Jump to content

Po výměně ERG ventilu


century
 Share

Recommended Posts

Chlapi. Mam novej erg ventil. a pořád se mi rozvicuje kontrolka elektroniky motoru..... píše to příliš nízký průtok výfukových plynů.. mam 1.4 16V 74 kw. rok 2000. Dal jsem za něj 4 litry a asi to bylo zbytečný. Nenapadá nikoho co by to mohlo být???

Link to comment
Share on other sites

Chlapi. Mam novej erg ventil. a pořád se mi rozvicuje kontrolka elektroniky motoru..... píše to příliš nízký průtok výfukových plynů.. mam 1.4 16V 74 kw. rok 2000. Dal jsem za něj 4 litry a asi to bylo zbytečný. Nenapadá nikoho co by to mohlo být???

Tak tento problém také mívám. Také 1,4 16V 74 kw a rok 2000. Také nevím co s tím občas to svítí a pak to zase zhasne.

Link to comment
Share on other sites

Chlapi. Mam novej erg ventil. a pořád se mi rozvicuje kontrolka elektroniky motoru..... píše to příliš nízký průtok výfukových plynů.. mam 1.4 16V 74 kw. rok 2000. Dal jsem za něj 4 litry a asi to bylo zbytečný. Nenapadá nikoho co by to mohlo být???

Tak tento problém také mívám. Také 1,4 16V 74 kw a rok 2000. Také nevím co s tím občas to svítí a pak to zase zhasne.

Mam napad,dajme si zraz vsetci 1.4 16v 74kw a spolocne zhodime auta zo skaly... lebo toto su uz neunosne problemy.. <_<

Link to comment
Share on other sites

No taky mi to už napadlo to hodit se stráně, ale kurva sem do toho naraval takovejch prachů, že by to byla škoda. :D . Zajdu s tím k jednomu dobrýmu autoelektrikáři, který mi to proměří. Jestli není chyba v eletrice.. Uvidíme.. Ale koukám, že nejsem sám. Posraný žraní oleje

Link to comment
Share on other sites

Záleži ještě na provedení vedení k ventilu.Sundal bych škrtící klapku a kouknul se na vývod trubky pod ní.Pokud je kolmý ,tak většinou bývá silně zakarbonovaný,teda ucpaný.Vyčistit a provést nastavení EGR ventilu.

Jo jo, přesně jak říkáš... to potrubí je zanešený, tak se to vyčistí a bude zase jak za mlada... lol

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mě to dělal ten kluk v práci ve škoda servisu, takže foto nemám. Dělal mi ješte více věcí a samozřejmě že mi to žere olej a ješte jsem jezdil na 95 oktanů na místo 98 tak to krasno okurovalo to potrubi.... již jednou mi to dělali a po najetí cca 80 000 se to muselo udělat znova, ale asi budu už jezdit pořad na 98 oktanů tak to bude jistě lepši... Ale zanesený to bylo hodně, dokonce jsem mělil asi o 14 dní dříve EGR ventil. Ale co je skvělí, že auto šlape nádherně, jako motor myslím, jde za plynem, necuká... takový klidný

Link to comment
Share on other sites

Mě to dělal ten kluk v práci ve škoda servisu, takže foto nemám. Dělal mi ješte více věcí a samozřejmě že mi to žere olej a ješte jsem jezdil na 95 oktanů na místo 98 tak to krasno okurovalo to potrubi.... již jednou mi to dělali a po najetí cca 80 000 se to muselo udělat znova, ale asi budu už jezdit pořad na 98 oktanů tak to bude jistě lepši... Ale zanesený to bylo hodně, dokonce jsem mělil asi o 14 dní dříve EGR ventil. Ale co je skvělí, že auto šlape nádherně, jako motor myslím, jde za plynem, necuká... takový klidný

A čím, nebo jak to potrubí čistil? Díval jsem se, jak to vypadá a přijde mi to jako úzká trubička, nebo se mýlím?

Link to comment
Share on other sites

Pokud to bere olej ,tak pomůže pouze překroužkovat motor.Žádná jiná cesta není...

právě, že to skoro olej nebere, ale jak jsem psal v jiném tématu, tak to možná bude i hadička od ostřikovače......ale každopádně zkouknu i tu trubičku pod škrtící klapkou....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...