Přejít na obsah

6.stup.převodovka do OII 1.9 TDI.


Rosta1.8

Doporučené příspěvky

Ahoj chlapi, po delší odmlce se mi ozval pan Kalivoda, ředitel firmy EuroTuning,s.r.o. ohledně možnosti přestavby 5.ti stupňové převodovky v OII 1.9 TDI na 6.ti stupňovou.Viz příloha.Kdo by jste měl zájem o tuto bezesporu užitečnou úpravu obraťte se přímo na provozovnu EuroTuning s.r.o., K Červenému dvoru 24, Praha3.Přestavba trvá cca 5 hod bez nutnosti vyjmutí převodovky z vozu s cenou 27 800,- bez DPH= 33 082,- Kč s DPH.Mě osobně se tato přestavba jeví jako lepší investice i pro následný prodej do vozu nežli čip motoru. :)

Pro majitele 1.6 se z důvodu jiného typu převodovky tato úprava neprovádí.Bohužel. :feve:

ET_p_evodTDI.doc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsi tím myslel??"Mě osobně se tato přestavba jeví jako lepší investice i pro následný prodej do vozu nežli čip motoru."

Čip motoru a 6 gang je snad úlně něco jiného.Převodovka ti nikdy nedá to,co chip.

Jinak 33000 je podle mě dost,když vezmeš,že zánovní 6 gang kompletní seženeš do 15.000 z 2,0 TDi a ta sedí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uf, tak mam pár otázek:

- bezesporu užitečná úprava? v čem?

- když už jsi s nima v nějakým kontaktu, určitě víš, kolik dávaj záruku a jak moc je to spolehlivý

- jako cosbyho mě zajímá to "přirovnání" k chipu- chipem máš vyšší výkon, auto víc jede, tyhle lidi přece jenom přibastlí šestej převodovej stupeň za už v serii dost dlouhou pětku. silně pochybuju, že přeskládaj a změní převodový poměry u všech kvaltů, aby to teda mělo nějakej efekt na dynamiku

- jo a osobně bych si nikdy nekoupil jetý auto s chipem a už vůbec ne auto s dodělávanou převodovkou, tahle investice hodnotu auta podle mě akorát sníží, protože si to koupí tak někdo, kdo tu firmu zná, ale nedovedu si představit jak přijde někdo neznalej a po otázce, jaktože všechny 1.9ky maj 5ti kvalt a tahle 6ti kvalt si zamne ruce nad touhle poskládanou převodovkou.

- co záruka od škodovky? předpokládám padá

- jo a je to dost ranec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsi tím myslel??"Mě osobně se tato přestavba jeví jako lepší investice i pro následný prodej do vozu nežli čip motoru."

Čip motoru a 6 gang je snad úlně něco jiného.Převodovka ti nikdy nedá to,co chip.

Jinak 33000 je podle mě dost,když vezmeš,že zánovní 6 gang kompletní seženeš do 15.000 z 2,0 TDi a ta sedí

Tak to si jenom myslíš, sehnat 6.ti kvalt z 2.0 TDI je samo o sobě velké štěstí a za 15 000,- to máš skutečně pozoruhodné kontakty a myslím,že na kradené zboží.Na vrakáčích v Praze mě ujistili, že tuto převodovku vidí málokdy a dobrou pod 60 000,- nedají, protože nová stojí 260 000,-Kč.A co se týká následného prodeje je 1.9 s 6.ti kvaltem velmi dobře prodejná s čipem jen velmi obtížně.Samozřejmě,že čip zvýší výkon motoru kdežto převodovka ne ale hodnotu vozu na rozdíl od čipu jednoznačně zvýší.Koneckoncům vážný zájemce o tuto úpravu může zvolit obě varianty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uf, tak mam pár otázek:

- bezesporu užitečná úprava? v čem?

- když už jsi s nima v nějakým kontaktu, určitě víš, kolik dávaj záruku a jak moc je to spolehlivý

- jako cosbyho mě zajímá to "přirovnání" k chipu- chipem máš vyšší výkon, auto víc jede, tyhle lidi přece jenom přibastlí šestej převodovej stupeň za už v serii dost dlouhou pětku. silně pochybuju, že přeskládaj a změní převodový poměry u všech kvaltů, aby to teda mělo nějakej efekt na dynamiku

- jo a osobně bych si nikdy nekoupil jetý auto s chipem a už vůbec ne auto s dodělávanou převodovkou, tahle investice hodnotu auta podle mě akorát sníží, protože si to koupí tak někdo, kdo tu firmu zná, ale nedovedu si představit jak přijde někdo neznalej a po otázce, jaktože všechny 1.9ky maj 5ti kvalt a tahle 6ti kvalt si zamne ruce nad touhle poskládanou převodovkou.

- co záruka od škodovky? předpokládám padá

- jo a je to dost ranec

A) tuto informaci jsem dal jen na vědomí a je věcí každého zda-li ji využije, či ne.

