Přejít na obsah

Výměny oleje


Doli

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Hmmm, nejsem sice odborník na oleje, ale mám na svý Fabce prodloužené serv. intervaly...ŘJ mě posílá cca po 28.000km, mám najeto 65.000 a motor je naprosto OK. U druhýho auta (Ford Ranger 2,5 TDCi) je už od výrobce nastavenej servisní interval vč. výměny oleje na 20.000km....Tak nevím....spíš se mi chce věřit zkušenostem koncernů, než tvrzení v článku, tím samo nechci shazovat firmu Cimbu. V článku se třeba vůbec nepíše, v jakým režimu zmíněný motor pracoval...pokud jsem závodník a honím auto u horní hranice výkonu, mám větší šanci na poruchu a závadu v motoru, než když budu vše držet v rozumných mezích.

V článku mě zaujalo toto, cituji: "....vlivem přísad síry v našich palivech....", možná se pletu, ale nevztahujou se na naše pohonné hmoty stejné normativy jako na paliva v ostatních zemích EU? Pokud ano, a já se domnívám že jo, potom zmíňka o síře je asi bezpředmětná..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm, nejsem sice odborník na oleje, ale mám na svý Fabce prodloužené serv. intervaly...ŘJ mě posílá cca po 28.000km, mám najeto 65.000 a motor je naprosto OK. U druhýho auta (Ford Ranger 2,5 TDCi) je už od výrobce nastavenej servisní interval vč. výměny oleje na 20.000km....Tak nevím....spíš se mi chce věřit zkušenostem koncernů, než tvrzení v článku, tím samo nechci shazovat firmu Cimbu. V článku se třeba vůbec nepíše, v jakým režimu zmíněný motor pracoval...pokud jsem závodník a honím auto u horní hranice výkonu, mám větší šanci na poruchu a závadu v motoru, než když budu vše držet v rozumných mezích.

V článku mě zaujalo toto, cituji: "....vlivem přísad síry v našich palivech....", možná se pletu, ale nevztahujou se na naše pohonné hmoty stejné normativy jako na paliva v ostatních zemích EU? Pokud ano, a já se domnívám že jo, potom zmíňka o síře je asi bezpředmětná..

S tou sírou jsem taky přemýšlel jak to vlastně teď je..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to volaké čudne toto. Nevím, ale proč by si koncerny do vozů dávali shity, přeci jen by to nedělalo dobré jméno, a v poslední době to vidím, spíše jako propagaci ekologie, úspory nákladů, atd.. Jak psal holy, je to ovlivněné způsobem ježdění. Já teda jezdím převážně krátké trasy, do práce 4 km z práce tak samo, sem tam něco kolem 60 km, Zlín, popř. Ostrava nebo F-M a moja když si vezme autí, tak to má do prace cca 10 km, takže se motor pořádně neprohřeje, ale otáčky taky nepřesáhnou 2500, ty krátké trasy jsou poznat, protože olej si řekne o výměnu již kolem 20 tis. Spíš mi vadí, že je tam necelé dva roky, to bych viděl jako horší, než to, že na něj nalítám 20 tis. km. Takže výměnu oleje mám tak na 1 a 1/2 roku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm, nejsem sice odborník na oleje, ale mám na svý Fabce prodloužené serv. intervaly...ŘJ mě posílá cca po 28.000km, mám najeto 65.000 a motor je naprosto OK. U druhýho auta (Ford Ranger 2,5 TDCi) je už od výrobce nastavenej servisní interval vč. výměny oleje na 20.000km....Tak nevím....spíš se mi chce věřit zkušenostem koncernů, než tvrzení v článku, tím samo nechci shazovat firmu Cimbu. V článku se třeba vůbec nepíše, v jakým režimu zmíněný motor pracoval...pokud jsem závodník a honím auto u horní hranice výkonu, mám větší šanci na poruchu a závadu v motoru, než když budu vše držet v rozumných mezích.

V článku mě zaujalo toto, cituji: "....vlivem přísad síry v našich palivech....", možná se pletu, ale nevztahujou se na naše pohonné hmoty stejné normativy jako na paliva v ostatních zemích EU? Pokud ano, a já se domnívám že jo, potom zmíňka o síře je asi bezpředmětná..

S tou sírou jsem taky přemýšlel jak to vlastně teď je..

V benzine nie je ziadna sira. V minulosti boli vacsi obsach siry len v nafte ale dnes sa predsa pouzivaju bez sirne nafty, tak sa mi zda ten clanok trochu zavadzajuci. Uviedli priklad jedneho motora ale ziadne podmienky jeho prevadzky. Automobilky to maju otestovane na podstatne vacsom mnozstve aut. ;)

PS: Sira nie je prisada. Obsahuje ju uz samotna ropa - niektora viac, niektora menej. Smola je, ze ta ruska ropa na ktorej fici Slovnaft jej ma viac ako trebars roba so Saudskej Arabie. Slovnaft vyraba nizko sirnu naftu uz dost dlho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm, nejsem sice odborník na oleje, ale mám na svý Fabce prodloužené serv. intervaly...ŘJ mě posílá cca po 28.000km, mám najeto 65.000 a motor je naprosto OK. U druhýho auta (Ford Ranger 2,5 TDCi) je už od výrobce nastavenej servisní interval vč. výměny oleje na 20.000km....Tak nevím....spíš se mi chce věřit zkušenostem koncernů, než tvrzení v článku, tím samo nechci shazovat firmu Cimbu. V článku se třeba vůbec nepíše, v jakým režimu zmíněný motor pracoval...pokud jsem závodník a honím auto u horní hranice výkonu, mám větší šanci na poruchu a závadu v motoru, než když budu vše držet v rozumných mezích.

V článku mě zaujalo toto, cituji: "....vlivem přísad síry v našich palivech....", možná se pletu, ale nevztahujou se na naše pohonné hmoty stejné normativy jako na paliva v ostatních zemích EU? Pokud ano, a já se domnívám že jo, potom zmíňka o síře je asi bezpředmětná..

S tou sírou jsem taky přemýšlel jak to vlastně teď je..

V benzine nie je ziadna sira. V minulosti boli vacsi obsach siry len v nafte ale dnes sa predsa pouzivaju bez sirne nafty, tak sa mi zda ten clanok trochu zavadzajuci. Uviedli priklad jedneho motora ale ziadne podmienky jeho prevadzky. Automobilky to maju otestovane na podstatne vacsom mnozstve aut. ;)

PS: Sira nie je prisada. Obsahuje ju uz samotna ropa - niektora viac, niektora menej. Smola je, ze ta ruska ropa na ktorej fici Slovnaft jej ma viac ako trebars roba so Saudskej Arabie. Slovnaft vyraba nizko sirnu naftu uz dost dlho.

Dopručuju přečíst tuto stránku....myslím, že jsou tam dost vyčerpávající informace ohledně maziv...včetně mýtů a pověr...

http://www.oleje.cz/index.php?left=main&am...vosti_komentare

;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš mi vadí, že je tam necelé dva roky, to bych viděl jako horší, než to, že na něj nalítám 20 tis. km. Takže výměnu oleje mám tak na 1 a 1/2 roku.
toto ma zaujalo viac, vlpyv nie poctu najazdenych km ale doby, napr. po roku pred zimou ci je lepsie menit alebo staci pockat do jari, ked dovtedy aj tak 15000km neprejdem, co sa moze v oleji po case znehodnotit atd, kedze auto pouzivam otcove a nenabehame s nim mnoho...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...