Přejít na obsah

Lupání, pravá strana před spolujezdcem


acro

Doporučené příspěvky

Docela pravidelné lupání, vychází z prostoru před spolujezdcem, pod palubkou. Stačí jen pootočit klíčkem v zapalování a začne. Pokud někdo víte prosím o co jde, sem s tím. Díky

Pokud někdo ví, ať odpoví.

Mám to samé. Bude to větráček, aspoň myslím. Když se zvýší otáčky přestane to. Jestli je tam listí nebo co.

Myslím, někde to tu už někdo zmiňoval.

Takže asi rozebrat a vyčistit.

Dělalo mi to kdysi na Fabii. Rozebral jsem ten filtr a vyčistil od listí no a pro jistotu tam šmátral i rukou krz ten otvor po filtru, no a vyndal další várku. bylo tam toho požehnaně. Čítám, že u Octy to bude něco podobného.

Editováno: , autor: RoD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, přichází to jakoby ze schránky spolujezdce a nemusí být nastartováno. Pravidelné klap klap klap. Když nastartuji, tak to tam také je, ale není to tak přes motor slyšet. Jakoby nějaké relé, či co.

Editováno: , autor: acro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle me co pises je klasicka zavada Octavek II! Myslim ze Ti to dela to - jako by ti tam tikaly hodiny zeee? To je zavada na klimatroniku kde nedojizdeji motorky klapek do vychozi polohy a oprava se provadi zmenou softweru v servisu - asi 3 min. prace. Me to delali a zatim klid. Jinak rikali ze to nic neni a nemuze to autu ublizit - jen ten neprijemny tikot.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zítra vletím do servisu s tím klepotem (tikotem), napíšu jak jsem dopadl. Ještě jeden zvuk mě přímo děsí. Po přečtených příspěvcích o problémech s turbem 2.0 TDI 103 kw, mám obavu. Velice jemné jakoby pískání, které vůbec nekoresponduje z otáčkami motoru. Jakoby si to hrálo svou vlastní hru. Nahoru, dolů, docela jemné, plynulé a jakoby nezávislé pískání. Píská stále, při jakékoli teplotě, námaze nebo nenámaze motoru. Když pustím rádio tak to zanikne. Nyní raději jezdím s vypnutým rádiem. A umírám strachem. Jinak je to ale auto super. Měl jsem donedávna 1.9 TDI SLX, takže můžu srovnávat.

Editováno: , autor: acro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Áha, tak dej potom vědět.

Tik Tak to dělá, to by mohlo být ono.

Jen mě udivuje, že co jsem čet, problémy byly v začátcích a mě se to objevilo až po dvou letech provozu.

Ale jestli to je jen tím softem, tak to snad bude docela laciná záležitost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me ten soft prehrali zdarma, jelikoz jsem to auto koupil na inzerat tak mi to minuly majitel nechal v servisu prehrat. K tomu piskani turba si myslim ze je to taky normalni jev tohoto 2.0 TDi. Mi se zda ze si taky popiskava, ale co jsem se tady docetl tak je to normalni jev (neni to ale az tak moc slyset). Predchozi auto byla Octa 1.9 TDi 81 kW a je to velky rozdil ve prospech 2.0. Jen zatah byl u stare Octy nekde okolo 1800 ot. a vadl u 3800 ot a tady je okolo 1900 nastup turba ale znatelnejsi pocit zatahu je tak u 2400 ot a jede az do 4300 ot.! Chce to zvyk a pak Ti to ani neprijde, ale ze zacatku to bylo horsi pri predjizdeni - dnes pohoda! Ono je to i jinak zprevodovane - 6 rychlosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi to potvrdili, clima, prehrajeme a bude to v pořádku. Jen elektromechanik má dovolenou, takže počkáme. To pískání, je to to turbo a řekli "normálka", není na závadu. Jenže, řekl jsem o tom manželce a to jsem neměl..., jen vyjedeme a první slova jsou "zase to píská". Dřív o tom nevěděla a tak také nic nepískalo. Že?

