Přejít na obsah

ŠPatné řazení 1. stupně a z 1. na 2. stupeň


Kovarrr

Doporučené příspěvky

Ahoj, jsem tu poprve a dostal jsem na Vas kontakt z Renault fora, protoze mym vozem, je prave Scenic. Ale v rodine mame i Octavii II 1.9TDI a uz u ni mame nekolikaty problem. Abych to vzal od zacatku: Nejdrive kompresor klimatizace, poté komplet brzdy a pneu (po 35.000km a na pneu cca 20.000km - original Good Year). Dále setrvacnik se spojkou a nyni se vyskytla dalsí zavada: Po couvani, jsem chtel zaradit jednicku, ale sla tam strasne tezko. Vydesil jsem se a hned jsem chcipl motor. Zkusil jsem zaradit ostatni rychlosti a jdou vsechny vcetne zpatecky az na razeni nebo vyrazeni jednicky. Jde tam opravdu tezko zaradit a jako by tam ani nebyl citit doraz, kam az muzu pakou pohybovat. Pri razeni dvojky jde opet tezko, az do te doby, nez se dostanu do stredove polohy, pak uz tam dvojka skoci normalne. To same pri podrazovani ze trojky na dvojku, takze problem vidim jen v prvnim rychlostnim stupni. Pri navsteve aut. servisu rekli, ze musi rozhodit prevodovku. Auto ma najeto 45.000km a kdyz si vezmu, co vsechno jiz bylo s autem delano a vsechno az po zaruce, tak se zamyslim nad tim, zda je to vubec normalni. Precetl jsem si zde par prispevku a tak na rovinu rikam, ze to auto nikdo nesetri, ale to ani toho Scenica a s nim takovy problemy nejsou, tak kde je ta povestna spolehlivost? Ale nechci tady vest debatu na tohle tema, ted uz vim, ze Octavii a ani jinou skodovku do baraku nepustime, ale spis mi jde o to, zda nekdo nevi, cim by toto mohlo byt a zda bude oprava nakladna...

A ze cekam reakce co tady melu o tak spatne o nasem "ceskym lidovym auticku" tim se netajim, ale kdyz uz ho za ty strasne predrazeny prachy mam, tak chci aby jezdilo a ne porad stalo v servisu a vrazelo se do nej prachy, protoze tohle je uz hruza! Mozna to je tim, ze je to jeden z uplne prvnich kousku, co vyjely z linky, ale to nic a nikoho neomlouva!

Editováno: , autor: Kovarrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem podobný problémy tedy v záruce nešla zařadit 5-ka po ujetí 5 km :(( , táhlo to do prava, kolem 1800 otáček to vždy cuklo a další a další...... každý měsíc v servisu. Nakonec vždy opraveno, ale přístup arogantní Škodovky jsem vždy rozdýchával tak týden. Sice je to docela blbý, neměl jsem autíčko ani rok a teď už je to měsíc co ho nějaký poberta šlohnul. Sice přijdu o nějaký peníze, ale to už je život. Autíčko jsem měl moc moc rád, super pohodlí, spotřeba úžasná, jízda klidná, vzhled super, užitkovost skvělá, ale poruchovost a zmetkovost obrovská.

Teď vybírám nějaký nový vůz a nejsem si už vůbec jistý jakou značku a to mě Alesio zajistil velkou slevu na novou OII. Tak nevím nevím, kdyby alespoň ten servis nebyl na pí.. a ceny servisu nebyly 2x vyšší něž u konkurence (FORD, MAZDA,) a záruka nebyla jen ty 2 roky.

Zítra se jdu podívat na novou Mazdu 5, tak uvidím, jestli mě chytne nebo zůstanu věrný. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj presne tak, zaruka 2 roky je hodne malo... a navic mi je divny, ze se nam vse rozsypalo snad presne mesic po skonceni zaruky. Naklady na opravu jsou strasne! A co ti udelali s tou petkou?

Nechci nikoho od skodovky odrazovat, ale nove Mondeo je lahudka a ja jako poverenec Renautlu zustanu dale verny a volil bych Lagunu. Ale mondeo mne docela hodne nakouslu, no uvidime casem... co je jiste, tak skodovce se budu vyhybat... (prominte!)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako neříkám, že je OII kdovíjak skvělý auto, je to prostě průměrný auto pro lidi, který navíc za ty peníze nabídne spoustu muziky. zajímal by mě konkurent, co za stejnou cenu nabídne víc. jistě, mondeo je pecka, ale určitě neni za cenu OII.

osobně bych zas do baráku nepustil renaulta, zrovna ona Laguna mam pocit druhý generace měla kurevský problémy. a to co předved renault s novou generací laguny- no, podobně jako z nový imprezy se mi chce zvracet.

ale abych jenom neplkal...

co za problémy byly s gumama po 20tis km? to je na pneu uz docela dost kilometru, sám měnim pneu po max 30tis km, víc nenajedu.

převodovka podle mě musí jít seřídit, mě osobně už se taky pár věcí posralo, mam už vyměněný přední i zadní kotouče, trošku problém s chlazením klimy. to auto neni bezproblémový, ale rozhodně neni víc poruchový, jak auta ostatních značek. Vám všem, co tady na škodovku blijete, jaká je zmetková apod doporučuju koupit si jakýkoliv auto za klidně 3,4,5 milionu a garantuju vám, že ani to nebude bezproblémový.

a záruka 2 roky malo? možná. víte, ono je to o přístupu servisu, proto, když nejste spokojený, jedte si najít jinej a ne si stěžovat, jaká je škodovka arogantní...

