Přejít na obsah

Zkušenosti s www.skoda-dily.cz


johnxx

Doporučené příspěvky

Ano, taktéž komunikace i s Vámi o ničem. Kloub si ponechejte už tak jste mě způsobili dost časových a finančních vícenákladů. 

A prosím už nelžete! nikdy jsem v tom hovoru neřekl že prebalujete čínský šmejd řekl jsem ze jsem si objednal německou prvovýrobu jak uvádíte na stránkách a kdybych věděl ze to je Čína tak bych to neobjednal ( podle mě je to klamání zákazníka) přesně tak bylo zněňí tak tady netvrďte že jste byl u hovoru když nevíte co jsem říkal. Jediné co víte bylo že si ho máte strčit do patřičných míst jak tady s oblibou často zmiňujete. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve směs jsem měl pozitivní zkušenosti (tlumiče / olej / různé části nápravy spojka atd.) Nicméně dorazi na zadní nápravu u 1.6 TDI OII dorazila dva. Na jednom nápis servis, evidentně osazený, stejně jsem ho osadil a druhý zabalený ok. Nicméně s nápisem servis mlátil jak kovář do kovadliny a druhý byl bohužel taky slyšet. K vzhledem ceně a času jsem neřešil ani RMA a nechal dorazi vyměnit ve škodovce za origo. v 9 z 10 případů tedy ok a poslední absolutní selhání. Ale je to internetový obchod, takové věci se budou prostě stávat vždy... Sada s dvouhmotou od sache za 12K, jsme osazoval ve 170K km vydržela do 230 a začalo to mlátit víc než původní originál který jsem kvůli tomu sundaval... ale tady těžko říct kde vznikl problém. Jestli sasch šel kvalitou do kytek, nebo se jednalo o přebalení zboží ? Nevím...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobry den, 

 

to me mrzi, ano, stava se to a vime o tom - je to dane objemem expedice - prumeru expedujem 600-900 objednavek denne, takze tu "protece" tolik zbozi, ze se presne to, co popisujete, muze stat - a nikdo si toho u nas nevsimne. Vetsinou k tomu dojde tak, ze dodavateli nekdo vrati dil, ten jej poradne nezkontroluje a znovu prodava - to same se muze stat u nas, pokud nam nekdo vrati dil. Presne tohle je ale pripad, ze pokud se ozvete po rozbaleni, date vedet, poslete foto, expedujeme Vam okamzite jiny dil a ten puvodni ani nechceme zpet. Co se tyce Sachsu, doporucuji kontrolu vule hridele z prevodovky, je to typicka zavada, kdy novy setrvacnik je schopen vibrace pobrat, ale po nekolika desitkach tisic km (o moc mene nez je jeho zivotnost) je jiz nepobere a ozyva se klepani - kdyz bude zajem, mohu k tomu zkusit dohledat elaborat, co jsme tu meli... Neni to problem spojky, ale auta. Samozrejme to tak nemusi byt, ale je to caste. Bohuzel odbornost servisu je v soucasne dobe dost tragicka, resime to neustale - je opravdu dost tezke narazit na nekoho, kdo praci udela tak, jak je potreba, coz je pro dalsi zivotnost montovanych dilu naprosto klicove.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak obecne k prebalovani zbozi - ja vlastne vubec nechapu, jak to nekoho muze napadnout. Neznam jedineho PRODEJCE rozumne velikosti (nebavime se o autodilech o velikosti jednoho cloveka na pochybnem nebo zadnem miste, co prodava na bazosi a sbazaru), ktery by to mel zapotrebi a vyplatilo se mu to. Pokud si nekdo predstavuje, ze si kdokoliv nechava tisknout znackove krabice a pak vypaluje do zeleznych casti cinskych dilu cisla dilu napr. Sachs, aby "to sedelo", a on za hodiny prace vydelal o par stovek vic, prijde mi to zcestne. Jedina moznost tedy zustava ta, ze lide jdou po cene a jsou ochotni nakupovat zbozi z totalne pochybnych zdroju, kde je to teoreticky mozne - v tisicich kusech se to asi uz vyplati. Ale uvedomte si, ze pokud nejaka spolecnost velikosti nasi ma obrat nekde kolem 12+ milionu korun mesicne, vazne nema zapotrebi riskovat pravidelny a zaruceny zisk, svoji 10+ letou povest proto, aby vydelala na jednom dilu, ktery nakoupi z neoficionalni distribuce, o par procent korun vice. V celkovem meritku je to pro takovou spolecnost rozdil v zisku ve vysi zlomku procenta za mesic = nezajimave na to, co vsechno se riskuje, jak slozite to je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

 

přidám i svou zkušenost se skoda-dily.cz ohledně reklamace.