Editováno: , autor: acro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted jsem se zasmal!! Neco rekni zenske a mas to hned na taliri!! Lepsi je jim nic nerikat. Ono je to opravdu takove slabe piskani ze kdo k autum nema trochu vztah tak ani nic neuslysi! Nechej prehrat soft a budes v klidu a za par kilometru ani to turbo nebudes vnimat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me ten soft prehrali zdarma, jelikoz jsem to auto koupil na inzerat tak mi to minuly majitel nechal v servisu prehrat. K tomu piskani turba si myslim ze je to taky normalni jev tohoto 2.0 TDi. Mi se zda ze si taky popiskava, ale co jsem se tady docetl tak je to normalni jev (neni to ale az tak moc slyset). Predchozi auto byla Octa 1.9 TDi 81 kW a je to velky rozdil ve prospech 2.0. Jen zatah byl u stare Octy nekde okolo 1800 ot. a vadl u 3800 ot a tady je okolo 1900 nastup turba ale znatelnejsi pocit zatahu je tak u 2400 ot a jede az do 4300 ot.! Chce to zvyk a pak Ti to ani neprijde, ale ze zacatku to bylo horsi pri predjizdeni - dnes pohoda! Ono je to i jinak zprevodovane - 6 rychlosti.

Takže cvakání potvrzeno, soft přehrán a je klid. Použil jsem Vaši citaci (ten soft prehrali zdarma) a oni to vzali. Musím smeknout. To pískání, naprosto stejná diagnóza, píská víc, než se sluší. Mám sledovat, zda se to nehorší. Váš popis pískání sedí lépe než můj předešlý! Jakmile se dostanu do rozmezí 1500-2000 ot. Doufám jen, že je to normalni jev tohoto 2.0 TDi a že si zvyknu. A víc nic!! :)

Predchozi mé auto byla také Octa 1.9 TDi 81 kW (spokojenost), 2.0 TDi mne velmi příjemně překvapilo! Potvrzuji bezproblémovou akceleraci, velmi rychle jsem si zvykl a hojně využívám. ;)

Editováno: , autor: acro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me ten soft prehrali zdarma, jelikoz jsem to auto koupil na inzerat tak mi to minuly majitel nechal v servisu prehrat. K tomu piskani turba si myslim ze je to taky normalni jev tohoto 2.0 TDi. Mi se zda ze si taky popiskava, ale co jsem se tady docetl tak je to normalni jev (neni to ale az tak moc slyset). Predchozi auto byla Octa 1.9 TDi 81 kW a je to velky rozdil ve prospech 2.0. Jen zatah byl u stare Octy nekde okolo 1800 ot. a vadl u 3800 ot a tady je okolo 1900 nastup turba ale znatelnejsi pocit zatahu je tak u 2400 ot a jede az do 4300 ot.! Chce to zvyk a pak Ti to ani neprijde, ale ze zacatku to bylo horsi pri predjizdeni - dnes pohoda! Ono je to i jinak zprevodovane - 6 rychlosti.

Takže cvakání potvrzeno, soft přehrán a je klid. Použil jsem Vaši citaci (ten soft prehrali zdarma) a oni to vzali. Musím smeknout. To pískání, naprosto stejná diagnóza, píská víc, než se sluší. Mám sledovat, zda se to nehorší. Váš popis pískání sedí lépe než můj předešlý! Jakmile se dostanu do rozmezí 1500-2000 ot. Doufám jen, že je to normalni jev tohoto 2.0 TDi a že si zvyknu. A víc nic!! :)

Predchozi mé auto byla také Octa 1.9 TDi 81 kW (spokojenost), 2.0 TDi mne velmi příjemně překvapilo! Potvrzuji bezproblémovou akceleraci, velmi rychle jsem si zvykl a hojně využívám. ;)

