Přejít na obsah

Chystáte se přezouvat?


Luke288

Doporučené příspěvky

Ne, akorát Ti to při dosažení té rychlosti napíše POZOR ZIMNÍ PNEU.

Ale jinak 210 km/h se zimníma penu ráno po D1 mazec :feve:

po nastav.rychl. limitu zimních pneu a po překročení této rychlosti se ozve gong (jako např. při poklesu teploty na +4°C) a maxík napíše "překročena rychlost o x km", nic víc to neumí. Rozhodně to je lepší než pouhá samolepka s 190km/h. Jak už tady někdo psal může se nastavit jakákoliv rychlost, např. dálnice a 130, po každém překročení následuje výše popsané, ikdyž nevím kdo z vás by měl nervy to poslouchat, na toto je lepší tempomat. Po přezutí si tam ty zimní pneu a 190 nastavuji, pokud máte T tak nad tento index, tj. 190 dochází k výraznému namáhání pneu vlivem odstředivých sil (s každým kilometrem se síla zvyšuje 4-násobně) a jízdu na podlahu čili tacho.240 bych si nedovolil.

Nevím jestli se to liší dle MR ale spíš mluvíš o druhém nastavení rychlosti, tj. tom co si můžeš nastavit kdykoliv na jakoukoliv rychlost, ale v úterý jsem to zkoušel a píše to co jsem napsal, tedy POZOR ZIMNÍ PNEU.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
tak mě počasí donutilo přezout taky, ted se muzou začít čerti ženit...

no já zítra vyjedu v novém na nových zimácích, tak doufám, že hned nebude sněžit, abych je stihl aspoň trochu zajet! ;) jinak na Fabii mám přezuto už skoro měsíc! ;) aspoň jsem nemusel stát frontu.. u nás je to na hovno. neznám tu servis, kterej by mě objednal na konkrétní hodinu! :( ale chápu, že se ty servisy bojej, aby pak nestály! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v servisu jsem nikdy nepřezouval, tak nevim

Já to na starým autě taky dělal před garáží, ale teď jsem zkusil servis a když jsem potom platil 126,-Kč, tak jsem si řekl, že už se příště nebudu ani špinit. To pomalu za těch pár fufníků nestojí za to ani vyndávat vercajk. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v servisu jsem nikdy nepřezouval, tak nevim

Já to na starým autě taky dělal před garáží, ale teď jsem zkusil servis a když jsem potom platil 126,-Kč, tak jsem si řekl, že už se příště nebudu ani špinit. To pomalu za těch pár fufníků nestojí za to ani vyndávat vercajk. :feve:

Když vidím, jak to ve většině servisů rvou pneumatickým utahovákem, bych jim to nepůjčil ani náhodou, navíc ta procedůra naložit kola do auta a pak zas špinavá po výměně..navíc někde stát frontu, nestojí mi to zato. To si to pěkně v pohodě vyměním doma a mám klid a jistotu, že to mám podle představ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to já si je i rád umeju.

ono sice to stojí 126korun nebo kolik, ale třeba loni jsem se taky uvolil a jel přehodit kola do pneuservisu, je to známej a i přes to vzal na bezpečnostní šroub tu pneu pistoli, výsledek byl ten, že se dávaly čtyři nový bezpečáky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to já si je i rád umeju.

ono sice to stojí 126korun nebo kolik, ale třeba loni jsem se taky uvolil a jel přehodit kola do pneuservisu, je to známej a i přes to vzal na bezpečnostní šroub tu pneu pistoli, výsledek byl ten, že se dávaly čtyři nový bezpečáky...

