Jump to content

Dodatečná montáž kontroly tlaku v pneumatikách


AntonioB721

Recommended Posts

Ale zrovna super to nef :wacko:unguje ani u škodovky...

Teoreticky by stačilo doplniť tlačítko, vymeniť RJ ABS a spraviť správne kódovanie - je to ale teória, chcelo by najprv o tom niečo naštudovať. Poznačím si, raz sa k tomu možno dostanem :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Myslim ze to ani nebude stat za to Igor. Ak bude k tomu potrebne vymienat RJ ABSu, tak cena urcite presiahne domontovanie priamo z vyroby...tych 2000Sk. A tym padom to nema velky zmysle. To uz potom rozmyslat nad tymi vseliakymi cidlami bezdratovymi, kotre rozoznaju aj ine neduhy... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tak jsem dnes volal do autosalonu,jestli mi můžou dodatečně domontovat tu kontrolu tlaku a kontrolu zapnutých pásů.Věc na kterou jsem při objednávce auta zapomněl a docela mě to štve protože cena byla směšná když to teda beru k poměru celkové ceny auta strašně se kroutily vymlouvali a nakonec mi řekli že to vlastně nejde tak nevím jsou tak líní nebo blbý nebo vážně nejde???

Link to comment
Share on other sites

Oboje...to tretie neni pravda. Vsetko ide...staci sa pozriet na MartinS ake roby cary. ked dokaze namontovat dodatocne celu komplet automaticku klimu, tak preco by nesla jedna blba kontrolka. Ale hladas na zlom piesocku. Treba sa popytat tu kto by to dokazal a za kolko. Ten pas...tak to si fakt myslim ze je prkotina a ten tlak...no trosku vacsi sikula bez problemov za hodinu. :)

Link to comment
Share on other sites

Oboje...to tretie neni pravda. Vsetko ide...staci sa pozriet na MartinS ake roby cary. ked dokaze namontovat dodatocne celu komplet automaticku klimu, tak preco by nesla jedna blba kontrolka. Ale hladas na zlom piesocku. Treba sa popytat tu kto by to dokazal a za kolko. Ten pas...tak to si fakt myslim ze je prkotina a ten tlak...no trosku vacsi sikula bez problemov za hodinu. :)

Díky moc a nevíš o někom kdo by to dokázal???

Link to comment
Share on other sites

Nechci nikomu kazit radost, ale tak jednoduchy to nebude.

Agregat ABS, prip. vcetne ASR nebo ESP, se lisi v cisle dilu podle toho, zda ma nebo nema funkci TPM (tedy kontroly tlaku v pneu).

Z toho mi jasne vychazi, ze pokud nemas TPM z vyroby, mas nezavisle na vybave ABS/ASR/ESP agregat, ktery TPM nepodporuje. Vymena tedy nutna.

Link to comment
Share on other sites

Nechci nikomu kazit radost, ale tak jednoduchy to nebude.

Agregat ABS, prip. vcetne ASR nebo ESP, se lisi v cisle dilu podle toho, zda ma nebo nema funkci TPM (tedy kontroly tlaku v pneu).

Z toho mi jasne vychazi, ze pokud nemas TPM z vyroby, mas nezavisle na vybave ABS/ASR/ESP agregat, ktery TPM nepodporuje. Vymena tedy nutna.

a je to teda možné domontovat nebo ne a na kolik by to asi prislo?

Link to comment
Share on other sites

Domontovat se da (skoro) vse, takze i TPM pujde. Ja jen silne pochybuju, ze se to vyplati.

Jen novy originalni agregat ABS nebo ABS+ASR stoji oficialne cca 22 tis. Kč, pokud bys mel i ESP, pak je to bratru za cca 32 tis. Kč.

Ze bys to na vrakarne sehnal za rozumnou cenu, to pochybuju.

A kde jsou "drobnosti" jako kabelaz, tlacitko atd. a taky prace.

Osobne bych za to nebyl ochoten dat vic nez zminovane 2 tis. Kc pri objednavce z vyroby.

Link to comment
Share on other sites

Presne ako píše Maverick - na to, aký je reálny prínos toho TPM to babranie a starosti s montážou za to naozaj nestojí...

Antonio sa pýtal ešte na kontrolu nezapnutých pásov - ak je to ako u F1, tak to je relatívne jednoduchá úprava. Stačilo len by len vymeniť zámok pásu (tá vec, do ktorého sa pás zacvakáva), káblik z neho treba ukostriť za prístrojovým štítom a nakódovať kontrolku. Cena dielov cca. 800 Sk.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Sú 3 základné typy RJ pre ABS - ABS, ABS+ASR, ESP a každé z nich je v prevedení s, alebo bez TPM. Ak nemáš TPM z výroby, musíš vymeniť RJ pre ABS (ceny od 1100 do 1500 Eur) za takú, čo má aj TPM. Potom už len potrebuješ tlačítko, správne ho zapojiť a je to vybavené.

Znie to jednoducho, no zohnať správnu RJ niekde pod rukou za rozumné peniaze bude problém :wacko:

Link to comment
Share on other sites

No 12tis je dost, ale pod rukou neznamena ze zozenies za 1000sk. :) Pochybujem ked nova stoji 30-45tis, ze zozenies pod 10tis funkcnu. ;) Ale skusit to mozes. A hento co je na tej stranke je asi trosku sofistikovanejsie...aspon co som tak pozeral ze ti to ukazuje aj aktualny stav tlaku a teploty v kazdej pneu...teda vies kedy treba dofukat a tak...coz TPM ti len povie: "ufff...mas prazdnu pneu". A to este musis zistovat ktoru a tak... :)

Edited by RomanKo
Link to comment
Share on other sites

Igor sice do toho nevidim tak ako Ty, ale pri tom vsetkom setreni sa mi nechce verit, ze existuju jednotky s a bez TPM, hlavne ked na to treba vediet len otacky kolies a to predpokladam vie kazde auto kedze ABS je seriove. Cudlik to beriem :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...