Přejít na obsah

Test tlumičů


superfatty

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...

ale kulový ! Tlumiče na OI a zdá se, že i na OII jsou téměř nesmrtelný. Jinými slovy je škoda peněz, za test tlumičů. Na dvou O1 jsem měl shodně cca 200 t. km a tlumiče perfektní. Teďˇjsem byl ve 100 t. km s OII na testu a měl jsem ty peníze raději prochlastat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale kulový ! Tlumiče na OI a zdá se, že i na OII jsou téměř nesmrtelný. Jinými slovy je škoda peněz, za test tlumičů. Na dvou O1 jsem měl shodně cca 200 t. km a tlumiče perfektní. Teďˇjsem byl ve 100 t. km s OII na testu a měl jsem ty peníze raději prochlastat.

souhlas, iniciativní servis mi udělal při 90tis. test a vše ok. Teď v létě jsem při 115tis. dělal znova (přehlédl jsem na parkovišti obrubník a rána to byla jako hrom, tak ať mám klidné spaní, dělala se i geoška a ta byla řádně rozhozená) a tlumiče opět ok. Na Fabuli jsem měnil ve 150tis. Pokud nejsou poškozené prachovky a auto se nepřetěžuje podle mě vydrží 200 jak nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To teda ano, teď sem byl z RS na geometrii a obě nápravy naprosto rozhozený :feve:

Tak aspoň mam teď klik a mír v duši

Tak na RS se už tomu vůbec nedivím vzhledem k pneu. Já jezdím 205/55/16 a když jsem ji teď 2x po cca 20 tis. nechal dělat vždy byla rozhozená, veřím že kdybych to zkrátil třeba na 10tis. tak je taky co seřizovat. Vždycky si říkám, teď si budu cca těch 20tis. dávat bacha, žádné obrubníky a kanály a nechám to změřit, ale stejně člověk "vymete" něco nečekaného - náhlý vyfrézovaný úsek, nebo jedu těsně za autem při sjezdu z průmyslové na jižní spojku směr barandov a dalších x minut jen nadávám - slušná díra bez jakéhokoloiv označení! jsem si jist že se "stodvácou" bych tam zadní kolo nechal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevěřím testu tlumíčů ani za mák. Před několika lety byla velká bezplatná akce ELITu po celý republice - změříme Vám tlumiče.... Tak jsem vyrazil.... (toledo 160 000km celkem, ale všechny 4 tlumiče byly včetně gum uložení vyměněny v 90 000) Prví výsledek Praha- všechny špatné.... nedalo mi to a zajel jsem v Budějovicích na další - předek dobrý, ale zadek špatný. V Písku předek špatný, zadek dobrý... Tak jsem zajel do jiného servisu kde jsem to platil, protože to nebyla ta akce Elitu, ale měli tam úplně jiný přístroj - všechny tlumiče dobré... další placený servis - přední dobré a zadní špatné.... Pak už jsem toho nechal, dojezdil do 230 000 a prodal. Dneska věřím na klasický způsob - šlápnout na nárazník a kdo trošku ví jak se to má zachovat a trošku v tom praxi, tak nefunkční tlumič pozná. Procenta sice takhle neurčíš, ale k čemu to je když pokaždý vyjdou jinak....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pokud ti tlumiče měřili takovým tím přístrojem co mají servisy zapůjčené na "akci" tlumiče, tak se nedivím těm výsledkům jednou tak a jindy zcela jinak. Byl jsem v servise, kde mají "tester" zabudovaný stejně jako zkušební stolici brzd. Před tím mi ve škoduli udělali test k 90tis. prohlídce a taky mě zajímalo jak jim to měří. Vzhledem k tomu, že to tam mám grátis, nemusel jsem litovat peněz a šlo tak jen o čas a projeté km. Testy vyšly velmi podobně a odchylky byly velmi malé, navíc rozdíl byl cca 25tis.km a to se už můžou projevit další drobnosti jako větší vůle v nápravě aj.. Takže u mě test na stolici a ne na parkovišti, kde se zhoupne auto a podle toho měnit či ne, má význam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale kulový ! Tlumiče na OI a zdá se, že i na OII jsou téměř nesmrtelný. Jinými slovy je škoda peněz, za test tlumičů. Na dvou O1 jsem měl shodně cca 200 t. km a tlumiče perfektní. Teďˇjsem byl ve 100 t. km s OII na testu a měl jsem ty peníze raději prochlastat.

