kutil1 Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 Pánové, poraďte. Při nastartování se klíček nevrátí (musím s ním pootočit), jinak jde stále proud do startéru. Musí se vyměnit celá skříňka nebo to jde opravit. Při výměně se musí šrouby odvrtat? Pokud se musí měnit, jak to udělat, abych nemusel mít klíče ke dveřím a další na startování. Máte někde 100% jistotu, že jde vyměnit mezi sebou zámky levých a pravých dveří (levý je špatný) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danmark Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 (edited) Měl jsem podobný problém na původní Octě. Tady přikládám rady zkušenějších a fakt to pomohlo. Jinak když dáš "hledání" najdeš podrobný návod jak na to i s fotkama. Kdybych na to narazil hodím ti sem odkaz. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=27284&hl= Edited October 7, 2007 by danmark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danmark Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 Měl jsem podobný problém na původní Octě. Tady přikládám rady zkušenějších a fakt to pomohlo. Jinak když dáš "hledání" najdeš podrobný návod jak na to i s fotkama. Kdybych na to narazil hodím ti sem odkaz. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=27284&hl= Že by tady? http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...hl=sp%EDna%E8ka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan II Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 (edited) Danmark: řekl bych že v obou případech jsi mu poradil blbě. Má totiž prasklý spínač a ne zámek! Edited December 12, 2019 by Milan II Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 (edited) Pánové, poraďte.Při nastartování se klíček nevrátí (musím s ním pootočit), jinak jde stále proud do startéru. Musí se vyměnit celá skříňka nebo to jde opravit. Při výměně se musí šrouby odvrtat? Pokud se musí měnit, jak to udělat, abych nemusel mít klíče ke dveřím a další na startování. Máte někde 100% jistotu, že jde vyměnit mezi sebou zámky levých a pravých dveří (levý je špatný) CAU ZAMKY NA DVERACH SA NEDAJU ZAMIENAT. Edited October 8, 2007 by PROCHY603 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danmark Posted October 9, 2007 Share Posted October 9, 2007 Danmark: řekl bych že v obou případech jsi mu poradil blbě. Má totiž prasklý sínač (viz foto) a ne zámek! No jen jsem ho odkázal na téma, které řešilo podobný problém. Jak jsem psal, měl jsem podobný problém a u mě to byla špatná vložka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slon Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Danmark: řekl bych že v obou případech jsi mu poradil blbě. Má totiž prasklý sínač (viz foto) a ne zámek! No jen jsem ho odkázal na téma, které řešilo podobný problém. Jak jsem psal, měl jsem podobný problém a u mě to byla špatná vložka. Nazdar já mám pravě ten tvůj problém, jak to je potom s tím imobilizerém když vyměníš tu elektrickou část??? Musí se to potom nějak kodovat? Nebo kde je umístěný ten imob.??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolbař Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Danmark: řekl bych že v obou případech jsi mu poradil blbě. Má totiž prasklý sínač (viz foto) a ne zámek! No jen jsem ho odkázal na téma, které řešilo podobný problém. Jak jsem psal, měl jsem podobný problém a u mě to byla špatná vložka. Nazdar já mám pravě ten tvůj problém, jak to je potom s tím imobilizerém když vyměníš tu elektrickou část??? Musí se to potom nějak kodovat? Nebo kde je umístěný ten imob.??? když vyměníš "oříšek" tak s immem vůbec nehýbeš, čip imma je v klíči Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan II Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Ano, pokud je opravdu problém ve spínači (což byl můj případ) tak samotná výměna je otázkou cca 10-15 minut! Povol křížáky, sundej