sejnoha Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Vlastním OII 1,9 77kW. Osazením dodatečné řídící jednotky jsem dosáhl zvýšení výkonu a kroutícího momentu asi o 15%. Z literatury jsem zjistil, že se k motoru 1,9 kromě pětistupňové převodovky MQ250-0A4 dá montovat i šestistupňová MQ350-02Q. Má někdo zkušenost jak je to složité a zda to má další dopady - spojka, kloubové hřídele atd. Děkuji za radu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosta1.8 Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Vlastním OII 1,9 77kW. Osazením dodatečné řídící jednotky jsem dosáhl zvýšení výkonu a kroutícího momentu asi o 15%.Z literatury jsem zjistil, že se k motoru 1,9 kromě pětistupňové převodovky MQ250-0A4 dá montovat i šestistupňová MQ350-02Q. Má někdo zkušenost jak je to složité a zda to má další dopady - spojka, kloubové hřídele atd. Děkuji za radu. Ahoj,největší problém budeš mít se sehnáním té převodovky,jako náhradní stojí vysoce přes 200 000,takže zbývá spíše vrakoviště a to jen teoreticky protože rozbitých OII určitě není moc.Ta převodovka je v origu v 2.0TDI.Ve svém motoru máš spojku o průměru 228 mm a pro převodovku 02Q je spojka průměr 240 mm a měla by se místo stávající vejít.Poloosy budeš muset mít také zřejmě jiné.Všechny ostatní úpravy jsou ale prkotina proti sehnání té převodovky, to bys musel mít opravdu štěstí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superfatty Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Vlastním OII 1,9 77kW. Osazením dodatečné řídící jednotky jsem dosáhl zvýšení výkonu a kroutícího momentu asi o 15%.Z literatury jsem zjistil, že se k motoru 1,9 kromě pětistupňové převodovky MQ250-0A4 dá montovat i šestistupňová MQ350-02Q. Má někdo zkušenost jak je to složité a zda to má další dopady - spojka, kloubové hřídele atd. Děkuji za radu. sorry za OT ale jsem na tom uplně stejně a tak bych možná ten 6ti kvalt taky zkusil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke288 Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 tak to jsem zvědavej, kterej z vas to dotáhne do konce. dovedu si představit sehnat skříň z vrakáče a osadit jí pokud bude všechno sedět. OT- ta přídavná řídící jednotka je powerbox? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jirkaK Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 v tomhle případě bude asi nejsložitější nějakej 6ti kvalt za rozumný money sehnat. Technicky myslím nebude problém. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jirkaK Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 Rosta ti napsal podrobně to, co máš i ode mně v rubrice podvozek. Myslím, že duplicitním zakládáním stejných témat se ale nic lepšího nedovíš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdipower Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Vlastním OII 1,9 77kW. Osazením dodatečné řídící jednotky jsem dosáhl zvýšení výkonu a kroutícího momentu asi o 15%.Z literatury jsem zjistil, že se k motoru 1,9 kromě pětistupňové převodovky MQ250-0A4 dá montovat i šestistupňová MQ350-02Q. Má někdo zkušenost jak je to složité a zda to má další dopady - spojka, kloubové hřídele atd. Děkuji za radu. Prosím tě, co si má člověk představit pod pojmem "Osazením dodatečné řídící jednotky". Jinak jen dotaz pro mě...není ta převodovka stejná s OI 96kW???? ...teď nemyslím převody...ale vůbec jestli tam lze namontovat..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jirkaK Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 ta převodovka tam nepůjde a "dodatečná řídící jednotka" s 15% navíc může být tak leda "power box". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdipower Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 ta převodovka tam nepůjde a "dodatečná řídící jednotka" s 15% navíc může být tak leda "power box". ...no, toho jsem se právě bál, že to bude POWERBOX.....ale nazžvat jej "řídící jednotkou" je trochu nadsazené Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superfatty Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 ta převodovka tam nepůjde a "dodatečná řídící jednotka" s 15% navíc může být tak leda "power box". ...no, toho jsem se právě bál, že to bude POWERBOX.....ale nazžvat jej "řídící jednotkou" je trochu nadsazené já jen aby nedošlo k nedorozumění, já mám chip od Ing.Jandy.