Přejít na obsah

Zkušenosti s www.skoda-dily.cz


johnxx

Doporučené příspěvky

NoiseR: Nevím, co je nepochopitelné ? na tom, že jsem dostal první kus, který byl vadný (ohnutý roh jedné lopatky), tím pádem pro montáž nepoužitelný a nechtěl jsem platit za druhý (de facto výměnný kus), abych nemusel čekat na dodávku nového dílu.

Nebo si myslíte, že bych si z toho nepoužiltelného kusu udělal třeba těžítko na psací stůl??

 

Se zákaznickým servisem to velice souvisí.

Nevím, jak vy, ale já v situaci, kdy dostanu od dodavatele vadný díl a kvůli tomu mi stojí auto s rozebraným motorem na zvedáku v servisu a tím pádem ho nemohu používat, ačkoliv potřebuji syna někdy zavézt do, jindy odvézt ze školky, očekávám od dodavatele flexibilní a rychlý přístup k řešení problému. A to opravu není to, že mi řeknete, že mám za díl znovu zaplatit. Navíc když jsme si vícekrát volali i psali a jasně jsem řekl, že vadný díl hned pošlu, jakmile si ho vyzvednu v servisu.

Sám jste se výše v této diskusi "prsil" stylem: "Vzdycky byly a budou dva pristupy - bud si toho velkou cast udelam sam (napr. vyhledam, zjistim, nactu, co kam patri atp.), koupim levne a vydrzim cekat dva/tri dny, nez mi to dorazi, a kdyz bude problem, cekam tri dny na odpoved na muj dotaz... ..nebo to proste nechci resit, protoze vim, ze za hodinu vydelam vic nez 200,- Kc, ktere dam nekomu, kdo to udela za me, a nasledne mi to do druheho dne doruci, a kdyz bude problem, okamzite ho resi." Svým počátečním přístupem v dané věci jste ale prakticky směřoval k 1.přístupu než ke druhému, kde se sám vidíte.

 

A když už jsme u toho slovíčkaření:

1) Píšete, že "... statistika z mych zkusenosti s touto praktikou "posilani na dobre slovo" me mlati pres hlavu pokazde, kdyz to chci znovu udelat :) " Minimálně můj případ Vás usvědčuje z nepravdivého tvrzení.?

2) Dobirka splnuje Vaši podmínku, aby zákazník nedostal/neměl oba díly dříve, než je oba zaplatí, což je to, o co Vám jde. Ne že ne. ? Princip dobírky mi opravdu není třeba vysvětlovat. :-))

 

 

Editováno: , autor: Rocker
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se na to dívám z obchodníkovi strany, který v minulosti něco poslal na dobré slovo a pak nedostal zpět vadný díl a musel platit ze svého (což je podle mě dost reálné s českým přístupem) tak mi jeho vysvětlení přijde ok. Samozřejmě také záleží na hodnotě dílu. Je rozdíl posílat na dobré slovo náhradní díl za 500 kč a za 5000 tisíc... ale ty by jsi někomu neznáme posílal díl který budeš muset nakonec možná zaplatit ze svého ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rocker: psal jste neco o tom, ze si snad delam srandu, nechapal jsem - a doted nechapu proc.

 

Problem v tom, abychom Vam dil vymenili bez dalsiho zaplaceni, byl ale na Vasi strane - my jsme schopni poslat dil tak, ze si kuryr rovnou vyzvedne zpetnou zasilku pri doruceni noveho dilu a odpada tak nutnost duplicitni platby - jenze Vy jste jej nemel u sebe, abyste jej kuryrovi predal - pouze jste jej chtel dodatecne poslat zpet k nam - je to naprosto jednoduche.

 

Nechapu, co je na bodu c. 1 usvedciveho - Proste pokazde, kdyz bych znovu chtel nekomu neco poslat na dobre slovo, me majzne pres hlavu statistika z minulosti, kdyz jsme to bezne delali - ze se to fakt nevyplaci... - takze to neudelame...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se na to dívám z obchodníkovi strany, který v minulosti něco poslal na dobré slovo a pak nedostal zpět vadný díl a musel platit ze svého (což je podle mě dost reálné s českým přístupem) tak mi jeho vysvětlení přijde ok. Samozřejmě také záleží na hodnotě dílu. Je rozdíl posílat na dobré slovo náhradní díl za 500 kč a za 5000 tisíc... ale ty by jsi někomu neznáme posílal díl který budeš muset nakonec možná zaplatit ze svého ?

