj vydrápou) a výsledek známe všichni, dříve byl trochu větší respekt, prostě se stálo pod kopcem, dokud nebylo posypáno, chápu ale že dnes je uspěchanější doba a hon s časem,

jinak jsem pro přezouvání na zimní pneu, ale ne direktivně, nechal bych to na uvážení a osobní odpovědnosti řidičů (ikdyž je mizivá), pokud je sněhem pokrytá vozovka - vyžadoval bych je podobně jako třeba v Rakousku, tam mnohdy selektují auta policisté a dál pouští jen 4x4, zimní nebo řetězy,

každopádně bych nehodu autem na letních pneu bral násobně dráž a se spoluúčastí než nehodu auta na zimních, nemám rád nařízení a pravidla typu poručíme dešti větru, spíš jsem pro osobní odpovědnost, ale zároveň spojenou s odpovědností za své jednání,

mám doma taky podobný příklad jako Jeff, auto manželky pro její cesty do práce (ročně max. 4000km) a řeším to zimními po celý rok, své dvě pravidelně přezouvám vzhledem k naježděným km, tátovi jsem koupil zimní gumy, kdyby mu jen jednou pomohly ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady je to složitější, i z důvodu velkých vzdáleností, kterou tyhle auta jezdí, sám jsem kdysi taky jezdil, v pondělí jste v jižní Itálii nebo Španělsku a v pátek třeba v Polsku nebo Rusku, těžko se dá přezouvat za jízdy :) , spíš je to o řetězech na sníh a pak si taky vzít příklad z dospělého světa, kde se mi často stalo, že najednou polizei, halt a pokračovat budete až po chemickém ošetření komunikace, jenže, kde v takových případech odstavovat auta, bohužel dnešní řidiči kamionu se pouští do zimních kopců hlava nehlava, vůbec neřeší jak se dostanou taky z kopce (pokud se na něj vydrápou) a výsledek známe všichni, dříve byl trochu větší respekt, prostě se stálo pod kopcem, dokud nebylo posypáno, chápu ale že dnes je uspěchanější doba a hon s časem,

jinak jsem pro přezouvání na zimní pneu, ale ne direktivně, nechal bych to na uvážení a osobní odpovědnosti řidičů (ikdyž je mizivá), pokud je sněhem pokrytá vozovka - vyžadoval bych je podobně jako třeba v Rakousku, tam mnohdy selektují auta policisté a dál pouští jen 4x4, zimní nebo řetězy,

každopádně bych nehodu autem na letních pneu bral násobně dráž a se spoluúčastí než nehodu auta na zimních, nemám rád nařízení a pravidla typu poručíme dešti větru, spíš jsem pro osobní odpovědnost, ale zároveň spojenou s odpovědností za své jednání,

mám doma taky podobný příklad jako Jeff, auto manželky pro její cesty do práce (ročně max. 4000km) a řeším to zimními po celý rok, své dvě pravidelně přezouvám vzhledem k naježděným km, tátovi jsem koupil zimní gumy, kdyby mu jen jednou pomohly ;)

Pěkně se rozepsal, ale souhlas s Tebou.