spodní plast volantu, odpoj tu kulatou patici s kabely. Povolíš dva červíky zakápnuté barvou a spínač vatáhni z hliníkové objímky. Píšeš, že ti spínačka necvaká polohy, to znamená, že při otáčení klíčem necítíš polohy "0-1-start". Právě toto cvakání poloh má nastarosti tento spínač a ne zámek. Zámek spínač pouze ovládá. Sedni do jinýho auta a zkus si to! Vyndej spínač a možná už vizuelně bude vidět, že je prasklý - viz moje foto nahoře. Už tady po 5té nebudu popisovat všechny problémy, který jsem měl já se svou Octou. Jen mi po startu svítila kontrolka ABS a nešli blinkry! Po čase elektrika zkolabovala úplně celá. Nešel tacho, počítadla atd. VAG hlásil "malé napětí na svorce 30". To všechno k vůli prasklému pitomému spínači, ten uvnitř spínal i to co neměl! Pak sem vhoď text, jak jsi to vyřešil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danmark Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Danmark: řekl bych že v obou případech jsi mu poradil blbě. Má totiž prasklý sínač (viz foto) a ne zámek! No jen jsem ho odkázal na téma, které řešilo podobný problém. Jak jsem psal, měl jsem podobný problém a u mě to byla špatná vložka. Nazdar já mám pravě ten tvůj problém, jak to je potom s tím imobilizerém když vyměníš tu elektrickou část??? Musí se to potom nějak kodovat? Nebo kde je umístěný ten imob.??? Tak, tak jak je psáno výše. Immo při tomto neřešíš a ten čas je podle zručnosti taky odpovídající. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kutil1 Posted October 17, 2007 Author Share Posted October 17, 2007 Danmark: řekl bych že v obou případech jsi mu poradil blbě. Má totiž prasklý sínač (viz foto) a ne zámek! No jen jsem ho odkázal na téma, které řešilo podobný problém. Jak jsem psal, měl jsem podobný problém a u mě to byla špatná vložka. Nazdar já mám pravě ten tvůj problém, jak to je potom s tím imobilizerém když vyměníš tu elektrickou část??? Musí se to potom nějak kodovat? Nebo kde je umístěný ten imob.??? Tak, tak jak je psáno výše. Immo při tomto neřešíš a ten čas je podle zručnosti taky odpovídající. Díky Milane II za reakci a radu. Ještě jsem to nedělal, neboť mám obyvy, zda se něco nezmění s imobilizérem. Kde je imobilizér u spínací skříňky? Ta prasklá část - to znamená vyhodit a koupit novou? Co to stojí? Dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misom Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Danmark: řekl bych že v obou případech jsi mu poradil blbě. Má totiž prasklý sínač (viz foto) a ne zámek! No jen jsem ho odkázal na téma, které řešilo podobný problém. Jak jsem psal, měl jsem podobný problém a u mě to byla špatná vložka. Nazdar já mám pravě ten tvůj problém, jak to je potom s tím imobilizerém když vyměníš tu elektrickou část??? Musí se to potom nějak kodovat? Nebo kde je umístěný ten imob.??? Tak, tak jak je psáno výše. Immo při tomto neřešíš a ten čas je podle zručnosti taky odpovídající. Díky Milane II za reakci a radu. Ještě jsem to nedělal, neboť mám obyvy, zda se něco nezmění s imobilizérem. Kde je imobilizér u spínací skříňky? Ta prasklá část - to znamená vyhodit a koupit novou? Co to stojí? Dík Aj mna to zaujima nam sa raz pokusali ukradnut octavku a odvtedy to nechodi spat. Dik za odpovede a dik tym co si daju namahu s fotenim to dost pomoze hlavne tomu kto to nerobi kazdy den , dik a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milan II Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 kutile1: nic se neboj, s imo nemá spínač nic společného. Klidně ho vyměň za nový. Ten sípnač stojí 1074,- kč ve škodovce. Dá se taky sehnat za polovinu na www.autodilykrc.cz Při nákupu nezapomeňte na to, že je jiný spínač na starou a jiný na facelifta!! Nejlepší je, vzít si s sebou do kšeftu svůj spínač jako vzor. Já to tak udělal a vyplatilo se... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.