Zkus se na to podívat také z druhé strany, a to ze strany zákazníka, kterému poté, co přijde po cca 40 minutách cesty MHD ze servisu odtamtud volají do práce, že díl je vadný a nelze ho namontovat. A tak se místo své vlastní práce snaží po telefonu vykomunikovat na jedné straně se servisem a na druhé straně s prodejcem.

Fotky ze servisu byly rozmazané, takže jsem musel odejít z práce navíc dřív, abych byl před 17 hod, v servisu, kdy zavírají, a vyfotil si čerpadlo mobilem sám. Pak vše vykomunikovat s prodejcem.

Znamenalo to pro mne minimálně jednu zbytečnou cestu do servisu tam i zpět, obojí MHD a každá 45 min. vyhozeného času.

Jinak ten vrácený díl byl v prodejní ceně 1.423 Kč.

Záleží na tom, co chápeš pod pojmem "neznámý". Před touto objednávkou jsem u skoda-dily.cz udělal 2 další.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 34 minutami, NoiseR napsal:

Rocker: psal jste neco o tom, ze si snad delam srandu, nechapal jsem - a doted nechapu proc.

 

Problem v tom, abychom Vam dil vymenili bez dalsiho zaplaceni, byl ale na Vasi strane - my jsme schopni poslat dil tak, ze si kuryr rovnou vyzvedne zpetnou zasilku pri doruceni noveho dilu a odpada tak nutnost duplicitni platby - jenze Vy jste jej nemel u sebe, abyste jej kuryrovi predal - pouze jste jej chtel dodatecne poslat zpet k nam - je to naprosto jednoduche.

 

Nechapu, co je na bodu c. 1 usvedciveho - Proste pokazde, kdyz bych znovu chtel nekomu neco poslat na dobre slovo, me majzne pres hlavu statistika z minulosti, kdyz jsme to bezne delali - ze se to fakt nevyplaci... - takze to neudelame...

Na mé straně nebyl žádný takový problém! Čerpadlo jsem vyzvedl v servisu a kurýr buď stejný den, nebo druhý den ráno přivezl nové čerpadlo a odvezl si staré. P. Tomáši Polívkovi z Vaší firmy jsem 10.10.2018 napsal:

"Dobrý den, jen potvrzuji, že stejný kurýr mi přivezl nové čerpadlo a odvezl si staré."

 

Ohledně Vaší schopnosti "poslat dil tak, ze si kuryr rovnou vyzvedne zpetnou zasilku pri doruceni noveho dilu" bych na Vašem místě nebyl tak zcela přesvědčen.

P. Polívka mi k této věci totiž předtím na můj dotaz ještě napsal: "Dobrý den, svoz je objednaný na zítra, kurýr spolčnosti DPD si zásilku vyzvedne, jen upozorňuji, že se může jednat o jiného kurýra než ten co zásilku přiveze. Řidič si balíček vyžádá."

 

Jestli chcete, mohu sem vložit i screenshoty tehdejší komunikace.?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je jak mluvit do zdi...

Já se na to ze strany zákazníka dívám, protože jsem nikdy nebyl prodejce. Chtěl jsi poměrně levně díl, který jsi dodával do servisu, kde ti to přemontují. Jejich dodavatele jsi nevyužil pravděpodobně proto že jsi chtěl ušetřit.  Ale nechápej mě špatně, po tuto část s tím problém nemám.

 

Problém nastává, kdy po někom chceš aby ti poslal drahý díl nový i přes to, že neví v jakém stavu je díl co ti poslal a jak nebo kdo ho poškodil. Už to že ti nabízí depozit nebo formou výměny kus za kus při předání, je z mého pohledu velmi velkorysí ústupek. Bohužel řešení reklamace, jsi díky šetření převzal na sebe, protože jsi díl dodal osobně v takovém případě prostě MUSÍŠ počítat s tím, že když se něco nepovede, budeš muset procesu věnovat čas ty, nikoli servis, který by si to jinak řešil s dodavatelem sám.

 

Také jsem dostal vadný díl od tohoto eshopu, protože ho někdo označil poznámkou servis a i přes to ho expedovali, ale ani jsem se nesnažil ztrácet svůj čas reklamací, kterou by nepochybně uznali, ale u dílu za 300 kč jsem ho raději hodil do koše a objednal jiný. Když se staneš sám sobě dodavatelem, musíš prostě se ztrátou času na řešení případných problému počítat.