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke288 Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 blázen ten, kdo si do OII nechá nabastlit PB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jirkaK Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 (edited) a proč by to mělo být na tebe, inženýre Supertlusťochu ? Edited September 30, 2007 by jirkaK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosta1.8 Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 v tomhle případě bude asi nejsložitější nějakej 6ti kvalt za rozumný money sehnat. Technicky myslím nebude problém. Ahoj Jirko, já si myslím, že tu převodovku neseženou-to by bylo fakt štěstí.Převážná většina OII běhá sice v naftě ale jsou to hlavně firemní 1.9. OII 2.0 TDI má pár podnikatelů a něco je v soukromých rukách ale to je typ lidí co nebourá, tak nevím nevím.Ale na druhou stranu kdyby se to podařilo bylo by to zajímavé. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke288 Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 v době ebay by to zas takovej problem bejt nemusel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoro55 Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Zkus to ještě na těchto stránkách http://www.eurotuning.cz/ Nevím o nich nic. Možná by to stálo za optání. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke288 Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 hele a nebylo by jednodušší tam tu šestku dodělat? jsou firmy, ktery to dokazou, otazka je za kolik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superfatty Posted October 6, 2007 Share Posted October 6, 2007 mi rikal znamej, ze existuje nejakej bazmek za 15 tisic.. ale nevim.. jak moc je to relevantni informace.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bendzis Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Zkus to ještě na těchto stránkách http://www.eurotuning.cz/ Nevím o nich nic. Možná by to stálo za optání. no to vobec nevyzera spatne.. ma vobec niekto skusenosti s takto upravenou prevodovkou v O2?? je skoda, ze VW montuje k tomuto motoru v Golfoch aj 6ku a do O2 nie.. ako pocitate navratnost takejto investicie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P2M Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Tady nevím, jak počítat návratnost "investice"...snížením spotřeby? Kolik bys musel najet aby to vyvážilo cenu? A hlavně, tohle není investice Je to spíše o komfortu cestování, i když to je taky sporný, protože na jednu stranu máš tišší auto ve vyšších rychlostech, na druhou ale víc řadíš... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Komárek Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 (edited) Tady nevím, jak počítat návratnost "investice"...snížením spotřeby? Kolik bys musel najet aby to vyvážilo cenu? A hlavně, tohle není investice Je to spíše o komfortu cestování, i když to je taky sporný, protože na jednu stranu máš tišší auto ve vyšších rychlostech, na druhou ale víc řadíš... Asi tak, no. Je to smůla, že ve VW to maj v O2 nikoliv Edited December 3, 2007 by Komárek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boby91 Posted August 17, 2018 Share Posted August 17, 2018 Zdravím, nechci zakládat nové téma.. tak se k převodovce 0A4 zeptám zde. Jde o to, že mi prolíná olej kolem zátky s logem VW, která drží na dvou šroubech. Rád bych si udělal přetěsnění, ale ze schémat si nejsem jistý, zda mohu šrouby a zátku vyndat, aniž by došlo k uvolnění něčeho dalšího a já byl nucen převodovku půlit. Nemá někdo zkušenost ? Děkuju moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boby91 Posted February 5, 2020 Share Posted February 5, 2020 Zdravím, opravdu by někdo nevěděl? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdoksS Posted February 5, 2020 Share Posted February 5, 2020 Zdar, měl by to být uzávěr řadícího hřídele. Když se podíváš, jak to vyráží, tak si nemyslím, že to něco drží. Nastavuje tím otvorem mechanizmus řazení. Je tam i dotahovací moment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boby91 Posted February 6, 2020 Share Posted February 6, 2020 Ok, diky moc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boby91 Posted February 17, 2020 Share Posted February 17, 2020 Ahoj, dokázal by mi někdo identifikovat ten O-kroužek ložiskového čepu, co by se měl vyměnit ? Díky moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.