sorry za ten dlouhej sloh

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasim s Luke

V rodině a příbuzenstvu máme 2x Fordy(Mondeo a Focus)-žádná sláva,Peugeota 406 HDI,který byl právě vyměněn kvůli nadměrné poruchovosti za OII(za rok činily náklady za servis přes 100.000kč !!!!!!!),dotyční po přesednutí ze 406 do OII prohlásil že první dojem měl okamžitě takový že jede v mnohem kvalitnějšim autě,pak Hondu Civic 4D model.2006 kterou vlastní můj otec,ten by vám tu napsal něco o přístupu servisů jiných značek,ten už je s těch všech závad a s tim jak to neuměl řešit uplně na kaši,těd po roce když mu neuměj odstranit problém se startovánim(jednou to natočí po druhé ne a tak se to střídá)už to řeší s ředitelstvím Honda ČR(nejeto cca 30.000km),bratranec má Renault Megane sedan DCI,za první půl rok mu samovolně prasknuli 3x čelní skla až to dopadlo tak že na to musel přijet nějakej borec a přišli na to že jsou rozstržení dva bod.sváry na dosedací ploše čel.skla,zaroveň s tím mu řešily špatné řazení 2.stupňě,někdy mu vůbec nešla zařadit,tak vyměnily převodovku-kvůli těmto dvěma záležitostem bylo auto v servisu 7.týdnů !!!!nemluvě o tom jak se s nima před opravou 2.měsíce handrkoval.

Já abych pravdu řekl tak z mé zkušenosti co mám s auty,tak co se spolehlivosti týče u mě na plné čáře vyhráva Škodovka,taky dle testů spolehlivosti evropských aut které prováděli Angličani,Němci a Frantíci byla Škoda Octávia I i II na prvním místě a nechala za sebou takové značky jako BMW,Mercedes,Jaguár atd.

Moje Škodovky (všechny kupované nové)

1. OI 1.6 55kw rok 96 - najeto přes 300.000km (největší závada:2x odešel rozdělovač a Lambda sonda kterou ještě vyměnily na kulanci).

2. OI 1.9 TDI 66kw rok 99 - najeto 365.000km ( závady:1x váha vzduchu,1x plnící ventil turba jinak vše origo).

3. OI 1.9 TDI 81kw rok 02 - najeto 420.000km ( závady:2x váha,1x vadné natáčení lopatek turba,opraveno v Boschi za 3.500kč,v záruce 2x odešli kotouče,pak jsem je nahradil kotoučeni Bosch a byl klid,2x vyměněny lůžka stabilizátoru jinak taky vše ostatní od tlumičů až po spojku vše originál).

4. OII 1.9 TDI 77kw rok 06 - za rok bylo najeto 118.000km ( závady:cukání motoru,přehrávali soft.ŘJ motoru,výměna ŘJ climatroniku tj.vše).

Pochopitelně nepočítám běžnou údržbu oleje,destičky,filtry atd.

Z důvodu že se mi naskytnula víc než výborná koupě nové skladové A6 jsem svou OII prodal kamarádovi jinak bych s ní i nadále jezdil a věřim že bych byl určitě spokojen.

Nyní mám A6 3.0TDI Quattro 2.měsíce a už mi u ní u Auto I.S.R řešily a ještě řešej pomalu víc závad než u všech výše popsaných Octávii dohromady.Např.nyní jezdim už týden s pavoukem přes kufr,mám vadný zámek víka kufru(nejde zabouchnout),bohužel zámek nemaj na skladě a prý i u výrobce je ve skluzu,nejdřív tam auto chtěli nechat,ale na to jim kašlu,stejně parkuju všude jen v garaži.

V Únoru 2007 jsem ženě koupil OII Combi 1.9TDI-DSG,nyní máme na ní najeto přes 35.000km a za celou dobu co jí máme byla jedinná závada s rádiem Audience,které bez keců vyměnily toť vše.

Prostě Škodovka je u mě ve spolehlivosti na prvnim místě nemluvě o tom co tu psal i LUKE - poměr KVALITA-CENA,v tomto neznám lepší auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj presne tak, zaruka 2 roky je hodne malo... a navic mi je divny, ze se nam vse rozsypalo snad presne mesic po skonceni zaruky. Naklady na opravu jsou strasne! A co ti udelali s tou petkou?

Nechci nikoho od skodovky odrazovat, ale nove Mondeo je lahudka a ja jako poverenec Renautlu zustanu dale verny a volil bych Lagunu. Ale mondeo mne docela hodne nakouslu, no uvidime casem... co je jiste, tak skodovce se budu vyhybat... (prominte!)

Tak to se asi nikdo nedoví, 14 dnů se v tom šťourali a až jsem přišel s odstoupením od kupní smlouvy, tak to najednou bylo hotový,ale převodovka byla venku. Prý nevědí ani sami, tak to jediný co jsem jim věřil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

V roce 2005 jsem koupil rok starou (2004) Audi A4 1.8T 120kW Quattro šestikvalt od Importu. Ve vedrech a při popojiždění v koloně mi v neutrálu "ztuhla" řadička. Šlo s ní pohybovat jen ztuha a v neutrálu se vůbec nevracela do středové polohy. Zůstavala vlevo, vpravo, jen se jí nechtělo doprostřed. V servisu vzhledem k původu vozidla - velmi přátelský přístup.

Postup: Promazání, seřízení - nepomohlo. Výměna kulisy řazení - nepomohlo. Výměna táhel lanovodů - nepomohlo. Výměna cele převodovky - nepomohlo. Celkem jsem na záručních opravách podepsal faktury za cca. 150000,-Kč. Nakonec jsem auto prodal - prostě mě to vadilo. Jen chci říct, že když se něco poseere, tak to majitele seere, ať už se stím servis seere nebo neseere. Dokud je to posraaný, tak je majitel nasraaný. Je úplně jedno, zda Ford, VW Group nebo Trabant.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...