 

Z mého pohledu to jen zbytečné děláš zlou krev, stejně ti ten čas co jsi strávil v tramvaji nikdo nezaplatí. Měl sis připlatit za služby servisu když je to takový problém.

Většina soukromníků co si takové díly objednává na své auto, mají obvykle auto rozebrané v garáži a s takovým scénářem počítají. To prostě neovlivníš.

 

Chtít po někom poslat drahý díl bez jistiny, nedej bože náhradu ztraceného času je totální kravina. Já vůbec nechápu myšlenkový pochod, který se ti odehrává v hlavě. Mě přijde obrovský ústupek výměnou kus za kus v jeden den pomocí kurýra (ponechme mimo jejich počet, UPC zcela normálně dováží nový díl jiný kurýr než ten který vyzvedává díl vadný).

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, 15degren napsal:

To je jak mluvit do zdi...

konečně ti to došlo. Na druhou stranu konfrontace s těmito myšlenkovými pochody není úplně nezajímavá, alespoň vím, jak pestré může lidské uvažování být. Nic proti Rockerovi - jeho "očekávání od trhu" respektuji, ale nikdy by mě nenadlo, že toto někdo může myslet vážně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Neni to uplne nezavisle, kdyz je to moje firma :), ale obecne:
1. nejsme ojebavaci, takze poctive menime vse, co je domluveno, kluci na dilne jsou peclivi, resp. my obecne jako firma hrajeme na kvalitni sluzby
2. pouzivame origo male baleni oleju (castrol, shell nebo orig. VW) z oficialnich zdroju

3. to same filtry, netahame z pochybnych zdroju

4. pokud kdykoliv s cimkoliv nastane problem, nejsme ti, co se obrati zady a poslou klienta do hajzlu, neodpovida to nasi vizi nabizet kvalitni sluzbu

5. ackoliv to u nas vypada zvenku pekelne (jsme v najmu a chceme se stehovat do noveho, s majitelem objektu neni moc domluva), tak mame kvalitni dilenske vybaveni, pouzivame znackove stroje (na klimatizaci, prezouvani, dobijeni, obecne vse od renomovanych vyrobcu v tom danem oboru), zadna cina apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jee děkuji moc za informace 👍 určitě jsem to nemyslel vůbec špatně, jak říkám, s eshopem jsem maximálně spokojený, jen jsem ještě nezkoušel Váš servis, ale zítra to napravím, už jsem objednaný, i když se jedná jen o banální výměnu oleje 👍

 

Díky moc 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chapu, ta sluzba by mela byt kvalitni, resp. snazime se o kvalitu v kazdem smeru - pristi tyden bude mozne se objednavat online - zakaznik jen zada VIN, system mu nabidne oleje a filtry pro jeho auto (ruzne znacky), jen si klikne, co chce (neresi kompatibilitu, tu resi system), ukaze mu to cenu, vybere si den a cas a je to...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Par veci jsem tu nakoupil. Vzdy ok. Ale ted me pekne vysplouchli.  Nedavno jsem objednal 6l oleje do DSG. Ve ctvrtek 7.Cervence jsem prisel na to, ze jedna ze 6 flasek ma jine oznaceni. Tak jsem to hned volal na skodadily. Tam jsem vysvetlil, ze v pondeli 11.7.2022 jsem objednan na vymenu do servisu a ze tu flasku spravneho oleje nutne potrebuji. Pani ze ok ze objednava u dodavatele jinou a ze v pondeli to budu mit a pro tu spatnou flasku prijede gls kuryr. Ano prijel v pondeli ale neprivezl flasku co mi chybi. Ted servis mi nemuze auto udelat protoze nemam komplet olej. Je utery a hadejte, ticho po pesine a olej stale nemam. Takze jako komplikace a obchod- nezajem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Objednávám už jedině na www.motora.cz.. dodání bleskurychlé a mají daleko větší výběr vč. originálních dílů a olejů Škoda/VW.