A to jsou právě ty momenty , na které jsem alergickej . Jo co si člověk sám neudělá , to není kvalitní . Já jsem měl jednou umytý kola z pneuservisu a stejně jsem je musel ručně umejt . Protože ty jejich automatický myčky tu umejou jenom lehce ale ten zbylej prach z destiček tam zůstane a věř že za zimu se umí pěkne zažrat do disku .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v servisu jsem nikdy nepřezouval, tak nevim

Já to na starým autě taky dělal před garáží, ale teď jsem zkusil servis a když jsem potom platil 126,-Kč, tak jsem si řekl, že už se příště nebudu ani špinit. To pomalu za těch pár fufníků nestojí za to ani vyndávat vercajk. :feve:

Když vidím, jak to ve většině servisů rvou pneumatickým utahovákem, bych jim to nepůjčil ani náhodou, navíc ta procedůra naložit kola do auta a pak zas špinavá po výměně..navíc někde stát frontu, nestojí mi to zato. To si to pěkně v pohodě vyměním doma a mám klid a jistotu, že to mám podle představ

Tady to dělaj pistolí jen aby si pomohli a potom to dotahujou růčo. a ta cena je i s umytím a umytý kola jdou do pytlů. Bezva práce, je to Týně nad Vltavou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jistě, protože tou pistolí to nedotáhne na moment, kterej potřebuje, ale říkám, mě už strhnul bezpečák. jinak v budějcích muj gumař tu myčku na kola má a že by to bylo něco extra, to ne, třeba máte v tejně lepší

No vyčištěný to bylo pěkně i to potom vytřeli do sucha lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jistě, protože tou pistolí to nedotáhne na moment, kterej potřebuje, ale říkám, mě už strhnul bezpečák. jinak v budějcích muj gumař tu myčku na kola má a že by to bylo něco extra, to ne, třeba máte v tejně lepší

Už jsem před lety zažil i situaci, kdy mi auto přezouval kamarád!!! profesionál, a i když jsem ho prosil ať do dělá opatrně a šrouby si chytne vždy alespoň na dva závity rukou, tak na mě prostě nedal a bral je rovnou do pistole. Samozřejmě se stalo to co se muselo stát, jeden chytil přez závit a než aby to protáhnul v závitníkách tak to zkusil prorvat a jeden šroub mi rovnou úplně zalomil. Od té doby i když mám možnost nechat si přezout hezky naráz v teple na dílně, tak už nikomu neveřím a si to radší dělám sám na zahradě v marastu 4x hevírkem nahoru a dolu.

Editováno: , autor: Milda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já přehazoval ve čtvrtek, přezuté čekaly v garáži asi měsíc a u třetího kola ejhle, "mistr" z pneuservisu při posledním dotahování bezpečáků jak jinak než pneu pistolí strhnul ty drážky, tak jsem k němu fičel ať si to vyžere sám, neměl jsem nervy na to se s tím trápit. No a jak už jsem tušil, odvrtávalo se, těch asi 8 vrtáku jsem doma ani neměl takže bych byl stejně nahraný. A to jim to furt říkám, minimálně bezpečáky povolujte a utahujte klasickým klíčem, ale oni jsou chytráci a hlavně "profíci", co jim do toho bude mluvit někdo mimo obor, co?! Tož tak se mi to přehazování kol v garáži protáhlo na 3,5 hoďky, no nasranej jsem byl slušně.

Editováno: , autor: Rass
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já přehazoval ve čtvrtek, přezuté čekaly v garáži asi měsíc a u třetího kola ejhle, "mistr" z pneuservisu při posledním dotahování bezpečáků jak jinak než pneu pistolí strhnul ty drážky, tak jsem k němu fičel ať si to vyžere sám, neměl jsem nervy na to se s tím trápit. No a jak už jsem tušil, odvrtávalo se, těch asi 8 vrtáku jsem doma ani neměl takže bych byl stejně nahraný. A to jim to furt říkám, minimálně bezpečáky povolujte a utahujte klasickým klíčem, ale oni jsou chytráci a hlavně "profíci", co jim do toho bude mluvit někdo mimo obor, co?! Tož tak se mi to přehazování kol v garáži protáhlo na 3,5 hoďky, no nasranej jsem byl slušně.

A přesně to jsou ty problémy, kterých se 2x do roha v klidu vyvaruju..pěkně si to dotáhnu momenťákem na 12 kg a hlavně i vím, že to kdykoliv povolím. Nedovedu si představit šrouby dorvané pistolí povolovat origo klíčem z rezervy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak já přehazoval ve čtvrtek, přezuté čekaly v garáži asi měsíc a u třetího kola ejhle, "mistr" z pneuservisu při posledním dotahování bezpečáků jak jinak než pneu pistolí strhnul ty drážky, tak jsem k němu fičel ať si to vyžere sám, neměl jsem nervy na to se s tím trápit. No a jak už jsem tušil, odvrtávalo se, těch asi 8 vrtáku jsem doma ani neměl takže bych byl stejně nahraný. A to jim to furt říkám, minimálně bezpečáky povolujte a utahujte klasickým klíčem, ale oni jsou chytráci a hlavně "profíci", co jim do toho bude mluvit někdo mimo obor, co?! Tož tak se mi to přehazování kol v garáži protáhlo na 3,5 hoďky, no nasranej jsem byl slušně.