S tou direktivností to vidím u našeho národa, bohužel jako nutnost ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče větších postihů ze strany PČR, to si nemyslím, že je rozumný nápad. Každý kdo platil blokovou pokutu ví, že se snaží z ní vykroutit co to jen dá. Navíc by se zase mluvilo o tom, že to není spravedlivé, a že nemají na zaplacení natož nemají ani na nové zimní pneu. Já bych to osobně řešil spíše pojištěním zákonným odpovědnosti za vozidlo. V případě nehody by řidič ztratil všechny bonusy a dostal by malus odpovídající vzniklé škodní události. Takže od nějakých dnešních 20% do 200% nárustu ceny pojištění. Samozřejmě pokud by těch nehod zavinil víc, tak by ta platba za pojištění mohla být i vyšší. Z toho se totiž nikdo nevykroutí a platit to musí. My všichni, kteří nebouráme, doplácíme na ty, kteří způsobují nehody každou chvíli. Neříkám, že se v dnešním provozu nedá způsobit dopravní nehoda, ale přeji jen, pokud jsem "ukázněným" řidičem, tak spíš nabourá BLB do mě. Jinak přál bych Vám řešit dopravní nehody v zimě. A to pokud jde o plechy, tak je to celkem v poho. Je jen škoda, že nemůžeme dát do TV záběry z nehod, kde se vystříhávají lidi, teda spíše ty kousky co z nich zůstávají a dávají do pytle. A to nemluvě o nehodách, kde účastníky jsou i malé děti. Takže co se týká zimních pneu, určitě by měly být ze zákona, hlavně aby ti naši poslanci a senátoři nevymýšleli již to co bylo dávno objeveno. A taky bych to spojil ještě se zákonným pojištěním.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tímhle názorem naprosto souhlasím, přesto jsem pro povinné zimní pneu na sněhu. A protože jsme Češi najde se dost lidí, kteří přezouvat stejně nebudou, ať už ze sportu nebo, že jim to zdvojnásobí hodnotu auta... Že by policie kontrolovala, kdo má jaké pneu, tomu neveřím, když není schopna ani kontrolovat třeba jakými světly si kdo svítí v noci (tenhle víkend mě na brněnsku oslňovalo pět aut z deseti za jasné noci mlhovkama, fakt chuťovka... :aggressive: )

Jinak si myslím, že je lepší jezdit v létě na zimákách než v zimě na letňákách. To hlavně platí pro ty jezdce, co toho za ten rok moc nenajezdí (poznámka pro šťourali - vyzkoušel jsem obojí a pravidelně přezouvám...)

Tyhle kecy nemám rád protože jsme češi??!! Nemyslím si že je to tím, že jsme češi. Lidi jezdí jako prasata protože to nikdo nekontroluje policie nechce dělat nic a práci za ní dělají radary, které viníka nepoučí protože se o tom dozví, až za měsíc. Dokonce už něchtějí ani dokazovat vinu a chtějí aby byl automaticky vinen majitel auta.

Když bude policie dělat svou práci a kontrolovat tak lidi budou i přezouvat a jezdit normálně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdy normalni clovek si na zimu prezuje pneumatiky, protoze vi jaky je to rozdil, sam si taky koupi zimni boty!!

At si kazdy jezdi na cem chce, ale prvni snih a uz se delaji kolony a auta jsou v prikopu protoze par blbecnu nemuze jet protoze je jak na sanich, takze pri tehle situaci sebrat body a poradnou pokutu za vyprosteni, a nahradu skody kdo vte kolone kvuli blbeckum stoji :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyhle kecy nemám rád protože jsme češi??!! Nemyslím si že je to tím, že jsme češi. Lidi jezdí jako prasata protože to nikdo nekontroluje policie nechce dělat nic a práci za ní dělají radary, které viníka nepoučí protože se o tom dozví, až za měsíc. Dokonce už něchtějí ani dokazovat vinu a chtějí aby byl automaticky vinen majitel auta.

Když bude policie dělat svou práci a kontrolovat tak lidi budou i přezouvat a jezdit normálně.

máš i nemáš pravdu, češi jsou národem (i včetně mě - ale snažím se) s velkým sklonem k nedodržování ničeho, tím že není kontrolováno je to více a více podporováno, ono nejde jen o silnice, ale obecně, na druhou stranu si myslím, že by se měla pravidla dodržovat automaticky a bez dozoru, ale to ještě bude generací národa,

jinak majitel auta není jasně viník - jen se zlikviduje osoba blízká, která brání postihům, buď řekneš kdo řídil nebo jsi jako majitel odpovědný ty - na tom nevidím nic špatného

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdy normalni clovek si na zimu prezuje pneumatiky, protoze vi jaky je to rozdil, sam si taky koupi zimni boty!!

At si kazdy jezdi na cem chce, ale prvni snih a uz se delaji kolony a auta jsou v prikopu protoze par blbecnu nemuze jet protoze je jak na sanich, takze pri tehle situaci sebrat body a poradnou pokutu za vyprosteni, a nahradu skody kdo vte kolone kvuli blbeckum stoji :)

ne za vším stojí letní gumy, na zimních jseš v příkopě taky hned, komu se to stalo tak ví, ale jsem pro zimní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...