B) už mě sere to vaše věčný skuhrání o penězích.30 000,- není žádná suma pro adekvátního majitele OII.Ten kdo má 06-0,9 Mio na auto by neměl mít potíže s mizernýma 30 000,- tisícema.

Editováno: , autor: Rosta1.8
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale dyt tady přece nikdo neskuhrá. co někomu pomůže ještě delší kvalt na slaboučkým 77kW TDI? jestli někdo chce šetřit, tak jezdí do 140 a pak to auto jede skoro zadarmo, pokud přibude ještě delší kvalt, možná trochu klesne spotřeba, ale kdy se to zaplatí? nikdy.

a s tim zvýšením hodnoty je to podle mě nesmysl. je to neautorizovanej zásah do auta za kterej škoda nenese žádnou zodpovědnost.

že se auto prodá líp jak s chipem? kolik už jsi jich s těma šestikvaltama prodal?

jako nic proti, tvoje příspěvky jsou ve většině případů docela přínosný, ale tohle je podle mě investice uplně k ničemu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by se to celkem líbilo,s čipem zajímavá kombinace.ale jak píše Luke,pětka je dost dlouhá,nedávno jsem to zkoušel a udělal jsem v pohodě 210.Na normální jízdu do 160 to v pohodě stačí.

A s tím,že 30 000 není žádná suma pro majitele OII nemůžu souhlasit.Já mám ženu na mateřský a musím se celkem ohánět.To bych jí mohl říct,že si dáme k vánocům šestku do auta.Jéé ta by měla radost. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ježíš marjá,to zase bude debata.

Samozřejmě že 6 gang je ok,to nepopírám,sám bych uvítal.Origo 6 gang je nic moc,protože za 6 by chtěla ještě delší,takže přidána 6 do 5 kvalku,pokud má dlouhý převod může být super,ale jen po dálnicích.Osobně jsem měl 2,0 6 gang a použil jsem ji pouze na delší cesty a to mě,který trajdá kolem komínu sralo.

Chip si dělám sám,takže jak budu auto prodávat,klidně ho tam nechám nebo dám původní sw a je to a myslím si,že je to daleko přínosnější než 6 gang pro ty,co to nevyužíjí.V čem??jednoduché.při normální jízdě se sníží spotřeba a já jezdím normálně tak se v pohodě pohybuji od 4,8 po 5,4 a pokud potřebuji bezpečně předjet,tak pěkně vystřelím a o to jde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

že se auto prodá líp jak s chipem? kolik už jsi jich s těma šestikvaltama prodal?

O to kolik jsem jich prodal přece vůbec nejde, myslím, že je dobré dát na toto fórum jakoukoliv informaci, která není běžně k sehnání.Toto byla právě taková informace.Někoho to třeba osloví většinu ne, ale určitě není špatné vědět, že někdo něco na Oktávky dělá a záleží na každém čtenáři jak s danou informací naloží.V totmto bodu se asi shodnem, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně, to žes to sem dal je určitě supr, to nepopírám, jenom, když napíšeš, že se prodá líp, tak čekám, že to máš něčím podložený.

Ahoj,no mám to podložený jen svýma zkušenostma, kdy kluci u nás mají zájem o 6.ti kvalt na 1.9 TDI-mají je čipnuté-je ovšem otázka zda-li si to nechají udělat.V autobazarech jsem se již setkal několikrát s 1.9. s 6.ti kvaltem a opravdu o tyto vozy byl veliký zájem.Ale s tím si nelam hlavu tohle si každý majitel OII vyřeší sám.Docela mě překvapila reakce na tuto zprávu, spíš jsem počítal, že si každý přečte a buď si řekne OK nebo je to kravina a tím to zhasne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobře, ve spojení s chipem asi jistě, jinak jsou to vyhozený peníze. by mě zajímalo, kolik OII se na ty 6ti kvalty předělalo, když už jsou i v bazarech. ale OK, nebudu si tim lámat hlavu, na seriový auto je to podle mě kravina, která hodnotu auta nezvýší. když uděláš hezkej tuning, taky ti to hodnotu auta nezvýší, ale sníží

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě by se to celkem líbilo,s čipem zajímavá kombinace.ale jak píše Luke,pětka je dost dlouhá,nedávno jsem to zkoušel a udělal jsem v pohodě 210.Na normální jízdu do 160 to v pohodě stačí.

