Přejít na obsah

Zkroucené kotouče


Shaarky

Doporučené příspěvky

Tak se mi zkroutily BREMBO MAX (vibrace volantu při brždění) ...po tom, co se mi před tím zkroutily jiné (nové) kotouče, pravděpodobně FERODO (kosti stabilizátoru, gumy stabíku měněny, nedávno měněn kloub ramene) a před tím původní ATE vydržely cca 130 000 km. Nicméně BREMBA vydržely asi 6000km.

2x to dělali v servise, kde brzdy dělají běžně, avšak autorizák to nebyl, po 2. to byla reklamace.

Proč zakládám nové téma, když vše naznačuje těhlice nebo ložiska ? Jde mi o to, že mi mimo jiné pískají zadní brzdy - při brždění, tak občas i při pomalé jízdě (obložení už jsem měnil a pískání zůstalo, hrany sraženy). Co myslíte, může se předek kroutit, když by zadní náprava špatně brzdila ? Kotouče nevypadají nijak "vyhřátý", ale nechce se mi stále jít do těch těhlic. Máte někdo podobnou zkušenost ? Už i uvažuji o autorizovaném servisu, tam se však nedoplatím... tak teď ještě přemýšlím o výměně bubnů vzadu (do kotoučovky zatím jít nechci). Díky za každou dobrou radu. :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se mi zkroutily BREMBO MAX (vibrace volantu při brždění) ...po tom, co se mi před tím zkroutily jiné (nové) kotouče, pravděpodobně FERODO (kosti stabilizátoru, gumy stabíku měněny, nedávno měněn kloub ramene) a před tím původní ATE vydržely cca 130 000 km. Nicméně BREMBA vydržely asi 6000km.

2x to dělali v servise, kde brzdy dělají běžně, avšak autorizák to nebyl, po 2. to byla reklamace.

Proč zakládám nové téma, když vše naznačuje těhlice nebo ložiska ? Jde mi o to, že mi mimo jiné pískají zadní brzdy - při brždění, tak občas i při pomalé jízdě (obložení už jsem měnil a pískání zůstalo, hrany sraženy). Co myslíte, může se předek kroutit, když by zadní náprava špatně brzdila ? Kotouče nevypadají nijak "vyhřátý", ale nechce se mi stále jít do těch těhlic. Máte někdo podobnou zkušenost ? Už i uvažuji o autorizovaném servisu, tam se však nedoplatím... tak teď ještě přemýšlím o výměně bubnů vzadu (do kotoučovky zatím jít nechci). Díky za každou dobrou radu. :huh:

a neni v tech bubnach nejaky maly sutricek?ze to porad piska?mno a kotouce- kotouce se zkruti, kdyz jsou poradne rozehate a v jede se do kaluze, tak to dostava zabrat. Inac bych doporucil kombinaci kotouce zimmermm a desky ferodo od Seba - zatim spokojenost. a pokud nechces platit za servis, pri vymene kotoucu, tak se do toho pust sam - je to jednoduchy a tady mas navod: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=31342 kol11

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty kotouče nech líznout na soustruhu. Máš je prakticky nový, tak se po stočení nikdy nemůžeš dostat pod hranici použitelnosti. A je to rozhodně lepší než cpát neustále peníze do nových, který se ti zase zkroutí.

To líznutí ti pomůže tak na max.dalších 6tkm(osobní zkušenost-2x).Jinak jsem také 2x reklamoval kotouče(delphi) po cca 6,5tkm vibrace.Pak mi kámoš dovezl z Prahy zimmermany a najednou z ničeho nic,bez jakýchkoliv výměn(ložiska,silenbloky,těhlice....) jsem najel 70tkm.Jo a na origo.kotouče, co byly na autě když jsem ho koupil,jsem najel také něco kolem 70tkm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se mi zkroutily BREMBO MAX (vibrace volantu při brždění) ...po tom, co se mi před tím zkroutily jiné (nové) kotouče, pravděpodobně FERODO (kosti stabilizátoru, gumy stabíku měněny, nedávno měněn kloub ramene) a před tím původní ATE vydržely cca 130 000 km. Nicméně BREMBA vydržely asi 6000km.

