servicemannnn Vloženo 1. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2007 Moje draha vycouvala ze vrat a kdyz chtela zaradit jednicku, uvedomila si, ze ma zamknutou prevodovku. Vypla motor, vytahla klicky, odemkla prevodovku a chtela znovu nastartovat. Klickem v zapalovani ale neslo otocit a volantem take ne. Vsechno se uvolnilo az za chvili, kdyz jsem auto potlacil asi o pul metru - nevim ale jestli je to opravdu tim! Auto mimochodem stalo v te chvili na najezdu dost nakrivo. Co se stalo a co s tim priste ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 1. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2007 Vím, že otec bejvalky měl u Octy I zámek zpátečky nějak spojený i s volantem, ale nevím, že by to u F tak bylo, spíš volant zamkla a pak když otáčíš klíčkem v zapalování, je lepší mu trochu pomoct lehkým natočením, jde to pak lehčeji odemknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 3. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2007 Jasně, když je zamknuty volant tak klíčkem neotočíš. Musíš ho citlivě natočit a současně točit klíčkem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peterka Vloženo 6. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2007 No jo , moje drahá mi volá - nejde to nastartovat !! Jdu dolu a říká už to jde... Nešlo otočit klíčkem. Říkám musíš trochu pohnout volantem a uvolnit tah a zámek a klíček se otočí! Jak jednoduché Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.