Jump to content

Rozdiel RS a normal


XXX TOMCAT XXX
 Share

Recommended Posts

tak to bych neřek, možná papírově, ale realita je jiná.

jinak níž už to fakt moc nejde, minulej tejden jsem stěhoval ložnici a jel jsem na dorazech

Aúúúúúú, chudinky autá.....

I když samozřejmě chápu, když to jinak nejde.....i já jednou vezl 2 šatní skříně, psací stůl, postel (vše samozřejmě demont v krabicích přímo z obchodu) a na tom naskládáno ještě 8x10kg kyblík s fasádní barvou....

Link to comment
Share on other sites

v oktávce jsem měl naloženo víc než bylo v audině, takhle už jsem převážel i dlažbu. ona oktávka má jednu obrovskou výhodu. to auto vcelku obstojně vypadá a taky je i hodně velkej dělník. třeba kámošovo táta si koupil A6 Avant, že prej supr kvůli DPH, to docela chápu, jenže díky N1 přepážce do kufru nedá nic dlouhýho, takže když potřebujou něco převézt, tak si půjčujou jiný auto. sice ušetřili, ale za jakou cenu. do oktávky se toho naskládá mraky, když je to rozložený...

post-240-1192973244_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Chci se zeptat, jakej je rozdíl mezi seriovým podvozkem a RS v jízdních vlastnostech ? Mam na seriovým podvozku pružiny Eibach snížené o 30 mm a je to tvrdý a "kope to" na nerovnostech. Pomohl bych si podvozkem z RS a dát tam dosavadní pružiny Eibach ? díky za rady M.

Jízdní vlastnosti RS jsou bezesporu lepší v zatáčkách, v akceleraci a při brzdění, což je dáno nižším těžištěm a tvrdším podvozkem.RS má upravené pružiny i tlumiče (ramena jsou snad stejné, ale nevím to určitě), jako celek je to vyvážené za cenu nižší užitné nosnosti vozu.Myslím,že si přestavbou nijak nepomůžeš i RS na hrbolech kopne, řekl bych že tvůj podvozek je RS velmi podobný a jseš dokonce níž u silnice nežli RS.

Link to comment
Share on other sites

to, že je níž než RS o jízdních vlastnostech absolutně nic neříká, navíc nevěřim tomu, že když si inženýři lámali hlavu a ten podvozek navrhovali jako celek, že se mu vyrovná v jízdních vlastnostech série s jinýma pružinama. RS je suprově vyváženej, neni přehnaně tvrdej, ale drží.

další věc, RS je oproti serii snížená o 15, já mam orig sportovní podvozek Škoda (mam pocit, že taky eibach), kterej je o -30mm níž a je zvláštní, že stále to vypadá, že jsem vejš než RS.

tady pokud by bylo na mě a měl bych volný peníze, jdu do štelováku, ale to už je probraná diskuze

Link to comment
Share on other sites

muj čistě osobní názor je, že z těhle dvou variant bych vzal komplet ten Supersport. sice ho neznám, ale podle mě nebude dělat dobře tlumičům z RS, který jsou navržený pro nějakej zdvih, kterej je o 15mm nižší než serie a ty bys na ně pověsil péra, který ten zdvih ještě o 30mm sníží. to dle mě uplně změní zamýšlenou charakteristiku tlumiče.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...