Přejít na obsah

Rozdiel RS a normal


XXX TOMCAT XXX

Doporučené příspěvky

tak to bych neřek, možná papírově, ale realita je jiná.

jinak níž už to fakt moc nejde, minulej tejden jsem stěhoval ložnici a jel jsem na dorazech

Aúúúúúú, chudinky autá.....

I když samozřejmě chápu, když to jinak nejde.....i já jednou vezl 2 šatní skříně, psací stůl, postel (vše samozřejmě demont v krabicích přímo z obchodu) a na tom naskládáno ještě 8x10kg kyblík s fasádní barvou....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v oktávce jsem měl naloženo víc než bylo v audině, takhle už jsem převážel i dlažbu. ona oktávka má jednu obrovskou výhodu. to auto vcelku obstojně vypadá a taky je i hodně velkej dělník. třeba kámošovo táta si koupil A6 Avant, že prej supr kvůli DPH, to docela chápu, jenže díky N1 přepážce do kufru nedá nic dlouhýho, takže když potřebujou něco převézt, tak si půjčujou jiný auto. sice ušetřili, ale za jakou cenu. do oktávky se toho naskládá mraky, když je to rozložený...

post-240-1192973244_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se zeptat, jakej je rozdíl mezi seriovým podvozkem a RS v jízdních vlastnostech ? Mam na seriovým podvozku pružiny Eibach snížené o 30 mm a je to tvrdý a "kope to" na nerovnostech. Pomohl bych si podvozkem z RS a dát tam dosavadní pružiny Eibach ? díky za rady M.

Jízdní vlastnosti RS jsou bezesporu lepší v zatáčkách, v akceleraci a při brzdění, což je dáno nižším těžištěm a tvrdším podvozkem.RS má upravené pružiny i tlumiče (ramena jsou snad stejné, ale nevím to určitě), jako celek je to vyvážené za cenu nižší užitné nosnosti vozu.Myslím,že si přestavbou nijak nepomůžeš i RS na hrbolech kopne, řekl bych že tvůj podvozek je RS velmi podobný a jseš dokonce níž u silnice nežli RS.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to, že je níž než RS o jízdních vlastnostech absolutně nic neříká, navíc nevěřim tomu, že když si inženýři lámali hlavu a ten podvozek navrhovali jako celek, že se mu vyrovná v jízdních vlastnostech série s jinýma pružinama. RS je suprově vyváženej, neni přehnaně tvrdej, ale drží.

další věc, RS je oproti serii snížená o 15, já mam orig sportovní podvozek Škoda (mam pocit, že taky eibach), kterej je o -30mm níž a je zvláštní, že stále to vypadá, že jsem vejš než RS.

tady pokud by bylo na mě a měl bych volný peníze, jdu do štelováku, ale to už je probraná diskuze

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

muj čistě osobní názor je, že z těhle dvou variant bych vzal komplet ten Supersport. sice ho neznám, ale podle mě nebude dělat dobře tlumičům z RS, který jsou navržený pro nějakej zdvih, kterej je o 15mm nižší než serie a ty bys na ně pověsil péra, který ten zdvih ještě o 30mm sníží. to dle mě uplně změní zamýšlenou charakteristiku tlumiče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...