 

Když jsem si na OIV objednával komplet všechny filtry a olej, byl mezi těmito e-shopy rozdíl jedné tisícikoruny. A to se mi zdá hodně na to, že jsem porovnával identické, originální autodíly Škoda! Na motora.cz jsem ušetřil celou 1/3 ceny - takový rozdíl ta tisícovka udělala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, JSvoboda napsal:

Par veci jsem tu nakoupil. Vzdy ok. Ale ted me pekne vysplouchli.  Nedavno jsem objednal 6l oleje do DSG. Ve ctvrtek 7.Cervence jsem prisel na to, ze jedna ze 6 flasek ma jine oznaceni. Tak jsem to hned volal na skodadily. Tam jsem vysvetlil, ze v pondeli 11.7.2022 jsem objednan na vymenu do servisu a ze tu flasku spravneho oleje nutne potrebuji. Pani ze ok ze objednava u dodavatele jinou a ze v pondeli to budu mit a pro tu spatnou flasku prijede gls kuryr. Ano prijel v pondeli ale neprivezl flasku co mi chybi. Ted servis mi nemuze auto udelat protoze nemam komplet olej. Je utery a hadejte, ticho po pesine a olej stale nemam. Takze jako komplikace a obchod- nezajem. 

Hezky den, uprimne, tohle jsme posrali, co se dodavky tyce, ale neni moc fer psat "Je utery a hadejte, ticho po pesine a olej stale nemam.", kdyz s Vami vcera kolegyne mluvila po telefonu a vite dobre, ze jej odesilame az dnes. Moc nerozumim tomu, proc to delate.

 

Za nase pochybeni se uprimne omlouvam, ac bysme moc radi, aby se problemy nestavaly, obcas se neco objevi. Jen na vysvetlenoumeli jsme na sklade 1ks, ktery byl spatne polepeny od dodavatele a nikdo si toho nevsiml, takze k Vam odesel 1ks ze skladu (ten jiny) a 6ks oleje primo od dodavatele - ty spravne lahve. Ve ctvrtek jsme objednali po Vasem hovoru jednu novou lahev, kterou jsme v patek meli odeslat, nikdo uz si u nas bohuzel v patek nevsiml, ze ji dodavatel nedodal (behem tydne nyni na zaklade teto situace implementujeme nove interni reseni na to, aby se to jiz nestalo). Preobjednavali jsme tedy olej jinde vcera, kdy jste take mluvil s kolegyni a vite o tom, ze jej posleme dnes, coz se jiz stalo.

 

Za komplikace se moc omlouvam, promluvim i s kolegyni, protoze ja bych Vam na jejim miste vzhledem k casove tisni a tomu, ze byly svatky a minuly tyden fungovali vsichni dost nestandardne, uz ve ctvrtek nabidl, at si olej koupite jinde - napr. u lokalniho dealera, ze Vam vratime penize za tu jednu lahev a budeme kompenzovat i rozdil v cene dealer vs. cena u nas.

 

Ponauceni nejspis pro obe strany, my implementujeme nova reseni pro kvalitnejsi sluzbu, za Vas zase idealni si priste zkontrolovat dodavku po doruceni - koukal jsem, ze jste mel balicek jiz pres tyden doma, kdyz jste zjistil, ze je tam neco spatne.

 

Kazdopadne za skoda-dily.cz velka omluva, byli bychom radi, aby se takove situace nestavaly.

 

Hezky den.

 

M. Jakovec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, michal2009 napsal:

Objednávám už jedině na www.motora.cz.. dodání bleskurychlé a mají daleko větší výběr vč. originálních dílů a olejů Škoda/VW.

 

Když jsem si na OIV objednával komplet všechny filtry a olej, byl mezi těmito e-shopy rozdíl jedné tisícikoruny. A to se mi zdá hodně na to, že jsem porovnával identické, originální autodíly Škoda! Na motora.cz jsem ušetřil celou 1/3 ceny - takový rozdíl ta tisícovka udělala.

 

Je otázka jestli jsou ty díly opravdu identické, ale je pravda že kompletní repas předních brzd (kotouče/desky/repas sady gumy atd.) byl rozdíl v ceně taky třetinový (ATE) tuším že to bylo necelých 7k vs 4k a to je opravdu hodně, je otázka jestli to dokáží nějak zdůvodnit, ale motora prostě vychází na první pohled o nějakých 25% levněji ve všech směrech... Ani při kontaktu nebyly ochotní s cenou pohnout. Je to škoda nakupoval jsem většinou u skoda dily a udělal jsem tam slušný obrat, ale třetinový rozdíl v ceně už nelze ignorovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim a dekuji za vysvetleni. Jenze ja kvuli tomu mam problem se servisem ktery se mi ted "smeje" ze jsem mel radeji olej vzit rovnou u nich za 1295kc. Jenze ja to vzal od vas jelikoz je to u vas levnejsi a jeste dph si odecitam prez firmu. A to ze jste to dnes odeslali jsem se dozvedel az odsud. Ja pochopil ze vcerejsiho rozhovoru s pani ze to necha odeslat jiz vcera a dnes to uz bude doma. Takze asi nejaky info sum nebo co. Urcite je moje chyba ta, ze jsem zbozi nezkontroloval hned jak prislo a ne par dni pred servisem. Predpokladal jsem ze je zasilka ok jako vzdycky.  Jinak dekuji za vysvetleni,  chapu, ze se nekdy proste neco nepovede ale stalo se to ve spatny cas a tim padem krevni tlak trochu vystoupal. Z pani na telefonu jsem mel pocit, ze ji je uplne jedno kdy mi ta flaska dorazi i kdyz ji bylo vysvetleno co a jak a to dvakrat. No stalo se co ted uz. Mejte se pekne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, 15degren napsal:

 

Je otázka jestli jsou ty díly opravdu identické, ale je pravda že kompletní repas předních brzd (kotouče/desky/repas sady gumy atd.) byl rozdíl v ceně taky třetinový (ATE) tuším že to bylo necelých 7k vs 4k a to je opravdu hodně, je otázka jestli to dokáží nějak zdůvodnit, ale motora prostě vychází na první pohled o nějakých 25% levněji ve všech směrech... Ani při kontaktu nebyly ochotní s cenou pohnout. Je to škoda nakupoval jsem většinou u skoda dily a udělal jsem tam slušný obrat, ale třetinový rozdíl v ceně už nelze ignorovat.

Na Škoda-díly už nenakupuju, ani s 10% slevou, kterou tam navíc mám. Když srovnám originální autodíl u skoda-dily a motora.cz, je tam velký cenový rozdíl.. a ať mi tu proboha někdo prosím netvrdí, že originální filtr škoda je více originální na skoda-dilech, i když je zabalený stejně, jako když přijde z motora.cz.. takových dílů jsem už v ruce měl! A u objednávky za 12tis Kč (jakou jsem dělal předminule) byl ten rozdíl několik tisícovek.

 

Ad motora.cz: Nakupuji tam x let a rád. Vše máš zabalený v originálech, druhovýroby ani neberu krom brzd od ATE. Ty jsem bral v minulé objednávce na OIII Scout přední i zadní komplet a ověřoval jsem si originalitu podle QR kódu z balení brzd a jednalo se o originál ATE. Pokud kupuješ originální díly Škoda, máš to v těch originál krabicích, jak když to koupíš ve škodovce.. prostě marže.. ne nadarmo si obhájili tři roky po sobě SHOP ROKU v oblasti autodílů na heuréce.. Rozdíl cen až neskutečný 👍

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, michal2009 napsal:

Nakupuji tam x let a rád. Vše máš zabalený v originálech, druhovýroby ani neberu krom brzd od ATE. Ty jsem bral v minulé objednávce na OIII Scout přední i zadní komplet a ověřoval jsem si originalitu podle QR kódu z balení brzd a jednalo se o originál ATE. Pokud kupuješ originální díly Škoda, máš to v těch originál krabicích, jak když to koupíš ve škodovce.. prostě marže.. ne nadarmo si obhájili tři roky po sobě SHOP ROKU v oblasti autodílů na heuréce.. Rozdíl cen až neskutečný 👍

 

Nemyslím cenu ATE motora vs originál skoda díly ale myslím ATE vs ATE ze škoda díly. Ta cena je velmi odlišná např:

 

https://www.motora.cz/ate/24.0124-0258.1.html?KTypNr=106392

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5q0615301e-predni-brzdovy-kotouc-276x24mm-31164.html

 

když k tomu přihodíš i obložení máš tam už rozdíl v ceně značný

 

Přitom se jedná papírově o stejné díly.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také jsem samozřejmě porovnával jablka s jablkama.. tzn. ATE (motora.cz) a ATE (skoda-dily.cz).

 

Porovnávat ATE na motora.cz s originálem u skoda-dily.cz je nonsens.. 🙂

 

@15degrenPodívej se třeba na takový olej originál Škoda, LLIII s normou 504/507.00 ať nechodíme tak daleko..

 

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/gs55545m2-motorovy-olej-0w-30-longlife-39560.html

https://www.motora.cz/oleje/originalni-olej-vw/long-life-iii-0w-30-5l-213053931.htm

 

nebo norma 508/509.00 LLIV:

 

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g052577m9-motorovy-olej-longlife-iv-0w-20-34829.html

https://www.motora.cz/oleje/originalni-olej-vw/vag-vw-50800-50900-0w-20-5l-212512759.htm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...