2x to dělali v servise, kde brzdy dělají běžně, avšak autorizák to nebyl, po 2. to byla reklamace.

Proč zakládám nové téma, když vše naznačuje těhlice nebo ložiska ? Jde mi o to, že mi mimo jiné pískají zadní brzdy - při brždění, tak občas i při pomalé jízdě (obložení už jsem měnil a pískání zůstalo, hrany sraženy). Co myslíte, může se předek kroutit, když by zadní náprava špatně brzdila ? Kotouče nevypadají nijak "vyhřátý", ale nechce se mi stále jít do těch těhlic. Máte někdo podobnou zkušenost ? Už i uvažuji o autorizovaném servisu, tam se však nedoplatím... tak teď ještě přemýšlím o výměně bubnů vzadu (do kotoučovky zatím jít nechci). Díky za každou dobrou radu. :huh:

a neni v tech bubnach nejaky maly sutricek?ze to porad piska?mno a kotouce- kotouce se zkruti, kdyz jsou poradne rozehate a v jede se do kaluze, tak to dostava zabrat. Inac bych doporucil kombinaci kotouce zimmermm a desky ferodo od Seba - zatim spokojenost. a pokud nechces platit za servis, pri vymene kotoucu, tak se do toho pust sam - je to jednoduchy a tady mas navod: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=31342 kol11

Bubny mel rozdelany nejdriv servis, pak i nekolikrat ja - pokud je vycistim od toho sajrajtu z brzdoveho oblozeni, je tak na 100km po piskani. Pak to znovu zacne. Si rikam, jestli ty bubny nemaji na povrchu nejakou zakaleno vrstvu, ktera pak zpusobuje toto piskani a mozna i neucinne brzdeni, prece jen je na nich najeto uz 160tis km. Co se tyce vymeny kotoucu - rikam si, jestli nahodou neocistili spatne to ulozeni (ale ze by to udelali spatne 3x? :feve: ) a jestli to diky tomu nezkrouti.Rozhodne to nebylo tak cisty jak tady - http://www.elit.cz/Upload/Documents/KotoucoveBrzdy[1].pdf (zajimave pocteni take zde - http://www.elit.cz/Upload/Documents/Brembo...ady%20brzd.pdf) . Necham je sjet na soustruhu a ulozim si je sam s tim, ze dosedaci plochu poradne ocistim. O vymene desek take uvazuji, momentalne jsou tam nove TRW od Lucase a treba tato kombinace neni vhodna. Mate nekdo BREMBO MAX s deskami LUCAS TRW ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kurec tak jaké kotouče a jaké desky aby to bylo O.K.? Příští rok mě čeká výměna na předních kolech a jsem z toho celkem zhnusen.

pro shaarky: nevim,co jsem cetl diskuzi na tema kotouce, tak lucasch moc neee :wacko:

pro blizart: proc hnusen?moc penez nebo se ti do toho nechce? kol11

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem tu pročítal ty diskuze na téma kotoue - desky, tak skoro všechno se kroutí. Takže po tom všem nevím, jestli jít do origo škodováckých nebo koupit nějaké lepší a když tak jaké. Nejsem nějaký závodník, prostě třebuji poměr výkon/cena a velký nájezd km a ne jezdit co 5 tis. nebo 20 tis. do servisu na nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na kolik vyjde takova vymena kotoucu a desek?Taky mi to trosku vibruje! :)

Tak ty kotouče co mi dovezl kámoš z Práglu naposled,stály 2550,-s dph za pár a desky 970,-se signalizací.Na kotoučích je označení TRW(zimmermanny v té době neměli),desky nevím.Je pravda,že desky od začátku pískaly,ale zaplať pánbůh,že kotouče vydržely teď aspoň za těch 50tkm.Jak jsem psal výše,zimmermanny před tím 70tkm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam po vymene komplet predek/zadek kotouce + desky, predek brembo + ferodo, zadek zimmerman + ferodo, mam najeto 3 tisice a predek totalne ko, nejsem vubec zadnej zavodnik, pri 120 na brzde neudrzim volant v ruce, takze v pondeli je du nechat stocit a uvidim, ale jedno vim jiste, brembo no more! sem nasranej jako prase .. jinak jsem ale zjistil, ze mi nejspis kdysi pri vymene tlumicu nevymenili horni ulozeni, pri prejezdu retarderu to v tom vrzne jako prase, kosti stabiku, gumy stabi. a silentbloky ramene nedavno delany, takze by me docela zajimalo, jestli pokud je horni ulozeni tlumice KO ma nejakej vliv na pripadny zkrouceni kotouce