 

Vloni na podzim jsem kupoval na Fabii 2 Combi novou sadu rozvodů Contitech a orignální vodní čerpadlo.

Díly dorazily zdánlivě v pořádku. Jenže v servisu při montáži zjistili, že jedna z lopatek čerpadla je na jednom konci lehce ohnutá. Na první pohled to nebylo vidět, projevilo se to až při montáži.

Auto bylo v autorizovaném servisu na zvedáku. Podstatně dražší čerpadlo jsem od nich kupovat nechtěl, takže auto zůstalo neopravené v servisu.

 

Psal jsem a volal do skoda-dily.cz a popsal situaci. 

Naprosto beze studu mi řekli, ať zaplatím to čerpadlo znovu. Až jim přijde platba, pošlou mi ho.

A až jim vrátím to původní, vrátí mi za něj peníze.

 

Vzhledem k situaci (=auto s rozebraným motorem v servisu, podle jejich návrhu bych nové čerpadlo dostal nejdříve druhý, spíš třetí pracovní den po opětovném zaplacení) jsem musel začít být trochu nepříjemný, abychom se nakonec domluvili na logickém řešení. Tzn. nemusel jsem nic platit, nové čerpadlo mi poslali hned a já jim obratem vrátil to vadné.

 

Byla to, pokud se nemýlím, moje první reklamace u nich. Nechci z toho dělat dalekosáhlé závěry, ale jejich počáteční přístup byl "na ránu". Nakonec vyřešeno k oboustranné spokojenosti.

 

Jinak jsem od nich bral již více dílů. Vždy jsem chtěl originální díly a pokud mohu posoudit, tak co jsem zaplatil, jsem i dostal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, co rikate, muzu potvrdit, je to standardni postup, ktery nas logicky kryje. Mohli bychom sepsat knihu o tom, kolikrat jsme neco poslali na cestne slovo a kolikrat z toho se nam uz nic zpet nevratilo.

 

Co se tyce casu, je to uplne stejne, jestli dil platite nebo ne, nic to neprodluzuje, takze rychlost vymeny neni v tomto pripade relevantni argument.

 

Jakrikam, snazime se odlisovat od konkurence zejmena servisem, takze zatimco u jakekoliv jine velke firmy by bylo nutne vratit CELOU SADU, protoze se jedna o jeden dil a jednu polozku na fakture, u nas to nutne nebylo, navic jsem presvedceny, ze cela vec probehla z nasi strany maximalne rychle. Zkuste nekdy napsat mail s reklamaci, volat na mall.cz, jejich reakce obvykle trva cca dva az tri dny, pak by trvali na vraceni a pak by do nekolika dni expedovali novy dil. Cela zalezitost by trvala, hadam, cca tyden minimalne.

 

Verim, ze v popisovanem pripade byla nase reakce a reseni maximalne korektni a vstricna a to prave proto, ze lidsky chapeme, ze je to pro Vas neprijemne a snazime se to vyresit co nejrychleji a pro Vas nejsnazsim zpusobem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je ale prece v poradku, cenova politika je kazdeho vec. Otazka je, jak se pak resi potize, jake sluzby Vam nabidnou atp. Alza taky prodava nektere produkty o moc draz nez konkurence a prodava - protoze nabizi sluzby. My jsme nikdy netvrdili, ze jsme nejlevnejsi - jsme tak levni, abysme nebyli drazi, ale zaroven dokazali investovat do kvalitnich zamestnancu a rozvoje firmy, do skladovych zasob, abychom dokazali pokryt nejake potize z nasi marze apod. A v neposledni rade, abychom mohli investovat miliony korun napr. do virtualni garaze, kterou pak prave ti, co jdou pouze po cene vyuzivaji tak, ze u nas vyhledavaji a nakupuji na gumexu a podobne :) Ne, vazne, proste radi nabizime neco navic lidem, kteri si uvedomuji, ze cas jsou penize.