No a je to hotovo a ani to netrvalo dlouhe ze jo? Ted uz by mel byt klid. Ja to turbo nevnimam vubec, ale ted se mi zda ze to ani nedela - uz jsem si zvyknul. No ja to slysel jen pri otevrenych dverich kdyz jsem trochu pridal plyn a otacky sly dolu na volnobeh tak v tu chvili bylo slyset houknuti. Jinak bych to ani nezjistil kdybych toto neprovedl pri otevrenych dverich. Hodne stastnych km!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me ten soft prehrali zdarma, jelikoz jsem to auto koupil na inzerat tak mi to minuly majitel nechal v servisu prehrat. K tomu piskani turba si myslim ze je to taky normalni jev tohoto 2.0 TDi. Mi se zda ze si taky popiskava, ale co jsem se tady docetl tak je to normalni jev (neni to ale az tak moc slyset). Predchozi auto byla Octa 1.9 TDi 81 kW a je to velky rozdil ve prospech 2.0. Jen zatah byl u stare Octy nekde okolo 1800 ot. a vadl u 3800 ot a tady je okolo 1900 nastup turba ale znatelnejsi pocit zatahu je tak u 2400 ot a jede az do 4300 ot.! Chce to zvyk a pak Ti to ani neprijde, ale ze zacatku to bylo horsi pri predjizdeni - dnes pohoda! Ono je to i jinak zprevodovane - 6 rychlosti.

Takže cvakání potvrzeno, soft přehrán a je klid. Použil jsem Vaši citaci (ten soft prehrali zdarma) a oni to vzali. Musím smeknout. To pískání, naprosto stejná diagnóza, píská víc, než se sluší. Mám sledovat, zda se to nehorší. Váš popis pískání sedí lépe než můj předešlý! Jakmile se dostanu do rozmezí 1500-2000 ot. Doufám jen, že je to normalni jev tohoto 2.0 TDi a že si zvyknu. A víc nic!! :)

Predchozi mé auto byla také Octa 1.9 TDi 81 kW (spokojenost), 2.0 TDi mne velmi příjemně překvapilo! Potvrzuji bezproblémovou akceleraci, velmi rychle jsem si zvykl a hojně využívám. ;)

No a je to hotovo a ani to netrvalo dlouhe ze jo? Ted uz by mel byt klid. Ja to turbo nevnimam vubec, ale ted se mi zda ze to ani nedela - uz jsem si zvyknul. No ja to slysel jen pri otevrenych dverich kdyz jsem trochu pridal plyn a otacky sly dolu na volnobeh tak v tu chvili bylo slyset houknuti. Jinak bych to ani nezjistil kdybych toto neprovedl pri otevrenych dverich. Hodne stastnych km!

Díky za morální podporu, přeji to samé... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2,0 Tdi ma najeto 56000 km a spotreba cca +1 litr/100 o proti stare Octe, kde jsem zažil i ř3,9. Ted +- 5,1 - 5,5/100! Dlouhodobě bude někde kolem 5,3/100! Jezdím na spotřebu s častým provětráním turba. Myslím že se neloudám! :kol-61:

P.s.: Kupodivu venku to turbo neslyším!

Editováno: , autor: acro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jezdim hodne po meste a s vyuzitim koniku pod kapotou (nemam rad loudavou jizdu), ale s mirou a spotreba je nekde okolo 6.5 l mozna se nekdy vyhoupne k 7 l. Na dalku se mi podarilo jednou zajet za 4.8 l (ale to nebyla jizda ale loudacka) jinak pri kombinaci dalnice a zbytek je to nekde od 5.3 - 5,7 l. Stara Octa zrala mozna i o neco malo vice, ale byl to kombik a slabsi tak jsem ho musel vice potrapit kdyz zrychloval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me ten soft prehrali zdarma, jelikoz jsem to auto koupil na inzerat tak mi to minuly majitel nechal v servisu prehrat. K tomu piskani turba si myslim ze je to taky normalni jev tohoto 2.0 TDi. Mi se zda ze si taky popiskava, ale co jsem se tady docetl tak je to normalni jev (neni to ale az tak moc slyset). Predchozi auto byla Octa 1.9 TDi 81 kW a je to velky rozdil ve prospech 2.0. Jen zatah byl u stare Octy nekde okolo 1800 ot. a vadl u 3800 ot a tady je okolo 1900 nastup turba ale znatelnejsi pocit zatahu je tak u 2400 ot a jede az do 4300 ot.! Chce to zvyk a pak Ti to ani neprijde, ale ze zacatku to bylo horsi pri predjizdeni - dnes pohoda! Ono je to i jinak zprevodovane - 6 rychlosti.