A s tím,že 30 000 není žádná suma pro majitele OII nemůžu souhlasit.Já mám ženu na mateřský a musím se celkem ohánět.To bych jí mohl říct,že si dáme k vánocům šestku do auta.Jéé ta by měla radost. :)

Ahoj, musíš na to koukat očima výrobce, Oktávka je auto manažerů na nižší úrovni čí podnikatelů, kteří z nějakého důvodu nechtějí zahraniční vůz, tedy lidí bez finančních problémů pro které náklady na opravy do 100 000,- nejsou žádný problém.Oktávka není o očích výrobce levné auto a tomu je přizpůspbena i cenová hladina servisních prací i origo náhradních dílů.30 000,- za úpravu převodovky skutečně nejsou žádné peníze, tu samou cenu stojí např. kompletní výfuk a je to jen pár pitomejch rour s tlumiči.Já si myslím, že si každý má koupit jen takový vůz, který může bez problémů kvalitně servisovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Myslim si ze do 1.9TDi to moc smysl nema, petka je tam dost dlouha a na vykon motoru to staci. Navic pro dalnici tu je 2,0TDi kde 6gang je. Ja mam O1 1.8T a prijde mi, ze sem by se 6rychlosti hodilo. Pri 160km/h uz toci 4000tis, coz neni prijemne sluchem ani v penezence. jen tech 30tis je opravdu moc.... kdyby to bylo tak za 20 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim si ze do 1.9TDi to moc smysl nema, petka je tam dost dlouha a na vykon motoru to staci. Navic pro dalnici tu je 2,0TDi kde 6gang je. Ja mam O1 1.8T a prijde mi, ze sem by se 6rychlosti hodilo. Pri 160km/h uz toci 4000tis, coz neni prijemne sluchem ani v penezence. jen tech 30tis je opravdu moc.... kdyby to bylo tak za 20 :)

To víš toto je bohužel malosériová či spíše kusová výroba a náklady na vývoj hodně zvyšují cenu sériového výrobku.Možná-čistě teoreticky kdyby se vás domluvilo více najednou a oslovili je jako celek, třeba by udělali slevu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim si ze do 1.9TDi to moc smysl nema, petka je tam dost dlouha a na vykon motoru to staci. Navic pro dalnici tu je 2,0TDi kde 6gang je. Ja mam O1 1.8T a prijde mi, ze sem by se 6rychlosti hodilo. Pri 160km/h uz toci 4000tis, coz neni prijemne sluchem ani v penezence. jen tech 30tis je opravdu moc.... kdyby to bylo tak za 20 :)

To víš toto je bohužel malosériová či spíše kusová výroba a náklady na vývoj hodně zvyšují cenu sériového výrobku.Možná-čistě teoreticky kdyby se vás domluvilo více najednou a oslovili je jako celek, třeba by udělali slevu.

Dobrej napad, po vanocich to zkusim domluvit. mel by nekdo predbezne zajem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Rosta 1.8: Nevis jak ty kola vyrabej? Jsou sevingovana, brousena, material, tepelne zpravcovani... mam kroutak 310Nm tak bych rad vedel o tom vic. taky by me zajimalo jestli jsou ty kola dostatecne mazana, kdyz jsou v tom vyklenku. vyrobce asi zivotnost nebo porovnani s zivotnosti normalnich kol neuvadi. Jeste jsem se o to nezajimal, jsi prvni koho se ptam. Tak jestli neco o tom vis tak napis. Znas nekoho kdo to ma v aute?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Rosta 1.8: Nevis jak ty kola vyrabej? Jsou sevingovana, brousena, material, tepelne zpravcovani... mam kroutak 310Nm tak bych rad vedel o tom vic. taky by me zajimalo jestli jsou ty kola dostatecne mazana, kdyz jsou v tom vyklenku. vyrobce asi zivotnost nebo porovnani s zivotnosti normalnich kol neuvadi. Jeste jsem se o to nezajimal, jsi prvni koho se ptam. Tak jestli neco o tom vis tak napis. Znas nekoho kdo to ma v aute?

Myslím,že lepší bude kontaktovat přímo výrobce-pokud je jejich nabídka seriózní měli by ti poskytnout veškeré informace o zpracování ozubení a případné následné tepelné úpravě-alespoň cementování by tam mělo být,že?Kontakt v mém prvním příspěvku.Bohužel neznám nikoho kdo by to měl skutečně v autě.U nás to bohužel skončilo jen velkohubýma proslovama kolegů ale ve finále do toho zatím nikdo nešel-docela mě mrzí, že jsem se v této věci vůbec angažoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

jde tam 6q z 2,0l nebo 6q z Tourana nebo G5 77kW, to je ještě jednodušší, dá se tam dát i 5q z Fábie, 5ka je pak stejně dlouhá jak 6ka u 6q

děkuju , mohl by jsi mi prosím naspat z jaké Fabie ? nebo kód převodovky ? Nějaké jsou na dílně , tak bych se podíval ,ale jsou tam myslím jen z Fabie I .Na ten Tourán nebo Fabku se musí dávat i jiné poloosy ? díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jde tam 6q z 2,0l nebo 6q z Tourana nebo G5 77kW, to je ještě jednodušší, dá se tam dát i 5q z Fábie, 5ka je pak stejně dlouhá jak 6ka u 6q

Vyvedu tě z omylu..chtěl sem to předělat a dost sem se o to zajímal a nejde to z 2.0TDi a proč ? Protože 2.0TDi má úplně jiný průmer a z Tourana také nelze,musel bys sehnat stejný průměr kvůli spojce a ani z golfa to nešlo :( jediná požnost je dát převodovku 4x4 stím že 4x4 nebudeš používat,ale to je blbost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...