Přejít na obsah

Blika kontrolka imobilizeru


nogi

Doporučené příspěvky

jo a abcha, jsou dva druhy těch drátů, resp jejich konektorů do cívky, musíte si sehnat starší provedení, konektor z TOURky do cívky ve staré oktě nenarvete bez řezací úpravy

Nevíte, jaký je číslo dílu toho drátu? Je to tohle 1U0 971 809? Abych nekoupil něco jinýho.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:palec2:

Nebylo by nějaký FOTO,kde a jak to propajet a co přesně-taky mi to občas zablne....

Tak jsem propájel 2 piny v konektoru cívky a zdá se, že je po problému.

Odšrouboval jsem spodní obložení spínací skříňky, vytáhnul konektor (viz. foto). Z konektoru jsem vysunul víčko, vyjmul jeden drát z pinu, odizoloval (viz. druhé foto) a napájel zpátky do pinu. To samý s druhým drátem. Je to práce pro mikropájku. Konektor jsem zpátky sesadil a nacvakl do cívky.

Tak snad to pomůže. Sorry za nekvalitní foto, dělal jsem to na koleně a fotil mobilem.

post-3370-1202058795_thumb.jpg

post-3370-1202058879_thumb.jpg

Editováno: , autor: stanly
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 4 roky později...

Zdravim....mam dotaz.Vsude tady se uvadi,ze pri blikajici kontrolce imobilizeru cca za 2sec.zhasne motor.Me obcas kontrolka blikala a motor skutecne zhasl.Nyni jsem zjistil,ze nezhasina,i kdyz kontrolka blika.Nevite v cem nebo kde muze byt zavada?Diky za postrehy. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Necipoval to nikdo.Je sice pravda,ze jsem cistil kontakty na konektoru(ten co je u spinaci skrinky)imobilizeru,kdyz me zacala blikat kontrolka.Napadlo me jestli se to po odpojeni nemusi opet nejak naprogramovat.Jestli ne,tak s nicim jinym manipulovano nebylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ahoj, také jsem řešil kabílek. U spínací skříňky bylo popsáno to propájení. To jsem 2x udělal a porucha se opakovala. Tak jsem koupil nový kabílek a měnil. Zkusím popsat jeho výměnu v přístrojích.

 

 Nejdříve se sundá kryt kolem přístrojů. Jsou to 2 šrouby u budíků a jeden uprostřed panelu pod ozdobným štítkem Octavia (šrouby s hlavou thorx). K sundání krytu je nutné ještě odpojit konektor varovných blikačů a horní kryt tyče volantu. Ten horní kryt se uvolní 2 šrouby s křížovou hlavou odspodu přes dolní kryt. K tomu je potřeba tenký dlouhý šroubovák. Pak se může sundat kryt kolem přístrojů, dole se to páčí. Přístroj (budíky) je upevněn 2 šrouby(šrouby s hlavou thorx). Ten se vyklopí dole na čepech a ty jdou z uložení vypáčit. Z budíků se odpojí vlevo i vpravo konektory. Oba mají fialovou páčku, ta se z dolní polohy vypáčí a vyklopením nahoru se konektory odpojí od budíků. Levý konektor je fialový, pravý zelený. A do toho pravého, zeleného vede ten černo - zelený kabílek od spínačky.

Ten konektor má dole fialové víčko, to se vysune. Pak lze z pouzdra směrem dolů vysunout držák konektorů. Černý kabel je první horní vpravo, druhý horní vlevo. Jen mírným potažením za kabel se mi oba uvolnily a vůbec v té svorkovnici nedržely. Tak si myslím, že ta moje opakovaná porucha byla v kontaktech u budíků, ne dole u spínačky.

Nejvíc práce mi dalo vytlačit z plastu tu kovovou část zakončení kabelu. Jde to vytlačit velmi silným dlouhým špendlíkem, který má průměr okorát do otvoru v konektoru.

Měl jsem připraveny fotky, ale nevím, jak je sem vložit. Uvidím, jak se bude dál oprava v provozu vyvíjet. Dnes jsem se do toho pustil, protože mi zase startování selhalo i po té opravě dole u spínačky, tak jsem ten kabel vyměnil.

Editováno: , autor: kutil1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

ahoj

nechci zakládat nové téma tak to napíšu sem,

na inzerát v německu jsem koupil auto octavii 1 1,8T bylo bez klíču(psáno v inzerátu) tak jsem jel vybaven do nsr s náčiním , tam jsem auto nastartoval tzv, šroubovákem , a ted problém jakmile už zapnu klíčem zapalování tak se mi rosvítí jen kontrolka airbagu-> ta zhasne ABS svítí ->závada na čidle svítí a baterka svítí , nesvítí mazání a ani nebliká immo klíč a nejde natočit...nejdou budíky palivo otáčky na diagnostice pouze vada imo že není nakodován klíč,,, nenapadá někoho z vás něco

post-5660-0-53460700-1449174029_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim pani. Chcem sa opytat na nieco ci s tym nemate skusenost. Mam Fabia combi 1,4 mpi 2002. Jediny problem s ktorym bojujem je imobilizer. Kontrolka motora. Momentalne mam asi 2 mesiace vymenenu novu spinaciu skrinku nove 2 kluce s kodom so vsetkym priamo zo Skoda. Nakodovane oficialne za vela penazi ale zacalo robit presne to ako pred vymenou. Zasvieti kontrolka imobolizera a motor zhasne asi na 40 pokus a 2 hodinach naskoci ale neviem kde este moze byt chyba. Znami v servise skoda mi odporuca este vymenit budiky kde je centralna jednotka a nove nakodovanie auta a ked uz to nepomoze tak ze nove kable v celom aute. V skodovke su uz zufaly nevedia co to moze byt. Mate niekto skusenost s tymto? Dakujem za kazdu radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...