 

Vzdycky byly a budou dva pristupy - bud si toho velkou cast udelam sam (napr. vyhledam, zjistim, nactu, co kam patri atp.), koupim levne a vydrzim cekat dva/tri dny, nez mi to dorazi, a kdyz bude problem, cekam tri dny na odpoved na muj dotaz... ..nebo to proste nechci resit, protoze vim, ze za hodinu vydelam vic nez 200,- Kc, ktere dam nekomu, kdo to udela za me, a nasledne mi to do druheho dne doruci, a kdyz bude problem, okamzite ho resi - komunikuje. A je kazdeho vec, jak to ma. Ja se treba radim k te druhe skupine a verim, ze trend je takovy, ze se ta skupina rozsiruje na ukor te prvni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Malta: Skladem do druhého dne. 

Pak mám další zkušenost na Škoda-díly objednán termostat automatické převodovky Škoda varianta dílu: Škoda prvovýroba tedy originální díl. Obj. č. 2019487694. Tento díl přišel v obyčejné krabičce v igelitovem sáčku viz foto bez jakéhokoliv loga Škoda tak jak to u originálu bývá. Takže tam taky velké pochybnosti o originalitě dílu. Ale nad tím jsem mával rukou ( moje blbost). 

8BFB6498-2E55-4500-937F-C3D6C649BCA4.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no s tím balením do sáčku ... objednával jsem na cc-autodílech benzínový vstřik psaný jako originální díl (cena poloviční než tady na škodadílech) a přišel mi též jen v sáčku, takže mám o něm taky jisté pochybnosti, obzvláště, když pozoruji začínající problémy na stejném válci, co jsem měnil vstřik před necelými dvěma roky. Takže pokud bude nutná výměna, zkusím tentokrát na škoda dílech

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten termostat je dost zvlastni, protoze jsme ho bezne drzime skladem a nas jediny zdroj je OE sklad Skoda auto. Plno dilu ze Skoda chodi jen v pytliku, ale co jsem ja videl, byva alespon brandovany (minimalne etiketou). Je mozne, ze jich prislo vic v jednom baleni, pak to vyskladnuji vse v jednom pytliku, my to samozrejme rozbalime a ukladame po kuse, coz by v tomhle pripade davalo smysl, ze kdyz to nasledne nekdo vyskladnoval, tak to dal do zip sacku. Mate foto toho dilu? Vzhledem k tomu, ze my vzdy trackujeme kompletni cestu dilu na sklade, si troufam pri prohlizeni historie tvrdit, ze neni mozne aby nemel znaky vw group a identifikaci dilu.

 

K te objednavce 11.6.-17.6.: objednal jste 11.6. v 17:45 (to uz nas web 100% nepsal, ze skladem do druheho dne - takovou hlasku mimochodem ani nepouzivame - psal, ze pokud objednate nyni, odesleme ve ctvrtek 13.6.). Nicmene (jak uz to tak byva, kdyz se nas snazim hajit :)), nam bez varovani vcas nedorazil OE tuk kloubu poloosy, zdrzel se o den a odeslali jsme az 14.6., coz je zdrzeni jeden den a za to se omlouvam. Zbytek uz byl tim, ze byl vikend: https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/DR4092164242C

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Až nyní jsem zde narazil na toto téma. Tak bych rád přidal svou zkušenost. Na škoda-díly nakupuji díly již na své 3. Auto a také na auto rodičů. S jednáním jsem byl vždy spokojen, jen jednou se vyskytl problém, kdy jsem sháněl specifický originál vypínač vyhřívání sedadel na f2 facelift. Na fotce byl originál jaký jsem měl v autě, objednal jsem tedy originál, přišel jak měl, ale byl úplně jiný vzhledově. Samozřejmě bych si jej tam z nouze i namontoval, ale nedalo mě to a zavolal jsem. Pán mě poslal dopravce pro vypínač, poslal další a ten byl již myslím v pořádku. Jinak byli ochotni i vrátit peníze. 

 

Pak jsem měl problém s kompresorem klimy. Koupil jsem hellu, nechal namontovat ve škoda servisu. Po asi 5 000km odešel, takže reklamace, napsal jsem jim dopis s popisem závady a společně s kopií dokladu o montáží ve škoda servisu jsem jim vše poslal. Mezitím jsem si od nich objednal originál kompresor, který sice došel Made in Hungary, ale přežil až do prodeje auta. Reklamace vyřešena do 30 dní vrácením peněz bez potíží. 

 

Dnes už vím, že originální díly jsou dvojí kvality:

 

Nejvyšší kvalita - linka při skládání auta, autorizovaný servis

Horší kvalita - atestovana a odzkoušená - prodej náhradních dílů prodejcům

 

Pak je druhovýroba. 

