Přejít na obsah

PROBLEM S ELEKTRIKOU V INTERIERU


Hans1980

Doporučené příspěvky

Zdravim vsechny. Chtel bych od zkusenych radu. Vypisu vse co mi zlobi v interieru. pri zamknuti auta mi prijde ze central nema zvuk jaky by mel mit. Vetsinou pri otoceni klickem zamyka jako nadvakrat.Nejdriv predek pak zadek. kdyz zamykam zevnitr zavre najednou predek i zadek. . kdyz jsem v aute a zavru vypinacem na dverich auto tak mi nekdy zamkne a hned otevre dvere u ridice. zkousel jsem i ten kolik zatlacit ale nic. Nekdy to zavre normalne. Dalsi zavada. Nekdy pri zamknuti dveri mi neblika kontrolka ve dverich. casteji spis nejde nez ano. Stahovani okna u ridice taky blbne, dam treba stahovat dolu a ono jede nahoru. rozebral jsem dvere a kouknul na draty ve dverich. Draty suche ale v miste kde se ohybaji pri otevirani dveri tak asi 3 jsou prosekle na drat ale neprislo mi ze se nekde dotykali. DDraty jsem oizoloval a cekal ze uz treba nebude blbnout central okno nebo kontrolka na dverich ale vse pri starem. Nemyslim si ze by mi odesel treba central k tomu stahovani okna a kontrolka ve dverich. nemuze to byt ridici jednotkou komfortu a kde ji najdu jak to poznam a kolik tak muze stat oprava? Jeste dalsi zavady. mam sibr a kdyz mam okno zavrene a dam stahovat dozadu tak mi pri rozvicenych svetlech zhasne podsviceni na tom ovladani stahovani, ale jen kdyz zatahuju dozadu. v jinych polohach to i pri zatahovani sviti porad. Plus mi jeste nejdou naridit hodiny na budikach. pokud se tedy jen pootaci s tim koleckem, cvaka to na obe strany ale vysledek nula, nevypada to ze by to bylo nejak ulomeny. je tech zavad nejak moc tak me zajima jestli je vsechno proste posr..ny nebo za to muze treba ta komfortka. poradte prosim. diky vsem. Jinak mam octavii combi 99 TDI 110 koniku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vsechny. Chtel bych od zkusenych radu. Vypisu vse co mi zlobi v interieru. pri zamknuti auta mi prijde ze central nema zvuk jaky by mel mit. Vetsinou pri otoceni klickem zamyka jako nadvakrat.Nejdriv predek pak zadek. kdyz zamykam zevnitr zavre najednou predek i zadek. . kdyz jsem v aute a zavru vypinacem na dverich auto tak mi nekdy zamkne a hned otevre dvere u ridice. zkousel jsem i ten kolik zatlacit ale nic. Nekdy to zavre normalne. Dalsi zavada. Nekdy pri zamknuti dveri mi neblika kontrolka ve dverich. casteji spis nejde nez ano. Stahovani okna u ridice taky blbne, dam treba stahovat dolu a ono jede nahoru. rozebral jsem dvere a kouknul na draty ve dverich. Draty suche ale v miste kde se ohybaji pri otevirani dveri tak asi 3 jsou prosekle na drat ale neprislo mi ze se nekde dotykali. DDraty jsem oizoloval a cekal ze uz treba nebude blbnout central okno nebo kontrolka na dverich ale vse pri starem. Nemyslim si ze by mi odesel treba central k tomu stahovani okna a kontrolka ve dverich. nemuze to byt ridici jednotkou komfortu a kde ji najdu jak to poznam a kolik tak muze stat oprava? Jeste dalsi zavady. mam sibr a kdyz mam okno zavrene a dam stahovat dozadu tak mi pri rozvicenych svetlech zhasne podsviceni na tom ovladani stahovani, ale jen kdyz zatahuju dozadu. v jinych polohach to i pri zatahovani sviti porad. Plus mi jeste nejdou naridit hodiny na budikach. pokud se tedy jen pootaci s tim koleckem, cvaka to na obe strany ale vysledek nula, nevypada to ze by to bylo nejak ulomeny. je tech zavad nejak moc tak me zajima jestli je vsechno proste posr..ny nebo za to muze treba ta komfortka. poradte prosim. diky vsem. Jinak mam octavii combi 99 TDI 110 koniku

Tak to vezmem postupně: ...zamyka jako nadvakrat.Nejdriv predek pak zadek... Jak myslíš zamyká na dvakrát? O1 má funkci zajištění dveří proti otevření zevnitř, to je to druhé cvaknutí.

A podle toho co popisuješ bych to spíš viděl na kabelový svazek, chtělo by to zkontrolovat ukostření a proměřit dráty, zda jsou průchozí a místo problému tipuju v ohybu dveří. Komfortka by taky mohla být nakopnutá a to se nejlépe zjistí na VAGU.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to vezmem postupně: ...zamyka jako nadvakrat.Nejdriv predek pak zadek... Jak myslíš zamyká na dvakrát? O1 má funkci zajištění dveří proti otevření zevnitř, to je to druhé cvaknutí.

