Přejít na obsah

Škoda Fabia sedan tour versus skladové vozy


Pandora

Doporučené příspěvky

No ono je celkem problematicky na takovou otazku odpovedet, vzdy to bude podle osobnich preferenci.

Pro me osobne by kratka byla mala (proto mam combi), pro mou pritelkyni by ale byla vhodnejsi nez sedan.

Zalezelo by na tom, co osobne preferujes, jestli se ti sedan libi, no a hlavne jake by bylo presne porovnani vybavy.

Osobne bych v tom, ze ta kratka je skladovka, nevidel zadnej problem, do technicaku se stejne pise datum uvedeni do provozu, stejne tak se pocita zaruka a rok vyroby by dneska byl u noveho i skladovky tak jako tak stejnej...

A konecne rozdil mezi MR2008 (novej sedan) proti MR2007 (skladovka dneska pul roku stara) neni snad zadnej.

Takze ted babo rad - vztahnul bych to k vybave a treba barve... :) Samozrejme pokud je ti karosarska varianta jedno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ten sedan tour co uvádíš má taky zvýhodněnou cenu... Takže je to třeba taky skladovka...

Bejt tebou tak bych si nejdřív ujasnil co chceš jestli sedan nebo hatch a potom se teprve snažil vybrat co nejvýhodnější nabídku ;) To co ti tady poradí ostatní je podle mě k ničemu, někdo by volil sedana kvůli kufru (i já ;) hatch má dost malej a proč nevzít za shruba stejné peníze větší že jo) a pro jinýho je zase moc ošklivej... Takže vol podle sebe jak se ti co líbí a jak moc velký kufr potřebuješ ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z tech dvou variant bych volil asi hatch. Pokud budes totiz chtit prevezt objemnejsi predmet, otevres cele zadni pate dvere, sklopis zadni sedacku a nakladas. U sedanu nemas sanci, protoze zadni sklo je pevne.

Tudiz zalezi na tvych prioritach a moznosti vyuziti prave prepravy vetsich predmetu. I kdyz bys vyuzil jen parkrat, porad je to vyhodnejsi nez vozik.

Skladovky bych se nebal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proti gustu žádnej dišputát.

Krátké Fabie ve starém provedení (tůru) se už nevyrábějí, sedany a kombíky dojíždějí - takže, Fabrika se jich bude chtít tak jako tak zbavit.

Nechci rejpat, ale já bych si za 0,25 mio pořídil auto trochu jiné, možná i prostornější a možná dokonce i o pár desítek tKč levnější.

ale jak jsem psal na začátku - proti gustu žádnej dišputát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně osobně se líbí vzhledově sedan, což jsem asi v menšině, ale sedan tour nemá bohužel palubní počítač, musel bych za 17 tisíc dokoupit klimatizaci a po tý tak netoužím.

Krátká verze Ambinete palubní počítač má, ale ta s emi zase tak vzhkedově nelíbí, tak nevím.

Uvidím, jak dlouho ještě škodovka bude sedany vyrábět, ale nechápu, proč ukončením jejich výroby dobrovolně opuští trh, kde má v tomto konkurenty Thalii a Logana, kteří mezeru v trhu jistě ochotně vyplní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně osobně se líbí vzhledově sedan, což jsem asi v menšině, ale sedan tour nemá bohužel palubní počítač, musel bych za 17 tisíc dokoupit klimatizaci a po tý tak netoužím.

Krátká verze Ambinete palubní počítač má, ale ta s emi zase tak vzhkedově nelíbí, tak nevím.

Uvidím, jak dlouho ještě škodovka bude sedany vyrábět, ale nechápu, proč ukončením jejich výroby dobrovolně opuští trh, kde má v tomto konkurenty Thalii a Logana, kteří mezeru v trhu jistě ochotně vyplní.

Tak když se ti líbí sedan tak ho vem ;) A pokud ten PP tak moc chceš a nechceš dávat 17 tis za které by si dostal i klimu (pokud vim tak klima je dražší, takže asi nějaký paket co?), tak tady na foru ti ho jeden člen za nějaký peníz dodělá ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvidím, jak dlouho ještě škodovka bude sedany vyrábět, ale nechápu, proč ukončením jejich výroby dobrovolně opuští trh, kde má v tomto konkurenty Thalii a Logana, kteří mezeru v trhu jistě ochotně vyplní.

Škodovka sedany vyrábět nebude - sedany jsou oblíbené na Blízkém východě a Africe - ve střední a západní Evropě jsou trochu out (kór u Fabie, která je určena primárně jako hopsadlo do města, tudíž musí být co nejkratší, verze Kombi je zase oblíbená pro svoji praktičnost u chalupářů a chatařů) Takže sedan musí z kola ven. Až se linka převeze do Číny nebo Indie, tak se na ní zase bude sekat jeden sedan za druhým.

Thalie a Logan mají tu nevýhodu, že mají plechovou přepážku za zadními sedadly (kvůli tuhosti karoserie), takže jsou to klasické 3-prostorové vozy. U Fabie Sedan ale dokážete sklopit zadní sedačky, takže tam narvete i kočárek a dokonce při troše štěstí v ní i přespíte :)

U sedana vidím jednu výhodu, a to v zimě, kdy zadními 5. dveřmi "nevětráte". Jinak toto auto oproti kombi vidím nepraktické. (tím netvrdím, že se někomu nemusí líbit)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...