Editováno: , autor: gdanx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec, nechci zakládat nové téma, stejně to tu souvisí s tim co se budu ptát... Auto se blíží hranici 100000 km a když jsem nedávno hodnotil co a jak, tak jsem zjistil že už to nejede jako když to mělo 30000 km. Na podvozek jsem ještě nesáhnul (a to ani na brzdy!!!). Co navrhujete všechno nyměnit aby autí jelo jako nové? Tlumiče jsou jasný a už je mám i vybraný, dále silentbloky, kotouče, desky a co ještě byste vyměnili? Nechci to zase za 2 měsíce rozdělávat a tak udělám vyměnu najednou a preventivně... Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

blizard napsal:
Jak jsem tu pročítal ty diskuze na téma kotoue - desky, tak skoro všechno se kroutí. Takže po tom všem nevím, jestli jít do origo škodováckých nebo koupit nějaké lepší a když tak jaké. Nejsem nějaký závodník, prostě třebuji poměr výkon/cena a velký nájezd km a ne jezdit co 5 tis. nebo 20 tis. do servisu na nové.

Našel jsem tyhle brzdy: http://www.marijan.cz/ajindex.html#. Ty by vydrželi opravdu hodně. Vím o člověkovi, který je má - spíše bych měl napsat

"může dovolit je zaplatit"! Kdybych už neměl utracený peníze za brzdy z RS, šel bych do toho. Do předu bych dal max, co se do 17" kol vejde, to je 330 mm.

 

 

 

Editováno: , autor: Milan II
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

gdanx napsal:
a co v zime? to bys jezdil na 17"? pokud mas auto jen na leto, tak pak jo

Já mám 2 auta. Jedno do sraček a to druhý, když svítí sluníčko. Tak že octu ani nemusím přezouvat.

PS: to info o brzdách MD ber spíš jen jako pokochání očím. Protože dát cca 40 za předek a 22 za zadek,to je pro našince astronomická cifra!

Ikdyž jsem na jejich webu našel sadu za 16200,- dez daně. Pokud by šli na octávu, tak je to nářez. Když vezmu v potaz, kolik jsem dal za RS brzdiče, kotouče, desky??? Tak jsem od této sady pák klackama! Nehledě na to, že tyto kotouče 330 mm jsou o polovinu lehčí, než origo litina. O hliníkových brzdičích ani nemluvím...

 

Editováno: , autor: Milan II
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není co dodat... technologie krásná - ale je to ranec. Tak kdy budeš Milane předělávat ? :D Těším se na další seriál úprav na tvém autě.

Mě se ty brzdy móóóc líbí. Ale zatím nemám takový finanční možnosti... A moje RS brzdy 312 mm + 256 mm duté zadky brzdí už tak dostatečně, že není důvod do toho zase rýpat. Jedinný co teď budu předělávat, jsou otcovy brzdy 256 mm, na 288 z 1.8 turbo 110 kw!!!

PS: Avšak, pokud bych měl motor 132 kw (a jednou se tak určitě stane), tak tady není co řešit!!!! To by byla záležitost 18" alu a do nich kotouče 360 mm + 6pístky + pancéřové hadice. Zadky by vypadali tak, jako na foto toho kombíka - tj. 312mm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidicky, ceka me za dva tydny technicka...jsou male vibrace volantu (tedy zvlnene kotouce) zavaznou zavadou ? Jde mi o to, ze je necham zesoustruzit az po technicke...jedna si musi brzd. desticky znovu sednout a jedna mi to nevyjde casove... :feve:

Na STK nikoho nezajímá, že se ti při brzdění klepe volant. Technika zajímá, jestli ti v toleranci brzdí všechny 4 kola... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...