Martin alias MaXemail Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Dobrý den, rád bych požádal o radu co způsobuje padání otáček při rozjezdech pokud je motor studený. Normálně se rozjíždím a z ničeho nic spadnou otáčky a z ničeho nic zase vyletí jako bych sešlápl plyn na podlahu ( v realu to pak vypadá jako bych se neuměl rozjet a pletl si brzdu s plynem) Dělá to jak v létě tak v zimě, ale jen pokud je motor studený. Fabia 1,4 MPi Ještě bych se rád zeptal zda je normální spotřeba 7l/100km převážné ježdění po městě (klidné rozjezdy, žádné honění) přes léto přes zimu + 1-2l/100km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 Bolo by dobré to napichnúť na Vag čo píše!. Ale môže to byť niektorá čidlo,škrtiaca klapka a podobn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peto105L Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 No ta spotreba je uplne v pohode. Myslim ze mat s tym motorom po meste 7 je celkom dobre. Ja mam dlhodobu spotrebu na asi poslednych 3000km 6,8L/100, ale je tam aj par dlhsich tras , nie len mesto aj ked prevazne mesto. A co sa tyka zimy 9-10L spapa jedna radost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabka2004 Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 presne ako to bolo spomenute 1. cidlo chladiacej kvapaliny (chcek, diagnostika, vycistenie kontaktov) 2. skrtiaca klapka (chcek, vycistenie) PS: kedy si naposledy menil chladiacu kvapalinu ? (mas 3r zivotnost, cii 5r zivotnost) ak bude vadny snimac chladiacej kvapaliny, doporucujem vycistit kontakty, pripadne nadobku, pripadne za 500Sk vymenit nadobku od stola tazko poradit, moze to byt cokolvek Co sa tyka spotreby, je to tak rozne ze sa to neda zovseobecnit, lebo nieje mesto ako mesto, takze v jednom pripade moze byt privela aj 5 litrov na 100km, inokedy moze byt super spotreba aj 9 litrov na 100km (najnizsia mozna) Zalezi na charaktere jazd, trasy, zapchy, semaforov, sklonu vozovky, teploty atd atd atd atd atd atd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin alias MaXemail Posted October 17, 2007 Author Share Posted October 17, 2007 PS: kedy si naposledy menil chladiacu kvapalinu ? (mas 3r zivotnost, cii 5r zivotnost) ak bude vadny snimac chladiacej kvapaliny, doporucujem vycistit kontakty, pripadne nadobku, pripadne za 500Sk vymenit nadobku Tak to abych pravdu řekl nevím pokud ji neměnili při servisních prohlídkách v autoservisu tak asi ani nikdy a to mám rv 2003. Mám ji vyměnit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikino1 Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 PS: kedy si naposledy menil chladiacu kvapalinu ? (mas 3r zivotnost, cii 5r zivotnost) ak bude vadny snimac chladiacej kvapaliny, doporucujem vycistit kontakty, pripadne nadobku, pripadne za 500Sk vymenit nadobku Tak to abych pravdu řekl nevím pokud ji neměnili při servisních prohlídkách v autoservisu tak asi ani nikdy a to mám rv 2003. Mám ji vyměnit? Ja mám už 6. rok a zatial na nej nevidím nič špatné! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
def Posted October 17, 2007 Share Posted October 17, 2007 mám ten istý problém,pátram tu už dlhší čas,v servise boli z toho paf vraj potrebujú ho tam mať dlšiu dobu na sledovanie no ale to by som sa asi potom nedoplatil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabka2004 Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 PS: kedy si naposledy menil chladiacu kvapalinu ? (mas 3r zivotnost, cii 5r zivotnost) ak bude vadny snimac chladiacej kvapaliny, doporucujem vycistit kontakty, pripadne nadobku, pripadne za 500Sk vymenit nadobku Tak to abych pravdu řekl nevím pokud ji neměnili při servisních prohlídkách v autoservisu tak asi ani nikdy a to mám rv 2003. Mám ji vyměnit? tak to mas 5r zivotnost G12, takze ju este menit nemusis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabka2004 Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 PS: kedy si naposledy menil chladiacu kvapalinu ? (mas 3r zivotnost, cii 5r zivotnost) ak bude vadny snimac chladiacej kvapaliny, doporucujem vycistit kontakty, pripadne nadobku, pripadne za 500Sk vymenit nadobku Tak to abych pravdu řekl nevím pokud ji neměnili při servisních prohlídkách v autoservisu tak asi ani nikdy a to mám rv 2003. Mám ji vyměnit? Ja mám už 6. rok a zatial na nej nevidím nič špatné! ono pohladom na nej nic spatneho neuvidis, zivotnost je o dvoch veciach a je dana kompromisom medzi polymerizaciou a znizovanim obsahu antikoroznych prisad ich starnutim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 podobne sa sprava ked je uz motor teply ze sa rozbiehas na cca 1300 ot. a vies to zo spojkou tak motor ked zacne ist do zaberu mu dost klesnu otacky (neshasne ) elektronika podrzi a sama trochu prida. pohynas sa cca 1300ot., spojka zacne zaberat a ti ju podrzis v zabere tak otacky zacnu padat dole,elektronika zareaguje prida plyn a ides. otackomer z 1300 padne na cca 600-700 a hned stupne na vyssie. p.s.: ale ty budes mat asi iny problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin alias MaXemail Posted October 18, 2007 Author Share Posted October 18, 2007 podobne sa sprava ked je uz motor teply ze sa rozbiehas na cca 1300 ot. a vies to zo spojkou tak motor ked zacne ist do zaberu mu dost klesnu otacky (neshasne ) elektronika podrzi a sama trochu prida. pohynas sa cca 1300ot., spojka zacne zaberat a ti ju podrzis v zabere tak otacky zacnu padat dole,elektronika zareaguje prida plyn a ides. otackomer z 1300 padne na cca 600-700 a hned stupne na vyssie. p.s.: ale ty budes mat asi iny problem. Chová se podobně ale jen když je studený. Je to celkem otravne no každopádně mám teď pravidelnou prohlídku takže se tam asi poptám. jinak zajimavý autoservis pokud ti řekli že neví co to je od čeho je ten pc na který to napichují? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 podobne sa sprava ked je uz motor teply ze sa rozbiehas na cca 1300 ot. a vies to zo spojkou tak motor ked zacne ist do zaberu mu dost klesnu otacky (neshasne ) elektronika podrzi a sama trochu prida. pohynas sa cca 1300ot., spojka zacne zaberat a ti ju podrzis v zabere tak otacky zacnu padat dole,elektronika zareaguje prida plyn a ides. otackomer z 1300 padne na cca 600-700 a hned stupne na vyssie. p.s.: ale ty budes mat asi iny problem. Chová se podobně ale jen když je studený. Je to celkem otravne no každopádně mám teď pravidelnou prohlídku takže se tam asi poptám. jinak zajimavý autoservis pokud ti řekli že neví co to je od čeho je ten pc na který to napichují? ale to nie je zavada, to ina maly plyn a elektronika zabrani zhasnutiu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin alias MaXemail Posted November 12, 2007 Author Share Posted November 12, 2007 Takže nakonec to bylo nějakými klapkami prej je vyčistili a už je to v poho Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.