navrc Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Zkoušeli jste to někdo vagem vypnout?Vypnul jsem to na roku výroby 2005 a na 2007 mě to nejde překodovat.Dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke288 Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 já mam rozpojenej konektor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asua Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Jaky konektor? Co je pod sedadlem? Ktery to je? A neodpoji se tim taky vyhrivani nebo Airbag? Diky! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romariooo Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Jaky konektor? Co je pod sedadlem? Ktery to je? A neodpoji se tim taky vyhrivani nebo Airbag? Diky! Já jenom vím,že to jde ale nechci to rozpojovat.Podle mě to je dobrá buzerace. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asua Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 No ja bych mel jenom strach at tim vypojenim konektoru neudelam vice skody nez uzitku - ta elektronika v aute je navazana jedna na druhou. Prekvapilo me, ze jsem menil klakson a tim musis odpojit i mlhovku a potom po pripojeni na pocitac mi kamos presne rekl ze jsem odpojoval to a to (ono mu to presne ukazalo cervenym pismem) a pak ty chyby smazal co se tam zapsaly. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke288 Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 Jaky konektor? Co je pod sedadlem? Ktery to je? A neodpoji se tim taky vyhrivani nebo Airbag? Diky! Já jenom vím,že to jde ale nechci to rozpojovat.Podle mě to je dobrá buzerace. tě nikdo nenutí a nikoho ostatního. všechno ostatní včetně bagů samozřejmě funguje, kterej to je konektor vam ale nepovim, protože to nevim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mischicka Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 já mam rozpojenej konektor No, jaký konektor? K repráčku nebo jiný? Já jestli Ti třeba pípají rozsvícená světla apod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke288 Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 jj, ty mi pípaj. nevim, tvrdili mi, že to je konektor co jde od toho spodku kam se zasvakává pás. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirik.DC Posted October 1, 2007 Share Posted October 1, 2007 jj, ty mi pípaj. nevim, tvrdili mi, že to je konektor co jde od toho spodku kam se zasvakává pás. Jsou pod sedačkou, vlevo pod krytem. Ten žlutý konektor je k bagu v sedačce, tak ten bych tam nechal, na pas je takový malý černý..ten by měl stačit. Když jsem ho měl vyndaný, žádnou závadu třeba na bagu nebo tak to nepsalo a pas nepípal.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
permonik Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 Zkoušeli jste to někdo vagem vypnout?Vypnul jsem to na roku výroby 2005 a na 2007 mě to nejde překodovat.Dík a na te 2005 jsi to vypnul jak kodovanim? ja jsem asi blbe (a taky asi z nedostatku casu i malo) hledal, ale nenasel-mam O2 rv2005 a MR by mel byt 2006 dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirik.DC Posted October 2, 2007 Share Posted October 2, 2007 a vypojit ten konektor nezabralo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
navrc Posted October 3, 2007 Author Share Posted October 3, 2007 a vypojit ten konektor nezabralo? Překoduješ to v přistrojovce,je tam myslím pětimístný kod,tak změníš myslím třetí číslo z 0 na 1(evropa) a je to,je to posaný v bublinové napovědě ve vag-comu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirik.DC Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Překoduješ to v přistrojovce,je tam myslím pětimístný kod,tak změníš myslím třetí číslo z 0 na 1(evropa) a je to,je to posaný v bublinové napovědě ve vag-comu. Tak já to nepotřebuju, nepoutám se kvůli policajtům, ale kvůli sobě..takže mně osobně tam to pískání neobtěžuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
navrc Posted October 3, 2007 Author Share Posted October 3, 2007 Překoduješ to v přistrojovce,je tam myslím pětimístný kod,tak změníš myslím třetí číslo z 0 na 1(evropa) a je to,je to posaný v bublinové napovědě ve vag-comu. Tak já to nepotřebuju, nepoutám se kvůli policajtům, ale kvůli sobě..takže mně osobně tam to pískání neobtěžuje Já se taky poutám,ale jsou lidi co je to obtěžuje,třeba když známej popojíždí na 1 po stavbě,tak to chtěl vypnout,tak proč to neudělat,každýho věc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirik.DC Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Já se taky poutám,ale jsou lidi co je to obtěžuje,třeba když známej popojíždí na 1 po stavbě,tak to chtěl vypnout,tak proč to neudělat,každýho věc. To už se někde řešilo..je to každýho věc, pokud za to musí platit jen pokutu, ale pokud někoho musí vystříhávat hasiči a díky jízdě bez pasů má zranění někde o dva a víc stupňů těžší, tak to už potom není každého věc..pak bych takové lidi nechal, ať si léčení hradí ze svého Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lakos Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 mě to taky vadilo pri popojizdeni tak sem si sehnal pás z feldy a uřezal ted mam pokoj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jirkaK Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 mě to taky vadilo pri popojizdeni tak sem si sehnal pás z feldy a uřezal ted mam pokoj i při popojíždění se pohybuje auto rychlostí, při který nemusíš náraz hlavou do skla přežít. Tyhle inovace nemám vůbec rád a lidi, co se nepoutaj nechápu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirik.DC Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 i při popojíždění se pohybuje auto rychlostí, při který nemusíš náraz hlavou do skla přežít. Tyhle inovace nemám vůbec rád a lidi, co se nepoutaj nechápu. Jak říkám, pak ať si případné následky nesou sami..ale včetně i nákladů na případná těžší zranění. Hrozně to omezuje, zapnutí pasu trvá asi 2s, to je ale času a jak to škrtí, jak ho zapnu, tak o něm ani nevím..patří to pro mně k automatickým úkonům. Povinné by taky v rámci autoškoly měly být crash testy s nepřipoutanými figurínami..to je parádní pocuc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosby Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 Dělal jsem to na 07.V kódování panelu přístrojů od prvních dvou čísel odečteš 2.Když tam bude třebas 16XXXXX,dáš 14XXXXX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speeder Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 Dělal jsem to na 07.V kódování panelu přístrojů od prvních dvou čísel odečteš 2.Když tam bude třebas 16XXXXX,dáš 14XXXXX alebo jednoducho rozpojíš konektor pod sedačkou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenvelo Posted March 30, 2008 Share Posted March 30, 2008 alebo jednoducho rozpojíš konektor pod sedačkou Nebo si sežentě koncovku starého pásu... na vrakáči "no problem" ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke288 Posted March 30, 2008 Share Posted March 30, 2008 jj, to je super nápad vozit v autě někde v kastlíku navíc tenhle vergl a svuj pás pak budu strkat k spolujezdcovi ne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvaki Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 když odpojíš konektor tak je to ,jako by tam byl pás,takže no problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doli Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 Tak uz to mam taky vypnuty pres VAG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mischicka Posted May 11, 2008 Share Posted May 11, 2008 Teda Ty jsi šikovný doli, takže odteď se nepoutáš jo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.