A podle toho co popisuješ bych to spíš viděl na kabelový svazek, chtělo by to zkontrolovat ukostření a proměřit dráty, zda jsou průchozí a místo problému tipuju v ohybu dveří. Komfortka by taky mohla být nakopnutá a to se nejlépe zjistí na VAGU.

to zamykani na dvakrat myslim tim ze mi nejdriv zajedou koliky na prednich dverich a pak zadnich. kdyz zaviram zevnitr zajede predek i zadek najednou. a kde najdu to ukostreni? Ten svazek co vede do dveri jsem v aute odpojil a vytahl ho ven. Vedl z nej jeden hnedy drat ktery byl jeste s dalsim okostreny k autu. po leve noze ricice kousek nad podlahou pod tom plastem kde je prichycene tahlo k otevirani kapoty. Kdyz mi to treba oteviralo pa zamknuti zevnitr dvere u ridice tak jsem zkusel bouchat dvermi vselijak klepat jestli tam neni blbej dotek ale porad stejny i pri zapnutem i vypnutem zapalovani. a co ty dalsi problemy? kde je ta komfortka a jak ji poznam. Taky dela kdyz stojim. mam zaple zapolovani abych mohl stahovat okna atd. tak mu vdy pri rozvicenem svetle v interieru jednou za cas problikne osvetleni a je slyset cvaknuti relatka, nevim jestli je to normal nebo ne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to zamykani mam taky,jakoby se zamknulo na dvakrat nejdriv vpredu a pak vzadu a to cele behem jedne vteriny a pri odemikani to same (pres klice) takze bych rekl ze to je OK.

A k tem hodinam nepootaci se s knoflickem ale drzi, kdyz snim jakoby pootacis tak je vysledek nula.Pridrz knoflik otocen v krajni poloze, na jednu stranu se ridi hodiny a na druhou minuty.Pokud se ti ale knoflik protaci tak je neco spatne ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to rizeni hodin jsem delal stejne jak pises a neprotaci se ale bohuzel nejde

hele nechci strašit, ale vypadá to na více problémů. Ten kostřící bod jsi našel správně. KOmfortní jednotku najdeš nad spojkovým pedálem nalevo od tyče řízení. malá černá krabička,ale chtělo by to někoho kdo má VAG diagnostiku. pokud ti nejdou štelovat hodiny mohl by to být problém v budících. A to probliknutí stropního světla je normální. pokud máš otevřené dveře a natvrdo rozsvícený stropní světlo, tak ti po nějakém čase cca 5 - 10 min vypne napájení kvůli šetření baterie a tím to probliknutí, mě to dělá taky. při zavřených dveřích to je cca za 20 vteřin. a ty kabely pouhým ohýbáním nezkontroluješ, chtělo by to multimetr a proměřit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když šteluješ ty hodiny, je slišet jako by cvakání? jsou tam dva mikrospínače, sice jsem o tom nikdy neslyšel, že by odešel, ale možné je všechno.

jo cvakani slyset je, ale jako z toho knofliku ne ze by cvakalo nejake relatko. neni to nejak strzene ani se to neprotaci. uz me z toho klepne. draty jinak vypadaji dobre jen v tom ohybu dveri tri prosekle ale opraveno ale vse pri starem. kontakty nejsou zaoxidovane... Nenadapa jeste nekoho cim by to mohlo byt? dostanu se k tomu zase az o vikendu. Mohla by nejaka spolecna chyba souviset ze mi blbne central stahovani okna u ridice a kontrolka ve dverich. vsechno je to v ridicovych dverich, Mel nekdo neco podobneho? Ach jo zlaty stary plecky co nemeli x km dratu cidel a vseho moznyho. Az nebudou tyhle mouchytak budu spokojenej protoze jinak je octavka super auto hlavne ta nafta :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když šteluješ ty hodiny, je slišet jako by cvakání? jsou tam dva mikrospínače, sice jsem o tom nikdy neslyšel, že by odešel, ale možné je všechno.

jo cvakani slyset je, ale jako z toho knofliku ne ze by cvakalo nejake relatko. neni to nejak strzene ani se to neprotaci. uz me z toho klepne. draty jinak vypadaji dobre jen v tom ohybu dveri tri prosekle ale opraveno ale vse pri starem. kontakty nejsou zaoxidovane... Nenadapa jeste nekoho cim by to mohlo byt? dostanu se k tomu zase az o vikendu. Mohla by nejaka spolecna chyba souviset ze mi blbne central stahovani okna u ridice a kontrolka ve dverich. vsechno je to v ridicovych dverich, Mel nekdo neco podobneho? Ach jo zlaty stary plecky co nemeli x km dratu cidel a vseho moznyho. Az nebudou tyhle mouchytak budu spokojenej protoze jinak je octavka super auto hlavne ta nafta :palec2:

hoď to na VAG a uvidíš, co vypadne za závady, je možný, že mezi sebou nekomunikuje komfortka s dveřní jednotkou, ale to je jen spekulace. Pak sem ty číla závad napiš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak abych tady nezakládal nový téma, tak to sem přidám. Kamarádovi se taky najednou zbláznila komplet elektrika. Jedná se octu r.v.02 1.9TDI 66KW, nejspíš komfortka 3. generace (sklopné klíče na DO). Nejdou vůbec okna ( občes se chytnou), dálka, stropní světlo. Problém je, že má zaslepené zámky a na ulici auto nezamkne. Delší dobu už má v háji mikrospínač ve dveřích řidiče (cca 2 roky), ale do teď všechno fungovalo. Když otevře dveře spolujezdce nebo pátý dveře, tak začne chrčet v komfortce. Vag hlásí chybu č. 1330 a 1336. Komfortku to vůbec nenačte.Poraďte, jestli může být v hajzlu komfortka nebo bude problém jinde. Máte s tím někdo skušenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...