Jump to content

Kontrolní světlo chladící kapaliny


pjotr
 Share

Recommended Posts

Po nastaratování (Fabia 1,4 50kW) se rožne kontrolka stavu chladící kapaliny, podle manuálu je buď vysoká teplota chladící kapaliny, nízká hladina kapaliny nebo špatná pojistka ventilítoru. Vše sem překontroloval a je to v pořádku. Ví někdo kde je chyba a jestli to mám nějaký vliv na provoz vozu?? Diky

Link to comment
Share on other sites

Po nastaratování (Fabia 1,4 50kW) se rožne kontrolka stavu chladící kapaliny, podle manuálu je buď vysoká teplota chladící kapaliny, nízká hladina kapaliny nebo špatná pojistka ventilítoru. Vše sem překontroloval a je to v pořádku. Ví někdo kde je chyba a jestli to mám nějaký vliv na provoz vozu?? Diky

Zanesene cidlo v nadrzke na chladiacu kvapalinu....skus vybrat nadrzku a vycistit a preplachnut technickym benzinom.

Link to comment
Share on other sites

Taky mě to už párkrát udělalo, vždy jsem zdechnul motor a nastartoval znovu a kontrolky nesvítila...sporadická chyba..zajímavé je, že mě ani jednou po rozsvícení nenapadlo zastavit a zkontrolovat hladinu, ale vždy jsem rovnou zdechnul a znovu nastartoval spoléhajíc právě na sporadickou chybu.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Taky mě to už párkrát udělalo, vždy jsem zdechnul motor a nastartoval znovu a kontrolky nesvítila...sporadická chyba..zajímavé je, že mě ani jednou po rozsvícení nenapadlo zastavit a zkontrolovat hladinu, ale vždy jsem rovnou zdechnul a znovu nastartoval spoléhajíc právě na sporadickou chybu.. ;)

Zejména se to projevuje rano, jakmile se zahřeje a znovu nastartuju, tak kontrolka přestane blikat.

Link to comment
Share on other sites

Po nastaratování (Fabia 1,4 50kW) se rožne kontrolka stavu chladící kapaliny, podle manuálu je buď vysoká teplota chladící kapaliny, nízká hladina kapaliny nebo špatná pojistka ventilítoru. Vše sem překontroloval a je to v pořádku. Ví někdo kde je chyba a jestli to mám nějaký vliv na provoz vozu?? Diky

Jestli je to řešený jako u octavie, tak stačí vyčistit ty dvě tyčky (dráty) v nádobce. Je na nich usazenina. Zubní kartáček a nebo jenom pojezdit třeba šroubovákem, strhnout ten povlak. Jinak když tam koukneš, tak to nepoznáš. Chce to opravdu vyčistit. ;)

Link to comment
Share on other sites

Mám sice koktu, ale zkušenost se stejným problémem. U mě to nebyla ani

kapalina ani nádržka nýbrž slabá baterka. Prostě hlavně u studenýho auta

došlo při startu k poklesu napětí pod určitou mez a v nějaké spojitosti to hlásilo

málo chladící kapaliny. Po výměně baterie se to objeví sporadicky, když zapomenu

při startu zapnutý nějaký větší odběr :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ahoj, mne to blblo tiež hlavne vtedy keď bolo chladnejšie.Pytal som sa v servise, že aká to môže byť chyba a povedali mi že blbnu čidla.Od výroby je kvapalina na dolnej ryske a tak som dolial aby bola kvapalina medzi vrchnou a spodnou ryskou a od vtedy mi to neurobilo ani raz :palec2:

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Mně to moje 1,4 MPi dělá taky, jen když klesnou teploty pod nulu. Loni na začátku jara sem nechal vyměnit nádržku a byl klid. Ale letos jak začalo v noci mrznout to dělá znova. Nevim čim to může být. Ale nádržka je zevnitř špinavá (ne mastná) olej to neni. Měnil sem G12 zároveň s nádržkou. Vyměnit baterku sem nezkoušel. Mam jí tam cca 4 roky možná i víc. Po startu 3x pípne a pak stále bliká kontrolka, mus. počkat až se zahřeje a znova nastartovat...????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...