Takže cvakání potvrzeno, soft přehrán a je klid. Použil jsem Vaši citaci (ten soft prehrali zdarma) a oni to vzali. Musím smeknout. To pískání, naprosto stejná diagnóza, píská víc, než se sluší. Mám sledovat, zda se to nehorší. Váš popis pískání sedí lépe než můj předešlý! Jakmile se dostanu do rozmezí 1500-2000 ot. Doufám jen, že je to normalni jev tohoto 2.0 TDi a že si zvyknu. A víc nic!! :)

Predchozi mé auto byla také Octa 1.9 TDi 81 kW (spokojenost), 2.0 TDi mne velmi příjemně překvapilo! Potvrzuji bezproblémovou akceleraci, velmi rychle jsem si zvykl a hojně využívám. ;)

Editováno: , autor: acro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pískání: V servisu, aniž by otevřeli kapotu, jen po krátkém svezení konstatovali, že to píská turbo a pokud se to nezhoršuje... bla bla bla! Rozdíl o proti Vám je ten, že je to slyšet hlavně v interiéru.

Mám dotaz, to pískání se projevuje dvakrát, po prvé při cca 1500 ot. a mizí a po druhé nastupuje při asi 2000 ot. také jen krátce. Když ale brzdím motorem, dojíždím bez plynu, motor přechází tyto otáčky a tehdy pískne také. Nevím, ale myslím si, že turbo tehdy nepracuje a tudíž nepíská. Nebo se mýlím?

Editováno: , autor: acro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2,0 Tdi ma najeto 56000 km a spotreba cca +1 litr/100 o proti stare Octe, kde jsem zažil i ř3,9. Ted +- 5,1 - 5,5/100! Dlouhodobě bude někde kolem 5,3/100! Jezdím na spotřebu s častým provětráním turba. Myslím že se neloudám! :kol-61:

P.s.: Kupodivu venku to turbo neslyším!

Tak jestli jezdíš s dvoulitrem za 5 - 5,5 litrů, tak musíš jet velice zvolna. To jistě potvrděj všichni majitelé toho motoru. Já jsem se alespoň ani při sebevětší snaze nedokázal dostat pod 5 litrů (mluvím o průměru na delší jízdu). A co se turba týká, tak to je asi opravdu normální a rozhodně ti ho podle toho, jak to popisuješ, nevyměněj. Mě ho měnili, když už ječelo, jak píchlý čuně. To nový začalo pískat po pár kilometrech taky a drží se statečně už asi 40 t. km. Tak to neřeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2,0 Tdi ma najeto 56000 km a spotreba cca +1 litr/100 o proti stare Octe, kde jsem zažil i ř3,9. Ted +- 5,1 - 5,5/100! Dlouhodobě bude někde kolem 5,3/100! Jezdím na spotřebu s častým provětráním turba. Myslím že se neloudám! :kol-61:

P.s.: Kupodivu venku to turbo neslyším!

Tak jestli jezdíš s dvoulitrem za 5 - 5,5 litrů, tak musíš jet velice zvolna. To jistě potvrděj všichni majitelé toho motoru. Já jsem se alespoň ani při sebevětší snaze nedokázal dostat pod 5 litrů (mluvím o průměru na delší jízdu).

-------------------------------------------------------------------------------

A co se turba týká, tak to je asi opravdu normální a rozhodně ti ho podle toho, jak to popisuješ, nevyměněj. Mě ho měnili, když už ječelo, jak píchlý čuně. To nový začalo pískat po pár kilometrech taky a drží se statečně už asi 40 t. km. Tak to neřeš.

Když ale brzdím motorem, dojíždím bez plynu, přesně ve stejných otáčkách jako při akceleraci se pískání objevuje také, přesně to samé. Začínám pochybovat o tom, že to je turbo.

Viz:

Editováno: , autor: acro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...