A přesně to jsou ty problémy, kterých se 2x do roha v klidu vyvaruju..pěkně si to dotáhnu momenťákem na 12 kg a hlavně i vím, že to kdykoliv povolím. Nedovedu si představit šrouby dorvané pistolí povolovat origo klíčem z rezervy

JJ, souhlas. Ten origo klíč z rezervy je pěkně naprd... Sám jsem si přezul minulý čtvrtek a právě včas. V pátek to byl již na Vysočině mazec...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já mám přezuto od minulého víkendu a asi přesně ve 12, v Ostravě už nám krásně sněží, tak jsem hned vyzkoušel nové Good Year Ultragrip 7+ a můžu říct, že zatím maximální spokojenost, sedí perfektně na sněhu i na namrzlé vozovce, takže max. spokojenost. Předtím jsem měl Dunlop 3D a ty nebyly tak dobré , byly podstatně hlučnější a skvělé na sněhu jinak mi aspoň po prvníchzkušenost good yeary jsou na tom lépe.

Jinak taky přezouvám v garáži a o pneuservisech a dotahování pistolí ? To si raději na autíčku a rád máknu hoďku, hoďku a půl, promáznu lehce i šrouby měděnou pastou atd atd. Jednou jsem zažil po přezouvání píchlé kolo na Slovensku a ten pocit po 10 hodinách jízdy z Chorvatska, když jsem viděl napůl zničení bezpečnostní šroub a představa, že ho strhnu a budu pak odvrtávat nějak na cestě ? Zlatá práce doma v klídku v garáži, co si udělá člověk sám, to za něco stojí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosil jsem o zkušenostech s Dunlop SP Winter Sport M3.

Nikdo je nemáte? Jaké máte s nimi zkušenosti?

Tak asi se nic nedovím.......

Měl sis koupit Conti WinterContact, DUNLOPy porazily v testu :p

to není tak jednoznačné, v posledním AutoTipu jsou testy právě 205/55/16 a jsou tam porovnání nových a po ujetí 8000km, právě Continentaly TS810 dopadly co se týče ojetí dezénu nejhůře, úbytek 3,4mm po 8tis.km, Alpin3 ubylo jen 1,9mm, no a co je ještě zajímavější, jak se chovají na vodě, při brždění, jakou mají trakci či ovladatelnost právě s tím osmitisícovým ojetím. No a pak babo raď, neboť vítěz testu např. při 60% ojetí by byl jiný než nám ukazují testy ADAC, ÖAMTC a další na nových pneu. No ale mám právě ty kontíky, takže budu zvědavý jak budou vypadat někdy v březnu a co vše s němi zažiju, rozhodně nevěším hlavu, jsou tichoučké a věřím, že se jím podaří naplnit mou důvěru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to není tak jednoznačné, v posledním AutoTipu jsou testy právě 205/55/16 a jsou tam porovnání nových a po ujetí 8000km, právě Continentaly TS810 dopadly co se týče ojetí dezénu nejhůře, úbytek 3,4mm po 8tis.km, Alpin3 ubylo jen 1,9mm, no a co je ještě zajímavější, jak se chovají na vodě, při brždění, jakou mají trakci či ovladatelnost právě s tím osmitisícovým ojetím. No a pak babo raď, neboť vítěz testu např. při 60% ojetí by byl jiný než nám ukazují testy ADAC, ÖAMTC a další na nových pneu. No ale mám právě ty kontíky, takže budu zvědavý jak budou vypadat někdy v březnu a co vše s němi zažiju, rozhodně nevěším hlavu, jsou tichoučké a věřím, že se jím podaří naplnit mou důvěru.

post-7739-1195254998_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...