Přejít na obsah

Vyhřívání zrcátek


Šváb

Doporučené příspěvky

Tak nám začaly ranní mrazíky. Vyhřívání zpět. zrcátek je super, ale občas zjistím že vyhřívám celý den, neboť chybí signalizace zapnutí.

Uvažoval jsem nad tím, že do spínače strčím LEDku, která bude v zapnutém stavu svítit, avšak nemohu se zbavit dojmu, že lepší řešení by byla signalizace na palubce.

Tak to navrhuji jako téma k zamyšlení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Veru ze nie Jerede. :) Zapina sa cudlikom co mas na nastavenie spetnych zrkadiel...pretocenim o 180 stupnov. Chcelo by to ale zistit ci sa to neda niekde v pocitaci nastavit ze by hriali len niekolko minut a potom by same zhasli. Ako napriklad to na fabii maju zadne vyhrievanie...tam je to tusim prednastavene na 20minut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hej hej, moze byt. Neskusal som to. A nemam ani dokumentaciu k tomu. Ale pozeral som ako sa to koduje VAG COMom u fabie. Mozno ze to bude nieco podobne. A ktozvie ci aj spetne zrkadla nebudu casovane na nejaku dobu...v pripade ze zabudnes vypnut by to bolo asi rozumne...no to je otazka na povolanejsich...tych co to vedia zistit z kodovacich tabuliek. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fiiha tak sme zase chytrejsi., to ze se zadni vyhrivani po nejake dobe vypen sem vedel ,ale ze po druhem zapnuti uz drzi ne. Jen by me zajimalo jak to pocitac rozlisi. vypnutim klicku? pak uz zase odpocitava?

co se zrcetak tyka, tak si myslim ,ze taky to hreje porad, ale nijak bych se toho nebal, musi to byt staveny aby to vydrzelo. Co me trochu stve je to ,ze tem symbol nesedi na puntik na ovladaci, zpocatku sem to nekolikrat kontroloval, jestli to nahodou neni blbe pretoceny..,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no dobra otazka a urcite by to bolo uzitocne ... ale bohuzial ja nei som elektro profi .. takze neviem .

ja by som napriklad prijal keby nad cudlikom na spinanie ohruevania zadneho okna som mal spinac na ohrievanie zrkadiel ...

bolo by to leppsie viditelne a najma obe vyhrievania sa aj tak pouzivaju zvycjne naraz ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no dobra otazka a urcite by to bolo uzitocne ... ale bohuzial ja nei som elektro profi .. takze neviem .

ja by som napriklad prijal keby nad cudlikom na spinanie ohruevania zadneho okna som mal spinac na ohrievanie zrkadiel ...

bolo by to leppsie viditelne a najma obe vyhrievania sa aj tak pouzivaju zvycjne naraz ...

To by asi nebylo špatné.Ale ani já nejsem s elektrikou kamarád

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohuzel vyhrivani zrcatek neni casove omezeno a hreji porad a zbytecne zerou proud (zvlast odpoledne, kdyz uz sviti slunicko).

Ten napad s pridanim tlacitka jako je ohrev zadniho skla neni spatny. Hlavne je to jednoduchy prebastlit - presunuti vytapeci polohy soucasneho kolecka na tlacitko a treba i puvodni vymenit ze ctyrpolohoveho na tripolohove. Stejne mi to zapinani ohrevu pootocenim moc nesedi. No a pri pouziti stejneho tlacitka bude i signalizace stavu zapnuti, jen bych volil jinou barvu nez zlutou. Nebylo by spatne mit nastaveny jeste ten cas, cca 15/20min mi vzdy stacilo k rozmrznuti/odpareni vody.

Co se tyce ohrivani zadniho skla, jsem si nevsiml, ze by se samo vypinalo. Kouknu do manualu a prakticky odzkousim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to okouk a zjistil.

V casti palubni desky, kde je tlacitko vyhrivani zadniho skla se u vybavy s EPS nachazi i tlacitko na tuto fci, tj lze sehnad dil, ktery obsahuje dva otvory pro tlacitka (po cislech dilu patram). Tlacitko stejne jak na vytapeni no a natahne se dratek paralelne k puvodnimu vypinaci.

Jenom nevim jak vymenit symbol v tlacitku, aby nebyla obe stejna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
triktrak: Jestli jsem to dobře pochopil, tak ty točíš tim kolíkem pořád v jednom směru? S tím čudlíkem se dá točit i zpět. Popravdě řečeno, ani by mě nenapadlo přetáčet jej o 180 stupňů, když vypínám vyhřívání a vracím se do klidové polohy ;)

Nova FII ma 4 polohy cudliku: "R" - nastavenie praveho zrkalda, "0" - vypnuty stav, "L" - nastavenie laveho zrkadla a presne oproti "0" (o 180st.) je poloha na "vyhrievanie zrkadiel". V lete mam cudlik stale v polohe "0", teraz ked sa uz v noci zacina ochladzovat, tak ho nechavam v polohe "vyhrievanie".

Stara FI mala len 3 polohy: "R", "L" a "vyhrievanie" - t.j. tam kde je na FII teraz "0" bolo na FI vyhrievanie. Cudlik som mal vtedy trvale na "R" a ked som potreboval vyhrievat stacilo ho prepnut "na stred" a hotovo.

EDIT: je uplne jedno ktorym smerom tym cudlikom tocis

Editováno: , autor: triktrak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mnoo ja ho mam porad na R, protoze pri couvani si ho sklapim dolu, abych videl lepe na kolo a pri jizde vejs, abych videl dal za auto. Leve zrcatko mam serizene a malokdy stim jede nekdo jinej, kterej by si ho prenastavoval. Na vyhrivani prepinam rano, kdyz jsou zamlzeny a pak zas jen prepnu zpet na R. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...