Přejít na obsah

Příprava na zimu ...


Ajk

Doporučené příspěvky

Já ještě stříkám občaš při mrazech okno protimrznoucí kapalinou, aby jsem ráno nemusel škrabat. Buď tam mám jen tenkou vrstvu, kterou utřu lehce škrabkou nebo čisté okno. Pamatuju mrzay, kdy jsem měl ještě na Favoritu několik mm vrstvu ledu a nešlo s tím nic udělat. Vždy když má mrznou tak to postříkám a ráno je vše O.K.

Editováno: , autor: Matys06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ještě stříkám občaš při mrazech okno protimrznoucí kapalinou, aby jsem ráno nemusel škrabat. Buď tam mám jen tenkou vrstvu, kterou utřu lehce škrabkou nebo čisté okno. Pamatuju mrzay, kdy jsem měl ještě na Favoritu několik mm vrstvu ledu a nešlo s tím nic udělat. Vždy když má mrznou tak to postříkám a ráno je vše O.K.

Ja mam treba takovou rozkladaci plachtu nebo jaxe to menuje - tatik to kdysi koupil nekde na benzince - rozlozis na celni sklo a spagatama zavazes k zrcatkum das pres to sterace, rano sundas a mas krasnej vyhled :)

A neni to zadna takova hadra prehozena pres sklo aby si nekteri nemysleli... :)

Editováno: , autor: Planeta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja samozřejmě přezuju na zimáky a navoskuju auto, voskuju to Riwaxem je docela dobrý. Gumy kolem dveří a z venčí všechny gumy napatlám glycer. olejem taky všechny plasty. Zkontroluji kapaliny a doufám, že do jara dojedu bez nehody.

Já si koupil RIVAX TITAN WAX tak jsem zvědavej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Přbalil bych do kufru řetězy, šrabku-kreditka se dost rychle opotřebovává, nám na Vysočině se hodí i lopata, rukavice, někdy i spacák :p

A na autě k předešlému silikonovým olejem natřít těsnící gumy.

Co řetězy na 4x4? Bude to má první zima ...

Ja by so to neriesil, ked zapadnes so stvorkolkou tak ti pomoze uz len lopata. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V každém případě pořádně nabít baterii. Já osobně ji nabíjím před a po zimě. Vytáhnu z auta, vyšroubuji zátky ať dobře odvětrává doplním destilkou a 48 hodin na slabý proud nabíjím do plné kapacity. Poté ještě je potřeba zkontrolovat, zdali je na tom dobře chladící médium. A víc stejně nenaděláš.

Koupil jsem si letos fabku a ptal jsem se jestli při nabíjení musím odpojit baterku a prý nemusím, že se může nabíjet i tak,že je to na to dělaný. Tak jak to děláte vy? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Glycer.olej seženeš v lékárně. Na zimu jsem u Š120 ještě dával na mřížku přední masky zateplení, aby se tolik neochlazoval motor. U Formana to nebylo třeba, ten měl plnou plechovou masku. Octavii mám teď nově a uvažuji udělat taky nějakou zástěru na přední masku. U Formana trvalo 3km než měl motor 90 stupňů a Octavii to trvá přes 10km. Myslím, že by se tím i zlepšila spotřeba.

Editováno: , autor: semenka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Glycer.olej seženeš v lékárně. Na zimu jsem u Š120 ještě dával na mřížku přední masky zateplení, aby se tolik neochlazoval motor. U Formana to nebylo třeba, ten měl plnou plechovou masku. Octavii mám teď nově a uvažuji udělat taky nějakou zástěru na přední masku. V září jsem jezdil krátké trasy za 7 a teď stejné za 9 l/100km podle PP. U Formana trvalo 3km než měl motor 90 stupňů a Octavii to trvá přes 10km. Myslím, že by se tím i zlepšila spotřeba.

To je trochu moc 10 km ne? To jsi se asi spletl co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Glycer.olej seženeš v lékárně. Na zimu jsem u Š120 ještě dával na mřížku přední masky zateplení, aby se tolik neochlazoval motor. U Formana to nebylo třeba, ten měl plnou plechovou masku. Octavii mám teď nově a uvažuji udělat taky nějakou zástěru na přední masku. V září jsem jezdil krátké trasy za 7 a teď stejné za 9 l/100km podle PP. U Formana trvalo 3km než měl motor 90 stupňů a Octavii to trvá přes 10km. Myslím, že by se tím i zlepšila spotřeba.

Když pořádně přituhne.těch -7-8 pod nulou,tak mě to trvalo taky těch 8-9km.Dal jsem na 3/4 chladiče plastový kryt a o dost se to zlepšilo.Ta spotřeba na krátko teď v zimě je asi normální.Mně štve že než se to zahřeje tak musím jed na ten drahý benál.Jak to cvakne na LPG spotřebu nemusím řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je trochu moc 10 km ne? To jsi se asi spletl co?

Nespletl. Ale objaněno. Jednak bylo opravdu 6 pod nulou a co jsem si neuvědomil, několikrát po sobě jsem jel po rovině a dolů z kopce po nastartování. Když zahřívám na rovině nebo do mírného kopce a motor musí auto táhnout, tak během tří kilometrů je tam 90 stupňů. Moje chyba, toto jsem si původně neuvědomil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...