To máš naprostou pravdu :worthy Dlužim ti Omluvu jak cip! Promiň za všechny ty hovna, který sem ti napsal.. vůbec sem to tak nemyslel, ani nikdy myslet nebudu!!! Měl sem nejhorší den v roce a eště jednou soráč, žes to musel číst. Mrzí mě to!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty tlumiče fakt vydržej dost - lítam s nima už 12 tis. a vůbec to nešetřim. Auto se chová pořád stejně stabilně ;) Upřímně, na to že se jedná o originální, sériové tlumiče, montované do Octávek již před 5-ti lety, mě velice mile překvapují :skoda:

Vůbec podvozek nešetřim a po 15 tis. km auto sedí skoro stejně dobře, jako když jsem jel domu ze servisu! Vždycky sem myslel, že tlumiče jsou maximálně na rok ježdění, ale jak sem se dočetl - už je nebudu muset u OI v budoucnu nikdy řešit B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty tlumiče fakt vydržej dost - lítam s nima už 12 tis. a vůbec to nešetřim. Auto se chová pořád stejně stabilně ;) Upřímně, na to že se jedná o originální, sériové tlumiče, montované do Octávek již před 5-ti lety, mě velice mile překvapují :skoda:

Vůbec podvozek nešetřim a po 15 tis. km auto sedí skoro stejně dobře, jako když jsem jel domu ze servisu! Vždycky sem myslel, že tlumiče jsou maximálně na rok ježdění, ale jak sem se dočetl - už je nebudu muset u OI v budoucnu nikdy řešit B)

nic proti, ale jestli se zamýšlíš nad stavem tlumičů po 12 či 15 tis.km u osobního auta jezdícího po klasických cestách, tak se nastačím divit co lidi napadne! Fakt jsem si na začátku tvého příspěvku myslel, že si děláš prču, ale ty to asi myslíš vážně, co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nic proti, ale jestli se zamýšlíš nad stavem tlumičů po 12 či 15 tis.km u osobního auta jezdícího po klasických cestách, tak se nastačím divit co lidi napadne! Fakt jsem si na začátku tvého příspěvku myslel, že si děláš prču, ale ty to asi myslíš vážně, co?

Zas tak vážně sem to nemyslel - jen jsem si ověřoval zda je budu muset ještě v budoucnu měnit nebo ne. Ale to máš právě to: sem schopnej jezdit i po polní cestě 100 km/hm, pouze na paketu pro špatné cesty. Tak on ten podvozek dostává slušně zabrat - myslím si, že při takovém používání, mohu ten podvozek měnit každý rok, jak sem psal předtím lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zas tak vážně sem to nemyslel - jen jsem si ověřoval zda je budu muset ještě v budoucnu měnit nebo ne. Ale to máš právě to: sem schopnej jezdit i po polní cestě 100 km/hm, pouze na paketu pro špatné cesty. Tak on ten podvozek dostává slušně zabrat - myslím si, že při takovém používání, mohu ten podvozek měnit každý rok, jak sem psal předtím lol

tak to sis měl koupit Pajero a u něj se nebudeš muset zabývat ani paketem pro špatné cesty, ale nic ve zlém, ať Ti octa šlape a hezké Vánoce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj všem, mám dvě prosby:

1. Nevíte kde dělají v Praze a okolí levný test tlumičů a co to tak stojí (mam kompletně potřískané Michellinky, 17", dělá to pořádný randál)?

2. Při pomalém dobržďování ke křižovatkám mě občas auto začne cukat, jako by kuckal motor. Mám OII 1,9 77kW, automat DSG, 70 tis km. Nevíte co to může být?

DÍKY !

R.O.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...