 

Škoda-díly jako prodejce mě zatím nezklamal a přesto, že na ně nemohu říct křivého slova, doufám, že je dlouho zase potřebovat nebudu, protože mě to vždy stojí peníze a auto nefunguje ? a mohli by dávat slevu pro věrné zákazníky ☺️

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pridám aj moju skúsenosť. 

 

Na skoda-diely.sk/cz som začal objednávať veci na auta v našom vozovom parku pred 8 rokmi. Zo všetkých objednávok som vykonal iba jednu reklamáciu.

 

A to, hydraulické zdvíhatka na motor 1.4 BXW písané ako originál diel prišli nahádzané v mikrotenovom sáčku. Mechanik mi hneď hovoril, že to tam dá ale podľa neho budú niektoré aj tak na odpis. Realita bola taká, že tuším 6 zdvihátok bolo KO. Pri riešení reklamácie mi bolo prislúbené aj preplatenie výmeny (predpokladám, že výrobca to zamietol). Výsledok reklamácie bolo vrátenie peňazí. Čiže spokojnosť čiastočná.

Ale nemení to môj názor na obchod. A to je ten, že je to jeden z mála eshopov, kde sa môžem spolahnúť na správnosť vybavenia objednávky, kvalitu dielov, čas dodania.

 

Páči sa mi, že je možnosť výberu viacero kvality toho istého výrobku. Napr. som kupoval motorček do ostrekovačov na fabiu čína už tam je 5rokov a bez problémov. 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď mě na nich jen začalo mrzet, že už neposílalí přes PPL. Poslední věc jsem si nechal poslat přes DPD - a ta jejich (DPD) vykosočtverečkovaná aplikace mě nechala přeposlat zásilku na výdejní místo, kde mají dlouhodobě dovolenou. Podruhé přesměrovat se to už údajně v systému nedá. Ta zásilka je přitom stále v depu a prý si ji i mohu vyzvednout. Jen je to někde za Prahou. Když jsem jim říkal, že to fakt potřebuju, tak mi poradili ať si to objednám znovu a tohle nepřebírám - skvělé řešení problému na úkor někoho jiného...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
V 14. 7. 2019 na 18:36, NoiseR napsal:

To, co rikate, muzu potvrdit, je to standardni postup, ktery nas logicky kryje. Mohli bychom sepsat knihu o tom, kolikrat jsme neco poslali na cestne slovo a kolikrat z toho se nam uz nic zpet nevratilo.

 

Co se tyce casu, je to uplne stejne, jestli dil platite nebo ne, nic to neprodluzuje, takze rychlost vymeny neni v tomto pripade relevantni argument.

 

Jakrikam, snazime se odlisovat od konkurence zejmena servisem, takze zatimco u jakekoliv jine velke firmy by bylo nutne vratit CELOU SADU, protoze se jedna o jeden dil a jednu polozku na fakture, u nas to nutne nebylo, navic jsem presvedceny, ze cela vec probehla z nasi strany maximalne rychle. Zkuste nekdy napsat mail s reklamaci, volat na mall.cz, jejich reakce obvykle trva cca dva az tri dny, pak by trvali na vraceni a pak by do nekolika dni expedovali novy dil. Cela zalezitost by trvala, hadam, cca tyden minimalne.

 

Verim, ze v popisovanem pripade byla nase reakce a reseni maximalne korektni a vstricna a to prave proto, ze lidsky chapeme, ze je to pro Vas neprijemne a snazime se to vyresit co nejrychleji a pro Vas nejsnazsim zpusobem.

S tím časem nemáte pravdu, že to je úpně stejné, jestli díl platím nebo ne.

Chtěli jste nový díl nejprve znovu zaplatit s tím, že teprve pak ho pošlete. A až bych vrátil ten původní, vrátíte mi za něj peníze.

V závislosti na tom, jak rychle Vaše banka připisuje platby, jak rychle je zpracujete ve svém účetnictví a jak rychle jste schopni v návaznosti na to vyexpedovat náhradní díl, by se celá oprava zpozdila minimálně o 1-2 pracovní dny. Rychlost výměny v tomto případě tedy je naprosto relevantní argument.

