Přejít na obsah

Samovolné zapínání zadního stěrače


RAD007

Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

Haló haló kdo mě poradí.Dnes jsem jel Octávou a najednou mě zničeho nic setřel zadní stěrač

Myslel jsem že to bude v poho ,ale zachvíli zas a zas až to nešlo vůbec zastavit.

Pořad stíral na sucho až jsem myslel že pojebu zadní sklo.

Musel jsem zastavit a vypnout motor,jakmile jsem zapnul klíček tak začal stíral.Tak jsem vyndal pojistku.

Nemá někdo zkušenost?Nevíte co je v háji?? Předem dík za radu... help.gif

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Mám trochu podobný problém. Když zapnu zadní stěrač na ciklovač, stěrač se zastavuje třeba v půlce okna, ve třetině, zkrátka kde ho napadne. Když ho vypnu, tak ještě třeba dvě tři minuty šmrdlá okno než se zastaví a samozřejmě se zastavuje kde chce. Co s tím??? :help: Předem díky za všechny odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

156.gif

Mám trochu podobný problém. Když zapnu zadní stěrač na ciklovač, stěrač se zastavuje třeba v půlce okna, ve třetině, zkrátka kde ho napadne. Když ho vypnu, tak ještě třeba dvě tři minuty šmrdlá okno než se zastaví a samozřejmě se zastavuje kde chce. Co s tím??? :help: Předem díky za všechny odpovědi

Je potrebné opraviť dobehový spínač v motorčeku.To sú také kontakty na tom víku čo sa trú o také koleso z umelej hmoty na ktorom sú dráhy kde sa trie kontakt medené.To koleso je na tej hriadelke čo ide von na stierač.

post-10040-1191520966.gif

Editováno: , autor: dedo.miki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

156.gif
Mám trochu podobný problém. Když zapnu zadní stěrač na ciklovač, stěrač se zastavuje třeba v půlce okna, ve třetině, zkrátka kde ho napadne. Když ho vypnu, tak ještě třeba dvě tři minuty šmrdlá okno než se zastaví a samozřejmě se zastavuje kde chce. Co s tím??? :help: Předem díky za všechny odpovědi

Je potrebné opraviť dobehový spínač v motorčeku.To sú také kontakty na tom víku čo sa trú o také koleso z umelej hmoty na ktorom sú dráhy kde sa trie kontakt medené.To koleso je na tej hriadelke čo ide von na stierač.

většinou to stačí jen očistit a trošku napružit, aby se to zase dotýkalo ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je potrebné opraviť dobehový spínač v motorčeku.To sú také kontakty na tom víku čo sa trú o také koleso z umelej hmoty na ktorom sú dráhy kde sa trie kontakt medené.To koleso je na tej hriadelke čo ide von na stierač.

Prosim ta, viem ze je to trosku mimo, ale da sa takto opravit aj stierac na Favorite? Tam mi dobeh "dobehol" uplne, teda kde vypnem tam zastavi :) Vzdy som musel striehnut aby som ho vypol ked je dolu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je potrebné opraviť dobehový spínač v motorčeku.To sú také kontakty na tom víku čo sa trú o také koleso z umelej hmoty na ktorom sú dráhy kde sa trie kontakt medené.To koleso je na tej hriadelke čo ide von na stierač.

Prosim ta, viem ze je to trosku mimo, ale da sa takto opravit aj stierac na Favorite? Tam mi dobeh "dobehol" uplne, teda kde vypnem tam zastavi :) Vzdy som musel striehnut aby som ho vypol ked je dolu ;)

Je to tam skoro stejné, vyndáš motorek a na něm je plech, z kterého lezou dráty a je přichycen asi 4 křiž, šroubama, tak ten sundej a uvidíš tam zmiňované kontakty. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak chlapi dostal jsem se na to až dnes. Pro člověka co to nikdy nedělal, nic jednoduchýho. :kuk:

1. Sundat stěrač (odšroubovat matku pod krytem je to třináctka - opatrně pro ty co mají uvnitř osičky ostřik, je to celkem tenkej materiál)

2. uvnitř na zadních dveřích sundat tapecírung

3. odpojit napájení od motorku (konektor)

4. odpojit hadičku ostřikovače (kdo má)

5. motorek i s mechanikou drží na třech šroubech , tuším že to byly desítky

6. na druhé straně převodovky je plech a ten je třeba odšroubovat

7. je třeba odšroubovat i motorek a opatrně vytáhnout ven (pozor na uhlíky!)

8. opatrně vytáhnout osičku na které držel stěrač i s kloubem co jde na velký kolo uvnitř

9. je třeba vytáhnout to velký ozubený kolo uvnitř, na druhé straně má totiž kýžené kontakty

10. pod kolem najdete další kontakty, ty očistit a trochu víc vyhnout nahoru (jsou unavený a špatně přiléhají na to kolo s kontaktem

Snad jsem na nic nezapoměl. Montáž opačným způsobem. Jen dávejte opět pozor třeba na uhlíky, ať nemusíte zhánět nový. Pro člověka co je míň zručnej nedoporučuju rozebírat. Je tam velká pravděpodobnost že něco počochníte a bude vystaráno. Jinak práce asi na hodinu když to děláte poprvé a nevíte kam sáhnout. Podle popisu pro zručnýho tak čtvrt hodiny až půl.

1.9 TDI 66kw combi 09/99

;)

Editováno: , autor: Namor Rapsaj
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

I když to třeba není moc aktuální, ale přece jenom ... tenhle problém se zadním stěračem jsem měl od doby co jsem auto koupil (když jsem auto kupoval, tak člověk prostě na to nepřijde), no a když to někdo bude hledat tak přidávám i obrazovou dokumentaci. Podle návodu jsem rozdělal, pročistil, vyčistil, smontoval a teď už stěrač valí jak má.

Takže tady máte jak to vypadá:

DSC_8759.jpg

DSC_8758.jpg

DSC_8757.jpg

DSC_8756.jpg

DSC_8754.jpg

DSC_8753.jpg

DSC_8752.jpg

Doufám že to někomu poslouží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zadní stěrač se mi mrcha zapíná sám od sebe, nakonec jsme musel vytáhnout pojistku !!!

Dle návodu jsem vše rozděla, očistil kontakty a napružil a 1 den byl kdid.

Autí pak stálo dopoledne na slunku, podvečer nastartuju a stěrač zase sám od sebe stírá a stírá. Občas teda vynechá.

Zaazilo mě že to dělá hlavně za tepla a že se zapne i bez impulsu od páčky. Asi to teda nebude tím koncákem v převodce motoru ale něčím jiným.

Napadá Vás někoho něco? páčka? kostra (kde je vůbec ukostřen motorek?) ... ?

díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

tak stěrač vyřešen, doufám ...

byla to kostra, došel jsem na to tak že i když byl zadní stěrač vypnutý, odevřel jsem kufr a bouchl do stěrače tak se rozešel.

Jak se pootevřely dveře tak to stratilo kostru a blblo, to samé za jízdy protože většinoiu se to aktivovalo až po přejetí nějakého hrbolu.

Stačí vlevo v zadu v kufru oddělat koberec (plastová matka někde pod reprákem) a překontrolovat kostřící bod. Já ho měl povolený.

Trochu jsem ho očistil, prostříkal a nafest dotáhl. Vypadal sice čistě neyoxidovaně ale blbě vodil.

jinak jsem už před tím vyčistil motorek s převodovkou a kontaktama - nepomohlo, vyčistil páčku - nepomohlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...