Rabbyt Vloženo 8. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2007 Pred nejakym casem jsem nechal na fabce menit v servisu oblozeni na prednich brzdach (pri cca 55 000km)..nicmene panove v servisu prisli s tim, ze kdyz sundali kola, tak zjistili, ze prej mam "porézni" kotouce a ze je to jako spatny a ze je musej vymenit taky. Vim, ze kotouc se nekdy muze zkroutit, ale "zkroutit" mi neprijde to samy jako "porezni"... pritom pohledove mi ty kotouce pripadaly OK a navic s brzdenim az do navstevy servisu rozhodne nebyl zadnej problem.... Chteli me jen ojeba a nauctovat si dalsi praci a dily? Nebo skutecne "porezni" znamena neco seriozniho?)) diky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca Vloženo 8. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2007 Pred nejakym casem jsem nechal na fabce menit v servisu oblozeni na prednich brzdach (pri cca 55 000km)..nicmene panove v servisu prisli s tim, ze kdyz sundali kola, tak zjistili, ze prej mam "porézni" kotouce a ze je to jako spatny a ze je musej vymenit taky.Vim, ze kotouc se nekdy muze zkroutit, ale "zkroutit" mi neprijde to samy jako "porezni"... pritom pohledove mi ty kotouce pripadaly OK a navic s brzdenim az do navstevy servisu rozhodne nebyl zadnej problem.... Chteli me jen ojeba a nauctovat si dalsi praci a dily? Nebo skutecne "porezni" znamena neco seriozniho? )) diky... Porezita by se dala jednoduše vysvětlit jako vzduchove bublinky v odlitku.To znamena,při opotřebení kotouče až k one bub ině vznikne na povrchu něco jako dirka,ktera může způsobit třeba zvyšené opotřeb ní obložení.A není zaručeno že těch bublin tam je vícero a mohlo by dojít až tře a k rotržení kotouče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 8. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2007 Podle mě tě ochcali. Jsi jeden z mnoha. Ja si davam už bacha od te doby co mě chtěli taky ochcat.Hold pořebovali někde zadarmo sehnad kotouče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 8. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2007 bublinky v odlitku - to by to musel být hodně velký zmetek. Spíš bych řekl, že neměly zcela jasnou představu o tom co to znamená slovo porezní. Možná tím chtěli říct, že povrch kotouče není rovný (asi od sjetých destiček). Přejeť prstem po kotouči a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raca Vloženo 8. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2007 bublinky v odlitku - to by to musel být hodně velký zmetek. Spíš bych řekl, že neměly zcela jasnou představu o tom co to znamená slovo porezní. Možná tím chtěli říct, že povrch kotouče není rovný (asi od sjetých destiček). Přejeť prstem po kotouči a uvidíš bral jsem to všobecně co je to porezita-ne konkretně ,ale mužu potvrdit že sem se s něčím podobnym již setkal.a i velkej zmetek se kolikrat dostane až k zákaznikovy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rabbyt Vloženo 9. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 (editace) Podle mě tě ochcali. Jsi jeden z mnoha. Ja si davam už bacha od te doby co mě chtěli taky ochcat.Hold pořebovali někde zadarmo sehnad kotouče kotouce skutecne vymenili za novy, to jsem si zkontroloval a ze by se jim tak libily ty stary..no mozny je vsechno:)) spis mi slo akorat o to, jestli si nekde treba nepotrebovali nahonit praci a kseft (a jakoze ta prace nebyla levna).. Editováno: 9. Říjen 2007, autor: Rabbyt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rabbyt Vloženo 9. Říjen 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2007 Porezita by se dala jednoduše vysvětlit jako vzduchove bublinky v odlitku.To znamena,při opotřebení kotouče až k one bubině vznikne na povrchu něco jako dirka,ktera může způsobit třeba zvyšené opotřeb ní obložení.A není zaručeno že těch bublin tam je vícero a mohlo by dojít až tře a k rotržení kotouče. tohle mi prijde vcelku jako rozumny vysvetleni toho, co je to "porezita" no kotouce uz mam davno vymeneny, takze ty stary ani nemam sanci prohlidnout, nicmene jako vysvetleni to staci, dik jestli technik skutecne kecal nebo ne, tot otazka, to uz nikdo nezjisti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haťapka Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 Povrch kotouče je vždy trochu porézní, ale ne tak, že by to byli vzduchové bubliny , je to spíš poréznost mikroskopická , a je žádoucí. Když se nové destičky zabíhají, tak se jejich prach částečně dostane do těch porů, zatře se tam, a tím se taky zvyšuje brzdný účinnek. Krom toho, že s deskama přizpůsobí tvarově. U závodních destiček a kotoučů na to existuje technologický postup, jak ten kotouč a desky "zajet". Takže si myslím, že v servisu potřebovali asi nějaký kšeft. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nej.amant Vloženo 18. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2007 Já si spíš myslím, že prostě chtěli říct, že je rezavej (vyrezlý důlky na nefunkčních plochách). Protože porézní kotouč je píčovina! Nic takovýho není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radec Vloženo 23. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2007 tak ci tak, mal servis vratit stare kotuce. a kolko vlastne stala ta vymena dosticiek a kotucov? a ake ti tam dali teraz? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.