Přejít na obsah

Zapnuti "zarizeni" az po nastartovani


Bart

Doporučené příspěvky

Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ??

diky

Editováno: , autor: Bart
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ??

diky

UPS jsem chtěl odpovědět jinde :D

Editováno: , autor: rolbar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ??

diky

Pokud máš alternátor Bosch,tak je to sranda modrý od altiku-označený L zapojíš na vývod relátka č.85. č86-kostra a po nastartování se ti sepne 30 a 87 a tam si už můžeš zapojit co chceš.Pokud by si měl Valeo tak by si musel na 85 vytánout z altíku jednu fázi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ??

diky

Pokud máš alternátor Bosch,tak je to sranda modrý od altiku-označený L zapojíš na vývod relátka č.85. č86-kostra a po nastartování se ti sepne 30 a 87 a tam si už můžeš zapojit co chceš.Pokud by si měl Valeo tak by si musel na 85 vytánout z altíku jednu fázi.

To pripojeni primo na altik neni uplne koseer. Uz pri startovani totiz altik zacne dodavat napeti a tim padem se stane, ze sepne rele behem startovani. Resil jsem to pri dodelavce denniho sviceni. Musel jsem tam zaradit zpozdovaci obvod, ktery sepne rele az po cca 2 sekundach.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ??

diky

Pokud máš alternátor Bosch,tak je to sranda modrý od altiku-označený L zapojíš na vývod relátka č.85. č86-kostra a po nastartování se ti sepne 30 a 87 a tam si už můžeš zapojit co chceš.Pokud by si měl Valeo tak by si musel na 85 vytánout z altíku jednu fázi.

To pripojeni primo na altik neni uplne koseer. Uz pri startovani totiz altik zacne dodavat napeti a tim padem se stane, ze sepne rele behem startovani. Resil jsem to pri dodelavce denniho sviceni. Musel jsem tam zaradit zpozdovaci obvod, ktery sepne rele az po cca 2 sekundach.

Zkus si vyhledat denní svícení pro Citroen XM tam je celý schéma i se zpožděním a na světla to funguje dobře, mám odzkoušeno. Není potom problém tam napojit co chceš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ??

diky

Pokud máš alternátor Bosch,tak je to sranda modrý od altiku-označený L zapojíš na vývod relátka č.85. č86-kostra a po nastartování se ti sepne 30 a 87 a tam si už můžeš zapojit co chceš.Pokud by si měl Valeo tak by si musel na 85 vytánout z altíku jednu fázi.

To pripojeni primo na altik neni uplne koseer. Uz pri startovani totiz altik zacne dodavat napeti a tim padem se stane, ze sepne rele behem startovani. Resil jsem to pri dodelavce denniho sviceni. Musel jsem tam zaradit zpozdovaci obvod, ktery sepne rele az po cca 2 sekundach.

Na altíku Bosch to je naprosto v poho,věř mi,je to odskoušené na desítkách aut,relé se sepne až při asi 700 ot/min a to starter opravdu nedokáže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ??

diky

Pokud máš alternátor Bosch,tak je to sranda modrý od altiku-označený L zapojíš na vývod relátka č.85. č86-kostra a po nastartování se ti sepne 30 a 87 a tam si už můžeš zapojit co chceš.Pokud by si měl Valeo tak by si musel na 85 vytánout z altíku jednu fázi.

To pripojeni primo na altik neni uplne koseer. Uz pri startovani totiz altik zacne dodavat napeti a tim padem se stane, ze sepne rele behem startovani. Resil jsem to pri dodelavce denniho sviceni. Musel jsem tam zaradit zpozdovaci obvod, ktery sepne rele az po cca 2 sekundach.

Na altíku Bosch to je naprosto v poho,věř mi,je to odskoušené na desítkách aut,relé se sepne až při asi 700 ot/min a to starter opravdu nedokáže.

Pls jak zjistim jaky mam altik? podle vagu? nebo toho hroznyho cisla co je v kufru ? nebo pohledem ? :o))) dik

*nejsem z oboru.*

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, potreboval bych radu odborniku. Potrebuji zapinat pravidelne jedno zarizeni ale nejlepe az po nastartovani. Tzn nepotrebuju to mit pod proudem kdyz mam otoceno klickem. Mam diesela kamarad rikal neco o kontrolce dobijeni ze se to da vzit z ni... co vy na to ??

diky

Pokud máš alternátor Bosch,tak je to sranda modrý od altiku-označený L zapojíš na vývod relátka č.85. č86-kostra a po nastartování se ti sepne 30 a 87 a tam si už můžeš zapojit co chceš.Pokud by si měl Valeo tak by si musel na 85 vytánout z altíku jednu fázi.

To pripojeni primo na altik neni uplne koseer. Uz pri startovani totiz altik zacne dodavat napeti a tim padem se stane, ze sepne rele behem startovani. Resil jsem to pri dodelavce denniho sviceni. Musel jsem tam zaradit zpozdovaci obvod, ktery sepne rele az po cca 2 sekundach.

Ano mas pravdu, na modrym je napeti uz pri startovani, tolik aspon moje zkusenost. vyresil jsem to tak, ze jsem ono zarizeni pripojil az za X rele . Teda to fungule tak, ze altik mi sepne rele, ale odlehcovaci kontakt jeste neni sepnut bo se jeste startuje, teprve po skonceni startovani, za predpokladu, ze motor bezi zustane ono zarizeni pod napetim. takze na nejaky zpozdovaci rele se vyflakni. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...