 

U firmy, která by v dané situaci po mně chtěla vrátit všechny položky z objednávky jen proto, že jsou společně vyfakturovány na jedné faktuře, ačkoliv spolu nemusí věcně souviset, a vadná by byla pouze jedna z nich, by to byla moje poslední objednávka. Rozhodně nemám v úmyslu ztrácet čas nesmysly.

 

Srovnání s Mall.cz dost kulhá. Nejen co do šířky a hloubky sortimentu, ale i toho, že Mall.cz prodává vesměs hotové výrobky/zboží a nikoliv náhradní díly. S výjimkou případů jako je rozbitá lednička se u všeho ostatního dá bez problémů přežít případná další výměna. Když se navíc jedná o zboží, které mi dopraví až domů a nemusím ho nikam vozit na další zpracování. Auto s rozmontovaným motorem na zvedáku v servisu je ale úplně jiná "káva".

 

Vaše reakce a řešení byly NAKONEC opravdu korektní a vstřícné. Ovšem až po delší diskusi a poté, co jsem Vás k tomu musel poněkud "dokopat". ;-)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobry den, 

 

nikdo po Vas ale nechtel dil zaplatit drive, nez ho posleme, my jsme pouze chteli dil zaplatit do doby, nez nam dodate ten puvodni. Jestli jej zaplatite dobirkou/prevodem nebo online kartou, to uz je Vase volba a jsou zde dva zpusoby platby, ktere termin dodani neprodluzuji.

 

Pisete o vraceni vsech polozek na fakture, ale o tom nikdo nemluvil - mluvili jsme pouze o jedne polozce na fakture - o jednom dilu, ktery jste zakoupil jako celek.

 

Fajn den.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NoiseR: Takže podle Vás jste "nechtěli zaplatit díl dříve, než ho pošlete", ale "pouze" "jste ho chtěli zaplatit do doby, nez dodam puvodní dil". To si děláte legraci!

 

Mně z toho prakticky vyplývající 3 varianty, a to všechny pro mne z časových důvodů neuspokojivé:

1) přistoupit na zaplacení dílu znovu (teď je jedno, jestli dobírkou, nebo kartou), abyste ho obratem odeslali a auto nebylo zbytečně s rozmontovaným motorem v servisu déle, než je nezbytně nutné

2) zaplatit bankovním převodem - celá akce se protáhne oproti variantě 1) o minimálně o 1 další pracovní den navíc, auto bude zbytečně v servisu min. o další 1 pracovní den déle

3) pokud nebudu chtít platit, znamená to nejprve poslat vadný díl. Celá akce se oproti variantě 1) protáhne o 2 pracovní dny, auto bude zbytečně v servisu min. o další 2 pracovní dny déle

 

Právě proto, že máte vyšší ceny než Vaše konkurence, očekávám vyšší úroveň zákaznického servisu jako třeba v tomto případě.

To, že jsme se nakonec domluvili a šlo to i bez druhého placení, je fajn.

Nicméně Vaše snaha výše zkreslit, co jste chtěli a co ne, je na úrovni pětiletého dítěte.

 

Editováno: , autor: Rocker
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:) nevim, co je na tom nepochopitelne, v jednu chvili jste mel dva kusy dilu, my je chteli mit oba zaplacene pro pripad, ze by se nam jeden nevratil. Takze ne, nedelam si legraci - nevidim na tom nic vtipneho.

 

Ja nevim, jak to, ze nekomu verite a poslete mu dil "na dobre slovo" a budete doufat, ze Vam ten jeden vrati, ac ho k tomu uz nic nenuti, souvisi se zakaznickym servisem - to jsou dve naprosto odlisne veci. A verte, ze bych to rad delal vzdycky, ale statistika z mych zkusenosti s touto praktikou "posilani na dobre slovo" me mlati pres hlavu pokazde, kdyz to chci znovu udelat :)

 

Mozna jeste budu rad, kdyz mi vysvetlite, co jsem chtel zkreslit jako petilety - nejak to nechapu. Myslim, ze jste nepochopil rozdil mezi:

1. zaplatit drive, nez odesleme = cekame na platbu a pak teprve odesleme (teto podmince nevyhovuje dobirka)

2. zaplatit dil kdykoliv, nez jej dostanete (menim formulaci, aby Vam byla pochopitelnejsi) = proste ten dil nebudete mit drive, nez ho zaplatite (tzn. muzete platit napr. dobirkou a nic to neprodlouzi, co se dodani tyce) = proste mate zaplaceno tolik kusu dilu, kolik je momentalne u Vas

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...